dydycom
4 May 2005, 01:40
Aruncati un ochi aici ca pare mare pacaleala(tricks) iar acest topic se vrea un sfat(tips).
Cand cineva arunca cu noroi in topboxuri imi venea sa il injur acum il inteleg
http://auto.obd2-diagnostic-adapter-for-pc...ec.cz/PowerBox/
Nu merge site-ul. Poate ne dai si noua ceva detalii despre cam ce se spune la adresa respectiva.
Mersi.
adica toata chestia aia care zice ca mareste puterea este de fapt o simpla rezistanta montata intr-o cutie mult prea mare, ca sa ia ochii. eu asta am inteles.
cristimm
4 May 2005, 09:47
Exact, si probabil vanduta cu sute de euro la vreun "jmecher" cu TDI.
chiar zilele astea am montat o astfel de rezistenta pe un ibiza SDI, nu stiu exact pentru ce, zicea proprietarul ceva cu senzorul de temperatura... zicea ca fuge mairepede si consuma mai putina motorina cu rezistenta pusa
am sa-l mai trag de limba. cam aceeasi pozitionare are rezistenta mea, numai ca nu am folosit cutie si am suntat cablul ce vine la mufa aia...
ce-ati facut voi de ati reusit sa vedeti site-ul? ca eu nu reusesc sa-l deschid. Si cum naiba poate o rezistenta sa mareasca puterea unui motor? Ca daca e asa eu imi montez 100 de rezistente in serie, le asez in portbagaj si-mi fac din Suzi (masina) un avion de vanatoare.
dydycom
4 May 2005, 21:00
auzi.........................putea sa fie si in japoneza ca tot intelegeai:))
ceva mai jos e dat si site-ul care il vinde.....asta daca vreti sa stiti pretul
si o alta pacaleala
TUNUNG MOTOR LOGAN AM 800 OPT SUTE EURO??????????????
Daedalus
4 May 2005, 23:53
Am inteles de la un prieten ca se poate face la astia la Dacia o rescriere a softului prin interfata aia care este in partea stanga a schimbatorului, pe plastic, pentru marirea puterii motorului. Stie cineva de asa ceva?
cristimm
5 May 2005, 08:15
La anumite tipuri de ECU este posibila rescrirea softului prin mufa, fara schimbarea fizica a vreunei componente.
dydycom
8 May 2005, 19:46
oameni buni sunteti OFFTOPIC
aici e vb de o smecherie , escrocherie care pune la indoiala pe ce dati banii!!!!!!!!!!!
limitati-va la atat!!!!!!
bogdan_iuly
22 May 2005, 22:11
QUOTE(cristim @ 5 May 2005, 09:15)
La anumite tipuri de ECU este posibila rescrirea softului prin mufa, fara schimbarea fizica a vreunei componente.
Am trimis eu un e-mail la o firma (pot sa ma uit care) si mi-au spus ca nu este posibil.
cristimm
23 May 2005, 08:23
Ce nu este posibil? Poate nu este posibil la Logan si la alte cateva tipuri de care au ei habar (firmulita aia).
Eu nu m-am referit la Logan si stiu sigur ca la unele masini se poate.
Se poate si la Logan, insa firmele de chiptuning nu au informatia privind modul de comunicare cu computerul de injectie in acest scop.
Dovada vie a modului ca se pot modifica softuri si tabele la logan este recalibrarea calculatorului de la chemarea in service de la inceputul anului, cand s-a rescris softul (nu tabelele de injectie...)
--== de aici incolo mesajele provin din alt topic, deci s-ar putea sa para ca nu au legatura intrinseca cu acest topic ==--
Daca te intereseaza neaparat diferenta de putere in cifre,mergem si-ti platesti DYNO.daca diferenta ti se pare nesemnificativa il platesc eu... dar dupa cum banuiam prima data nu faci decat sa vorbesti de pomana. No OFFENCE again.
Vorbeam de pomana daca ziceam din prima:
http://obd.ec.cz/PowerBox/No OFFENCE.
