Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Fericit posesor de Renault
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2
catalinux*
Dupa o relatie bazata pe afectiune si respect cu un Logan PH2 1.4 Laureate, relatia care a durat doar 2 ani deoarece au avut altii (defapt altul ca este vorba doar de un singur idiot) grija sa ne arunce (la propriu si la figurat) in dauna totala (multumesc lui Dumnezeu ca nu am patit nimic - eu si iubita mea), trebuia sa ne gandim la alta masina. Uitat fiind episodul nefericit si inhamat cu rabdare (ma rog... cata s-a putut) si nervi tari (din nou doar un cliseu, eram ultra stresat) am inceput cautarile pentru o noua masina. Initial vroiam acelasi tip de "cucoana", noua, dar din pacate cadourile Guvernului Boc si inceritudinea economica a tarii, dublate de planuri mai marete in viitoru apropiat wub.gif, mi-au redus posibilitatile si achizitionarea unui Logan Laureate (chiar si prin Rabla) devenea o utopie. Dupa ce am trecut de la agonie (Logan coaja; Loagan, Spark fara AC, Citroen C1) la extaz (Logan Laureate) in capul meu se asternuse ceata si eram intr-o deruta totala, in special datorita resurselor financiare limitate (tebuia credit obligatoriu si nu unul mic). Cu o ultima farama de luciditate am decis sa risc si sa merg pe cartea unei masini SH (impins de la spate uneori si de dr_MKE). Am fost in targul local si am plecat asa cum am venit (prost dispus), dupa care au urmat cautarile in online si la inceputul saptamanii (luni mai exact), la 7 dimineata (clar nu mai aveam nici somn, nu mai zic de pofta de mancare) am gasit anuntul acesta si cred ca a fost dragostea la prima vedere sau ceva pt ca am simtit ca masina trebuie vazuta. A doua zi a urmat drum la Bucuresti (adica ieri smile.gif), m-am intalnit cu mihaydon, proprietarul, si am vazut masina pe viu. Masina mi-a placut (desi devalizasem descoperirea de cont si tremuram tot la gandul ca in orice masina SH mai trebuiesc bagati bani, bani pe care nu numai ca nu-i aveam, dar eram si pe "-". Trecem peste detaliile de contabilitate, masina vazut-placut, proprietarul vazut-castigat un prieten. Am mers la un test de rutina la AutoCobalcescu unde s-au gasit unele probleme tehnice (pe care momentan o sa le tin confidentiale), m-am inteles (sau mai bine zis m-a inteles si pot sa spun ca m-a ajutat la propriu) cu Mihai (pretul final va ramane si el confidential) care este un om de nota 10 cu o familie frumoasa (daca nu discutam cu un om ca el nu as mai fi luat masina - un adevrat "neamt" printre romani). Si cam asta a fost povestea achizitiei. Acum imi doresc sa ma bucur de ia, ma rog la Dumnezeu sa-mi dea sanatate si sa ma proteje de evenimente neplacute.

Masina este un Clio 3 din 2006, albastru, care se prezinta cu o uzura estetica exterioara-interioara normala (in conditiile unei masini de care s-a avut grija, nu de una omorata) pentru o masina cu aceasta vechime rulata in Bucuresti. Motorul este unul de 1.2 (m-am intors pe autostrada cu un consum mediu de 4.8l/100km in conditiile unei viteze medii de 83km/h). Echiparea este Dynamique (AC manual, 6 abg, servo, ABS, geamuri electrice fata, jante si volan imbract in piele). Are aproape 50k Km si urmeaza revizia de 60k, pe care o sa o fac mult mai devreme (masina fiind utilizata preponderent in conditii urbane producatorul recomanda schimbare distributiei and shit la 40k km), imediat ce-mi mai revin cu banii, dar inainte se vor remedia diferitele probleme tehnice in functie de prioritate si buget. Per ansamblu masina functioneaza, este in parcare LA MINE yupy.gif si va ramane acolo (desi asi merge non-stop cu ea) pana rezolv detaliile legate de asigurarea Casco (altfel mi-o iau pe coaja de la dr_MKE tongue.gif ) . Urmeaza apoi sa fie spalata frumos, curatata, coafata si tot ce trebuie deoarece a fost cumparata cu scopul de a o pastra pe o perioada nedeterminata.

