Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: revizie 10000 km -MI-AM PUS FUEL MAX
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Imbunatatiri - Dacia Solenza
Pages: 1, 2
jhr
am fost la revizie la 10 000 de fapt 9300 km la campina, de unde mi-am luat eu masina scala, ca am o pila acolo.totul in regula , mi-au schimbat uleiul si filtrul - originale, ulei la flacon de 1 l nu din butoi, vrac, cum zicea cineva, mi-au schimbat placutele de frana Hm, pentru bucuresti 9000 de km era mult ? ei au zis ca oricum pna la 20 000 nu mi tineau...in concluzie am fost multumit.

PARTE TARE ACUM VINE, MI-A FOST RECOMANDAT DE CATRE O PERSOANA BINE INTENTIONATA, AS PUTEA SPUNE CHIAR PRIETEN, DE MESERIE MECANIC, PRODUSUL FUEL MX, CARE E UN INEL DIN DOI SEMICONDUCTORI CARE SE PUNE L CONDUCTA DE ALIMENTARE SI CARE REDUCE CONSUMUL CU CCA 1 L IN ORAS SI IMBUNATATESTE PERFORMNTELE MOTORULUI -NU'S CE FACE, DESFCE LANTURILE DE HIDROGEN DIN HIDROCARBURI ETC, VEDETI SI VOI LA WWW.FUELMAX.RO ASTEPT PARERI
Marty
cit te-a costat ????
liviu`s
Cat a costat?
jhr
2 bulioane, pare mult, dar ii dai cne o persoana in carne si oase iti spune ca il are pe masin si ca e bun http://www.hicloneqld.com/fuelmax.htm
Mihai_E
mai vorbim la urmatoarea revizie, dar oricum, tine-ne la curent cu ce se intimpla pe parcurs.
liviu`s
QUOTE
2 bulioane, pare mult, dar ii dai cne o persoana in carne si oase iti spune ca il are pe masin si ca e bunhttp://www.hicloneqld.com/fuelmax.htm

Asteptam sa ne spui cum s-a comportat, daca chiar e atat de eficient pe cat spun in reclama.

Apropos, nu au zis nimic de pierderea garantiei in cazul montarii sale?
...Roadrunner...
Ha' ba baieti sa fim seriosi cu produsele astea revolutionare ...Oricum tot respectu' pentru Amerciani, ca vorba aia "nu e prost cine vinde...prost e ala care cumpara..."

Si dupa cum bine zicea nenea Einstein : ..."Prostia si universul sunt infinite, insa la partea cu universul ma mai gindesc..."

laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Woland
Intreb si eu asa, intr-o doara: daca e asa de eficient si exista de 10 ani, de ce naiba nu l-au montat constructorii mari pe masini din fabrica?

De ce sa ma cheme Volkswagen si sa ma omor fabricind motoare cu consum de 4,5% cind pot sa pun un Fuelmax de-asta de 50$ pe un motor normal si sa reduc consumul cu 27% ??
klaus
Eu la lucruri din astea am unele mici intrebari.

De ex., de ce marii si puternicii (financiar) jucatori de pe piata produselor petroliere, care pot face cercetare nu gluma (ca au cu ce), nu pun aditivi direct in uleiurile pe care le fac (sau in unele dintre ele), lucru ce nu ar mai da de lucru la Duralube&Co, si ar castiga o parte din piata HighEnd? Poate pentru ca frectia Diana la picior de lemn are acelasi efect?



Stau si ma gandesc, de ce naiba producatori mari, cu capacitati, stau si se chinuie sa faca motoarele cat mai economice, sa le optimizeze consumul fara a pierde din performante, sau cu pierderi minime, baga bani la GREU in treburile astea, cand rezolvarea este chiar asa de usoara? Pui o fieratanie pe teava de alimentare si gata. Poate pentru ca fieratania aia nu ajuta, ar fi un raspuns extrem de plauzibil, nu-i asa?