Salut. Te invit la o intalnire, cu masina pe care sa-l probam. Dupa ce il probam, indiferent de rezultate, taiem powerboxu il doua, si il mananci daca e cum spui tu in site-ul acela, ok? Si nici nu trebuie sa-l platesti.
Sa stii ca unii sunt preocupati si de alte chestii, in afara de a isi aduce masinile la standarde decente. Si stii de ce? Pentru ca unele masini au imbunatatiri din fabrica, nu trebuie sa-ti pierzi timpu sa legi arcuri prin portbagaj si sa dai cu izolant pe plafon
Succese
E, asa sunt eu, bag "consumabilele schimbate" care "fac destul de multi bani", cum faceau altii pe supernova pe care tocmai si-au vandut-o...
Sincersa fiu Nu prea inteleg ce legatura are supernova si loganul tau..cu motoarele DCI. Acesta este un thread cu un produs pentru motoarele DCI. SINCER nu inteleg de ce te bagi daca nu ai nici macar o masina pe care sa faci PROBA. asa ca toate cele bune domnul KLAUS
driverx
9 Jan 2007, 12:25
Tot ce ti-a cerut omul a fost ceva hartii care sa certifice chestiile sustinute de tine. NIMIC mai mult. Nu i-ai raspuns DELOC la intrebare. Dar in schimb tu ai dat-o in balarii si jigniri cu aere de superioritate.
Si daca vrei sa pari credibil cu acest powerbox intr-o lume PLINA de powerboxuri care pacalesc computeru cu o simpla rezistenta mai bine ne-ai arata niste poze cu Powerbox-ul intreg dar si desfacut, fara sa il pui pe klaus sa il manance, chiar daca nu ii ceri bani pentru Powerbox-ul ingerat.
Eu zic ca e mult mai constructiv asa, nu crezi?
skyline79
9 Jan 2007, 12:38
Ma bag si eu in seama, muritor de rand, cu o intrebare. De cand si pana cand sa lucrezi la Dacia a ajuns un lucru dorit de toata lumea?
O spuneti de parca ati fi proiectanti la Audi
In alta ordine de idei, daca unii si-au luat numai tepe pana acum, nu trebuie sa refuleze pe toata lumea, poate mai sunt si oameni cinstiti in tara asta...
pentru cei mai carcotasi de pe acest forum,fara motiv...pentru ca nu cred ca am dat vreo tzeap vreodata.am atasat niste poze cu produsul original. Iar eu am scris mai sus ceva de genul: probezi,iti place cum se misca il iei; Nu iti vand eu o cutie pe care ti-o montezi tu cand vrei, nu eu sunt off-topic. so... Savurati pozele cu facatura si astept scuzele care sunt binemeritate.
QUOTE(vw18t @ 9 Jan 2007, 12:54)
astept scuzele care sunt binemeritate.
Doresc sa-mi cer scuze public si sa-mi pun cenusa in cap.
Imi cer scuze ca nu am mentionat ca PowerBox-urile functioneaza pe principiul inselarii ECU prin modificare valorii citite de un senzor.
Imi cer scuze ca nu am mentionat ca acest lucru poate duce la defectarea altor componente, caci ecu crede ca lucreaza intr-un anumit regim (sa zicem mai rece) si de fapt starea de fapt este alta.
Imi cer scuze ca nu am mentionat ca modificarea valorilor citite nu este dependenta de turatie si de regimul de sarcina a motorului daca nu ai si intrari ale acelor valori in power-box. Daca ai doar o mufa cu care te mufezi la senzor si una la care se mufeaza cablu ce venea la senzor, inseamna ca powerboxul modifica doar valoarea senzorului, indiferent de sarcina si regimul motorului, pe care nu are de unde sa le stie, ca informatia curge doar de la senzor catre UCE, nu si de la UCE catre senzor.
Imi cer scuze ca imi permit sa pun al indoiala afirmatii gen "creste puterea si scade consumul", ca daca ar fi adevarate asta ar insemna ca ii creste randamentul motorului, doar dintr-o citire de senzor. Ori daca nu se poate modifica randamentul, cresterea de putere/cuplu nu se poate fectua decat cu infuzie suplimentara de energie, adica de combustibil ars, adica de crestere de consum.
