puyutzu07
12 Jun 2010, 01:08
Am sa scriu aici despre dustarelu meu.Pana acum sunt foarte multumit.L-am testat din toate pct de vedere si on-road si off-road si s-a comportat f bine, mai ales Off-road.Nu ma asteptam sa fie chiar asa ok.In weeku asta o sa mai tstez si o sa merg mai mult cu ea.Ne auzim dupa.
aphophis
12 Jun 2010, 04:39
felicitari pentru duster, sa-l stapanesti sanatos. Nu ne dai cateva detalii despre el, despre cum se comporta, cum ai ajuns sa cumperi duster, poze etc?
PS. Poate ar fi frumos sa ajunga pe aria dedicata jurnalelor
bobo77
12 Jun 2010, 10:46
vali222
13 Jun 2010, 08:07
QUOTE(puyutzu07 @ 12 Jun 2010, 02:08)
Am sa scriu aici despre dustarelu meu.Pana acum sunt foarte multumit.L-am testat din toate pct de vedere si on-road si off-road si s-a comportat f bine, mai ales Off-road.Nu ma asteptam sa fie chiar asa ok.In weeku asta o sa mai tstez si o sa merg mai mult cu ea.Ne auzim dupa.
Te rugam zi-ne si noua:
1.Cum l-ai luat? Rate? Leasing? Cash? Este reala posibilitatea financiara de dacia.ro cu RCI si BRD?
2.Despre dotari. Cat consuma? Face fata AC-ul pe caldura asta? Este zgomotos?
3.Orice ne spui e binevenit.... Merci
puyutzu07
14 Jun 2010, 18:37
in primu rand daca se poate muta acest topic unde trebuie.
Pai sa incep cu inceputul...Am cumparato cu cash deoarece mai am o rata la un logan,Da este chiar buna faza cu ratele la ei mai ales ca acum a si scazut dombanda.
masina de cand am luato am facut 400km.Am testato si on-road si off-road.Se comporta exemplar si colo si colo.Sunt foarte multumit de ea.Ca si consum acum imi afiseara 6.7l/100km ...km care i-am facut 50% in off-road.Ca si comportament rutier e perfecta ...nu se simt denivelari sau gropi mici absolut deloc.La 110 km/h nu se aude absolut deloc motorul in habitaclu doar la ralantii se aude dar nu se compara deloc cu zgomotul facut de un 1.5 85cp am si dala si am facut comparatie.
Am sa revin diseara cu poze si mai multe detalii.
bobo77
14 Jun 2010, 22:03
Nu se compara cu cel de 85 cp dar tot zgomotos este...
puyutzu07
14 Jun 2010, 22:18
pot sa te contrazic...chiar este silentios...ca motor diesel si renault e silentios...decat la ralantii se aude si in mers in treptele 2-3 in rest zici ca e un benzinar...(nu imi laud masina) o sa si demonstrez daca o sa pot).atasez niste poze de la Susai.
Iulikk
14 Jun 2010, 23:05
Sa te bucuri de ea si sa te duca unde vrei tu
.
Muttley
14 Jun 2010, 23:09
Eh, ia zi, ca pari a fi omul potrivit.
Cum e la demaraj 4x2, pe asfalt, in comparatie cu Loganul de 85 de cai?
sonykel
14 Jun 2010, 23:13
ai grija la pragurile alea arginti din imitatie de aluminiu sua ce se vrea a fi , se zgarie imediat , mai exact in 3zile de off-road mediu si 800km...
nu vreau sa crezi ca sunt rautacios dar sunt patit.
pana atunci iti urez multi km , sa ne mai zici ce si cum , poze cat mai multe si sa ne ti la curent cu toate bune sau doamne fereste rele.
PS. te invidiez, inca nu imi permit sa-mi iau si eu una.
Ce masini ai mai condus in off-road ?
Te rog pune poze si cu interiorul.
Sa o stapanesti sanatos!
Felicitari pentru achizitie, si la multi kilometri fara evenimente. Asteptam impresiile tale, punctele slabe si cele tari ale masinii, din perspectiva ta ca utilizator. Chiar sunt curios cum este perceputa masina si as vrea sa aflu asta de la cat mai multi oameni.
QUOTE(puyutzu07 @ 14 Jun 2010, 23:18)
pot sa te contrazic...chiar este silentios...ca motor diesel si renault e silentios...decat la ralantii se aude si in mers in treptele 2-3 in rest zici ca e un benzinar...(nu imi laud masina)...