Daca toate aceste descoperiri "revolutionare" care fac si dreg, si reduc consumuri si dai si lupta, le-am pune toate pe o masina, conform publicitatii si prin cumul (nu zic de sinergie ci numai de insumare) ar face masina sa mearga nu numai fara sa consume, dar in timpul mersului s-ar si umple rezervorul cu benzina, produsa de motorul tratat cu toate solutiile alea miraculoase.



Hartia suporta multe, mai ales la trucuri publictare.

Si Dumnezeu i-a zis lui Isus: Bine mai, de ce nu i-a spus si tu lu' Petru pe unde ai infipt tarusii? (si asa Sf. Petru nu a putut reproduce performanta lui Isus de a merge pe apa).



Iar G.B.Shaw i-a zis unei pretendente la scriitoricime: Nu trebuie sa mananc tot oul pentru a-mi da seama ca este stricat.
...Roadrunner...
QUOTE
De ce sa ma cheme Volkswagen si sa ma omor fabricind motoare cu consum de 4,5% cind pot sa pun un Fuelmax de-asta de 50$ pe un motor normal si sa reduc consumul cu 27% ??

...Permite-mi sa te corectez ...CU PINA LA 27%... ADICA :

In termeni practici daca ai un KAMAZ de conceptie ruseasca de consuma aproape 100%, i se mai gituie putin furtunul de alimentare prin intermediul colierelor cu stringere secvential programata (a se citi doua sirme strinse la patent), cuplata la sistemul de deionizare cuantica de tip Welle (alte doua sirme legate bine intre ele) ...incit sa consume doar 73% ...

....Asadar ....ii sugerez (...vorba vine) domnului ministru al agriculturii sa bage o investitie pentru aratu' de toamna ...ca din ce economiseste stringe de-o vila , doua la Cornu.....
i96nds
Poate ca e gatuita alimentarea si nu mai poate trece acelasi debit de carburant.... (cam asa zicea si roadrunner) si in felul acesta pierzi atat din putere cat si din consum, adica va consuma mai putin. Ramane de vazut ce zice prietenul nostru, daca simte ca masina lui trage mai greu.
SGN_1310
Mdea!

De lanturi rupte nici vb'a, nu se produce nici o reactie in campul ala electric.

Au spus ca ordoneaza molecule de astfel incat intre ele sa patrunda aer.....citez acilea "Particulele detașate unele de altele ofera accesibilitatea oxigenului pentru o combustie mult mai bună"

Daca va uitati pe poza sunt buline roshii shi gri parca. Alea rosii sa zicem sunt carbonii iar alea gri hidrogenii.

Pb'ma zic ei este ca astea se iubesc asha de bine a i nu lasa ca printre ele sa umble shi atomii de oxigen. Iar daca le disciplineaza cu campul ala electric printre randuri mai patrund shi oxigenii, necesari in reactie.

E aiurea explicatia asta laugh.gif , eu zic ca se putea una mai buna. Zic asta pentru ca se pare ca ar merge. Stiu pe cineva care a folosit magneti shi a observat imbunatatiri ale arderii shi ale consumului.

Incercati shi voi care aveti magneti pe acasa, eu nu dau 2 bulioane pe asha ceva.

Daca ati observat e o reclama la un bull shit mare, cum fu cu dura lube, care caleaza motorul in 13 secunde de la scoaterea uleiului.