Imi cer scuze ca nu am mentionat ca formularile "de pana la" sunt formulari de marketing, insa pentru un produs important este CE FACE, nu pana unde face. Ca este complet nefolositor un produs care aduce un spor de 20% intr-o plaja de 1%, si aia intr-o zona neutilizata, iar pentru restul de 99% din plaja aduce o imbunatatire de 1-5%.
Imi cer scuze ca m-am luat dupa legislatia romana care pedepseste publicitatea inselatoare si actiunea de ascundere a unor caracteristici ale produsului care ar face clientul sa nu-l cumpere. Probabil ca nu e nici un motiv, ca toata lumea zice doar adevarul in Romania de azi, cea reala.
Imi cer scuze ca mi-am permis sa cer o dovada a afirmatiilor facute de initiatorul topicului, cand in Romania toate afirmatiile sunt adevarat-adevarate si toata lumea are numai si numai intentii bune si laudabile.
Imi cer scuze ca mi-am permis sa fiu decent in exprimare, in ciuda agresivitatii altora.
Imi cer scuze ca nu am insistat desi nu mi s-a raspuns deloc la intrebarile de bun simt, zic eu, pe care le-am pus.
Imi cer scuze ca in cautarile mele pe net am mai descoperit cate una-cate alta.
Deci, imi cer scuze.
Da asa e. e un produs de ultima speta.Vand gogosi pentru romani creduli. facut din spuma poliuretanica. Mai intai strange bani si ia un DCI. sau tu esti dintre romanii aia care-si iau LOGAn k sa ajute tara.?! SI NU UITA ca acest produs nu este inventat de mine!!! este un produs cumparat din CE pentru CE care exista de ani de zile. Si nu am auzit pe nimeni cu powerbox sau chip ca i-ar fi bubuit motorul. Sau povestea asta e similara cu cea in care loganul isi pierde rotile pe drum?
Imi pare rau, dar powerboxul acesta nu se leaga la senzor, se leaga intre Ecu si pompa de injectie.
Imi pare rau, dar range-ul ala de turatie de1% nici nu ar fi sezizabil, daca e cum spui tu.
Imi pare rau, dar sa stii ca de multe ori nu tot ce zboara se mananca si nu tot ce gasesti pe net este adevarat.
Pana una alta tin sa cred ca in afara de a modifica niste stergatoare, relee si alte minunatii pe care le face si un cercetas, chiar nu ai nimic interesant de zis in discutia asta. O googaluiala face oricine sa stii....
Te astept cu un 1.9dci la teste. Si daca bubuie ceva iti cumpar toata masina. E bine?
PS: Am atasat doua poze cu powerboxurile mele, in varianta pentru TDI, pentru a face o comparatie cu powerboxul lui claus care foloseste o rezistenta pentru a pacali senzorul. (de pe siteul cehesc, tot pentru TDI).
Se poate vedea ca spre deosebire de al meu care se leaga intre ecu si pompa, cel cu rezistenta are cu totul alta mufa.
Pentru alte comentarii offtopic, ma gasiti pe privat.
Apropo, am auzit ca la Dacia se cer si studii superioare... nu electronisti de cartier
http://www.4tuning.ro/info/powerbox.htm
Domnu', dupa ce va dati jos din inaltimile copacului in care v-ati suit, poate ascultati si ce zice un economist nepriceput in electronica (eu nu am sustinut vreodata ca sunt electronist, nici macar de cartier):
- eu nu am sustinut ca powerboxul dvs este o rezistenta, eu am aratat ce contine alt powerbox, in speranta ca dvs puteti fi capabil sa va sustineti superioritatea utilajului pe care il vindeti.
- astept cu interes modificarile utile pe care si altii sa le faca si pe care le veti concepe dvs si pe care le veti pune filantrop la dispozitia altora. Pana atunci sunt cu mai multe la activ, asa ca daca eu sunt un papagl amarat ca le-am facut, dvs. care nu ati facut nici una cum oti fi? Ma intreb doar, nu va categoriesc...
