QUOTE(andu911 @ 3 May 2005, 23:21)
vreau sa schimb toate garniturile de la pompa de frana, ca imi pierde pe undeva si nu stiu cum se desface.
E simplu circuit sau dublu?
La simplu ai numai un piston, la dublu ai doua;
Dupa demontarea de pe masina in locasurile rezervorului de lichid o sa vezi doua stifturi elastice. Au in ele cite un orificiu mic, de 1 mm. Eu folosesc pentru "amorsare" o surubelnita prelucrata incit sa deplasez un pic stifturile (pirghie cu brat mic). Dupa amorsarea deplasarii trag de ele cit mai axial cu un cleste cu virf ascutit. Dupa eliberarea stiftului, pistonul iese singur de regula, sub actiunea arcului.
Atentie la montarea garniturilor. Pe pinstonul din fundul cilindrului garniturile sint montate "in opozitie" (in "X"), pe cel dinspre pedala au acelasi sens.
Vezi si acele supape, au mare importanta.
La asamblare stifturile se monteaza cu crestatura spre pedala.
A, explicatiile sint pentru pompa cu dublu circuit.