Miau!
jhr
baaieti, eu nu v-am relatat de fuelmax nici ca sa va fraieriti si voi (daca m-am fraierit eu), nici ca sa faceti misto de investitia mea.intentiile mele au fost bune, de va impartasi si voua o chestie noua, despre care cineva cunoscut , care o foloseste, mi-a spus ca ar da ceva rezultate.acuma, ca totul e placebo sau nu, deocamdata nu stiu, mi se pare ca masina trage mai bine -repet, aam platit totusi 2 bulioane si poate e normal sa mi se para asa. pe de alt parte mi se rupe de acele 2 bulioane, am de unde, fie si numaai pentru a testa o chestie pentru masina mea.Dar de aici la prietenul nostru care spune ca PROST e cel ce cumpara, nu cel ce vinde, e cale lunga ...asta se cheama eufemistic toparlanie.eu asa m-am gandit, incerc o chestie, buna, rea, sa va spun si voua, la cei nerautaciosi si neinvidiosi...in fond unii cheltuie zeci de bulioane pe subwoofere si alte chestii...Deci va voi tine la curent oricum cineva cunoscut mie si care se pricepe zice ca are ceva rezultate
jhr
domnilor, nu sunt reprezentantul lor, v-m spus, mi l-am cumpart intr-un moment de exaltare la relatarile amicului mecanic despre rezultatele practice obtinute.o fi sau n-o fi bun, vom vedea, vorba amicului dinainte, macar saa faca 20 la suta din ce zic ei si e ok.m intreb insa daca va spuneam ca face 200k ce exaltati ati fi fost unii...sAu am fi fost toti ! iata deci ca problema se reduce la pret pana la urma, si repet, aam avut de unde da aceste 2 bulioane la momentul respectiv, sa-mi fie de bine.eu am ridicat aici o problema sa zic asa tehnica, stiintifica etc, daca e bun sau nu, iaata ca unii auzisera de magneti care imbunaatatesc arderea, si astia mi se pare ca sunt tot doi magneti.SA NE INTELEGEM , DACA M-AM FRAIERIT EU, ASTA E, MACAR NU SE VOR MAI FRAIERI ALTII DIN FORUM, am ridicat la fileu o problema tehnica ce ma depaseste, am vazut ca aici sunt multi care se pricep, si mi-am zis hai sa vedem ce zic si ei, eu nu sunt de formatie tehnica.Probabil ca pentru noi ca romani nu merita banii, dar cand dai vreo 7-8 euro pe o bere pe Champs Ellysees nu mai conteaza asa mult
klaus
Hei Hei, stati asa, nu va ofuscati.

Eu inteleg ca unii au un limbaj mai colorat, ca altii sunt mai sensibili, da nu trebuie sa ne certam pe chestiile astea.

Intr-adevar, ceea ce este cu adevarat important este ca intrebarea trebuia pusa antum si nu postum. Acu' treaba e deja consumata. Poate daca se ridica problema inainte de achizitionare, era mai bine, dar acu... s-a ispravit. Asta e!

Sa cascam bine ochii pe ce dam banii, mai ales ca unii muncesc din greu pentru ei! Si un sfat poate prinde bine cateodata.
jhr
bine pusa problemaa .iata, m-am oferit voluntar pentru testul acestui dispozitiv.promit sa fiu obiectiv, chiar daca am platit pentru el.banii nu sunt putini, si cum ai spus, greu de castigat- eu am 4 slujbe permanent.pana una alta, mi se pare ca motorul merge foarte frumos, ca trage excelent, e adevarat ca in ultimele zile nu am mai folosit AC nonstop, din cauza turnurii nefavorabile a vremii, in orice cz nu gatuie nimic, pur si simplu se aplic pe conducta de alimentare ei recomanda pentru primele 2-3 rezervoare si folosirea unui aditiv de curatare
bzip2
Presupunand ca chestia asta ar merge intr-adevar, dupa datele lor, ar merita doar la motoare mari (ceea ce nu e cazul pt. DSN/SLZ), si ar fi consumul redus cu minim garantat (cica) 8%, si mai ales pt. motoare UZATE (peste 100kkm).

Teoretic, cu inelu' asta se ajunge la o economie de benzina de 0.64L /100km; la un litru consumat se econ. 9000 lei (la 25k/l benz, de ex). Deci, suma data (2M) se amortizeaza in 222 l benz., adica in 5 plinuri si ceva, adica la un consum mediu de 7%, in vreo ~3000km. Unii ii fac in cateva luni. Aici nu a intrat in calcul pretzul aditivilor recomandati la primele 3 plinuri.

Asa ca in cazul lui jhr, la motor nou de 1.4, nu prea merita, dar nu strica sa incerci (banuiesc ca n-are ce sa strice inelul ala magnetic, sau ce-o fi).