Sa fie intr-un ceas bun! 017.gif

L.E.: Am uitat doua lucruri. Masinuta are niste floricele lipite care vor ramane (imi plac si mie, desi suna destul de gay, dar mai ales iubitei mele). In alta ordine de idei pun si 2 poze ca sa stim despre cine vorbim si cine este "simpatic" aici rolleyes.gif
ageana
Hai sa fiu eu primu' care-ti zice sa-ti traiasca, si sa creasca mare intr-o laguna.

Astept osanale pt ajutorul dat in luarea deciziei tongue.gif

Are si floricele... shteoarfa mica laugh.gif
catalinux*
Desi in primul post apare doar @Doctorul, in luarea deciziei am primit sfaturi de la multi prieteni (neprezenti pe forum), printre care si @ageana, dar el nu se pune pt ca-mi este prieten de prea mult timp si urmeaza sa ni le udam inte noi cat de curand cheers.gif

Sa ne traiasca "frantuzoaicele".
ageana
Aolo, ce sa ne udam intre noi? blink.gif
Ma, tu te transformi: floricele pe masina, vrei sa ni le udam intre noi, maine-poimaine te vad cu unghiile roz. tongue.gif

Hai sa ne traiasca si triliarde de km fara nicio belea. victorie.gif

Eu cu masina rosie, tu cu floricele pe ea... gay party clar doh.gif
catalinux*
Sa stii, trebuie sa facem cumva sa nu parcam masinile in locul de intalnire pt ca ar parea destul de "suspect" pt publicul privitor doi tipi coborand din masini, una rosie, alta cu floricele care merg "impreuna" la un cico de malt si hamei drunksinging.gif And whit this bomb shell... ma duc sa manac ceva pt ca in ultimele 24h nu am mancat decat un sandwhich de la OMV (care a costat 9lei doh.gif)
tatimeu
sa iti traiasca multi ani fericiti alaturi de voi. Daca problemele mentionate de tine sunt minore nu cred ca o sa ai probleme cu ea. E o masina cu care eu m-am plimbat mai bine de 30kkm si am fost foarte multumit de ea. Si acum imi pare rau ca m-am zgarcit la cateva sute de euro si nu am luat motorul de 1,6, acesta fiind si motivul pentru care m-am despartit de ea.
Culoarea e foarte ftumoasa si floricica....
argon
Sa-l stapanesti sanatos, sper sa ramai la fel de fericit, ca la multi le piere fericirea dupa o vreme.
einstein1984
Logan de 1,4, clio de 1,2 ... tie chiar nu-ti place viteza. Sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km cu ea.
argon
QUOTE(einstein1984 @ 14 Jul 2010, 11:09)
Logan de 1,4, clio de 1,2 ...
*



nu toti se ecscita de aia 15 km/h in plus oferiti de motorul 1.6 16 v de exemplu, si banii in plus de 2.0 T ?! blush.gif
einstein1984
Poate le place acceleratia. Sau sa poata folosi AC si cand nu stau pe loc. Deh, gusturi si gusturi. La o masina de 1000 de kile eu gasesc ca 90 de cai sunt cam minimul necesar. Uneori si aia sunt putini.
OVIDIUS
S-o conduci cu placere maxima! Schimba-ti semnatura, e vorba de evolutie ,nu? rolleyes.gif
cosmin_2300
einstein, da' tu folosesti din plin acei cai ? Cu ce te ajuta pe tine in oras daca ai 90 cp in loc de 75 cp ? mellow.gif
Pleaca si tico cu ~50 cp, de Clio ce sa mai zic ?
Modus
Frumoasa masinuta. Sa o stapanesti sanatos!
IRONICK
QUOTE(argon @ 14 Jul 2010, 12:00)
la multi le piere fericirea dupa o vreme
nici macar posesorii de flatulence nu sunt fericiti ...
einstein1984
Avand in vedere ca e plina tara de autostrazi, pe DN sau DE mai si depasesti. Cu cat ai mai multi cai si Nm, cu atat depasesti mai repede. Cu cat faci asta mai repede cu atat esti mai in siguranta.
ageana
La cum conduce fericitul posesor de Clio 3 cu floricele, credeti-ma ca nu trebuie mai mult.
Iar discutia despre Tico e fix irelevanta.

