ps: pe urma ai putea incerca sa gasesti cine se ocupa de amortizare. arcurile sint vizibile...
pps: pe urma uita-te cu atentie la roti, fata/spate.
tatabobu
12 Mar 2012, 18:25
Teava e cadrul. Despre roti nu pot sa spun nimic, ca nu-mi dau seama. Amortizare reglabila din robinetii aia doi?
yhattori
12 Mar 2012, 18:36
da, pe baza de frictiune. si rotile sint interschimbabile, fata/spate.
bucatzel
12 Mar 2012, 18:53
Da' criptic mai esti...
Zi-le si partea dureroasa a povestii.
QUOTE
However, the profit from sales was not enough to cover the warranty expenses, and, by the end of 1950, Riedel AG went bankrupt with debts of 1.25 million Deutschmark
Si amu' nu ma pricep io la capre de-astea, da' zau ca nu inteleg avantajul de a avea roti interschimbabile.
yhattori
12 Mar 2012, 19:25
un coleg colectionar de motociclete a facut rost de una si tot asa ma pistona si el: "ia zi, ce nu-i in regula la motocicleta asta?"
vis-a-vis
13 Mar 2012, 07:21
Motoru-i solidar cu bascula (asa-i si la scutere, d-aia nu mi s-a parut iesit din comun) care-i si teava de esapament... Suspensia fata acum se foloseste si la BMW, ii zice paralever. Rotile interschimbabile ar ajuta doar daca mai ai una de rezerva atarnata pe undeva. Pentru vremea ei e ceva deosebit, recunosc. Nustiu insa cat de rezistenta e...
LuluMOB
13 Mar 2012, 08:31
Sunt si biciclete cu suspensie pe fata de tipul ala.
Iar la unele suspensia e in pipa.
Ciudatenie?
gibonu
13 Mar 2012, 10:18
QUOTE(vis-a-vis @ 13 Mar 2012, 09:21)
Suspensia fata acum se foloseste si la BMW, ii zice paralever.
Suspensia fata de la BMW se numeste Telelever. Paralever este suspensia spate.
yhattori
13 Mar 2012, 10:31
QUOTE(vis-a-vis @ 13 Mar 2012, 07:21)
Rotile interschimbabile ar ajuta doar daca mai ai una de rezerva atarnata pe undeva.
are, are!
vis-a-vis
13 Mar 2012, 15:59
QUOTE(gibonu @ 13 Mar 2012, 10:18)
Suspensia fata de la BMW se numeste Telelever. Paralever este suspensia spate.
Am gresit, dar ai gresit si tu. Ma gandeam la paralelogram deformabil. Sus e ca Duolevelerul de la BMW, Teleleverul este un triunghi deformabil.
LuluMOB
13 Mar 2012, 16:03
Triunghi deformabil? Musai o latura isi modifica dimensiunea, altfel... bula scrie pe tine .
vis-a-vis
13 Mar 2012, 16:10
b76bgaarh
13 Mar 2012, 16:13
visule nu se vede poza
vis-a-vis
13 Mar 2012, 16:17
QUOTE(LuluMOB @ 13 Mar 2012, 16:03)
Triunghi deformabil? Musai o latura isi modifica dimensiunea, altfel... bula scrie pe tine .
Jura ca n-ai vazut sistemul asta niciodata? (hint: Mobra)
gibonu
13 Mar 2012, 16:51
@ vis-a-vis
Nu prea inteleg ce am gresit. Din cate stiu eu: Paralever = este suspensie spate. Telelever si Duolever = suspensie spate.