Ar fi util sa stim cum s-a facut omologarea la RAR, parca era pe forumu' celalat un tip care lucreaza acolo.
inhuman
colegul meu de facultate are instalat un astfel de dispozitiv (pe care l-a cumparat din germania acum 2 luni). este super fuel max si a dat 49 euro la reducere pe el.



a fost instalat in romania (de catre mecanicul sau) pe un golf II cu motor de 1.6.

instalarea mi-a zis ca a fost foarte ushoara si ca imediat dupa instalare a mers oribil motorul in sens ca nu mai tragea bine, ii fluctua groaznic turatia la relanti etc. a vrut sa si-l scoata ca-l enerva groaznic dar a decis sa-l mai lase putin. nu a adaugat nici un aditiv pentru curatare. dupa aprox 2 saptamani motorul a inceput sa mearga din ce in ce mai bine, tot mai constant la relanti si tot mai bine tragea.

dupa aprox o luna de la instalare motorul mergea mai bine ca inainte si consumul a scazut cam cu 1l / 100 km.



inainte ii lua cam 10-11 in oras, iar acum cam 8.5 - 9.5. este super fericit de investitia lui si ma bate si pe mine gandul sa-mi pun pe berlina mea (ma gandesc sa aman achizitia solenzei, astept x90-ul)



sincer inelul asta mi se pare cam ciudat, in sensul ca odata ce a mers aiurea motorul dupa instalare nu-mi explic cum asha, progresiv a inceput sa mearga tot mai bine si pana la urma a reushit sa depaseasca performantele initiale.



oricum, daca il voi cumpara cu siguranta nu-l voi lua din .ro pt ca sunt sigur ca aici nu sunt alea originale, sunt cu siguranta ceva made in turkey wink.gif
jhr
sunt originale, am eu eticheta si totul
inhuman
@jhr : ai patit ca si colegul meu ? imediat dupa instalare ai avut relanti-ul "fluctuant" si generalizand motorul ti-a mers mai prost apoi ai vazut imbunatatiri treptate ? sau pur si simplu iti merge ca inainte de instalare ?



cu consumul cum stai ?
jhr
nu a facut urat, a mers ca inainte, acum pot spune ca a scazut consumul cu 1l, dar nu e inca relevant, a venit frigul, nu mai folosim aerul, sunt variabile si de crescut si de scazut consumul... mai astept, plus ca zice ca poti modifica pozitia cu 90 de grade si sa compari rezultatele...

oricum, rau nu s-a manifestat, dar nici nu pot spune cucertitudine ca e eficient... am avut atunci bnii in buzunar si i-am dt.cand voi avea date mai concludente fiti sigur ca vi le voi comunica
inhuman
o fi de la prea multe beri wink.gif
jhr
nu stiu de ce nu imi aparea ca l-as fi postat, asa ca l-am repetat..SCUZE
Mihai_E
a aparut si in ultimul numar din Autoexpert un articol despre aceste dispozitive (fuelmax si mai era unul care imi scapa acum si care se baga in rezervor). cica treaba asta cu rezonanta magnetica este cunoscuta de prin anii 50-60 cind s-au facut primele experimente. ca rezumat se spunea ca in prezent se fac eforturi pentru a fi luate in considerare de marii producatori de automobile si ca intr-adevar are loc o scadere a consumului de combustibil cu conditia ca sa fie montat corect. daca o sa am timp o sa postez tot articolul ca e cam mare.
inhuman
sunt curios ce este scris in el ... daca ai timp te rog posteaza-l. daca e foarte mare, posteaza numai fragmentele mai "picante". merci.
aviasol
jhr cati km ai facut cu fuel maxu ala? care sunt concluziile? e bun sau e basm ?
SGN_1310
Bai dpv al fizicii/chimiei nu e basm.

Dar asta nu insemna ca face minuni.

Chiar daca ai facut nu's ce minuni la combustibil shi nu ai facut reglajele pt consum, degeaba pui. La dsn shi alte masini cu comp, calculatorul comanda o reducere de consum pana cand motorul merge in parametrii. La dacia veche trebe se umbli la ea altfel va merge mai bine shi atat!

Parerea mea .....insa nu dau banii aia pe el!