Va agitati ca žažele degeaba, omul e foarte fericit cu masina (implicit motorul).
catalinux*
@einstein1984 chiar nu-mi place viteza smile.gif. De exemplu Clio mi se pare mai fasnet decat Loganul, dar asta probabil datorita cutiei mai scurte. Oricum eu sunt printre cei carora le place Loganul si am fost multumit de el.

@Ovidius schimb si semnatura pt ca da... este o evolutie cool.gif

Multumesc tuturor pentru urari, asemenea si voua!
OVIDIUS
up.gif Suna altfel, este?
catalinux*
Mai da, suna altfel. Iti dai seama de la prima cheia pt ca nu mai auzi motorul ca si cum ai conduce din compartimentul motor (exagerez putin, dar diferenta este sesizabila imediat). La viteze de peste 100 km/h pe autostrada nu mai suiera ca o locomotiva si parca comportamentul rutier este mai sigur, in sensul ca senzatia de viteza nu mai este la fel de mare. Cat despre interior as pune ca la trecerea peste denivelari este o idee mai silentios ca fostul Logan, care avea un an jumate si 15.000 km. Impresia generala este ca antifonarea este mai buna ca cea din Logan.

Acum am 2 intrebari:
1. Cand veneam acasa, desi in masina era racoare, aveam impresia ca ceva imi incalzeste genunchii huh.gif. Este normal? Eu am tot bagat mana pe acolo in timpul mersului dar nu m-am prins care ar fi sursa de "caldura".
2. Am observat ca atunci cand am AC-ul pornit directionat catre parbriz dupa un timp (nu imi dau seama care sunt conditiile favorabile) apar doua pete (ca de geam aburit) fix in zona fantei, una langa alta cam de 10 cm diametru. Am incercat sa sterg cu o carpa (nu era din bumbac din pacate) si s-a intins ca si cum geamul era gras. Initial am crezut ca este condens deoarece pe drum am observat ca ventilaria era pe recircularea aerului din interior, dar si dupa ce am mutat pe preluarea aerului de afara am intampinat acelasi fenomen. Daca dau pe caldura se duce. Iarasi nu-mi explic si ar fi extraordinar daca mi-ar explica cineva despre ce este vorba. O sa incerc totusi sa degresez parbrizul zilele astea sa vedem daca se mai intampla.
einstein1984
Despagubirea pentru epava a fost pe RCA sau casco? Cat ai primit pe ea.
IRONICK
QUOTE(OVIDIUS @ 14 Jul 2010, 15:15)
up.gif  Suna altfel, este?
*
Intradevar, altfel te vede lumea cand scrie Renault. Vezi ca ai uitat sa ii zici de sigla din avatar. Pai se poate, semnatura cu Renault si sigla cu Dacia????
StefanT
QUOTE(catalinux* @ 14 Jul 2010, 14:35)
2. Am observat ca atunci cand am AC-ul pornit directionat catre parbriz dupa un timp (nu imi dau seama care sunt conditiile favorabile) apar doua pete (ca de geam aburit) fix in zona fantei, una langa alta cam de 10 cm diametru.
*


Sunt pe exterior. E condens de la diferenta de temperatura.
catalinux*
@einstein, dosarul de dauna a fost deschis pe Casco cu regres pe RCA-ul vinovatului. Epava mi-a ramas mie si am vandut-o ulterior.

