db07zyv
12 Jul 2010, 18:15
cand depasesc viteza de 80 incepe sa bata nush cum sa zic topaie asa:))) nu prea zr fi de ras ca nu pot sa depasesc nimic daca sunt la 80 ca incepe sa bata pareri????
bucatzel
12 Jul 2010, 18:20
parereameaestecaartrebuisaincepiprinatiechilibrarotile
fsilviu86
13 Jul 2010, 07:14
in ce fek iti bate?? tzopaie??? fii mai explicit. Si eu am o problema cu masina tot ceva de genu da a mea tremura, am deschis si un subiect, pe tema asta.
tribunul
13 Jul 2010, 07:55
si ... ati incercat macar unul din voi sa echilibrati rotile?
Verifica jantele, sa le roluiesti daca e nevoie, sau daca sunt prea strambe sa le schimbi.
Cauciucurile trb echilibrate si verificate sa nu fie ovale, sau rupte in interior insertiile de sarma etc.
Presiune in roti.
fsilviu86
14 Jul 2010, 08:55
eu am jentile noi + cauciucuri noi si echilibrate, ieri am fost cu masina iar la vulcanizare si nu am probleme la echilibrare.deci si la mine este o enigma de unde poate sa tremure.
PH-06-BOA
14 Jul 2010, 09:17
Dac sunt de calitate proast cauciucurile, sau insertia rupt,n-ai ce echilibra. Amortizoarele cum sunt?
verificati bucsaraia, unghiurile, tot ce tine de directie.
tribunul
14 Jul 2010, 09:25
QUOTE(fsilviu86 @ 14 Jul 2010, 09:55)
eu am jentile noi + cauciucuri noi si echilibrate, ieri am fost cu masina iar la vulcanizare si nu am probleme la echilibrare.deci si la mine este o enigma de unde poate sa tremure.
Schimba vulcanizarea. Din ce oras esti?
Sa nu cumva sa fi mers cu masina prin noroaie si sa-ti ramana pamant pe interiorul jantelor, eu am patit asa ceva si cum ajungeam pe la 80 o apuca tremuratul.
Ionut_Nedelcu
14 Jul 2010, 09:29
Si eu am patit asa . Erau aia de la vulcanizare idioti. M-am dus la altii mai profesionisti si pana la urma avea anvelopa insertiile de sarma rupte desi la aparatul ala de echilibrat iesea bine.
PH-06-BOA
14 Jul 2010, 09:55
Cand insertia e rupta, cauciucul se aduna numai sub greutatea masinii sau tractiune, ori aparatul o invarte in aer. Chiar daca-i nou.
Or ce uzura a pivotilor , bucsilor si rulmentilor duce la trepidatii .Rotile se echilibreaza la fiecare 10.000 km .Pentru verificarea unei roti pe care o banuiti ca nu e bine echilibrata (cauciuc defect) cel mai bine e sa apelati la un prieten a carui masina nu tremura , pune-ti roata voastra pe masina prietenului (pe fata) si observati cum se comporta.
tribunul
14 Jul 2010, 10:17
Un mic amanunt, daca ai probleme cu rotile din fata iti tremura volanul, iar de la rotile din spate iti tremura masina.
jcdenton
14 Jul 2010, 10:52
Recomand echilibrare pe gaurile de la prezoane, nu pe gaura centrala care numai centrata nu e. E mai migaloasa dar merita.
db07zyv
14 Jul 2010, 20:16
iam dat drumu la volan pe drum bun la 60 70 km/h si pe la 30 40 la drum pietruit si na fugit deloc mergea uper oke
tribunul
14 Jul 2010, 20:38
Devine din ce in ce mai greu sa te inteleaga cineva pe tine, la inceput te plangeai ca-ti topaie, acum esti multumit ca nu-ti fuge.
Ca sa clarificam un pic lucrurile, ce-ti topaia la inceput? si ce nu-ti mai fuge acum?
PH-06-BOA
14 Jul 2010, 21:13
Faci confuzie intre trasul in vre-o parte si vibratiile de care ti se vorbeste atat, ca urmare a dezechilibrelor dinamice. E vorba de vibratii la volan, in jurul unei viteze, peste care daca treci, nu mai vibreaza tare. astea-c cauciucurile. Ex: daca vidreaza pe la 80, la 100 dispare , si mai apare pe la vreo 250/h. Cu cat greutatea e mai mare in dezechilibru, cu atat se simte la viteza mai mica. Pentru fata, ridica masima pe cric, cu partea ce vrei sa o testezi, si da-i cu a 4-a pana la viteza la care vibra in mers, daca stai bine cu burdufurile la planetare. Incerci si cu cealalta, si poti vedea care vibreaza. Asta e , cam ce face ala la masina de echilibrat, numai ca acolo o prinde cum vrea el, aici e doar o varianta; numai in pozitia de lucru. In sarcina e altceva, daca are armaturile rupte, chiar si din fabrica. Eu am luat asa dela metro, si mi-a fost scarba sa ma intorc cu ele, ca baga diferite motive numai sa te respinga. Nu vedeti deloc , ce batjocoriti suntem? Ne-a distrus, tot ce vine de afara.