Subscriu. 1.5 110 este mai silentios ca versiunile anterioare de dci care au echipat modelele Dacia...
M i h a i
15 Jun 2010, 08:31
Mie mi se pare mai silentios 1.5 de 85......
caphonne
15 Jun 2010, 08:34
Super in sfarsit avem un posesor de 4x4.Vezi ca ti-am scris si in partea cealalta ai grija cu drumul la Babele este inselator daca te duci nu te duce singur in rest ce sa zic sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
IRONICK
15 Jun 2010, 08:37
QUOTE(puyutzu07 @ 14 Jun 2010, 19:37)
La 110 km/h nu se aude absolut deloc motorul in habitaclu doar la ralantii se aude
QUOTE(puyutzu07 @ 14 Jun 2010, 23:18)
chiar este silentios...ca motor diesel si renault e silentios...decat la ralantii se aude si in mers in treptele 2-3 in rest zici ca e un benzinar...
Du-te si fa-ti un control orl, stai extrem de prost cu auzul! Asa ceva nu se intampla pe Duster.
sigur ala nu-i Musso?
cj98czh
15 Jun 2010, 08:52
Musso 4X4 mai greu... la 99% din ele se ducea cuplarea de 4X4.... mai sunt si alte masini decat WOO argoane....
puyutzu07 - sa te buxuri de ea si sa o conduci multi km fara nici o bataie de cap !
hitman1234
15 Jun 2010, 09:32
al dreq argon,3 culori cunosc pe lume...
Am condus si eu azi duster 4x4 110Cp. Mi-a placut masina in general, dupa parerea mea un pic cam scumpa. Motorul e ok, mai ales ca masina e usoara, dealerul spunea de 1274kg. Megane-ul meu are cu 100 mai putin si cu 8cp in minus, iar Duster mi-a parut mai vioi.
Nu mi-a placut "pielea", lipsa climatronic si zgomotul motorului, parca totusi un pic cam mare, mai ales la viteze mici. Dupa 30-40km/h zgomotul de rulare este mai mare si nu se mai aude motorul.
Sa o stapanesti sanatos! Din pacate eu nu am avut unde sa merg in off-road.
puyutzu07
15 Jun 2010, 12:53
cine nu crede ca e silentioasa poate o sa ne intalnim odata si o sa demonstrez.
In legatura cu demarajul....Ce pot sa zic..treapta 1 e prea scurta pt un demaraj in tromba...la 2000 de ture are 9 km/h.eu plec de pe loc cu a 2-a si pleaca destul de taree o diferenta intre logan de 85 ac demaraj si crd ca e spre bine...nu i-am dat inca asa rau..inca e in rodaj.
te crd cu pragurile agintii...dar asta e..da bine..le mai dau o vopsea din cand in cand daca e cazu
).
TAW vad ca stie ca e mai silentioasa si ca un pct forte imi place filtru de particole...teava de esapament e curata...nu scoate pic de fum.
multumesc pentru urari si poate o sa ne vedem la un traseu.
Ca masini 4x4 am mai condus x-trail si pathfinder si un outlander f putin.Am mers (nu am condus) f multi km cu un subaru forester in rest cam atat.
QUOTE(sonykel @ 15 Jun 2010, 00:13)
ai grija la pragurile alea arginti din imitatie de aluminiu sua ce se vrea a fi , se zgarie imediat
folie transparenta sau chiar argintie si ai rezolvat problema cu bani foarte putini.
QUOTE
In legatura cu demarajul....Ce pot sa zic..treapta 1 e prea scurta pt un demaraj in tromba...la 2000 de ture are 9 km/h
Masina nu are reductor, nu ?
puyutzu07 o intrebare. Cat de sus tine la tine ambreiajul?
Cristi A
15 Jun 2010, 13:31
QUOTE(puyutzu07 @ 15 Jun 2010, 12:53)
Ce pot sa zic..treapta 1 e prea scurta pt un demaraj in tromba...la 2000 de ture are 9 km/h.eu plec de pe loc cu a 2-a si pleaca destul de taree o diferenta intre logan de 85 ac demaraj si crd ca e spre bine...
Sa folosesti sanatos masina
multi km, fara probleme. Dar totusi incearca sa pornesti cu a 1-a oricat de scurta e, nu cred ca ii face bine pornirea cu a 2-a.