- Powerboxul din linkul pe care vi l-am dat nu este al meu. Si nici a lui claus (alt moderator de pe renault...). Este al unui ceh. Va rog sa va adresati lui daca vi se pare ca va minte. La mine latrati degeaba in acest sens.
- legat de:
QUOTE(vw18t @ 9 Jan 2007, 17:44)
Imi pare rau, dar powerboxul acesta nu se leaga la senzor, se leaga intre Ecu si pompa de injectie.
Intr-adevar, aveti de ce sa va para rau. Ca la pompa de injectie (presupun ca va referiti la cea de inalta presiune...) avem doi conectori: 1. pentru actuatorul de debit de carburant si 2. Pentru senzorul de temperatura carburant.
Acuma, daca powerboxul dvs s-ar monta intre UCE si actuatorul de debit de carburant de joasa presiune, ar trebui sa modifice impulsurile la actuator. Deci ar trebui sa le remoduleze. Deci ar trebui sa fie ... alimentat. Ma rog, ar trebui sa fie pus la masa, ca pe unul din fire vine + permanent de la releul de alimentare a injectoarelor. Plus ca ar tb sa aiba informatii si asupra sarcinii motorului. Nu mi se pare ca ar avea astfel de intrari.
Daca powerboxul dvs ar fi legat pe senzorul de temperatura carburant (care e o rezistenta variabila cu temperatura)... Mmmm... interesant. Deci sa fie pus in paralele cu o rezistenta... Eeee... Alta viata, vorba aia... Cred ca intelege si un cercetas sau un electronist de cartier ce vreau sa zic...
Si daca intr-adevar era asa de complex acel powerbox, nu ma indoiesc ca-l prezentai in toata splendoarea lui de placa cu circuite integrate, nu ca o carcasa umpluta cu material ce distruge circuitul daca se sparge...
Insa eu retin urmatoarele:
1. Nu dai garantie.
2. NU poti garanta un efect minim, ci doar un efect maxim ce s-ar putea obtine in mod ipotetic ("pana la"), ca obiectiv, masurabil, nu ai facut nici o dovada (o masuratoare, un grafic ceva)
3. Nu poti sa pui la dispozitia eventualilor clientilor nici un document care sa iti sustina afirmatiile (masuratori in genere)
4. In opinia mea MINTI cand zici ca scade consumul, ca pentru obtinerea unei puteri mai mari dintr-un motor care are un anumit randament nu se poate obtine decat printr-o injectare suplimentara de energie, adica de ardere de combustibil suplimentar.
Acuma, legat de parerea matale legat de masina pe care o posed si de masina pe care o posezi: respectul pe care il ai fata de loganul meu denota respectul pe care il ai si fata de loganurile dCi. Adica alea pe care vrei sa le power-box-ezi.
Deci daca loganul meu e un jeg, atrag atentia potentialilor clienti ai matale: in opinia initiatorului topicului loganul dvs. este un jeg. Credeti ca va va trata cu respect masina pentru care dvs. ati facut sacrificii?
O noua lamurire pentru domnul posesotr complexat de LOGAN(by Renault). Dupa umila mea PARERE.. nu exista in momentul de fata pe nici un LOGAN(by Renault) motorul de 1.9 DCI.
Apropo de scadere consumului eu zic sa pui mana pe manualele de fizica din liceu.. ca deh, vorba aia, ai si zis ca esti economist.
Am omis, acord GARANTIE 2 ani si factura fiscala.
Vrei sa vezi rezultate? Ma repet a 5-a oara. Vino cu masina (nu cu Loganul bai reno) si dam niste ture pe a1/a2 cu un accelerometru. Apoi mai discutam de rezultate si grafice.
Daca mai ai alte nelamuriri, te invit la o cafea sa discutam problema. Pana atunci te rog nu mai polua threadul cu pareri de economist.