La triunghiuri deformabile si paralelorgrame nu ma bag, pentru ca nu ma pricep.
b76bgaarh
13 Mar 2012, 16:54
fata nu spate.
visule, la bmw triunghiul ala unde vine sustinut amortizorul e nedeformabil. ca se poate misca sa asigure amortizarea e altceva da piesa in sine e rigida.
vis-a-vis
13 Mar 2012, 16:57
Pai o latura-i "telesopica", deci deformabila
Gibonu, sunt suspensii fata amandoua, dar Duoleverul e ca la motoreta lu' yhattori. Adica doua leviere...
b76bgaarh
13 Mar 2012, 17:00
cred ca vorbim de lucruri diferite. eu zic triunghi la linia aia albastra din desenul pus de tine. vazut de sus ala arata ca un triunghi, cu 2 colturi prinse de furca si un colt prins de cadru. tu la ce zici triunghi?
vis-a-vis
13 Mar 2012, 17:03
Fiind date trei puncte distincte necoliniare, figura geometrică dată de reuniunea segmentelor închise determinate de ele se numește triunghi și este una dintre formele poligonale fundamentale ale geometriei.
visule tocmai ca un triunghi sa fie deformabil, unul din colturi trebuie sa se miste in spatiu. astfel rezulta ca laturile lui isi maresc sau micsoreaza dimensiunile. cand laturile isi pastreaza dimensiunile triunghiul nu se deformeaza se roteste in jurul unui punct sau o latura sau ce vrei tu. ai inteles acum?
dar na mai greu cu geometria in spatiu la tine.
vis-a-vis
13 Mar 2012, 17:08
Eu am inteles, tu nu esti atent. Stai jos, nota 2
b76bgaarh
13 Mar 2012, 17:09
recunoaste ca ai zis o prostie si incerci sa te scoti.
vis-a-vis
13 Mar 2012, 17:10
Bine, recunosc...
C a t a l i n
13 Mar 2012, 17:13
QUOTE(vis-a-vis @ 13 Mar 2012, 17:03)
Auz'ma... cum plm esti tu arhitect?
După un proiect de-al lui s-a construit rezervorul de Duster 4x4. D-aia a ieșit așa.
Foarte tare și teoria cu triunghiul la care se rotește un colț.
b76bgaarh
13 Mar 2012, 17:17
altu care nu are habar de geometrie in spatiu.
vis-a-vis
13 Mar 2012, 17:19
Varule, noi povestim aici de geometrie in plan. Nustiu la ce triunghiuri cu 2 colturi si o singura latura te referi, ca eu la scoala am invatat ca un triunghi are 3 colturi si 3 laturi, niciodata altfel.
13 Mar 2012, 17:22: Sistemul asta de triunghi deformabil s-ar putea sa-l ai si tu pe masina, ii zice suspensie tip MacPherson
C a t a l i n
13 Mar 2012, 17:24
QUOTE(b76bgaarh @ 13 Mar 2012, 17:17)
altu care nu are habar de geometrie in spatiu.
Triungiul e figură geometrică în spațiu?
Vai de clienții călora le proiectezi ce zici că le proiectezi.
b76bgaarh
13 Mar 2012, 17:24
visule, eu te-am intrebat ce intelegi prin triunghi deformabil. la sistemul bmw.
Han Solo
13 Mar 2012, 17:27
are un arc bre - si roata se misca in sus si in jos.
pe chestia asta e deformabil.
vis-a-vis
13 Mar 2012, 17:37
QUOTE(b76bgaarh @ 13 Mar 2012, 17:24)
visule, eu te-am intrebat ce intelegi prin triunghi deformabil. la sistemul bmw.
Punctele A si C sunt fixe. Latura AC e fixa. Latura BC este variabila ca lungime iar punctul C se misca pe circumferinta unui cerc cu centrul in A si raza AB.
b76bgaarh
13 Mar 2012, 17:41
asa da.
ti-am zis ca vorbim de lucruri diferite. triunghiul ala se deformeaza.
eu vorbeam de piesa dintre punctele a si b. o vezi cu verde in poza pusa de mine.
bafta
C a t a l i n
13 Mar 2012, 17:50
Așa e mereu, unii cu realitatea, alții cu s.f.-ul.