Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: porneste pe revenire la contact
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Dacia Nova
contabilosu
Sal am o nova Gt din 99 pe GPL si dupa un timp de mers prin oras dupa ce se incalzeste motoru scade relantiu putin si are tendinte de oprire . In cazul nefericit cind se opreste porneste f greu dupa 4 sau 5 chei si atunci numa cind iau mina de pe cheie foarte finut , adica pe revenire la contact . Ce ma sfatuiti ?
ghitza
sa schimbi contactu
payty
contactul s-a uzat si fura curent pe undeva. din aceasta cauza se si opreste, pt ca datorita lipsei de curent, bujiile nu mai dau scantei puternice.

daca ai gpl, e posibil sa fie de vine si vreo valva de la instalatia de gaz.
madmario
Cred ca in primul rand trebuie sa verifici contactul (schimba-l de proba cu unul bun, dureaza 5 minute totul). Asa vei sti daca problema este electrica sau nu.
contabilosu
Am inteles faptul ca tre sa schimb contactul da de ce cu acelasi contact dimineata sau cind e rece motoru in timpul zilei porneste la sfert ? Sa inteleg ca se incalzeste contactu si de aia nu mai porneste cind e rulat motoru ? radmasa.gif Sincer sa fiu o explicatie mai profesionista ar fi cu bobina , ma gindesc nu ?
krapcarasu
porneste pe revenire pe caldura pt ca ai gaz prea mult, scanteia e mai puternica cand nu mai trage curent electromotorul, bobina poate fi obosita cum ai spus, sau alte cauze care fac scanteia slaba
contabilosu
Dupa 2 ani am inceput sa am aceasi problema , a revenit ! Cind e motorul cald nu mai porneste ! Ce sa fie ? Nu mai stiu cum si-a revenit acum 2 ani !
dan supernova
Salut ,schimba contactu este 25 ron unu nou ,stiu deaorece si mie imi facea exact la fel la 1300. Dupa ce o sa ii schimbi contactu o sa mearga ca noua.
G I M
Verifica si bobina de inductie.
mihai0070
avansu l.ai regalt ? Culbutorii? ... Contactul nici nu e nevoie sa il schimbi sa il verifici ... " pune un fir de la baterie la bobina si ai contact " pe urma pui un fir de la baterie la electromotor " si o pornesti .... Dar sa o scoti in viteza . Poti face asta chiar atunci cand ii dai multe "cheii" bobina o verifici simplu la cald scoate o fisa si baga in ea o surubelinta si aropoie.o de un surub de masa daca face scanteie ... Cand da cineva la atuomat Este buna
PH-06-BOA
E posibil sa ai scanteie slaba atunci cand electromotorul invarte, si asta e din baterie slaba sau fire subtiri pana la bobina (contact inperfect undeva), sau de la contact, care taie legatura la bobina, atat cat dai la cheie. Pentru asta, pune o lampa cu un fir la masa si unul pe plusul bobinei de inductie. Asezi becul acolo unde sa-l vezi din masina, cand dai la cheie, si urmaresti ca atunci cand dai la automat, sa stea aprins. Daca se stinge cand dai la cheie pe demaror, si se reaprinde cand eliberezi cheia, in pozitia de motor pornit, e contactul defect. Suportul de la contacte fiind din plastic, s-a incalzit, si contactul de bobina e sub nivelul rotorului. Demontandu-l se poate remedia problema, cu conditia sa nu fie topit rau. Si reglajul defectuos al gazului, are asemenea simptome.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.