ceau am si eu nevoie de ajutorul vorstru ... vreau sa adaptez aprindere de golf 2 pe dacie .... in mare cam stiu despre ce este vorba ... dar am niste nelamuriri in legatura cu firele si cotele (care trebuiesc luate din delcou )
mersi ...
( am si restul pieselor)
ghitza
15 Jun 2010, 23:06
pai mai ai nevoie de acel modul daca il ai si sa modifici pinionul de la cel de golf sa intre acolo nu mai stiu exact cat si cum doar ca,un amic si-a montat asa ceva pe dacie si este foarte multumit
payty
15 Jun 2010, 23:31
nu vad de ce te-ai chinui cu acel delcou. pe langa ca nu se potriveste dpdv mecanic (pinionul ala si ce o mai fi in plus), in mod sigur nici curbele de avans nu sunt aceleasi si motorul nu va merge deloc bine.
In plus, daca se uzeaza ceva la el, de genul platina, sau capac crapat , sau ploturi oxidate, de unde iei altele?
djalex_bolidu
16 Jun 2010, 00:11
Tin sa te anunt ca acel "delcou" nu este cu platina....asa ca ajutati omu' daca stiti,daca nu stati deoparate nu mai aruncati posturi aiurea!
payty
16 Jun 2010, 07:24
@djalex_bolidu: tin sa te anunt ca daca intelegeai ce am scris eu mai sus, erai de acord cu mine. asa ca nu stiu care dintre noi stie despre ce e vorba.
@tmkrf Faptul ca delcoul nu are platina e un plus, dar efortul de a il adapta si faptul ca da alte curbe de avans sunt un mare minus si de asta am zis ca nu prea are rost. daca tot tii sa pui ceva fara platina, mai bine adaptezi pe delcoul de dacie un senzor (nu cel tip gotronic neaparat, ci unul cu elice si senzor optic sau magnetic).
Daca tot tii sa il pui pe masina, e neaparat sa umbli la arcuri si sa il aduci pe curba de avans a motorului tau, si asta merge doar cu pistol stroboscopic. nu e suficient sa il reglezi sa mearga bine la relanti.
Alexio
16 Jun 2010, 08:54
Delcoul de Dacia + Senzor gotronic... si bate si mama lui de delcou de Golf ce naiba va place sa puneti jegurile altora pe masinile voastre... asa da 800 euro si ia un golf 2 si gata
tmkrf
16 Jun 2010, 12:12
am cerut niste explicatii daca vreti sa mi le dati e forate bine si va multumesc ... sa nu mai postati va rog cu alte minunatii (gen : nu e bun , e gunoi , e mai nu stiu ce , nu se merita si asa mai departe) , deci daca e cineva si vrea sa ma ajute il rog sa posteze , mersi
Merced
16 Jun 2010, 13:14
Janek daca nu ma insel are adaptat un delcou d-asta. Da-i un PM si vezi ce zice.
Janek
16 Jun 2010, 17:42
Salut tmkrf, cotele exacte nu le stiu dar e foarte simplu de modificat, trebuie desfacute aman doua delcourile, trebuie strunjit si axul si corpul delcoului. Delcoul de WV are cote mai mari ca si cel de Dacia, asa ca iti permite adaptarea. Ai in total 6 fire care ies din modulul de aprindere, dintre ele 3 merg la delcou cu o mufa speciala, ai o masa (la mine are culoarea maro) si 2 merg la bobina. La mine plusul e negru si masa maro cu galben (cum o sa vezi si in poze). Sincer nu stiu ce sa zic daca se merita sau nu. Nu sunt sigur daca functioneaza motorul perfect cu el, in lerantiu merge foarte fin, de pornit porneste la nici sfert de cheie dar cred ca nu se comporta bine la turatii, cred ca curbele de avans nu sunt aceiasi cum zicea si un coleg mai dinainte! Pt mine e perfect, eu ma duc cu masina foarte fin, poate nu are aceeasi demaraj ca si cu delcoul original,insa motorul merge mult mai rotund si silentios. Daca mai ai intrebari, iti raspund cu placere. Bafta
Muttley
16 Jun 2010, 19:49
Golful de pe care provine aprinderea? Poate sa fie de 1.3 sau 1.6 sau cine mai stie cat. Ori daca pui o aprindere de 1.1 pe un 1.6 sau invers, e normal sa mearga ca un caca in sarcina. Macar asta incearca s-o potrivesti, chiar daca alezajul x cursa motorului 1.6 de VW n-are nicio treaba cu cazul Daciei. Singurul lucru care ar putea sa te faca sa incerci modificarea este calitatea lipsa a arcurilor din delcoul de Dacie. Iar daca pinionul de la delco intra la fix... do it. Da' fi pregatit de posibilitatea de a merge prost. Insa cu multa munca la tarat arculete, poti sa faci ceva f bun. Cred eu...