Cand eu stau in copac cu powerboxul in mana. Tu ai un amarat de Logan(by Renault) de 1.6, care nu are nici o legatura cu 1.9 DCI.
Ups, aici ai dreptate cu 1.9 dCi. Am vorbit prostii. Oricum, principiul de functionare al pompei ramane... Chiar asa, mentionate de un economist "poluant".
Legat de garantie, garantie la ce, la powerbox sau si la eventualele urmari ale utilizarii sale, sau la ambele? Sau dai garantie la efectele minime (am mai zis, cele ipotetic maxime sunt clare, pana la 20%, neomise inca din primul post)? Nu de alta, dar sa nu tot apara completari datorate "omisiunilor".
In ce priveste rezultatele, sa vezi ce rezultate interesante se obtin daca pui rezistor in locul sondei aval lambda sau/si scoti mufa potentiometrului clapetei (la benzinare). Asta nu inseamna ca modificarile respective sunt si sigure. Dar in mod sigur nu presupun mare complicatie. Iar clientul nu observa, ca nu se pricepe. Ma rog, in majoritatea cazurilor, mai sunt si unele mici exceptii. Complexate dar deranjante.
PS: aia cu copacul, pentru cine nu intelege atat de subtil, e o expresie populara cu nu stiu cine s-a urcat in copac si se crede vrabie, dar tot ce era jos este si sus in copac.
Asta e... unii oameni confunda privatul cu threadul so.
Vand powerbox de 1.9 dci facut de o firma de tunning din Olanda.
pret 120 ron. Garantia de 2 ani la produsul pe care-l vand.
Proba pe masina clientului.
Si cum se numeste firma aia renumita din Olanda...nu de alta dar firmele care se respecta au si nume.
@klaus: am urmarit discutia si tre sa spun ca ai fost la inaltime.
Salut DOC. Pentru tine am o oferta de interfete de la Diga-Tec (byteshooter master, half master sau slave) la un pret promotional. Poate asa o sa te echipezi si tu si nu o sa mai strici ECU-urile prietenilor mei....
Are aceeasi legatura raspunsul matale cu interfata la intrebarea lui doc cum avea si ala cu dsn-ul din postul meu. Asa ca nu inteleg de ce te-ai enervat atunci.
Poate un raspuns la intrebarea on-topic era mai adecvat.
Sa actualizez linkul lui Dydycom
http://obd.ec.cz/PowerBox/Asta ca sa stie lumea cat de complicate sunt unele powerboxuri...
Sa pun si aici pozele, ca poate iar se modifica linkul:
je_design
10 Jan 2007, 12:37
firma de "tuNNing" din Olanda?... e clar..
cj98czh
10 Jan 2007, 12:54
Hai sa ma bag si eu...
Am un amic care si-a pus PowerBox pe un Megane 1 1.9 dCi si se simte diferenta fata de al meu.... diferenta care inainte nu era....
Mentionez ca ambele masini sunt din acelasi an si au aprox. aceeasi numar de km...
PowerBoxul a fost cumparat de la o firma din Bistrita....
Asa ca nu stiu ce sa zic...asta este o chestie care am observat-o personal... in schimb la partea cu scaderea consumului....aici este o mica problema.....a scazut prin "crestere"......
....nu a crescut mult cu aprox 0,6 litrii dar nici urma de scadere...in schimb diferenta de putere este sesizabila fara nici o discutie...
vasile82
10 Jan 2007, 13:02
Primul post
"Putere+cuplu cu pina la 25% mai mare.
Consum redus de motorina.
pret 120 eur
detalii la vlad_20011@yahoo.com.
Valabil numai pentru Bucuresti"
Ultimul post
"Asta e... unii oameni confunda privatul cu threadul so.
Vand powerbox de 1.9 dci facut de o firma de tunning din Olanda.
pret 120 ron. Garantia de 2 ani la produsul pe care-l vand.
Proba pe masina clientului."
