QUOTE(Uncle-Sam @ 29 Apr 2005, 09:06)
daca aveam carburator dublu ce faceam?
Carburatorul dublu respecta mult mai fidel dozajul economic al amestecului combustibil cerut de motor, in conditii de conducere normala, oferind in acelasi timp si posibilitatea existentei unei rezerve de putere pentru o conducere ceva mai sportiva. Astfel prima treapta este dimensionata sa lucreze pentru un consum economic, urmand ca atunci cand i se cere motorului un surplus de putere sa intre in functiune cea dea doua treapta care suplimenteaza cantitatea de combustibil necesara.
Deci, daca maniera de conducere este mai ponderata, treapta a doua nu va intra in functiune iar consumul va fi mic, daca insa ai talpa grea si deschizi ambele clapete de acceleratie vei avea o accelerare mult mai buna dar si acul de la indicatorul de benzina va scadea vazand cu ochii.
Ca sa revenim la cazul nostru, eu tind sa cred: fie ai o problema cu avansul vacuumatic, fie pe la carburator iti trage aer fals.
Daca ai avea prea multa benzina in timpul reprizei (accelerarii) ar fi trebuit sa scoata mult fum la esapament si/sau un miros puternic de benzina nearsa.