Edit: daca ARE arculete in el. Ca daca e doar pe post de distribuitor iti faci de lucru de pomana.
payty
16 Jun 2010, 20:36
QUOTE(tmkrf @ 16 Jun 2010, 12:12)
am cerut niste explicatii daca vreti sa mi le dati e forate bine si va multumesc ... sa nu mai postati va rog cu alte minunatii (gen : nu e bun , e gunoi , e mai nu stiu ce , nu se merita si asa mai departe) , deci daca e cineva si vrea sa ma ajute il rog sa posteze , mersi
eu tocmai ca sa te ajut am postat. daca ti se pare ca ce am spus eu e aiurea, n-ai decat sa incerci sa-l montezi si gata. nu te opreste nimeni.
bv-08-fgm
16 Jun 2010, 21:12
nu ca as vrea sa te descurajez,sau fa sad ca altii,da intrebare e in felul urmator oare se merita sa faci aceasta modificare? io am schimbat de curand delcou(bineinteles tot de dacie am pus) lam reglat cum trebuie(cu ajutoru unui prieten mecanic) si pot sa zic cas multumit cum merge.
Apropo,ieri am fost la un Remat,aveau dacii papuc cu injectia complecta pe ele,tipu de acolo zicea ca vinde totul cu 2 lei pe kilogram,oare nu iesi mai bine daca ii pui injectie?
tmkrf
16 Jun 2010, 22:23
QUOTE(Janek @ 16 Jun 2010, 17:42)
Salut tmkrf, cotele exacte nu le stiu dar e foarte simplu de modificat, trebuie desfacute aman doua delcourile, trebuie strunjit si axul si corpul delcoului. Delcoul de WV are cote mai mari ca si cel de Dacia, asa ca iti permite adaptarea. Ai in total 6 fire care ies din modulul de aprindere, dintre ele 3 merg la delcou cu o mufa speciala, ai o masa (la mine are culoarea maro) si 2 merg la bobina. La mine plusul e negru si masa maro cu galben (cum o sa vezi si in poze). Sincer nu stiu ce sa zic daca se merita sau nu. Nu sunt sigur daca functioneaza motorul perfect cu el, in lerantiu merge foarte fin, de pornit porneste la nici sfert de cheie dar cred ca nu se comporta bine la turatii, cred ca curbele de avans nu sunt aceiasi cum zicea si un coleg mai dinainte! Pt mine e perfect, eu ma duc cu masina foarte fin, poate nu are aceeasi demaraj ca si cu delcoul original,insa motorul merge mult mai rotund si silentios. Daca mai ai intrebari, iti raspund cu placere. Bafta
mersi mult ... o sa mai am nevoie de informatii de la tine
QUOTE(Muttley @ 16 Jun 2010, 19:49)
Golful de pe care provine aprinderea? Poate sa fie de 1.3 sau 1.6 sau cine mai stie cat. Ori daca pui o aprindere de 1.1 pe un 1.6 sau invers, e normal sa mearga ca un caca in sarcina. Macar asta incearca s-o potrivesti, chiar daca alezajul x cursa motorului 1.6 de VW n-are nicio treaba cu cazul Daciei. Singurul lucru care ar putea sa te faca sa incerci modificarea este calitatea lipsa a arcurilor din delcoul de Dacie. Iar daca pinionul de la delco intra la fix... do it. Da' fi pregatit de posibilitatea de a merge prost. Insa cu multa munca la tarat arculete, poti sa faci ceva f bun. Cred eu...