De la 120eur=406,52 RON a scazut la 120 RON
Marfa de calitate domnu vw18t. Vrea si baiatu 10 bucati. Astept oferta dvs!
driverx
10 Jan 2007, 13:06
@cj98czh
Nimeni nu contesta diferentele. Ai vazut tu undeva asta in acest topic??
Dar klaus asa frumos explica cum de obicei aceste powerboxuri strapeaza senzori si dau o tensiune constanta dar care nu e constienta de:
- temepratura aer
- temperatura motor
- presiunea din galerie
- avans
- etc
- etc
Toate chestiile astea orice bancuri si basme credeti voi din "observatiile" voastre sau din popor....sunt naspa. Eu la logan am avut senzor aval (ala dupa catalizator) terminat....intotdeauna imi dadea ca si cum as avea amestec prea bogat...indiferent de conditiile si stare motorului. Daca as fi pus o rezistenta de o anumita valoare cum se face in powerboxurile astea....rezultatul ar fi fost similar. Sa nu iti zic ca motorul imi mergea infect, sa nu iti zic ca in 500 km toba era plina de funingine si alte tampenii....asta la motor NOU de 500 km. Daca ar fi dat o tensiune care indica amestec sarac (ca mie bogat tot imi dadea) atunci probabil calculatorul de injectie ar fi incercat el sa corecteze asta prin marirea timpilor de injectie => probabil performante mai mari.
Deci nu tot ce zboara se mananca. Si nu neaparat daca vedeti diferente, atunci puteti trage concluzia ca chestia aia e si buna.
sefu_alx
10 Jan 2007, 13:14
si daca nu e buna ce? e marfa omului,o vinde cum vrea si cu cat vrea si in ce conditii vrea..la piata te iei de vanzatori ca nu e buna mancarea de cartofi?
aici nu se mai aplica regulamentul forumului ?
driverx
10 Jan 2007, 13:21
sefu.....vezi ca nu suntem la Bursa. cj98czh s-a luat doar de o chestie care nici macar nu a fost contestata.
So....relax. Daca vw18t era cat de cat destept si/sau produsul lui ar fi chiar ceva serios, mi-ar fi urmat sfatul sa ne dea o poza cu powerbox-ul desfacut sa ii vedem mat(z)ele in toata splendoarea lor....
QUOTE(vw18t @ 10 Jan 2007, 11:38)
Salut DOC. Pentru tine am o oferta de interfete de la Diga-Tec (byteshooter master, half master sau slave) la un pret promotional. Poate asa o sa te echipezi si tu si nu o sa mai strici ECU-urile prietenilor mei....
Copilul minune...cand o sa ai matale macar 10% din aparatura firmei noastre Dimsport Romania - atunci sa vii sa imi vorbesti de interferte. Pana atunci lasa-ne cu pocnitorile tale.
Pretul este 120 euro Nu de 120 ron.
Cine vrea sa vada powerboxul si are pe ce-l monta il astept sa vorbim.
am facut poza cu el desfacut..dar calitatea pozelor e slaba.
Daca e cum zici tu. driverx lasa-mi pe privat un nr de telefon sa ne intalnim sa iti arat jucaria.!
Daca vei merge normal ca pana acum ai sa vezi k o sa ai un consum redus de motorina. daca mergi tare e normal sa-ti creasca consumul.
Dintre toti de pe threadul meu are cineva un 1.9 DCI.ca nu inteleg care-i problema sau macar un 1.9 tdi octavie sau leon sau golf de 90 sau 110 cp k sa lamurim toata treaba!??!
QUOTE(sefu_alx @ 10 Jan 2007, 13:14)
si daca nu e buna ce? e marfa omului,o vinde cum vrea si cu cat vrea si in ce conditii vrea..la piata te iei de vanzatori ca nu e buna mancarea de cartofi?
aici nu se mai aplica regulamentul forumului ?
1. Imi permit sa aduc aminte ca eu am pus intrebari on topic (garantie produs, garantie performante). La acele intreabri, care mie mi se par de bun simt, am fost gratulat cu "Nu inteleg care e legatura ta in threadul asta", "asa aiurea imi pierd timpul de pomana", "nu faci decat sa vorbesti de pomana".