@ironik, nu este vorba de sigla, chiar nu am fite de genul asta. Pur si simplu este antifonat mai bine.
IRONICK
Aaa nu, stai linistit ca nu ma refeream al tine.
Intradevar se simte diferenta in minus la zgomote (motor, rulare, aerodinamice).
catalinux*
@ironik prea tarziu laugh.gif, deja am schimbat avatar-ul cool.gif
Fratzica
pune-ti avatar cu lapini cretini biggrin.gif
catalinux*
Sunt prea morocanosi radmasa.gif
Alex4u
Sa o stapanesti sanatos...dar nu ti se pare cam mic motorasul ala de 1.2? cand dai drumu la aer nu trage greu de el?? Numai bine
dr_mKe
Catalin conduce "turbat" numai cand prinde cate-o SupeRNova nazdravana tongue.gif

Impins la spate spre o masina SH este putin spus, dat fiind ca-n discutiile paticulare am folosit un limbaj destul de colorat icon_mrgreen.gif Sa nu mai vorbim ca la fel am procedat si cand ti-ai luat Loganul, dar fara succes.

S-o folosesti sanatos si sa fie intr-un ceas bun ! tongue.gif

Ne vedem pe Transfagarasan luna asta, doar e la tine-n parohie, doar ai promis cool.gif
argon
QUOTE(Alex4u @ 14 Jul 2010, 17:19)
Sa o stapanesti sanatos...dar nu ti se pare cam mic motorasul ala de 1.2? cand dai drumu la aer nu trage greu de el?? Numai bine
*



daca o conduci cum trebuie(aka turat) nici nu simti ca e pornit aerul.
tatimeu
QUOTE(argon @ 14 Jul 2010, 12:00)
Sa-l stapanesti sanatos, sper sa ramai la fel de fericit, ca la multi le piere fericirea dupa o vreme.
*




QUOTE(argon @ 14 Jul 2010, 18:26)
daca o conduci cum trebuie(aka turat) nici nu simti ca e pornit aerul.
*



la primul tau post am vrut sa comentez si eu ceva. Acum dupa ultimul ma bucur ca nu am comentat.
cdadan
Ooo, felicitari! Chiar imi place masinuta, intotdeauna mi-a placut Clio 3, a iesit foarte bine si in teste. E super ok.
Ca o paranteza, in 2006 a iesit masina anului in europa, devansand celebrul Passat, care a iesit pe 2. tongue.gif
O bucsa, un capat de bara pe acolo, se schimba. Reno-urile nu sunt asa de slabe (nefiabile) cum zice doctorul. tongue.gif Sunt convins ca o sa te duca linistit km multi, cu cheltuieli minime.
Distributia, o faci anul asta, cand ai "vreme". Mergi linistit pana atunci ca nu crapa nimic. Parca vad ca in tarile cu apa calda e data la 90 mii.

QUOTE(einstein1984 @ 14 Jul 2010, 12:09)
Logan de 1,4, clio de 1,2 ... tie chiar nu-ti place viteza.
*


N-au vazut ce medie a dat pe autostrada? laugh.gif
catalinux*
Acum caut sa-mi fac Casco si dupa ce am vizitat aprox 5 companii sunt total dezamagit de preturile practicate. La varsta mea intru la categoria "pericol public", deci doar la Omniasig prima a iesit sub 2000 lei cu fransiza 100E. Mai am maine sa vizitez Allianz dar nu stiu de ce am impresia ca vor fi printre cei mai scumpi. Ar mai fi Asirom (preferata Doctorului) dar la fel ca Omniasig fac parte tot din Viena I.G. si nu stiu unde au sediul in Pitesti, dar dau un telefon si daca mai am timp le fac si lor o vizita. Ca fapt divers Groupama mi-a oferit cea mai mare SA si ar fi avut o prima de 1400 lei daca aveam 50 de ani. Si cand te gandesti ca tot astia batranii se plang... uite cate beneficii au happy.gif .