Edit: daca ARE arculete in el. Ca daca e doar pe post de distribuitor iti faci de lucru de pomana.
de pe 1.6 provine Insa cu multa munca la tarat arculete, poti sa faci ceva f bun - detalieaza un pic te rog , mersi
Club12TRS
17 Jun 2010, 04:39
@tmkrf ignora-i pe "meseriasii" care n-au pus mana-n viata lor pe un distribuitor de Golf. Se poate adapta relativ simplu si merge foarte bine, eu am pus pe o Dacia si n-am avut probleme, calitatea acestui delco este net superioara. Bine ar fi daca ai face rost de tot ansamblul injectie mono-motronic + distribuitor (delco) + ECU + pompa electrica de benzina+ relee si le-ai adapta. Uite tot sistemul adaptat pe Oltcit: http://www.stecit.lx.ro/ Functioneaza perfect si se comporta mult mai bine decat carburatia. Singurele inconveniente sunt 1. te umpli de fire; 2. din 2 in 2 ani tre' sa demontezi si sa pui carburator pt ITP. Bafta cu proiectul.
p.s. pt gurile rele si invidioase care nu stiu sa monteze asa ceva: nu va obositi sa-mi raspundeti, va voi ignora total.
payty
17 Jun 2010, 07:04
QUOTE(tmkrf @ 16 Jun 2010, 22:23)
mersi mult ... o sa mai am nevoie de informatii de la tine de pe 1.6 provine Insa cu multa munca la tarat arculete, poti sa faci ceva f bun - detalieaza un pic te rog , mersi
chestia nu e de munca. iti trebuie oarece scule si fara ele nu stiu cum poti sa il reglezi. Daca umbli la arcurile care tin greutatile de la centrifugal in asa fel incat sa dea aceeasi curba ca la dacie, si la arcul de la capsula vacuumatica tot in acelasi scop atunci delcoul e foarte bun.
doar ca pentru asta iti trebuie pistol stroboscopic cu defazaj (pentru centrifugal) si acelasi pistol, dar si un vacuumetru, sau o pompa de vid si un vacuumetru pentru a simula diverse regimuri de sarcina ca sa poti regla arcul de la capsula.
Practic se face cam asa:
1. Pentru centrifugal Scoti furtunul de la vacuum, il astupi cu ceva (furtunul, nu stutul din capsula), ca sa nu ia aer fals, apoi turezi motorul la diverse turatii care sunt indicate pe grafic si vezi cu ajutorul pistolului stroboscopic defazand flashul ce avans da acel delcou. daca nu e corect (probabil nu e), umbli la arcurile de la greutati in sensul ca le slabesti sau le tensionezi pana cand obtii la turatiile respective avansul necesar. e posibil sa nu il poti obtine niciodata si atunci sa trebuiasca sa pui alte arcuri mai tari/mai moi, eventual luate de la delcoul de dacie.
2. Pentru vacuum, poate exista si alta metoda, dar eu pe asta o stiu: Montezi o pompa de vid care sa iti poata face depresiunea necesara (te uiti pe graficul de avans vacuumatic sa vezi intre ce limite variaza), si un vacuumetru printr-un furtun la capsula vacuumatica. turezi motorul la o turatie oarecare si il mentii asa, apoi actionezi pompa de vid ca sa creezi diverse depresiuni in functie de ce ai pe graficul de la vacuumatic. Cu ajutorul pistolului stroboscopic citesti cate grade avans sunt in momentul acela. Stiind turatia (si uitandu-te pe graficul de la centrifugal), rezulta ca avansul dat de capsula vacuumatica e egal cu cel citit cu ajutorul stroboscopului minus cel centrifugal
Sau, daca nu ai de unde sa iei stroboscop, iti faci asa ceva (chestiunea din poza). Nu mai ai nevoie decat de pompa de vid si vacuumetru.