alinHR
15 Jul 2010, 13:21
O intrebare pentru voi cauciucurile cu camera se pot echilibra?Ca ala de la vulcanizare o zis ca nu.De la 100 in sus tremura fata de nu pot tine volanul.
bucatzel
15 Jul 2010, 13:39
Bineinteles ca se pot echilibra. Te duci inapoi la dashteptul care ti-o spus ca nu se poate, si-l intrebi candid de ce. Ca sa te distrezi in timp ce se pune sa abereze.
Dupa care il bagi undeva, si-i explici ca plumbii de echilibrare se pun pe janta, si aia ii la fel din punctu lui de vedere.
mecanick_maverick
15 Jul 2010, 13:51
Äla pune plumbul topit pe jantä si se coace camera
, sau poate omul stie doar sä lipeascä benzile la jantele de aliaj
Rotile tubeless au apärut la Dacii prin '90-'92 ... înainte nu se echilibrau rotile , cumpärai alta echilibratä .
... mda , de fapt are dreptate , cauciucul nu se echilibreazä , doar roata ...
alinHR
15 Jul 2010, 15:49
Si inca o prostie mi-a zis ca nu poate sa puna anvelopele fara camera pe geanta ca sunt Montana 155/70.Cum draq?Pai nu e indiferent din moment ce geanta nu e indoita e in stare buna?
ghitza
15 Jul 2010, 17:03
ala da mester,ala poate stie sa aprinda becu in atelier si atat
Sunt anvelope care nu merg fara camera (nu stiu daca se mai fabrica) , cele care merg fara camera scrie tubeless pe ele .Am avut si eu Montana si erau tubeless nu stiu dac au fost si Montana care nu sunt tubeless , vezi daca scrie pe ele , daca scrie schimba mecanicu ca ala nu e mecanic.
db07zyv
16 Jul 2010, 21:07
cauciucele sunt pneus ( made italy scrie pe ele) la 60 daca dau drumu la volan nu are nmk cum depasesc 80 lmh incepe sa bata sa topoie m *** ei nush cum sa descriu cum sa nun mai bata dupa 100 daca nu pot sai dau 100
) sa descriu mai bine vibreaja in sus ( zici ca e brosca )
16 Jul 2010, 21:09:este din 2000 decembrie ( nui chiar antica
) )
tichondrius95
19 Jul 2010, 21:42
Gicule...ce spui tu ar putea avea multe cauze, unghiuri defectuoase, jenti strambe, dezechilibrata, amortizoare, cauciucuri problema(deformate), bucsi, "ciolane" spate paraf. Acum cam de unde o fi? primul lucru dupa descrierea ta ar fi din amortizoare...acum cine stie.
ro0ter
20 Jul 2010, 08:19
QUOTE(tichondrius95 @ 19 Jul 2010, 22:42)
Gicule...ce spui tu ar putea avea multe cauze, unghiuri defectuoase, jenti strambe, dezechilibrata, amortizoare, cauciucuri problema(deformate), bucsi, "ciolane" spate paraf. Acum cam de unde o fi? primul lucru dupa descrierea ta ar fi din amortizoare...acum cine stie.
cauciucurile problema se simt la viteze mici, mai ales atunci "joaca" masina. Pune pe vreun prieten in spatele masinii si mergi cu vreo 10-20 la ora, sa se uite pe fiecare parte daca iti joaca masina. Daca da --- sunt bulbucate pneurile, li s-au rupt armaturile. Ia altele de la remat / dezmembrari.
Cat despre echilibrat roti de dacie, daca roata iti e prinsa in 3 suruburi si nu are gaura mare pe mijloc, atunci mai e unii care au aruncat sistemul de prindere pe aparat si nu au cum sa ti le echilibreze... cauta si tu un atelier cu oameni competenti
dorul3t
20 Jul 2010, 09:11
problema asta am avut-o si eu...
verifica cauciucurile sa nu aiba gâlci (umflãturi) uitate atent si pe partea din interior....
db07zyv
27 Jul 2010, 17:29
da indicele de vioteza la cauciucuri am vazut pe cauciuc 79t adica viteza de 79 km/h ??? ca atc incepe sau coinciudenta
79 - indice de greutate= 437 kg
T - indice de viteza maxima= 190 km/h
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.