Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 12 V winch
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Imbunatatiri - Dacia Duster
florikah
Merge montat un winch pe 12 V ?

user posted image


Ceva de genul : aici



caphonne
Troliul din poza trage 3000 de pouds asa scrie acolo.Un pound=0.45 kg rezulta ca poate trage 1350 kg.In conditiile in care Dusterul are cam 1200 kg troliul ala este egal cu 0.Este nevoie de un troliu care poate trage 2xgreutatea masinii.Iar pretul de 99 euro arata cat de bun este.Un troliu pe care sa te bazezi sare lejer de 500 euro.
bolidu
Mai bine iti iei o chinga daca cu crichet si cand ramai impotmolit dai la crichet pana iesi si scapi si mai ieftin. Nu cred ca ar arata prea nice un winch pe duster...
caphonne
Te referi cumva la chinga aia cu clichet folosita de tiristi pentru a asigura incarcatura?Daca da iti spun ca este egala cu 0.Pentru a nu strica aspectul masini se poate folosi un troliu manual.Singurul dezavantaj este ca are o greutate destul de mare trebuie depozitat in portbagaj si trebuie sa ai brandul mare.Pe langa troliu mai ai nevoie de sufe sau lanturi, ocheti de prindere si alte dracii din astea destul de scumpe.
bolidu
Exact daia... Nu stiu de ce zici ca nu e buna, asta iarna cand era zapada pana la burta calului ma scos de nu stiu cate ori din inpotmoleala. Legam un capat de pom sau ce aveam mai aproape si dadeam la manivela pana iesea. Clar nu se compara cu un troliu dala dar iti faci treaba.
79_BMS
cam asa ar merge ... deja testat
mai multe poze : http://www.dacia.ro/duster-adventure/galerie/
florikah
Unde se gaseste de cumparat winch ca cel din poze?
Dar bullbar-ul ??
bolidu
Cred ca sunt deja in depozitele dacia dar le scoate pe piata mai tarziu sa nu plictiseasca clientii cu aceiasi oferta. O sa vezi mai peste 1-2 ani in lista de obtiuni si winch si bull bar. Probabil cand apare duster gpl le scoate si pastea. Zic asta ca arata destul de "din fabrica" nu cine stie ce improvizatie, mai putin funia atarnata de oglinda, aia tre sa stea la botu` masini dar cum aia din poze faceau off road dur si masina ramanea in namol ala din stanga nu mai intra pana la gat in namol sa ia funia de la botu masini, o lua dupa oglinda, o agata de pom si iesea de acolo. Sunt curios daca telecomanda este ceva "on board" sau un brelog de chei atarnat de un fir ?!


Rectific - Nu am observat acele proiectoare cocalarite de pe bull bar cea ce ma face sa anulez tot ce am scris mai sus, dar las asa sa nu zic ca am tastat de pomana tongue.gif
Andu
Sunt din fabrica alea acolo, e masina uzinei.
caphonne
Sunt curios cum au prins eu troliul acolo si ce au facut cu radiatorul.Din cate vad la modelele standard nu este prea mult loc intre spoiler si radiator.Cred ca are niste modificari destul de mari.
IRONICK
Inaintea radiatorului mai este chiar un intercooler ...
PaulT
Si traversa fata este cea de Logan, asa ca nu stiu cat rezista fara modificari serioase.
caphonne
Intercoolerul sa zicem ca ar putea fi mutat dar nu imi dau seama cum au prins troliul singurele puncte mai ''puternice '' ar fi capetele lonjeroanelor sa zic asa.....
IRONICK
Pai daca ramforsezi traversa, rezista la tragere, nu iti dezintegreaza masina.
YRX
Ia uitati la asta cum a prins vinciul direct de bull-bar care probabil este prinsa de lonjeroane in suruburile scutului. Probabil asta este si metoda de folosit la Duster, bull-bar pe lonjeroane si troliu pe el.
[attachmentid=1627649490]
IRONICK
Numai daca te uiti la spoilerul fata si vezi catre prinderi suplimentare sunt la Duster ...
dizzy
Da de unde te agati cu troliul ala de masina?
Ai vreun loc pe dedesubt de care sa te prinzi?
Faptul ca trage 1500 KG, nu-i neaparat o problema fiindca poti sa il pui in doua pese un scripete si ii dublezi forta.
Agrig
O varianta buna si ieftina e asta:
http://www.mercateo.com/p/live~s.100*554-8...1_6_Tonnen.html

