Speedy
28 May 2010, 11:11
Salut,
momentan am pe bicicleta din semnatura Scwalbe Smart Sam de care sunt foarte multumit. Pe noroi isi fac foarte bine treaba (la Prima Evadare nu am cazut deca o singura data), dar acum as vrea sa le schimb cu unele special pentru asfalt, tinand cont ca merg aproape zilnic cu bicicleta in Bucuresti.
As vrea sa stiu si eu de la posesori de asemenea cauciucuri cum se comporta ele atunci cand asfaltul este ud sau daca sunt mai predispuse la pene decat cele cu zimti si ce imi recomandati sa imi cumpar.
Cu respect,
Sorin
Serpico
28 May 2010, 11:27
Eu am Maxxis Xenith 40-559 (26x1.5). Pe asfalt/beton ud se comporta bine (in sensul ca nu aluneca). Trebuie sa ai grija la linii de tramvai ude, la asfalt alunecos din diverse motive (ulei, etc). Si pe asfalt uscat dar acoperit de praf/nisip trebuie sa mergi mai cu grija. Pana eu nu am facut, dar nu am de mult timp anvelopele astea.
Speedy
28 May 2010, 13:32
Serpico
28 May 2010, 13:37
Xenith-ul mai scump este versiunea foldable (pliabil).
Andy_ACS
28 May 2010, 13:41
Zic si eu - nu ar merge o anvelopa care sa impace ambele stiluri de mers? un compromis? adica sa aiba o parte centrala pt asfalt, dar si striatii pentru un eventual off road.
http://www.bikexpert.ro/catalog/land-cruiser-1920-p-358.htmlBafta!
Serpico
28 May 2010, 13:46
Mai bine slick-uri pentru asfalt. Merg bine si pe drumuri de pamant, cu conditia sa fie uscat (fara noroi).
Legat de anvelopele cu profil mixt: slick in zona centrala si crampoane pe laterale: chiar daca au o zona centrala fara profil, in viraje mai inclini bicicleta si atunci mergi pe zona cu crampoane. Se schimba brusc comportarea anvelopei exact in conditiile in care vrei cel mai putin asta.
Anvelopele Schwalbe Land Cruiser 26x1.9/2.0 din link sunt si cam grele (900g).
b76bgaarh
28 May 2010, 13:56
nu avea liviu unele mixte?
Andy_ACS
28 May 2010, 14:02
Ba da, la el am vazut exact modelul pe care il pusesem eu mai sus. El zicea ca e multumit de ele, si pare un tip obiectiv, nu genul care sa laude si sa ridice in slavi anumite produse pentru ca le detine el
Bafta!
Pe astea le am si eu de mai bine de 1000 km [attachmentid=1627626659]
Merg foarte bine pe orice suprafata. Pe asfalt sunt nemaipomenite datorita modelului central. Am testat pe suprafata umeda si se uda doar partea centrala, "crampoanele" ramaneau uscate.
vis-a-vis
28 May 2010, 16:05
Eu am Schwalbe Road Cruiser, luate initial in disperare de cauza ca sa pot urca pe Baiului. Sunt foarte bune prin oras pe orice vreme, chiar si pe gheata sau zapada am mers la presiune 1,8 pe spate si 1,4 pe fata. Aluneca fata foarte usor daca e zapada peste gheata. Pe asfalt sunt belea, am luat curbe cu ele pe la Campina cu 40-50 la ora (sau si mai mult) fara sa se simta vreo schimbare neasteptata de directie. Acum am venit de la munca si am tinut croaziera cu 30 km/h vreo 2 kilometri (pe singura linie dreapta si relativ libera de pe traseu) cu ele umflate la 4.5 atmosfere. Se simt aproape ca un slick la presiunea asta.
Sunt cam subtiri in carne si am facut cateva pene, insa la 40 de lei bucata, sunt mai mult decat multumit.
[attachmentid=1627626710]
O sa-mi iau si o pereche de Land Cruiser pentru la munte. Nu sunt eu capabil sa fac sport extrem cu bicla ca sa le duc la limita. Eu zic ca sunt suficiente pentru genul de plimbari pe care-l facem noi de obicei.