Cam asta e procedura. (asta daca vrei sa faci totul ca la carte, daca nu, il faci dupa ureche - il montezi si apoi umbli la arcuri asa, pe neve, pana ti se pare ca merge cum trebuie).
ghitza
17 Jun 2010, 10:07
corp clapeta am eu daca te intereseaza doar ca ,la motorasul pas cu pas mai e bun numa motorasul propriuzis
tmkrf
21 Jun 2010, 20:55
cine ma poate ajuta acuma si imi poate spune unde vin firele de la modulu de aprindere . mersi 7- 6- 5- 4- 3- 2- 1-
bartenders
22 Jun 2010, 15:49
Ca fapt divers....am adaptat un delco de VW la un 1.4 alpine si intradevar porneste foarte usor si relantiul este de vis dar curba de avans este complet diferita. Motorul ori nu tragea sus in ture, ori batea avansul ori se incingea in functie de pozitia delcoului. Deci daca ai rabdare si indemnare poti sa il faci sa mearga ok pe motorul de dacie......
andras
22 Jun 2010, 22:22
QUOTE(tmkrf @ 21 Jun 2010, 21:55)
cine ma poate ajuta acuma si imi poate spune unde vin firele de la modulu de aprindere . mersi 7- 6- 5- 4- 3- 2- 1-
tmkrf pe net asta am gasit unde: rpm out fir turometru G si G+ senzor hall KI 15 +aprindere(contact) KI 31 masa KI 1 bobina inductie
azi am desfacut delcou ... urmeaza ca pe luni sau marti sa il duc la strungar ...
Janek
26 Jun 2010, 20:41
Sa desfaci tot asa si un delcou de dacie si de acolo o sa ai dimensiunile exacte!!
iuliano_smile
26 Jun 2010, 21:23
Da eu am o nedumerire: ala mai are arcuri in el? Adica mai are avans centrifugal?
alecsutz03
29 Jun 2010, 19:04
are...si sunt putin mai mari ca cele de dacie!
Janek
30 Jun 2010, 17:29
@ tmkrf eu nu am modificat in interior nimica !
tmkrf
1 Jul 2010, 15:02
QUOTE(Janek @ 30 Jun 2010, 17:29)
@ tmkrf eu nu am modificat in interior nimica !
mersi ---------------------------------------------------------------- e gata si delcou ... Lam si incercat de pe un motor din garaj sa vad daca la alezat cum trebe ...
asta am avuto eu pe raposata, s-a ars dupa 2 saptamani, am inlocuit modulul cu un vw, a fost bolt-on si mufe si fire tot, mergea la fel de bine.
Fata de platina net superioara. O sa iti mearga bine si o sa multumit .
ment
1 Jul 2010, 18:57
ramon_1300, din cate inteleg la tine mecanismul care dadea avansul centrifugal era acelasi ca la cel de Dacie, doar ca aveai aprinderea aia mai rara cu senzor Hall, la care ai pus modul de VW. tmkrf are si delcou' de VW.
