OPEL CORSA C,2004,Z10XEP,44Kw-60CP,998cmc.
Dotari : Distributie pe lant,ABS,EPS, AC (cu comanda de recirculare),4 airbaguri,oglinzi electrice,4+1usi,geamuri electrice fata,servodirectie,inchidere centralizata cu telecomanda,2 chei (una doar pt.usi), faruri cu reglaj electric,oglinzi (electrice) si spoilere in culoarea caroseriei,volan reglabil,scaun sofer reglabil (si) pe inaltime,bancheta spate rabatabila,sertar sub scaun pasager,suport de ochelari la sofer,cutie de viteze manuala, carnet de service, car-pass, manuale si alte fite care nu imi vin acum in minte.ITP s-a facut in ianuarie 2010,deci 2 ani de zile nu aveti treaba.
Am toate hartiile din Germania si din tara.Eu sunt al doilea proprietar in tara ( intrata in tara in 2008 ).
Motivul vanzarii : familia mea se va mari cu un membru si vreau ceva mai mare.Exact in luna in care am cumparat masina,in ideea ca pt.doua persoane este de ajuns,am aflat ca voi avea un urmas.Am cumparat RCA pe 1 an si rovigneta la fel,deci e clar ca nu am avut de gand sa o dau.Daca rovigneta e transmisibila,o dau urmatorului proprietar.RCA-ul nu se poate,de rovigneta nu stiu.Plus ca i-am pus si numere preferentiale,pe care as vrea sa le pastrez.
De cand am cumparat-o (ianuarie 2010) am investit peste 2000lei (peste 500euro) in ea si anume :
1.Kit de reparatie caseta de directie;
2.Timonerie inlocuita;
3.Ax cardanic volan inlocuit;
4.Bieleta antiruliu;
5.Bieleta directie;
6.Stand directive;
7.Stand frane;
8.Stand telescoape.
Toate cele de mai sus le-am facut la Gold&Platin Bacau,deci am facturi si devize de lucrari.Am ajuns la reprezentanta Opel pentru ca acel kit de reparatie caseta de directie nu gasesti in orice service.Se stie problema Corselor cu bataia fata cand treci peste piatra cubica,nici pe mine nu m-a evitat.Urgent si necesar era doar schimbarea kitului de reparatie caseta de directie,celelalte mai rezistau.Insa la sfatul sefului de service,le-am schimbat.Am cerut inapoi piesele inlocuite,dar am pastrat doar timoneria si axul cardanic,pt.ca fiind doua piese foarte scumpe,se mai pot reconditiona.Le dau si pe astea,daca se doreste pentru cine are valente de mecanic.
Apoi,tot in service,dar local am schimbat :
1.Bujii NGK (am reglat eu distanta la electrozi inainte la 0,9),mecanicul oricum nu stia.Pe masina am gasit Bosch,cu un singur electrod de aprindere;
2.Filtrul ulei;
3.Ulei GM5W30.
Personal,am schimbat :
1.Filtru polen;
2.Filtru aer;
3.Curatare si dezinfectare instalatie de aer conditionat (poze cu produsele folosite).
Stiu ca nu e o bila alba ca am masina de putin timp si o vand,dar nu am niciun motiv ascuns.Totul demonstrez cu facturi.Nu are sens dupa ce am investit in ea sa o dau,dar asta e…Nu am spalat motorul cum se practica de obicei inaintea unei vanzari,ca nu are sens.
Pe masina am dat 4000euro,demonstrez cu contractul de vanzare cumparare si dupa ce am pus-o la punct,o dau cu aceiasi bani.
Am cumparat-o cu roti pe 13’’ de tabla si anvelope de iarna,deci tot asa se va si vinde.Suplimentar,am cumparat eu 4 jante Borbet 14'' (4x100,6J,Et38 ),prezoane originale Borbet,cu anvelope de vara Firestone Multihawk 185/60R14 in stare buna.Masina arata mult mai bine cu jantele de aliaj.Daca pe astea am dat 1000lei…tot atat cer pe ele.
La masina,un mic punct minus…portiera de la sofer este foarte vag atinsa de usa de la garaj.Am pus poze,dar abia se vede.Asa mi-a spus fostul proprietar,asa va spun si eu.Speram sa o repar…gratis.Am pus poze,dar va spun…abia se vede.In rest,arata normal,ca o masina de 6ani si cu aproape 75000km la bord.Nu tipla,dar bine.Nu sunt samsar de masini si nu vreau sa mint omul.Este a doua masina personala pe care o vand.Nu neg ca poate se gasesc Corse cu 200-300 euro mai ieftine (in general cele in 2+1portiere),altele chiar mai scumpe,dar fiecare le stie pe ale lui.Nu cer 1 leu in plus fata de cat am dat pe ea si am spus cat am investit.Este pusa la punct d.p.d.v. mecanic.As mai fi vrut sa curat eu clapeta de acceleratie si EGR.Nu am scule si nici in service nu m-as mai duce.Nu se simte nevoia,dar asa as vrea eu,dupa sfaturile cunoscatorilor.Asta era planul meu.Nu am facut rabat la nimic cand a fost vorba de masina.
Deci,ca si concluzie,pretul este fix si arata astfel :
4000euro (sau in lei la cursul de vanzare BRD) cu rotile pe 13’’ de tabla cu anvelope de iarna.
4250euro (sau in lei la cursul de vanzare BRD) cu roti de aliaj pe 14’’,Borbet.La pretul asta,rotile de iarna se dau bonus.
Daca nu voi lua acesti bani,masina sta foarte bine si la mine,deci va rog sa nu insistati cu negociatul.Masina se adreseaza celor ce vor o masina in care sa bage doar benzina in viitorul apropiat.
Deci…sa vedem.
Scuze pentru prezentarea poate prea detaliata.
Cu respect,
Gabriel,
Piatra-Neamt
0745 / 675366