28 May 2010, 17:13:
Pentru oras, mai ales pt MTB, mi-au placut mult Schwalbe Big Apple. Au balonul foarte mare dar pata de contact foarte mica. Pe banda de rulare au si centura de protectie din kevlar. Insa si pretul e pe masura...
Andy_ACS
31 May 2010, 21:53
Nu sunt o avere totusi - 65 ron :
http://www.bikexpert.ro/catalog/big-apple-p-2872.htmlInsa parca e pacat sa iei MTB sa il incalti cu slicuri si sa il folosesti exclusiv in oras.
Daca iei MTB macar niste 'intermediare' ca sa mai poti iesi din cand in cand pe aratura
Bafta!
vis-a-vis
1 Jun 2010, 08:34
Alea-s de bicicleta de copil, pe 16"
Andy_ACS
1 Jun 2010, 09:19
Ai dreptate, am confundat 1 cu 2 la ceas tarziu de noapte
Se pare ca e totusi mare pretul, mai ales pentru buzunarele unui posesor de bicicleta entry level cum suntem majoritatea pe aici
Bafta!
M-am hotarat la astea:
http://www.bikexcs.ro/catalog/maxxis-deton...x150-p-630.html Stie cineva daca se potriveste aceeasi camera sau trebuie sa iau alta?
Sper sa nu regret alegerea
Cand le pui pe bicla, te rog pune poze si impresii acilishea, as vrea si eu asa ceva.
Mersi!
sindrom
3 Jun 2010, 22:10
Eu am avut niste cst-uri de 1.4 pe mtb. Daca vroiam noroi le schimbam cu cele cramponate.
Cam asa arata.
eu am dastea
http://www.bikexcs.ro/catalog/maxxis-larse...x200-p-629.html sunt super multumit le am de 3 ani,cel de pe spate a inceput sa se duca destul de bine dar mai tine ceva sper eu..cat despre aderenta pe ud nu are nici o problema chiar si la viteza,pe uscat se comporta ca niste slickuri aproape..pe namol nu mi-au placut mie dar bine cred ca am intrecut eu masura....cam aduna namol...
Speedy
10 Jun 2010, 12:40
N-am mai gasit pe nicaieri Maxxis Detonator asa ca m-am orientat spre Schwalbe City Jet de 1.5 pe care ar trebui sa le cumpar in seara asta. As fi vrut de 1.95 dar nu prea se gasesc.
http://www.freerider.ro/teste/cauciuc-schw...t-195-1800.htmlImpresii despre cum se comporta, peste cateva zile
marius80_eugen
23 Jun 2010, 20:02
Eu am urmatoarele :
Pentru fata :
http://two-wheels.michelin.com/2w/front/af...00436〈=ENPentru spate :
http://two-wheels.michelin.com/2w/front/af...13543〈=ENSunt foarte multumit de ele , nu am avut probleme niciodata , se cunoaste imediat diferenta de presiune , adica la 1,5 - 1,8 atm. urci orice panta si cam in orice conditii , iar pe asfalt peste 3,3 atm se comporta ca slick-uri si abia le simti . Sunt pretentioase la buzunar , sper ca la anul sa am bani sa-mi fac doua roti separate numai pentru asfalt si pe astea sa le pastrez numai pentru off-road , altfel in 2 ani am de scos din buzunar vre-o 2,5 - 3 mil numai pentru gume . Suporta foarte bine greutatea , adica peste 120 kg , se inteleg foarte bine cu franele pe disc si le simti limita aderentei , astfel incat sa poti frana eficient fara sa le consumi , m-au uimit la aderenta laterala , cu bicicleta lasata cam la 50-60' .
Ca intretinere , la 2 luni le ofer o curatare decenta si intretinere cu silicon si se pare ca le convine de minune .
sindrom
23 Jun 2010, 20:17
Ale mele.
TMihai
23 Jun 2010, 20:21
Tocmai ce le-am pus. Abia astept sa le incerc, mai ales pe asfalt ud. Pt "scandal" ii pastrez nooby nic-urile cu care a venit.
marius80_eugen
25 Jun 2010, 21:43
Pai spune si tu de unde le-ai luat , cu cat , ce sunt mai precis ... Eu cred ca la iarna am sa-mi fac inca 2 roti de asfalt pentru MTB . Am auzit ca preturile scad f mult si oricum nu am ocupatie
.