Am mai auzit de la un preieten ca versiunea veche cu magneti permanenti avea un efect mai bun asupra benzinei cu plumb.
jhr
am un post mai vechi, cititi undeva mai sus, nu ma pot pronunta inca, sigur consuma mai putin, dar ar mai pujtea fi si alti factori incriminati
Dynamic
Salut!



As vrea sa dau citeva detalii despre FuelMAX:



- este fabricat din doi magneți ce produc un câmp magnetic foarte puternic

datorită materialului special din care sunt făcuți (supraconductor).

Magneții obișnuiți nu pot produce un câmp magnetic așa de intens de aceea efectul obținut este foarte mic.

- reducerea consumului de combustibil obținută de acest dispozitiv depinde de foarte mulți parametri (viteza și presiunea combustibilului,

tipul combustibilului, temperatură, motor etc. ) de aceea există o plajă largă a rezultatelor obținute 8%- 27%.

- efectul principal al dispozitivului este îmbunătățirea arderii combustibilului

care implică : scăderea consumului, o ușoară creștere a puterii motorului, scăderea uzurii convertorului catalitic.





- pt. alte informații email la: dynamicresearch@xnet.ro sau tot aici pe forum
Bogdan.spd
Dynamic, sa inteleg ca ne faci o oferta? Daca da, in ce coordonate?
Dynamic
Recomandări:



- distanța parcursă (fără staționare) zilnic sa fie mai mare de 10Km

(benzina sau motorina își pierd proprietățile obținute la trecerea prin dispozitiv în câteva minute). Deci combustibilul rămas între injectoare și dispozitiv (după o staționare de câteva minute) revine la starea inițială.

După pornirea motorului și consumarea acestui combustibil începe să ajunga la injectoare combustibil tratat. Probabil cu acest combustibil se poate parcurge 1-2 Km. Binențeles acest lucru depinde de consum, de diametrul țevii de alimentare, de distanța de montaj a dispozitivului față de injectoare și de poziția țevii de retur (care poate fi la celălalt capăt al barei cu injectoare caz în care acest efect nedorit este mult diminuat).

- la motoarele cu injecție electronică cu calculator trebuie deconectată borna negativă de la baterie înainte de montaj. Calculatorul are parametri setați din fabrică dar care se autoajustează după o perioadă de funcționare a motorului (nu știu care și după cât timp de funcționare). Întreruperea alimentării calculatorului ( mai mult de 5min. și binențeles cu motorul oprit !!!) resetează acești parametri la valorile din fabrică. După montarea dispozitivului și o perioadă de timp de funcționare a motorului parametrii se vor autoajusta după noile condiții de funcționare.

Acestă operație este foarte importantă altfel ori nu se va observa nici un efect, ori poate crește consumul.
teodor
IMPORTANT: Pentru a verifica micșorarea consumului specific:

1. Verificați consumul specific ÎNAINTE de instalarea FuelMAX/Super FuelMAX.

2. Instalati FuelMAX/Super FuelMAX și acumulați 2500Km la volanul mașinii.

3. Verificați consumul specific din nou.

IMPORTANT: Pentru analiza emisiilor de gaze poluante:

1. Testați emisiile vehiculului ÎNAINTE de instalarea FuelMAX/Super FuelMAX .

2. Instalați FuelMAX/Super FuelMAX și acumulați 2500Km la volanul mașinii.

3. Testați din nou emisiile de gaze poluante.



Pe site-ul astora asa scrie, cica inainte de instalare.Sunt multe si poate zeci de ,,gaget-uri" care mai decare care se zice ca reduce consumul unei masini.

De la mecanici mai batrani in meseria auto poti sa afli si alte ,,smecherii".

Investitia mi se pare buna, si sa fim sinceri orice reduce consumul e bun.
Liviu
QUOTE


Investitia mi se pare buna, si sa fim sinceri orice reduce consumul e bun.


1. Hmmmm ... daca chestia aia care costa x-spe sute de euro iti reduce consumul cu 0.5 litri % ... in cat timp amortizezi cheltuiala ???