P.S.: Mersi Dane. Se vor inlocui/repara toate defectele si se va realiza revizia pana la sfarsitul anului, doar ca a fost un efort financiar si voi lua totul pe rand. Din pacate salariul vine doar o data pe luna dry.gif .
aphophis
multi km fara probleme si din partea mea si eu sunt printre fanii clio-ului 3 ph1. Asteptam mai multe poze tongue.gif
catalinux*
O sa vina si mai multe poze, deoacamdata nu am aparatul foto acasa, cele doua poze fiind facute de vechiul proprietar. Daca reusesc in weekend sa merg la un prieten sa o "coafez" voi face cu siguranta poze.
BZN
Asa sa faci, mai ales ca la incheierea politei CASCO trebuie sa arate bine.
mihaydon
Salutare tuturor si mai ales tie Cataline !

..am apucat sa citesc si eu comentariul tau si a celorlalti si vreau sa-ti multumesc pentru cuvintele frumoase pe care le-ai scris referitoare la mine si la masina ..vei auzi (citi)multe pareri pro si contra referitoare la masina si aici ma refer cu predilectie la motorizare ..prefer sa ma abtin in a da raspunsuri si in a comenta spusele celor care au postat in acest jurnal de bord ..fiecare cu parerea lui . In alta ordine de idei am sa fac catre tine o rugaminte scrisa (asta ca sa iti aduci aminte mereu cu ochiul.gif ) care suna cam asa :
te rog sa ai grija de masina asa cum am avut eu (cum am incercat eu sa am pe cat mi-a stat in putinta), sa te bucuri de ea asa cum m-am bucurat si eu inca din prima zi cand am vazut-o si sa te bucuri de fiecare moment petrecut cu ea ...masina nu este cea mai cea ,dar eu (noi) am tinut f mult la ea sper sa te duca multi km si sa te simti in ea la fel cu m-am simtit si eu : minunat.Ma bucur ca a ajuns pe maini bune si ma bucur totodata ca stiu ca vei avea grija de ea .

Bafta multa si km multi !

Mihai
catalinux*
Mersi mult de urari Mihai, faptul ca vin de la tine au o importanta aparte. Masina este cu siguranta pe maini bune (sper ca data viitoare cand ne intalnim sa-mi spui ca arata si mai bine) si vom avea grija de ea si ea de noi. Eu iti raman recunoscator pt intelegerea de care ai dat dovada si ai tot respectul meu.

P.S.: Motorizarea pe mine ma multumeste si sunt imun la recomandarile mai "potente". Eu sa fiu sanatos smile.gif

L.E.: o intrebare intrebatoare. Dupa ce ma hotarasc la ce companie aplic pt casco si cand va veni momentul pozelor de "buletin" pt masina cum este mai bine sa o duc: spalata sau murdara? Ea mai are zgarieturi, ciupituri, stersaturi pici pe colea si ma gandesc ca decat sa dau banii pe polish-uri mai eficient acopera putina murdarie si praf. Voi ce spuneti?
cosmin_2300
Eu cand facusem casco la cielo am facut cu masina acoperita de un strat (subtire ce-i drept) de praf ... acum ... depinde si de asigurator smile.gif
Cand faci asigurarea ai grija sa vorbesti politicos cu domnisoara (ca de obicei numai femei sunt angajate la asigurari) si sa o rogi sa-ti faca pozele din unghiuri in care sa nu se vada micile zgarieturi (eu aveam usa asa si-n poza de la asigurare nu s-a vazut nimic smile.gif ) tongue.gif

L.E.: am uitat sa specific ... eu am masina gri, deci stratul ala subtire de praf nu prea s-a observat ...
St
LA ce firma si in ce an ai facut tu asigurarea casco? Mie mi-au facut 15-20 poze, nu aveau cum sa nu se vada zgarieturi, mai ales o crapatura ca aia.
cosmin_2300
Anul trecut ... firma n-o mai stiu ... s-au facut fix 8 poze .... 4 la exterior (fiecare parte), 1 poza la km, o poza la interior, o poza la compartimentul motor si una cu seria caroseriei smile.gif