TMihai
25 Jun 2010, 21:47
Cu
asta cred ca am raspuns la toate trei capitolele. De unde, cu cat si ce
. Maine le testez. Mi-am luat si aripi asa ca poa' sa ploua
marius80_eugen
11 Jul 2010, 21:40
QUOTE(Speedy @ 10 Jun 2010, 12:40)
N-am mai gasit pe nicaieri Maxxis Detonator asa ca m-am orientat spre Schwalbe City Jet de 1.5 pe care ar trebui sa le cumpar in seara asta. As fi vrut de 1.95 dar nu prea se gasesc.
http://www.freerider.ro/teste/cauciuc-schw...t-195-1800.htmlSpeedy - super link-ul . In sfarsit gasesc un site interesant din caure POATE se poate trage cateva idei despre ce iti doresti de fapt . Mie nu-mi convine nici unul din cauciucurile puse de voi , toate peste 500 de grame . Daca pun un cauciuc de 580 de grame + o camera de 180 de grame = 760 gr. . Pai o roata cu butuc cu tot , ceva decent este pe la 850 gr. si daca socotesc totul x 2 , ca sunt doua roti ajungi la aproape 3,5 - 3,8 kg doar rotile si asta in idee ca iti faci rotile pentru ASFALT , ca altfel cele cu profil MTB anvelope + camere fiind mai grele ajungi lejer la 5 kg doar rotile .
E foarte adevarat ca , daca vrei ceva usor , incerci tubeless , dar pe drumurile noastre nu cred ca ar scapa nimeni de o pana in 100 - 150 de km indiferent ca ar merge spre munte sau spre mare , nu mai spun nimic de oras , care este criminal .
Deci o anvelopa de sosea pentru MTB nu ar trebui sa depaseasca 400 de gr. , iar camera undeva la 120-150 gr. max.
Este destul ca noi , cei cu MTB avem destul dezavantaj fata de sosel-isti , care le au la maxim 10 - 12 kg si cauciucuri de 1.2 - 1.4 .
Ar fi interesant daca am gasi niste anvelope INALTE , pentru roti de 26' , astfel incat sa le facem de 27' , asa cum si cei cu 28' trec la 29' prin montarea de anvelope mai inalte . Problema este ca noi avem jantele destul de late si ar trebui un cauciuc destul de ciudatel , de 1.5 - 1.7 , care sa suporte presiune mare .
TMihai - per ansamblu imi place anvelopa aleasa de tine , DAR 2.0 mi se pare cam lata , un 1.9 ar fi fost mai ok pentru sosea si cam greu , ca sa nu mai spun ca multi nu ar da 2 milioane pe un cauciuc , tinand cont ca intre 1,3 si 1,5 mil gasesti si alte oferte mai "performante" . Nu stiu daca acea tehnologie cu HD ceramic guard este foarte reusita , dar cu siguranta ingreuneaza anvelopa . Poti castiga 50-70 de grame la camera , daca te gandesti ca orice ar trece de anvelopa isteata , oricum iti gaureste si camera , indiferent cat de rezistenta o pui , astfel incat alegi o camera foarte usoara , pentru sosea .
TMihai
12 Jul 2010, 18:17
La 565 de grame sunt mai mult decat decente. Oricum eu nu-s maniac in ceea ce priveste gramele in minus. 2.0 e exact marimea pe care o voiam. Ma intereseaza confortul si un plus de aderenta mai mult decat viteza. Nu regret nici un moment banii dati pe ele. Adevarul e ca n-am testat prea multe cauciucuri dar sunt absolut incantat de investitie.
valimo
30 Jan 2011, 01:34
Salutare.
Vad ca a trecut destul de mult timp de la ultima recomandare pentru niste anvelope de sosea.Am un mbt si as vrea sa-i cumpar niste anvelope de sosea.Cel mai mult o folosesc in Bucuresti.Pana acum nu a vazut drumuri neasfaltate.As vrea sa-mi recomandati si mie niste anvelope pe care le-ati testat si care sa se incadreze in 50-60ron/buc. Daca se poate anvelopa sa aibe latime 1.75-1.9.
1.5 mi se par destul de inguste avand in vedere ca vor rula zilnic in Bucuresti , Rahova-Pipera.
Acum pe bicicleta am anvelope de 2.125,trebuie sa achizitionez si camere pentru anvelopele care le voi cumpara?