2. Sa mergi cu nu mai mult de 2000rpm si sa schimbi vitezele cand ajungi la acesta turatie REDUCE CONSUMUL ... GARANTAT .... dar ... iti permiti ????
GeorgeB
vrei sa nu mai consume iei autobuzul sau un tractoras ...
tro5
Da am si eu la dacia mea brek cu injectie si pot spune rezultatele avute dupa montare:


+ scarerea consumului de la 12% la 8% . Am verificat consumul de 3 ori. De obicei merg cu plinul facut pana la epuizare...inainte de montare cu un plin am parcurs ~420km in oras, dupa montare fara sa adaug aditivi de curatare cu un plin merg ~570km de trei ori am facut testul
+ motorul toarce , nu behaie la 3000ture

Restul cand o sa desfac motorul sa vad daca s-a eliminat calamina.
Am parcurs de la montare si pana in prezent 15000km cu acest dispozitiv si sunt foarte multumit de el.
Slider
Asta-i din ciclul....."Si marmota......" wink.gif
litza
Eu am mai tot intrebat, dar nimeni nu mi-a raspuns. La diesel unde se monteaza dracia asta? Inainte de pompa? Dupa pompa?
klaus
QUOTE(Slider @ 15 Dec 2004, 14:10)
Asta-i din ciclul....."Si marmota......"  wink.gif
*


Eu cred ca e din ciclu reclama mascata...

Vreau sa atrag atentia tuturor celor care nu au notiuni de statistica ca pentru ca doua rezultate sa fie comparabile, cat mai muti factori trebuie sa fie aceeasi.
In acest caz, comparatia trebuie sa insemne acelasi anotimp (ca daca faci vara fata de iarna...), aceeasi benzinarie (desi aici calitatea benzinei poate sa varieze si la aceeasi pompa...), aceleasi componente, aceeasi uzura (aici de ex pot sa va spun ca mie mi-a scazut consumul la logan de la 12% in primii 100 km la 9,5% acum - si sunt suficient de... cu capul pe umeri sa nu spun ca acest lucru se datoreaza sedintelor de radiestezie pe care le urmez pentru concentrarea bioenergiei pentru a crea un camp magnetic care sa duca la disocierea moleculelor fluidelor combustible prin procese fizico-chimice si pentru o aerisire accentuata a flatulatiilor organice intrinseci...
Mai vreti?
Eu propun sa mai studiati si discutiile de la
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=9357&st=0

PS: as dori sa va dau un exemplu clasic de inselaciune statistica: rata somajului.
La nemti rata somajului este (numar persoane cu capacitate de munca dar care nu muncesc)/(numar persoane cu capacitate de munca) - ma rog, termenii reali sunt cu persoane active...
La romani rata somajului este (numar persoane cu capacitate de munca dar care nu muncesc si care s-au inregistrat la fortele de munca)/(numar persoane cu capacitate de munca). Observati diferenta? La nemti sunt toti someri, la noi sunt numai cei care s-au inregistrat, ceilalti care muncesc la negru etc nu...
Si uite asa la noi rata somajului e jos, jos si la ei e sus, sus...
Sa vedeti socuri cand s-o aplica statistica din UE...
GeorgeB
QUOTE(klaus @ 15 Dec 2004, 14:53)
...aici de ex pot sa va spun ca mie mi-a scazut consumul la logan de la 12% in primii 100 km la 9,5% acum - si sunt suficient de... cu capul pe umeri sa nu spun ca acest lucru se datoreaza sedintelor de radiestezie pe care le urmez pentru concentrarea bioenergiei pentru a crea un camp magnetic care sa duca la disocierea moleculelor fluidelor combustible prin procese fizico-chimice si pentru o aerisire accentuata a flatulatiilor organice intrinseci...


adica nu de la asta mi-a scazut mie consumul ? blink.gif blink.gif sad.gif
tro5
asta este..... la orice ora pot repeta testele facute de consum..evident cu benzina voastra:)smile.gifsmile.gif.....pun sigiliu pe buson dau contorul la 0 si merg pana unde se poate si calculez din nou consumul.....Ei carcotasilor ce ziceti va bagati????Aveti posibilitatea sa verificati pe viu reducerea de consum.
GeorgeB
stii ce nu pricep eu , daca consuma mai putin , nu carecumva da si mai putina putere motorul blink.gif
Marty
QUOTE(tro5 @ 15 Dec 2004, 15:49)
asta este..... la orice ora pot repeta testele facute de consum..evident cu benzina voastra:)smile.gifsmile.gif.....pun sigiliu pe buson dau contorul la 0 si merg pana unde se poate si calculez din nou consumul.....Ei carcotasilor ce ziceti va bagati????Aveti posibilitatea sa verificati pe viu reducerea de consum.
*



