QUOTE
Chestiile ornamentale sunt incluse in pachete la alte firme.
nu si la asx, unde nesimtitii nici nu iti spun cat costa. Dar voi afla luni
QUOTE
ine continua sa pomeneasca de modelul de 30.000EUR desi nu are nici o legatura cu discutia si e evident ca se adreseaza unui segment care isi doreste anumite lucruri pe o masina(nici eu si nici tu nu incadram acolo)?
Pai tu vorbeai de full options bla bla, pai cam atata e un asx. Sunt curios la cat ajunge daca adaugi chestii cosmetice la el. Sunt convins ca 40.000 de euro si tot ti se va parea ieftin
QUOTE
Cine continua sa puna ce considera el ca merita pe o masina si sa o numeasca full apoi sa o compare cu alta care are in echipament standard dotari de n ori mai mult decat duster cu toata lista optionalelor(si nu doar de confort ci vorbim si de siguranta) si alta platforma tehnica si sa traga doar de argumentul pret, desi diferenta in bani e mult mai mica decat diferenta la toate capitolele care definesc o masina.
Sigur ca da, hai sa punem pack look ca sa fie mai mica diferenta de la duster la asx
eu zic ca daca tot suntem acolo, sa socotim si casco-ul la duster, pe care nu-l vom pune la asx ca sa facem diferenta aia mai mica , ce zici?
ca sa poti zice tu ca e scump dusterul. Desi diferenta dintre duster si asx e de vreo 40000 de euro , ajungand in unele cazuri la 8000 de euro. Stim.. mica diferenta
QUOTE
se mai pot obtine discounturi(nu de la dacia bineinteles.. am probat personal). Parerea MEA e ca Duster e prea scump pentru ce ofera. Si o argumentez cat se poate de civilizat, fara "du-te bai de aici", "bre", emoticoane peste emoticoane, etc. Vrei sa ma contrazici, fa-o in acelasi mod, nu aruncand discutia in derizoriu in lipsa de argumente. ZIceai de diferenta ca e mare pentru romani? Pai si pretul de 17-18000eur ti se pare ca e pentru o masina low-cost?
masina aia la 16.667 de euro e cu mult mai ieftina decat un 4x4 diesel de la mitsubishi, Cu vreo 7628 de euro. Deci da.. e low cost in clasa lui.
Dar stim, de fapt nu dusterul e lowcost la 16.667 euro ci asx-ul la 30.000 de euro
QUOTE
Pentru banii aia cat muncesc romanii? Asta nu e important? Te inversunezi impotriva a orice nu e dacia-renault si te legi de pret de parca asta e criteriul criteriilor in alegerea unei masini.
Pai dintr-o data banii devin importanti? pai diferenta aia de vreo 7000 de euro nu e importanta? Atunci romanii nu muncesc greu pentru banii aia?
Si da , pretul e important la o masina. Si sunt de parere ca asx-ul ca sa merita ar fi trebuit scos la un pret de pornire de 8000 de euro cu tva inclus. restul e nesimtire de la mitsupishu
QUOTE
Dar nu vezi ca Dacia s-a bagat intr-o gama de preturi care nu mai are legatura cu low costul si unde nu ar avea ce cauta fara sa ofere un produs pe masura.
noroc ca ofera mitsu ce trebuie la 30.000 de euro
un cacacel de masina pe care au nesimtirea sa ceara 30.000 de euro, cand in banii aia gasesti masini de o mie de ori mai bune..