- Bine, si a aparut pe interval nenea
skyline79, care nu e decat si anume clona lu nea
vw18t. Ocazie cu care ii propun la banare pentru clona.
2. Daca tu consideri ca intrebarile mele au fost deplasate si jignitoare si off topic, atunci cum iti poti cataloga posturile tale de la
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...55entry711655 sau
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...41entry633541Adica in cazul tau tu sfatuiesti ca la piata sa te iei de vanzator ca nu e mancarea de cartofi buna, dar altii nu au voie. Ce ti-i si cu ocau asta de masura. La unii e mai mica, la altii e mai mare...
3. Daca lumea nu ar fi atat de infumurata si nu s-ar crede atat de superioara ca are o masina SH "super valabila", ba chiar e un pui de maybach (ca sa ne mentinem in zona fineturilor intelectuale), pe cand interlocutorul are o gioarsa de rahat de masina si merita dispretul cel mai adanc, si-ar fi dat seama de la al doilea post al meu ca trebuie sa o lase moarta ca s-ar putea sa apara informatii noi. Imi pare rau, nu eu am scormonit materialele fecale sa le fac sa puta. Altcineva a facut-o.
Si mai am o informatie pentru cele doua clone ale aceluias user: Daca dai factura fiscala se aplica Legea 240/2004. Daca intelegi ce vreau sa spun. Daca nu intelegi, citeste legea.
sefu_alx
10 Jan 2007, 14:39
un ultim off-topic din partea mea(poate fi sters dupa ce citeste klaus)
cum poti sa spui ca cele 2 posturi ale mele au fost off-topic? ai citit si replay-urile celorlalti useri? s-au cerut sfaturi la alegerea unei masini SH si am dat ! asta e,cand incerci sa ajuti tot tu cazi de prost..
QUOTE(sefu_alx @ 10 Jan 2007, 14:39)
asta e,cand incerci sa ajuti tot tu cazi de prost..
Imi luasi vorba din gura...
pt Doc: prietene,cu toata stima cand o sa te saturi sa te joci cu sculele lui voinea si apoi cu sculele lui ceky si o sa vrei sa ai propriul tau set de jucarii mai bine zis dupa ce o sa reusesti sa-ti vinzi masinila ca sa-ti acoperi datoriile( sau aportul de capital pe care ti l-au cerut baietii de la Dimm Sport) atunci te astept cu cea mai mare placere pe la baiatul minunte care chiar te poate ajuta. poate atunci o sa ai si tu scule personale altceva in afara de interfete luate de pe OKAZII sau kwp2000. pana una alta lasa-ma pe mine sa-mi vand cenzuraturile si eu te las pe tine sa te framanti in oala de kkt in care a ajuns chiptuning in ROMANIA. Numai Bine.
Meseriasule..du-te si plimba ursul in alta parte ca aici nu tine.
pastrama
11 Jan 2007, 00:53
Domnu vw18t, am io o Skoda Octavia 1.9 tdi. Bat drumul pan la Bucuresti pentru powerboxul minune.
Dar vreau o hartie ceva, o garantie ca aceasta minune a tehnicii chiar face ceva.
Deci, cu ce va garantati produsul sau mai exact efectele acestuia?
Sa nu-mi raspundeti ca diferenta se vede, daca nu-mi convine nu-l iau. Vreau ceva oficial, pe care sa ma bazez.
Spuneti, imi fac drum pan la Bucuresti?
juristul2000
11 Jan 2007, 01:10
Uau sunt socat de lantul de discutii iscat de acest Power Box.Eu am asa ceva pe Passat PD si se simte diferenta chiar f mare de putere si culmea stiu masina care are 90000 de km facuti cu asa ceva fara efecte secundare vizibile.Ce am eu si ce comercializez asta fara reclama arata ca si mai jos.Acum daca vrei strangeti bani(100 Euro) cu totii particip si eu cu o reducere, desfacem unul si ne convingem ce are sau ce nu are inauntru.Repet nu vreu sa se considere reclama.Masina pe care am eu acest Power box are facuti cu el 15000 de km si inca nu am probleme.Ce spune-ti de propunere?