Muttley
1 Jul 2010, 19:47
ment
tmkrf
3 Jul 2010, 22:32
a sosit si modulu de aprindere ... maine mai trebe sa ma intalnesc cu un baiat sa imi dea cele 2 mufe ... si apoi vad daca am realizat ceva sau nu
Pin 1 – la minusul bobinei de inductie ; Pin 2 – la masa ; Pin 3 – delco Pin 4 – la plusul bobinei prin cheie de contact ; Pin 5 – delco Pin 6 – delco Pin 7 –neconectat
[+] semnifica alimentarea electrica (pin6) [0] semnifica semnalul HALL transmis de delco in timpul functionarii (pin5) [-] conectarea la masa a delcoului :-\ (pin3)
poate sa confirme careva dintre voi legaturile astea ? sau macar sa imi zica daca e ceva gresit ? mersi
tmkrf
7 Jul 2010, 22:23
schema de mai sus nu e buna .... am sa postez acum o schema buna ... am reusit cu aprinderea merge brici ....
numa bine , mersi de sprijin si ajutor
payty
8 Jul 2010, 07:11
ce fel de fise sunt acelea?
Muttley
8 Jul 2010, 07:23
Dedicate pentru Golf.
tmkrf
8 Jul 2010, 18:13
QUOTE(payty @ 8 Jul 2010, 07:11)
ce fel de fise sunt acelea?
Exact cum zice Muttley , nu se potrivesc pe dacie , capacu de delcou ( de la vw) are niste pini unde bagi fisele ... dar exista si o varianta mai veche de fise care is ca si la dacie.
Mai pun niste poze facute ziua ... sper sa realizeze si altii pentru ca merita
ramon_1300
8 Jul 2010, 20:30
good job
Janek
8 Jul 2010, 22:28
tmkrf, cum se comporta masina cu delcoul acesta? simti ceva diferenta trage mai bine?
tmkrf
8 Jul 2010, 22:31
QUOTE(Janek @ 8 Jul 2010, 22:28)
tmkrf, cum se comporta masina cu delcoul acesta? simti ceva diferenta trage mai bine?
trage mai bine , si de exemplu pe platina la 5000 rpm se auzea zici ca se chinuia motoru ... na cu asta nu se mai aude sunetu ala de chinuit la aceasi rotiatie , si de tras trage ceva mai bine si se intinde mai rapid...
sobolan
8 Jul 2010, 22:36
ma da' tu urci motoru' ala in 5000? parca la 1,4 cuplul maxim era pe undeva in jur de 3500rpm,doar la 1,3 mergea la 5500.... si cum ziceau si altii mai sus....au curbe de avans diferite pe grafic delcoaiele astea doua de dacie si golf....acu' daca cel ce l-a pus zice ca e mai ok il cred...da' nici un efect secundar? eu am pus unul de pe un aro 10,l-am desfacut complet si l-am bibilit si pe masina mergea motoru' ca un rahat...cand era ok la ralanti da' nu in sarcina si invers...nu am reusit sa-i gasesc un echilibru si nu inteleg de ce doar aro 10 are acelasi engine...unde am gresit ca o zi nu am reusit sa-mi dau cu seama...
ment
8 Jul 2010, 23:54
QUOTE(sobolan @ 8 Jul 2010, 22:36)
ma da' tu urci motoru' ala in 5000? parca la 1,4 cuplul maxim era pe undeva in jur de 3500rpm,doar la 1,3 mergea la 5500....
Le-ai cam incurcat.. Turatia de cuplu maxim cu cea de putere maxima .
tmkrf, bravo pt. montaj daca merge bine . Poate afli exact de pe ce motor de Golf era delcoul, ca sa stie si altii pe viitor care se pupa cat de cat la avans cu cel de Dashie.
G I M
8 Jul 2010, 23:59
Boooon...si daca ti se crapa capacul ala de la delcou, ce faci? Cu ala de dacie se rezolva repede, cu asta cam greu...
sobolan
9 Jul 2010, 00:15
QUOTE(ment @ 9 Jul 2010, 00:54)
Le-ai cam incurcat.. Turatia de cuplu maxim cu cea de putere maxima .
lamureste-ma te rog..unde gresii ?
capac de delco de ala se gaseste la orice magazin de piese...daca stii ca ai "compromisuri" pe masina te pregatesti inainte de a-ti lua zborul la jde mii km distanta
G I M
9 Jul 2010, 01:25
Chiar la orice magazin?
iuliano_smile
9 Jul 2010, 07:35
QUOTE(sobolan @ 8 Jul 2010, 22:36)
ma da' tu urci motoru' ala in 5000? parca la 1,4 cuplul maxim era pe undeva in jur de 3500rpm,doar la 1,3 mergea la 5500....
