QUOTE(rusnacu @ 23 Jun 2010, 18:04)
DA CHIAR NU IMI PLACE CUM ARATA FIRELE DE MASA SI IN PLUS LA FARUL DIN STANGA AM 2 MUFE DE FAR SI NU STIU DECE DEASTA ... II TREBUIE SCHEMA
NU E NEVOIE sä urlii ( a scrie cu majuscule sinonim a striga )
Chiar nu e nevoie sä citezi INTEGRAL, de fiecare datä, textul celui care a scris postul anterior , mai ales ptr. faptul cä räspunsul-întrebarea ce urmeazä sä scrii nu prea are deloc tangentä cu ce scria antecesorul ... si mai bagi si 50 de Enter dupä Quote , ca sä creezi "suspans"
Motorul se încälzeste din cauza termostatului care nu deschide complet , radiator mic si colmatat , în nici un caz din lipsa ELV-ului dacä ai elice pe pompä . Si-apoi un ELV se poate instala si färä a schimba instalatia ...
Schema electricä o ai la postul 6 - faci click pe coltul dreapta jos ca s-o vezi la rezolutie maximä , chiar dacä nu e de bord CN ( eu am lucrat zeci de ani färä scheme color ...
, cea din manual corespundea Daciei lui Burebista )
Faptul cä ai 2 mufe pe stînga (ar trebui sä fie tot 2 si pe dr.), mä face sä cred cä original avea 4 faruri si ulterior a fost adoptat "zîmbetu' lu iepurescu".
Dacä ai bramburealä de cabluri sub bord - mä refer la fire adäugate färä noimä si de cele mai multe ori färä a respecta minime norme de electricitate, nu la instalatia originalä care mai are si mufe ne folosite care pot pärea în plus - da , ar cam fi nevoie sä schimbi instalatia de fatä , o conexiune färä a fi trecutä prin sigurantä îti cam poate präji masina .
Spor la treabä !