Czh habar n-are cum e sa traversezi zi de zi cu 20 la ora un bulevard cu linii de tramvai cu o bicicleta cu furca fara suspensii dar vine si isi da cu parerea pe aici. La mine e intersectia Basarabia cu Chisinau, la Diham si cea de la metrou Titan, vesnic in lucru.
Diac
28 Oct 2013, 13:27
Hai mai c-am pedalat destul pe un DHS fara amortizoare, sarit borduri etc. Ca intre timp a capatat joc in furca e altceva, dar merge in continuare
ag02cws
28 Oct 2013, 14:39
Anul acesta, un cuplu a terminat "Prima evadare" pe ciclocross-uri, avand si o gramada de bagaje la ei. Si noi nu putem sa mergem prin oras fara suspensii
Laurentziu83
28 Oct 2013, 17:37
Traseul de la prima evadare, daca iti pui mintea, il termini si cu cursiera, dar asta nu inseamna ca vei termina primul. Furcile alea cu suspensie nu au fost inventate degeaba, dupa cum nu degeaba au aparut biclele speciale pentru downhill, etc. Eu vorbeam strict de ce se potriveste cel mai bine mersului prin Bucuresti. Poti merge si cu cursiera, poti urca dealurile cu fixie, dar asta nu inseamna ca sunt si potrivite pentru asa ceva si ca renteaza sa o faci zilnic, mii de km anual prin gropile de la noi.
l@u
28 Oct 2013, 18:15
QUOTE(Laurentziu83 @ 28 Oct 2013, 13:27)
Oricum, va mai curge muulta apa pe Dunare pana se va putea merge pe bicicleta la servici in Bucuresti fara sa fii nevoit sa te schimbi la destinatie.
unii nici nu se spala dapai sa se mai schimbe !
corbex
28 Oct 2013, 18:59
S-a razgindit Oprescu? Face pista suspendata pentru biciclete?
Laurentziu83
28 Oct 2013, 19:27
O face rulanta, ca sa nu mai pedalezi decat daca te grabesti.
vis-a-vis
28 Oct 2013, 19:33
Laurentiule, cum pielea mea faci tu prima evadare pe cursiera daca nu poti trece niste sine de tramvai fara bicla cu suspensie?
corbex
28 Oct 2013, 19:35
Pe unde mergeti voi nu sint sine de tramvai. Nu stiu la ce-i trebuie suspensiile. Mai bine-si pune o perna mica sub cur.
l@u
28 Oct 2013, 20:11
sau scoate saua si face doo lucruri odata !
Markos
28 Oct 2013, 21:35
QUOTE(vis-a-vis @ 28 Oct 2013, 19:33)
Laurentiule, cum pielea mea faci tu prima evadare pe cursiera daca nu poti trece niste sine de tramvai fara bicla cu suspensie?
S-a născut cu suspensie.
l@u
28 Oct 2013, 21:58
ba e intr-o suspensie totala !
Laurentziu83
28 Oct 2013, 23:15
Visule, tu de ce ti-ai luat atunci full-suspension?
Tamango
29 Oct 2013, 09:35
Bai, ca sa fiu carcotas: pedalele alea spd se potrivesc la pegasu' ala ca 1 cur ... cine dracu are nevoie de spd-uri la o bicla de oras ? Mai mult incurca ...
vis-a-vis
29 Oct 2013, 21:17
La mine nu exista loc de jumatati. Ori cu suspensie peste tot, ori full rigid...
E inutila ... nu are stergatoare, pe ploaie nu vezi nimic cu ea ... iar de condens nu mai zic.
yhattori
30 Oct 2013, 15:36
QUOTE(Laurentziu83 @ 28 Oct 2013, 12:58)
Czh habar n-are cum e sa traversezi zi de zi cu 20 la ora un bulevard cu linii de tramvai cu o bicicleta cu furca fara suspensii dar vine si isi da cu parerea pe aici.
Traversez eu zi de zi cu pseudocursiera trei bulevarde cu linii de tramvai la dus si patru la intors si repriza 0-18 centimetri e in parametri.
corbex
30 Oct 2013, 15:42
Ai mai mult tesut adipos? Laurentiu e piele si os.
yhattori
30 Oct 2013, 15:54
110 kile, ca priza americana.
de ce, daca esti slab iti zornaie mai tare bilutele sau cum?
"O bicicletă asistată electric care se pliază la dimensiunea unei serviete și cântărește doar 7,5 kg ar putea lua în curând cu asalt pistele de biciclete și sistemele de transport în comun din Europa! Cu un design și proces de producție inovator, Bike Intermodal deschide drumul către o nouă generație de biciclete pliabile, pentru a determina persoanele care fac naveta să renunțe la mașini și pentru a face orașele noastre mai prietenoase cu mediul înconjurător. ... Proiectul de cercetare Bike Intermodal a beneficiat de finanțare pentru cercetare din partea Uniunii Europene în valoare de 1,58 milioane de euro. De la finalizarea proiectului, start-up-ul a continuat să optimizeze designul și procesul de producție a bicicletei. Astfel, compania a creat un prototip viabil pentru comercializare și desfășoară în prezent discuții cu mai mulți investitori în capital de risc, precum și cu jucători importanți din industria auto, pentru a face prototipul disponibil pe piață. Când procesul de producție va fi complet optimizat, domnul Belli estimează că o versiune fără motor a bicicletei ar putea costa 800 de euro, în timp ce un model asistat electric ar putea costa 1.300 de euro. De asemenea, o versiune minimalistă a bicicletei (model cu pinion fix ) ar putea costa doar 500 de euro. "
Un runbike din ala nu-i cam scump la 880 epuroi? Nici sa (sea) n-are... In plus distanta mica dintre roti iti poate aduce multe trante. Ne vedem la salon, si asa trebuie sa-i iau baiatului bicicleta noua.