Asigurarea mi-a fost facuta de o vecina, deci a vrut sa m-ajute ... poza a fost facuta in asa fel incat sa nu se vada ... crede-ma ca se poate ... vazuta din lateral, acea crapatura devenea brusc "invizibila" smile.gif

L.E.: am gasit acum contractul, casco fusese facut la Asiban . Suma asigurata 12.966 ron, prima de asigurare fiind 1195 ron smile.gif Asigurarea era de tip "Extinsa", acoperind inclusiv vandalismul .
St
Fiecare firma cu politica ei. Eu la BCR asigurari am CASCO si au facut aia o groaza de poze. 4 din fiecare parte si apoi din unghiuri multee...


catalinux* o poti duce mai prafuita un pic si nu se vor vedea unele zgarieturi, dar...iti convine apoi sa dai 100 eur pe reper? Ca o sa ai 100 eur/eveniment, nu pe intrare in service biggrin.gif
catalinux*
Am mai fost si astazi pe la diferite societati. Cred ca raman in discutie doar Groupama sau Allianz.Restul au preturi apropiate si nu-mi inspira incredere. Maine ma duc sa iau cate o oferta finala de la fiecare si ma hotarasc.
biscu
QUOTE(Alex4u @ 14 Jul 2010, 18:19)
Sa o stapanesti sanatos...dar nu ti se pare cam mic motorasul ala de 1.2? cand dai drumu la aer nu trage greu de el?? Numai bine
*


Nicidecum nu e o foarte mare diferenta...motorul de 1.2 75CP e unul foarte bun, e doar parerea mea smile.gif
la drum lung, pur si simplu nu ai unde sa mergi mai mult de 130-150 km/h ceea ce e suficient din punctul meu de vedere
Consum redus, impozit mic, asigurare cat de cat avantajoasa, fiabilitate de asemenea
catalinux sa o stapanesti sanatos
P.S. spune-mi cum face motorul in treapta a 3-a la 3500rpm si in treapta a-4-a la 4500rpm smile.gif)
sanatate
catalinux*
Daca ma poate ajuta cineva cu un manual de utilizare i-as fi recunoscator. Am restul cartuliilor (intretinere, garantie, ghidul rapid) si am descarcat in format .pdf si manualul de service. Deci cine are manualul de utilizare in format electronic imi poate da un link de download aici sau pe P.M.. Multumesc!
catalinux*
Mersi @Fratzica, dar este pentru Clio 2 smile.gif. Am gasit eu, dar din pacate doar varianta in franceza si inteleg doar imaginile. coolpics.gif
bmwh548
Daca nu gasesti in romana sau ce limba vrei tu, trimite-l in directia mea si incerc sa il traduc.
catalinux*
Mersi @bmwh548, deocamdata mai caut, nu vreau sa iti consum timpul. Dar daca nu o sa gasesc nu am de ales smile.gif. Astazi am dat un pic cu aspiratorul in interior si in portbagaj si ar fi trebuit sa curat cu diferite solutii bord, banchete, geamuri. N-am mai terminat pt ca a trebuit sa plec, asa ca nu am apucat sa fac nici poze, nici sa-mi termin treaba. Dar mai este timp. Inca 2 intrebari:

1. Cum fac sa bag cricul in trusa de scule care vine in locul rotii de rezerva, in portbagaj, ca m-am uitat pe desenele alea de-am inebunit, l-am pus in pozitia corecta dar nu reusesc sa-l fac sa intre asfel incat sa pot inchide si capacul.

2. Voi astia mai tineri (sub 30 ani) la ce companie aveti casco, pt ca la marile societati (allianz, groupama, generalli) se tine cont de varsta si la 25 de ani ai mei intru la categoria "pericol public", adica fara 2000 lei nu scap (defapt chiar un pic mai mult). Ar mai ramane Omniasig, Astra sau Ardaf care au tarife sub 2000 lei (nu foarte mult sub aceasta suma) dar nu stiu care ar fi mai de incredere, sau daca este vreuna de incredere. Ce ma sfatuiti sa fac?
R19/16v
BCR
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.