Exista si in varianta de 3T da e greut ala.
Si mai are un avantaj nebagat in seama la prim vedere, poate trage si de fata
dar si de spate.
Nu ai probleme de montaj pe masina si mai ales nu ingreunezi fata masinii,
lucru de care nu prea se tine cont la instalarea unui troliu, cele 30-40Kg ale lui puse fix in botul masinii cam pun masina in bot.
Asta inseamna reglarea asietei masinii . Un Warn de 2.7T este vre`o 34Kg si 1100E + iar ceva petarda de 2.2T 25Kg si 200 E +. Pe linga asta trebuie pusa si placa de fixare a troliului care are si ea citeva Kg bune, 11Kg una universala.
http://www.calmini4x4.de/Winden-Montagepla...0-10000-IST8000

Bafta,
Grig
caphonne
Prima varianta este buna dar trebuie sa ai brand puternic si sa te bagi in mocirla biggrin.gif
danielst
Am vazut masinile alea de la TAT live.
Din ce mi-a povestit domnisoara copilot de pe masina maro e acolo o traversa suplimentara cu 4 puncte de prindere (2 brate in V, la varful V-ului traversa de care e prins troliul, capetele prinse de sasiu.. nu stiu exact cum).
Cat despre disponibilitate, zicea ca intradevar componentele testate la TAT (troliu, bulbar, autoblocante) vor fi oferite in kit-uri daca testele ies ok (si la TAT crewd ca au iesit)
Squirrel
Kit-uri cu preturi pe masura.
Agrig
QUOTE(caphonne @ 15 Oct 2010, 11:37)
Prima varianta este buna dar trebuie sa ai brand puternic si sa te bagi in mocirla  biggrin.gif
*



Nuuuu, am tras de asa ceva , nu e deloc greu , doar ca dai la manivela aia de faci scurta la mina. Cit de mocirla , cinstit nu`i de asa ceva Dusterul , mai repede tractoru` ala din poza! biggrin.gif
Cu bagatu in mlastina e adevarat da si la cel electric trebe sa te dai jos la botul masinii sa tragi sufa , la asta legi sufa de masina, si pe el de pom sau altceva si
nu stai in mocirla cit dai la manivela lui.

Bafta,
Grig
ydaniel
campulung muscel off road adventure biggrin.gif
danielst
vrem detalii.. se pare ca li s-au "inflamat" cauciucele comparativ cu TAT smile.gif.. Alte modificari, poze?
ydaniel
anvelopele sunt simex,respate.
si alte poze rolleyes.gif

copyright poze:Herisanu Adrian.
danielst
am gasit si eu ceva filmulet.. pare sa arate cum incurca un Mercedes G un Duster in trafic smile.gif
&feature=player_embedded
tribunul
Prafosul "impinge" mertanul?
danielst
nu, il trage la vale smile.gif.. glumesc, Mertanul nu mai poate urca si se pare ca Duster-ul sta la coada sa se elibereze drumul (oricum oamenii in masina, stergatoarele merg, deci se pare ca destul de relaxati)
tribunul
Parca Dusterul nu sta cu mainile in san, chiar ajuta mertanul sa iasa.
Squirrel
Indubitabil. Avem si dovezi, în direct si in reluare:

Dar de fapt:
danielst
De fapt ce ?
Nu ti se pare normal sa se trolieze odata oprit acolo?

Sau a dat mertzanu inapoi sa-l ajute?
M-am uitat si eu la filmuletzele de aici
http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=56449&page=6
da' n-am reusit sa trag concluzia asta

In video 23 e intradevar copilotul de pe Duster, da nu -mi dau seama ce vor sa faca cu cele doua trolii (poate un scripete..)
caphonne
QUOTE(tribunul @ 19 Oct 2010, 11:41)
Parca Dusterul nu sta cu mainile in san, chiar ajuta mertanul sa iasa.
*



Da il trolieaza asa e frumos si asa se face in teren te ajuti unul pe altul.Nu stiu de ce nu se tragea mertanul singur ca parca si el are troliu.Ma rog oricum e interesaant ca il baga pe Duster la treaba.
danielst
ceva poze cu traseul (si Duster-ele)
http://picasaweb.google.com/11586584671831...gQE&feat=email#

scuze daca incalc ceva copyright, dar nu era mentionat pe site-ul sursa (forum.club4x4.ro)
tribunul
Daca avea loc sa treaca pe langa el, nu cred ca-l mai ajuta.
caphonne
QUOTE(tribunul @ 19 Oct 2010, 12:08)
Daca avea loc sa treaca pe langa el, nu cred ca-l mai ajuta.
*