Apropo, ai putea face ceva filmultete cu porniri de pe loc, respectiv viteza 1 si a 2-a ?
QUOTE(SiloS @ 15 Jun 2010, 13:19)
Masina nu are reductor, nu ?
Nu are reductor, dar precum spunea colegul mai sus, viteza 1 e foarte scurta si actioneaza ca un reductor inclus
De ce toti isi cumpara Duster maro?
Fratzica
15 Jun 2010, 14:49
si mie mi se pare ca da cel mai bine culoarea asta pe masina.
slider2
15 Jun 2010, 14:54
mie imi place mai mult cum da pe negru. si brun cajou este frumos, dar pe negru chiar mi-ar place unul...
spy_oh_joy1389
15 Jun 2010, 14:55
maro si albe am mai vazut.
Lostboy
15 Jun 2010, 14:56
QUOTE(Cristi A @ 15 Jun 2010, 14:31)
Sa folosesti sanatos masina
multi km, fara probleme. Dar totusi incearca sa
pornesti cu a 1-a oricat de scurta e, nu cred ca ii face bine
pornirea cu a 2-a.
Apropo, ai putea face ceva filmultete cu
porniri de pe loc, respectiv viteza 1 si a 2-a ?
....
De pornit o pornește cu cheia.....
De plecat de pe loc ... altă poveste.
IRONICK
15 Jun 2010, 15:01
QUOTE(Solon @ 15 Jun 2010, 15:48)
De ce toti isi cumpara Duster maro?
O culoare de rahat.
Lostboy
15 Jun 2010, 15:01
Negru arată foarte bine.
Danny_bb
15 Jun 2010, 15:06
QUOTE(Lostboy @ 15 Jun 2010, 15:56)
De pornit o pornește cu cheia.....
De plecat de pe loc ... altă poveste.
Cheia de 14 ? Si de pe locul cui ?
http://dexonline.ro/definitie/pornireEu zic sa stai linistit si sa nu mai cauti nod in papura.
Cristi A
15 Jun 2010, 16:35
Pe negru eu spun ca se pierd cam multe detalii, nici asa nu are prea multe
@Lostboy, mergi la spam in alta parte ...
Muttley
15 Jun 2010, 16:57
Ca are sau nu reductor ai raspuns.
Asta e incomoda in vreun fel?
QUOTE(Muttley @ 14 Jun 2010, 23:09)
Eh, ia zi, ca pari a fi omul potrivit.
Cum e la demaraj 4x2, pe asfalt, in comparatie cu Loganul de 85 de cai?
15 Jun 2010, 16:58:QUOTE(Cristi A @ 15 Jun 2010, 13:31)
.. incearca sa pornesti cu a 1-a oricat de scurta e, nu cred ca ii face bine pornirea cu a 2-a.
De ce nu-i face bine pornirea cu a 2-a?
QUOTE(St @ 15 Jun 2010, 13:41)
Am condus si eu azi duster 4x4 110Cp. Mi-a placut masina in general, dupa parerea mea un pic cam scumpa. Motorul e ok, mai ales ca masina e usoara, dealerul spunea de 1274kg. Megane-ul meu are cu 100 mai putin si cu 8cp in minus, iar Duster mi-a parut mai vioi.
Nu mi-a placut "pielea", lipsa climatronic si zgomotul motorului, parca totusi un pic cam mare, mai ales la viteze mici. Dupa 30-40km/h zgomotul de rulare este mai mare si nu se mai aude motorul.
Sa o stapanesti sanatos! Din pacate eu nu am avut unde sa merg in off-road.
Ti s-a parut mai vioaie pentru ca are rapoartele foarte scurte.
puyutzu07 - Sa-l stapanesti sanatos. Referitor la zgomot imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu e atat de silentios pe cat ti se pare. Am condus si eu Duster 4x4 dci, si nu e chiar liniste, mai ales ca sta destul de turat, mai ales la viteze mai mari. Referitor la plecarea de pe loc, si eu recomand plecarea cu treapta 1. Mie personal nu mi-a placut cum pleaca direct cu a doua. Raportul treptei doi este simtitor mai lung decat o treapta 1 normala. Iar diferenta dintre o treapta 1 normala si cea de Duster scurtata pentru off-road nu e atat de mare. Parerea mea e ca se poate porni absolut normal cu treapta 1. La circa 2500rpm ai aproape 20km/h pe ceas in treapta 1 scurta.