Muttley
30 Jan 2011, 22:53
Iei 1.5 pe fata (daca ai suspensie) si mai mare pe spate. Totusi nu esti cu masina ca sa intri-n cratere fara sa ai ce face.
Daca-s camere de calitate, scrie pe ele ce balonaj acopera.
Si asta mi-am cumparat eu ieri:
[attachmentid=1627692579]
Luasem deja un Maxxis prin vara, sta in sifonier de atunci, insa la asta m-a fermecat desenul crampoanelor.
Seamana cumva cu Continentalul (distrus acum) ce-l aveam inainte, si d-aia l-am luat
[attachmentid=1627692580]
valimo
31 Jan 2011, 00:16
Multam pentru raspuns.
Ideea este ca vreau sa trec pe o anvelopa mai ingusta sau slick. Ma gangesc ca tractiunea fiind pe spate daca pun ceva cramponat tot nu se va schimba nimic.
A folosit careva anvelopa
asta ?
@ Muttley ; Am vazut ca ai potcoavele alea la frane? Te ajuta cu ceva? Mie imi vibreaza frana pe fata la aproape orice franare si orice viteza. Ma gandeam ca poate este o soluite pentru problema mea.
Muttley
31 Jan 2011, 09:13
Pe fata nu face nimic potcoava, ori nu sesizez eu. Era furca deja suficient de rigida. Pe spate da, nu mai flexeaza cadrul, iar maneta e mai putin elastica. Principalul motiv pentru care le-am montat insa este ca-mi plac rau de tot cum arata.
QUOTE
As vrea sa-mi recomandati si mie niste anvelope pe care le-ati testat...
Sanse mici sa fi testat cineva ceva din linkurile tale. Aici e o comunitate restransa.
Te complici mai mult decat e nevoie. Vrei Maxxis, f bine. Aparent e un producator ok. Iti place un model anume? Ia-l. Sa te duci ca pe gheata vara cu el, pe asfalt uscat, putin probabil. Ai o dilema cam inexistenta, parerea mea.
Repet, 1.50 - 1.55 pe fata si ceva mai mare pe spate, 1.75 daca-ntr-adevar ti-e frica de gropi.
Multumesc pentru raspunsuri .Trebuie sa dau o tura prin magazine, cred ca este cea mai buna varianta. Va tin la curent
Laurentziu83
7 Feb 2011, 15:35
Cum incepe sa iasa soarele pe afara, imi amintesc si eu ca am o bicicleta pe balcon pe care ar fi cazul sa o pregatesc de acum.
As vrea de data asta sa o fac mai confortabila si mai rapida la drum intins, in dauna offroad-ului, asa ca ma bate gandul sa-i pun anvelope de sosea, eventual mai inguste.
Stiu ca pare o taranie sa pregatesti MTB-ul pentru sosea, ca ar fi mai buna o cursiera, dar 1 la mana, noi (si nici vecinii nostri de la est pe care planuiesc sa-i mai vizitez pe bicla) nu avem drumuri pentru cursiere (a vazut stele verzi MTB-ul prin gropi la 20-30 km/h, nu vreau sa stiu ce bine s-ar simti o cursiera) si 2 la mana, nu prea s-ar justifica in cazul meu 2 biciclete, mai ales ca eu, dupa ce merg o buna bucata pe sosea, imi mai vine sa o tai prin boscheti, criblura, drumuri de pamant, noroaie, etc. Acu insa, parca prefer sa-mi patineze putin roata spate pe teren mai naspa, ca oricum nu-i masina sa-mi trebuiasca tractor s-o scot de acolo, cat ma intereseaza sa obosesc mai putin la drum intins si sa cresc viteza de deplasare. Bine, aici voi face si un upgrade la angrenajul pedalier, pentru niste foi ceva mai mari, daca tot trebuie sa schimb axul care incepuse sa bata.
Asadar, cam ce as putea lua pe 26 care sa fie si rezistente la intepaturi (daca stau cate-o jumatate de ora sa peticesc anvelopa in fiecare zi, cum pateam cu primele cauciucuri ale biclei, atunci n-am facut nimic) si relativ usoare si inguste? A, si nici sa nu coste 100 de lei bucata, ca nu incalt Matizul lui taica-mio.