Pai tocmai asta e faza traseele sunt facute sa nu prea ai loc unul pe langa altul iar in offroad spiritul competional este altul.
danielst
@Squirrel

niste explicatii de pe forum club4x4.ro legate de "Dar de fapt" smile.gif

"
Felicitari castigatorilor si participantilor! Acum...am o nedumerire: sa moara mama lui de Duster, pe cine a tras/troliat in concurs? Ca-mi tai venele pe lung!!!
"

"
Petre, am pus niste filme intr-un post anterior
In unul din ele, un G cu troliul nefunctional este troliat de un Duster cu scripete, din spate, in varful unei pante.
Este vorba despre echipajul 444, Akon si cu mine. Pe panta respectiva au facut-o fara troliu masinile cu raport bun cai / kg (mitsubishi, superalfie - vezi filme). Si Dusterul a urcat fara greata pana unde il blocam noi.

PS: Dusterii s-au mai troliat mult si intre ei, caci una dintre ele ramasese fara 4x4...
"
jay333
De ce a ramas fara integrala? BTW, felicitari si da mai multe detalii/poze/filmuletecu gusterul in actiune.
danielst
@jay333
nu's deloc implicat in ce a fost acolo, doar am citat de pe forumul club4x4.ro, pentru ca erau "nelamuriri" referitor la care era rolul Duster-ului in filmarea aia.
Nu stiu de ce a ramas fara 4x4.
Sunt si eu la fel de curios despre detalii referitoare la participarea Duster-ului la competiii de off-road (pentru ca eu cred ca are atu-uri. greutatea mica, etc).
Pare din poze ca l-au si inaltat (comparativ cu TAT), sau poate e doar o impresie datorita gumelor, dar chiar as fi curios de mai multe detalii.

Nu stiu de ce cei de la Dacia nu-si promoveaza "testele"
jay333
OK, multumesc si scuze de confuzie. Am sa studiez si eu 4x4.
danielst
uite link-ul
http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=56449
caphonne
Mai intrati pe acolo ca aveti ce invata oameni sunt de treaba.Sper sa nu se considere reclama.
De ce a ramasa fara integrala?Sinplu i s-a rupt ceva la transmisie.Se rup ele cardanele si planetarele la masini 4x4 ''adevarate''.

21 Oct 2010, 12:12:
O chestie din asta ar merge cantareste 25 de kg cu tot cu cablu si trage 1600 kg. biggrin.gif
http://www.deltaflex.ro/tirfor-cu-cablu-1600-kg-.html
Squirrel
Pe unde mă fâțâi în mod 4Ś4, înainte mă chinuiam destul de tare cu berlineza. Acum merge liniștit pe modul Auto, valsează din când în când, având un mers ușor legănat ca gâsca, dar fără dificultăți, chiar și după ploile de zilele astea pe pământ desfundat…În afara faptului că se mozolește cu noroi și că la trecerea peste bălți parcă intră în imersie, eu unul sunt mulțumit de comportamentul atelajului pe drumuri desfundate.
Agrig
QUOTE(caphonne @ 20 Oct 2010, 19:43)

O chestie din asta ar merge cantareste 25 de kg cu tot cu cablu si trage 1600 kg.  biggrin.gif
http://www.deltaflex.ro/tirfor-cu-cablu-1600-kg-.html
*



Asta e , cam de asa ceva am tras da de 3T numai ca nu era galben.
Si pretul e numa bun mai ales ca`i in tara cu conditia sa fie si cablu inclus in pret.

Bafta ,
Grig
79_BMS
tot de la C-Lung
Squirrel
După ultima poză (ce frumos stă atârnată pe diagonală) înțeleg că nu au pus diferențiale autoblocante nici pe astea de hârjoneală…
danielst
Masinile sunt alea de la TAT si acolo ziceau ca au autoblocante si LSD pe spate.
Poate e o poza "artistica", sau poate e masina ramasa fara 4x4 (se zicea mai sus in topic ceva despre chestia asta)

Oricum, eu vreau mai multe poze si filmuletze (am obs acum ca au 'renuntat' la pragurile de plastic, probabil si deaia pare mai inaltata)
ydaniel
arata f bine cu simexuri!
nu ma asteptam laugh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.