Poate ca alt tip de tuning este mai bun dar si mai scump!
Si apropo daca spune cineva ca are garantie la asa ceva minte pt ca nu se da de unde le iau(Germania) vin insotite de o hartie cu intructiuni de instalare in engleza si germana si atat.O eventuala garantie ar fi prin schimbare si atat
zmieu2go
11 Jan 2007, 05:31
pai nu trebuie decat sa pui aparatul de masura pe mufa , reglat pe ohmetru si o sa vezi daca are sau nu ceva in el.
juristul2000, avand in vedere ce s-a vazut prin alte parti (pe un site cehesc de ex...), nu altii trebuie sa demonstreze ca powerboxul matale e mai prosper decat o rezistenta, ci matale trebuie sa demonstrezi.
Asta cu adunati-va de 100 de euro sa vedeti ce e inauntru e o vrajeala.
Insa era o treaba valabila un post din partea matale care sa zica: cehul ala nu stiu ce naiba a desfacut, dar uitati, powerbox-urile mele sunt intr-adevar complicate, nu sunt o minciuna cum se vede in pozele cehului. Si prezentai un powerbox desfacut.
Caci nu clientii trebuie sa te convinga de faptul ca vinzi o treaba complexa si performanta, ci tu trebuie sa ii convingi (da' cred ca iti dai seama ce de mare porc si nesimtire ar fi sa-ti arate un client ca vinzi niste petarde de rezistente cu 100 de euro; atunci jena ar fi maxima). Daca exista cea mai mica umbra de indoiala si de intrebare asupra produsului, de principiu, pentru un comerciant de astfel de aparatura serios, trebuie sa depui toate eforturile sa convingi clientii.
Altfel esti un comerciant care vinde la cei ce nu se pricep si atat.
PS: postul meu e valabil si pt. VW18t si clona domniei sale, skyline79
juristul2000
11 Jan 2007, 11:14
Klaus my friend teoretic ai dreptate dar si exista un dar. Eu nu trebuie sa fac asta pt ca eu nu am postat aici ca sa-mi fac reclama sau sa-mi vand produsul pt ca, cumparatori sunt destui.Am postat doar pt ca am vazut cata valva s-a iscat in jurul acestui produs si dupa cum poate s-a vazut nici macar nu am asa ceva de vanzare la Bursa.Ceea ce este insa cert este fatul ca desi nu stiu ce contine, da performante si asta o spun din experienta(am pe Passat), nu din auzite.Dar daca o sa mai continue discutiile pierd eu 100 de euro si desfac un Power Box sa vedem ce are, o rezistenta sau altceva.Nu stiu ce vand cei din Cehia dar pe cele comercializate de mine scrie ceva cod, grupul caruia se adreseaza si tara de fabricatie , dar asta nu inseamna ca nu pot pot sa aiba doar o rezistenta inauntru.
driverx
11 Jan 2007, 11:29
Altu
Baaai juristule....tu asa gandesti si cand iti practici meseria? Daca da...e grav. Nimeni ... repet....NIMENI (pun si cu bold daca doriti) NU contesta ca nu se simte, dar stau si ma intreb....tie nu iti suna in cap ca producatorul, din multiple motive a pus acolo un senzor care poate sa coste zeci poate chiar suta de euro, chestie care se resimte in pretul de vanzare a masinii, senzor care tu il strapezi cu o rezistenta de 100E? Acea rezistenta nu e constienta de multi parametri, iar orice valoare ar avea acei parametri, tu tot prostesti calculatorul masinii.
Si daca nu ar avea nici cel mai mic efect negativ, chiar nu v-ar deranja sa stiti ca dati 100E pe o cutie de 1E cu o rezistenta de 0.002E?? Sau cumva preferati sa nu stiti ca face mai bine la psihic? Inca mai credeti in Mos Craciun? Inserati o cutie minune si hocus pocus masina zboara?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.