Cristi A
15 Jun 2010, 17:09
Pai patinezi mai mult ambreiaju si uzezi mai tare placa de presiune.
Din moment ce vitezele incep cu 1 si producatorul nu a spus nimic, nu vad de ce nu ai porni cu prima viteza. Si la Megane prima viteza e destul de scurta, practic ii dai un șpriț si dai a 2-a, nu e foarte deranjant
C a t a l i n
15 Jun 2010, 17:17
Ce inseamna domne sa-i montezi romanului cutie cu 6 rapoarte de mers inainte... Incepe sa isi puna intrebari despre ce treapta sa foloseasca la plecarea de pe loc... Parca vad ca renunta Dacia la cutia cu 6 trepte, cum a a renuntat la consumul instant...
Referitor la cum descrie proprietarul ca se descurca off-road, probabil armata va renunta la tancuri si va cumpara prafutioare d-astea...
eu n-as pleca cu viteza 1 pe masina asta nici batut... la inceput din obisnuita as pleca... dar omori cutia aia degeaba.
p.s. n-are 6 viteze...
C a t a l i n
15 Jun 2010, 17:22
Inseamna ca a pierdut o treapta pe banda de asamblare... Si i-au pus in schimb senile...
Cristi A
15 Jun 2010, 17:24
QUOTE(rtBK @ 15 Jun 2010, 17:20)
eu n-as pleca cu viteza 1 pe masina asta nici batut... la inceput din obisnuita as pleca... dar omori cutia aia degeaba.
p.s. n-are 6 viteze...
inseamna ca n-ai condus
de fapt, da, are 7 viteze, 6 inainte, 1 inapoi
Da, de omorat o omori din a 2-a cu siguranta, chiar din viteza 1 patinezi ambreiaju si mai putin sa pornesti de pe loc decat la o cutie normala -> uzura mai mica
Pentru cine nu crede ca treapta 2 este semnificativ mai lunga decat o treapta 1 normala pe dacia.ro sunt datele necesare.... Se pleaca fara probleme cu treapta 1, chiar daca este putin scurtata...
Primii vinovati pentru idei de genul asta sunt cei de la dealeri..Cand am facut drive test cel de la dealer numai asta repeta:"plecati direct cu treapta 2". Normal ca nu-l bagam in seama...
te asigur ca am condus-o....
viteza 1 e clar pentru urcari pe drum neasfaltat... Nu pot sa uit cum ii dadea-n nas la 1 secunda dupa ce plecam de pe loc... urata senzatie.
Si astfel daca plecam cu a 2-a, pentru o plecare normala, ajungem la concluzia ca are 5 viteze.
ajungeam in limitare
... poate am eu talpa grea
Cristi A
15 Jun 2010, 17:28
sau ajungem la concluzia ca unii oameni nu concep masini cu mai mult de 5 viteze... daca viteza 1 era de urcat pante, poate ii zicea viteza PANTA si era marcata cu P in loc de 1.
discutia nu mai are rost, fiecare foloseste masina asa cum crede creieru sau de "injiner"
eu concep o masina cu mai multe viteze de 5, dar nu este cazul aici. Este FOARTE scurta viteza 1 pentru o plecare normala.
Eu am demarat perfect normal cu ea si schimbam a doua pe la 2500-3000rpm. A doua este prea lunga pentru plecare normala de pe loc.
C a t a l i n
15 Jun 2010, 17:30
Pentru senzatia aia naspa cu treapta I prea scurta nu e vinovata treapta in sine, ci MOTORUL de rahat... La orice diesel, indiferent daca treapta I e "scurta" sau "normala", tot naspa e... Nu vreti o treapta "inutila", evitati tractoarele...
De plecat am plecat si eu cu prima viteza dupa ce m-am adaptat in asa fel, dar va zic sincer... nu scoateti 6 viteze din masina asta
...
slider2
15 Jun 2010, 17:32
QUOTE(C a t a l i n @ 15 Jun 2010, 17:30)
Pentru senzatia aia naspa cu treapta I prea scurta nu e vinovata treapta in sine, ci MOTORUL de rahat... La orice diesel, indiferent daca treapta I e "scurta" sau "normala", tot naspa e... Nu vreti o treapta "inutila", evitati tractoarele...
perfect de acord. intr- a 1a si chiar si a 2a zici ca patineaza ambreiajul, tu accelerezi dar masina abia se misca...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.