Eeeeeeeextraordinaaaaaaar.... si eu de unde stiu cit iti consuma tie inainte ?
GeorgeB
pai facem test cu si fara saracia aia . asa vedem cat consuma inainte si cat dupa .
tro5
QUOTE(GeorgeB @ 15 Dec 2004, 16:56)
pai facem test cu si fara saracia aia . asa vedem cat consuma inainte si cat dupa .
*




Corect...... wink.gif

Uite poze cu ...........
GeorgeB
ca sa ma repet :

iesiti mai ieftin cu doua bucati de magnet din comert !
sonicBanG
Care e diferenta dintre un magnet obisnuit ( din comert ) si magnetii aia periculosi din ragalia asta de Fuelmax?
driverx
QUOTE(Dynamic @ 3 Dec 2003, 13:13)
Recomandări:
- distanța parcursă (fără staționare) zilnic sa fie mai mare de 10Km
(benzina sau motorina își pierd proprietățile obținute la trecerea prin dispozitiv în câteva minute). Deci combustibilul rămas între injectoare și dispozitiv (după o staționare de câteva minute) revine la starea inițială.
După pornirea motorului și consumarea acestui combustibil începe să ajunga la injectoare combustibil tratat. Probabil cu acest combustibil se poate parcurge 1-2 Km. Binențeles acest lucru depinde de consum, de diametrul țevii de alimentare, de distanța de montaj a dispozitivului față de injectoare și de poziția țevii de retur (care poate fi la celălalt capăt al barei cu injectoare caz în care acest efect nedorit este mult diminuat).
- la motoarele cu injecție electronică cu calculator trebuie deconectată borna negativă de la baterie înainte de montaj. Calculatorul are parametri setați din fabrică dar care se autoajustează după o perioadă de funcționare a motorului (nu știu care și după cât timp de funcționare). Întreruperea alimentării calculatorului ( mai mult de 5min. și binențeles cu motorul oprit !!!) resetează acești parametri la valorile din fabrică. După montarea dispozitivului și o perioadă de timp de funcționare a motorului parametrii se vor autoajusta după noile condiții de funcționare.
Acestă operație este foarte importantă altfel ori nu se va observa nici un efect, ori  poate crește consumul.
*




Corect. Dar mai este o metoda. Ca sa resetati calculatorul si sa il bagati intr-un mod de autocalibrare sugestionabila, trebuie luata o cheie de 22 (sau conductor la fel de lung) care se pune un capat la borna - a bateriei si celalalt capat la borna + a bateriei. Se tine astfel cam 4-5 minute pentru o resetare corecta a calculatorului. Altfel va puteti trezi ca nu va porni usor motorul la prima incercare.

Imi scuzati off-topicul, dar daca veselii astia isi bat joc de inteligenta noastra, imi permit si eu sa imi bat joc cu totu de ei. Mare e gradina Domnului...
litza
QUOTE(sonicBanG @ 16 Dec 2004, 16:43)
Care e diferenta dintre un magnet obisnuit ( din comert ) si magnetii aia periculosi din ragalia asta de Fuelmax?
*



Un magnet obisnuit produce un camp magnetic constant. Un magnet FuelMax produce tot un camp magnetic stationar (ca doar tot magnet e) dar induce rezonanta moleculelor wacko.gif
GeorgeB
si te gâdila ?
Marius
Te gadila sigur ca s-a facut un studiu' de psihologi si care arata ca din punc de vedere biochimic e diferenta in creierul uman intre a avea magneti care te gadila si magneti care nu te gadila. laugh.gif (cine l-a vazut pe CostiCostita la Carcotasi a inteles ce-am vrut sa zic) si scuze de off.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.