Uite ce zice carte depsre cuplu. Tuh teai incurcat la 1.3(ai zis deputere)
ramon_1300
9 Jul 2010, 10:16
nu va mai bateti capu pentru avansul ala, aprinderea aia are o scanteie mult mai puternica decat cea de platina, va fi si mai multumit la iarna cand va porni la sfert.
Cat de diferit poate sa fie curba de avans la doua motoare de capacitate apropiata si camere de combustie asimetrice (ma refer la faptul ca nu au bujia pe centru) si care au acelasi regim de relanti si turatie maxima.
Este o modificare buna, si facuta bine care va avea efecte in consum si pornire sa nu mai vorbim de service (niciodata, doar bujiile se schimba).
Vorbind de bujii iti recomand bujiile de de golf cele cu 3 electrozi si filet lung intra perfec si iti muta scanteia o idee mai spre centru camerei si o usoara ridicare de compresie , nu iti face griji de detonatii sau puncte calde, rc-ul la dacie e prea mic pentru asa ceva.
La platina daca zici ca facea motorul urat in ture mari probabil aveai avansul prea mare. Pornea usor dar "detona" in ture.
Apropo acum ai limitare de turatie centrifugala, vezi pe pipa ca e un arc, studiaza un pic problema si pun pariu ca face 6500 rpm in sarcina daca ai arcurile bune la supape poate 6800 =)) o sa fie uragan in carfilu ala =))
payty
9 Jul 2010, 11:07
QUOTE(ramon_1300 @ 9 Jul 2010, 10:16)
nu va mai bateti capu pentru avansul ala, aprinderea aia are o scanteie mult mai puternica decat cea de platina, va fi si mai multumit la iarna cand va porni la sfert.
Cat de diferit poate sa fie curba de avans la doua motoare de capacitate apropiata si camere de combustie asimetrice (ma refer la faptul ca nu au bujia pe centru) si care au acelasi regim de relanti si turatie maxima.
pai hai sa iti explic eu de ce depinde avansul.
1. Raport de compresie 2. Dimensiune carburator 3. Diagrama de distributie 4. Capacitate cilindrica (in realitate mai mult cursa pistonului si raportul dintre dimensiunea bielei si cursa). 5. Alti factori mai putini semnificativi cum ar fi tipul filtrului de aer (mai exact gradul de franare al aerului pe care il impune), camera de ardere, dimensiunea si forma traseelor de admisie.
Toate astea deriva in realitate dintr-o singura conditie pe care trebuie sa o aiba avansul la o anumita turatie pentru a fi optim. Din cauza ca exista atatia factori, avansul optim e imposibil de calculat si el se determina doar prin incercari la un motor care este in proiectare.
sobolan
9 Jul 2010, 11:47
QUOTE(ramon_1300 @ 9 Jul 2010, 11:16)
Vorbind de bujii iti recomand bujiile de de golf cele cu 3 electrozi si filet lung intra perfec si iti muta scanteia o idee mai spre centru camerei si o usoara ridicare de compresie , nu iti face griji de detonatii sau puncte calde, rc-ul la dacie e prea mic pentru asa ceva.
mda...dar le mai scoate dracu' de acolo... tre sa-i strunjesti filetul la buje pe o portiune de 9-10 mm la inceput...