Muttley
8 Feb 2011, 23:13
Catamai pledoaria pentru nimic
MTB-uri adaptate la sosea sunt de cand lumea, si biciclete cu pretentii.
In rest, ia ce gasesti, cu 1 mil amandoua. Pana ai sa faci mai usor decat cu cele de teren.
Laurentziu83
9 Feb 2011, 16:38
Intre timp am cautat si eu pe ciclism.ro si am vazut ca nu-s singurul nebun.
Acum sper sa nu fac pana din orice spini de trandafiri, de am fost nevoit pana la urma sa renunt la Kenda Kwick din echiparea standard pentru niste Trax-uri din Hervis, cu care n-am mai avut probleme.
Daca se cere, iau o camera de rezerva la mine si asta e.
Ca si dimensiuni, cred ca ma orientez spre 1.7 latime, iar ca si angrenaj, voi pune cu foaia mare de 48, am vazut ca incape. Sper cu modificarile astea sa mentin un 25-30 km/h la drum drept cu aceeasi usurinta cu care mentineam 20 km/h inainte la cadenta de 50-60. Nici sa ma fortez prea tare nu vreau, intrucat planuiesc ture de 100 de km/zi, maxim pana acum am facut 68 de km.
LE: Cred
Maxxis Overdrive va fi alegerea mea, nici banda perfect neteda nu cred ca e bine sa fie. Ma mai documentez.
b76bgaarh
9 Feb 2011, 18:56
eu vazusem pe la decathon la preturi f bune, inlcusiv michelin.
Laurentziu83
10 Feb 2011, 12:12
Cand mai am drum prin Bucuresti, trec si pe la Decathlon. Si doar am avut vreo 7-8 drumuri din noiembrie si pana in ianuarie...
n-am putut atunci.
Speedy
13 Feb 2011, 13:34
Pana la urma eu am ales
Schwalbe roadcruiser . Revin cu pareri dupa ce o sa adun mai multi km.
rombul
14 Feb 2011, 20:00
Eu mi-am cumparat asa ceva din Decathlon
http://www.decathlon.ro/RO/pneuri-mtb-149077851/ cel de 29,90 lei.
O fi bun ? ramane de vazut sezonul ce urmeaza
Si eu am facut o schimbare a tipului de anvelope in iarna asta. Mi-am comandat Continental XKing Supersonic 2.0, la 440g buc.
Sper sa fie la fel de bune pe cat am auzit despre ele.
rombul
15 Feb 2011, 17:57
Nu am stat sa cantaresc anvelopele de bicicleta ,nu stiu daca are rost sau nu sa le cantaresc
Oare la ce-mi foloseste sa stiu ce greutate are?
apropo oare se spune "cauciuc" sau anvelopa?
cauciucul nu este materialul tehnic din care este confectionat?
Pai daca n-ai simtit nevoia, chiar n-ai de ce sa le cantaresti, inseamna ca intr-adevar nu conteaza pentru modul cum intrebuintezi bicicleta.
Cauta unele durabile si cu raport aderenta / rezistenta la inaintare potrivit ptr modul de folosire a biclei.
Ambele denumiri sun acceptate. Anvelopele mai noi au intr-o proportie mai mica sau mai mare si alte componente, care le sporesc anumite calitati, vezi "black chili compound" si altele.
Laurentziu83
22 Feb 2011, 18:44
Pana la urma mi-am luat din Decathlon 2 bucati Vittoria Randonneur, 26x1.5, precum si camerele aferente (mai inguste). Pe anvelope am dat vreo 70 de lei de bucata.
(da, da, stiu, n-am toate tiglele pe casa) Sper ca pretul mai mare sa se vada intr-o rezistenta mai buna la pene.
Le-am si montat in seara asta si abia astept sa dea caldura, sa le testez, momentan ninge.
Acu mai trebuie sa imi iau alte foi, de 48,(momentan am de 42) si un ax cu butuc nou (cel vechi are bataie), si pot sa ma duc pe sosea cu ea.
Acum arata ciudat tare MTB-ul meu cu aparatori mari pentru noroi si anvelope de cursiera, dar asta e. Din ce vad eu, cred ca puteam sa-i pun roti de 27 cu anvelope de sosea. Daca stiam...dar merge si asa.
valimo
23 Feb 2011, 00:13
QUOTE
Pana la urma mi-am luat din Decathlon 2 bucati Vittoria Randonneur, 26x1.5
O poza cu ele pe bicicleta? Asta ca sa te credem
De fapt vreau sa vad cum arata, daca se poate.
Muttley
24 Feb 2011, 11:13
QUOTE(Laurentziu83 @ 22 Feb 2011, 18:44)
Pe anvelope am dat vreo 70 de lei de bucata.
(da, da, stiu, n-am toate tiglele pe casa)
Nu-s scumpe. Da' daca tu vrei sa te consideri un fiu risipitor, n-ai decat.
Inainte de a pune alte foi, verifica sa ai pinion mic de 11.
Laurentziu83
24 Feb 2011, 21:18
Iata si pozele cu caucioacele. Eu n-am zis ca-s scumpe, ca-s mai sarac de felul meu si nu-mi permit lucruri ieftine, da' am prieteni care atata au dat pe anvelope SH la masina.
Daca as fi considerat ca-s scumpe, nu le cumparam, ca nu-mi tinea nimeni pistolul la tampla.
Pinionul mic e de 13, cred (cat am putut sa numar dintii pe dupa lant), 11 nu-i sigur. De ce? Trebuie cumva un lant mai lung?
valimo
25 Feb 2011, 01:19
Arata bine. Sa le folosesti cat mai mult timp fara evenimente neplacute .
Laurentziu83
25 Feb 2011, 09:44
Pene sper sa nu am cu ele.
Cand am cumparat asta vara bicla asta, a venit cu niste Kenda Kwick la care am facut pana si din spini de trandafir. Dupa ce am stat intr-o duminica pe marginea drumului intr-o padure la 17 km de oras sa fac o pana, luni dimineata cand sa plec la munci aveam pana iar, dar pe ambele roti. Luni seara eram la Herviss la Braila sa-mi iau alte anvelope si alte camere.
Asa ca mai bine dau cateva zeci de lei in plus pe ele, dar nu ma mai ating de trusa de scule cand ies la drum cu ea. Si eu sunt genul care iese la ture de cate 45-50 de km, acum cu upgrade-urile astea sper sa fac mai mult.
Muttley
25 Feb 2011, 17:30
Foaia mare, din poza, pare a avea 42 dinti.
42/13=3.23
Sa schimbi foile e total aiurea. Cu un 48 obtii 48/13=3.69
Dar, daca pui grup de oameni normali, cu pinion mic de 11, iese 42/11=3.81 care, surpriza, e mai "performant" decat ce vrei tu sa faci.
Laurentziu83
25 Feb 2011, 17:59
Uite ca nu m-am gandit la asta.
Da' daca pun foi de 48 si pinioane de 11?
Oricum trebuie sa schimb axul pedalier, ca am o bataie in mers.
Oricum, rapoartele grele nu prea le folosesc, foarte rar merg prin zone in care sa necesite asa ceva si, decat sa urc vreun deal cu 6-7 km/h pedaland cu 70-90 de ture pe minut, mai degraba iau bicla de coarne si aia e.
Muttley
25 Feb 2011, 22:47
QUOTE(Laurentziu83 @ 25 Feb 2011, 17:59)
Da' daca pun foi de 48 si pinioane de 11?
Inseamna ca esti fratele nestiut al lui Marco Pantani.
Laurentziu83
26 Feb 2011, 10:52
Fara shto-uri acuma, eu intreb daca se poate sau nu.
N-am chef sa dau banii pe o a doua bicicleta de sosea, nu as avea unde sa o tin, si nici nu ar renta, ca nu ma vad facand 250 de km intr-o zi pe bicicleta, sau daca o fac, sa ii fac in mod curent. In plus, nu stiu cat de bine ar rezista o semicursiera cand mai fac eu din cand in cand dreapta pe drum de tara sau direct prin lanul de porumb. Sau merg cu 20 la ora pe drum de piatra sparta, de urla ascutit furca la fiecare piatra.
Un unchi de-al meu la tara, o viata intreaga s-a dus la scoala (era invatator) pe bicicleta, pana s-a pensionat. Avea ori Tohan, ori Ucraina, ca o schimba cand se uza. Cauciucurile erau evident subtiri, desi zilnic cobora un deal pe drum de tara, si n-a mai murit din asta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.