tmkrf
28 Aug 2010, 23:11
QUOTE(sobolan @ 8 Jul 2010, 22:36)
ma da' tu urci motoru' ala in 5000? parca la 1,4 cuplul maxim era pe undeva in jur de 3500rpm,doar la 1,3 mergea la 5500.... si cum ziceau si altii mai sus....au curbe de avans diferite pe grafic delcoaiele astea doua de dacie si golf....acu' daca cel ce l-a pus zice ca e mai ok il cred...da' nici un efect secundar? eu am pus unul de pe un aro 10,l-am desfacut complet si l-am bibilit si pe masina mergea motoru' ca un rahat...cand era ok la ralanti da' nu in sarcina si invers...nu am reusit sa-i gasesc un echilibru si nu inteleg de ce doar aro 10 are acelasi engine...unde am gresit ca o zi nu am reusit sa-mi dau cu seama...
da il urc pana in 5000 ca imi permite si cutia ca e scurta , si motoru e de 1.6 , referitor la curba e tot acolo , tot ce difera e avansu vacumatic nicidecum curba , dar avansu vacumatic lam luat din furtunu de servo exact ca la vw si merge perfect , motoru e mult mai silentios si tine un relanti fix la 850 rpm
QUOTE(ment @ 8 Jul 2010, 23:54)
Le-ai cam incurcat.. Turatia de cuplu maxim cu cea de putere maxima .
tmkrf, bravo pt. montaj daca merge bine . Poate afli exact de pe ce motor de Golf era delcoul, ca sa stie si altii pe viitor care se pupa cat de cat la avans cu cel de Dashie.
de pe motor de 1.6 golf 2
QUOTE(Neagu Ionut @ 8 Jul 2010, 23:59)
Boooon...si daca ti se crapa capacul ala de la delcou, ce faci? Cu ala de dacie se rezolva repede, cu asta cam greu...
alti au capacu de ani de zile si nu a crapat ... si se gaseste foarte usor pe comanda ... 30 lei capac + lulea
QUOTE(ramon_1300 @ 9 Jul 2010, 10:16)
nu va mai bateti capu pentru avansul ala, aprinderea aia are o scanteie mult mai puternica decat cea de platina, va fi si mai multumit la iarna cand va porni la sfert.
Cat de diferit poate sa fie curba de avans la doua motoare de capacitate apropiata si camere de combustie asimetrice (ma refer la faptul ca nu au bujia pe centru) si care au acelasi regim de relanti si turatie maxima.
Este o modificare buna, si facuta bine care va avea efecte in consum si pornire sa nu mai vorbim de service (niciodata, doar bujiile se schimba).
Vorbind de bujii iti recomand bujiile de de golf cele cu 3 electrozi si filet lung intra perfec si iti muta scanteia o idee mai spre centru camerei si o usoara ridicare de compresie , nu iti face griji de detonatii sau puncte calde, rc-ul la dacie e prea mic pentru asa ceva.
La platina daca zici ca facea motorul urat in ture mari probabil aveai avansul prea mare. Pornea usor dar "detona" in ture.
Apropo acum ai limitare de turatie centrifugala, vezi pe pipa ca e un arc, studiaza un pic problema si pun pariu ca face 6500 rpm in sarcina daca ai arcurile bune la supape poate 6800 =)) o sa fie uragan in carfilu ala =))
folosesc bujii bosch
28 Aug 2010, 23:15: ce parere ati avea de injectie de golf pe dacie ? (pierburg 2ee) atasez un video cu un model identic
&feature=related
ing_bardasu
28 Aug 2010, 23:46
Alae carburator asistat electronic. Nu de alta dar are concentratoarele , iar injectia are injecotr(respectiv injectoare). Deci e ceva asemanator ca la tico dar poate putin mai avansat.
Alae carburator asistat electronic. Nu de alta dar are concentratoarele , iar injectia are injecotr(respectiv injectoare). Deci e ceva asemanator ca la tico dar poate putin mai avansat. http://www.stecit.lx.ro/
Daca vrei o treaba pune injectie de dacie.
scuzatimi greseala ... reformulez
ce parere ati avea de carburator asistat electronic de golf pe dacie ? (pierburg 2ee) atasez un video cu un model identic si niste poze
&feature=player_embedded
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.