Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Pro Duster 4x4
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
kosta
Am citit o gramada de pareri care mai de care, tehnice sau nu, eu totusi cred ca masina pe care o vrem are legatura cu virsta omului. De exemplu tinerii le vor mai puternice , mai atragatoare; cei de virsta medie mai incapatoare, mai practice; cei mai in virsta , mai sigure. Eu sunt de parere ca masina care ti-o iei sa satisfaca dorintele si nevoile care le ai. Eu sunt pro pentru Duster 4x4 , pentru ca ma pot folosi de ea in diferite conditii meteo , atit in oras cit si la tara. Are dreptate cine a scris ca poate nu te vei folosi de 4x4 decit 1% din km parcursi, dar cind stii ca ai 4x4 conduci '' spiritual'' mai relaxat, gindindu-te ca oriunde vei merge masina va face fata
Jack Daniel's
Chiar si pe Everest? blink.gif
ArtVandelay
sau sub apa .. ?
PaulT
Conduci spiritual relaxat daca ai 4x4? Asta e tare... radmasa.gif . De orice masina te poti folosi in orice conditii meteo, cu conditia sa o echipezi corespunzator(valabil iarna..).... Ne referim la drumuri publice, normal.
asybo2002
Da, dar spiritualitatea nu se atinge pe drumuri publice, trebuie izolare, acces dificil, pustietate... smile.gif

kosta
PaulT , daca vei merge NUMAI pe drumuri publice, nu are rost sa-ti iei 4x4. Poti echipa de iarna pina si Trabantul si totul e ok.
PaulT
Nu, nu merg doar pe drumuri asfaltate... De cand ma stiu am batut si neasfaltate(de toate felurile). Si nu am zgariat macar un prag sau o podea...Am facut si Transalpina inainte de asfaltare.. foarte linistit spiritual si fara 4x4. Normal... nu m-am bagat pe unde te bagi cu un ARO(sau orice alt offroader) decat daca eram la volanul unuia. La asa ceva normal ca lipsa 4x4 este de neimaginat.. Nu confunda suv cu offroader...
aphophis
dar pe pariu ca pe unde intri cu dusterul nu intri cu loganul sau lancerul smile.gif ?
iulian'71
Ba da dar cu conditia sa le scoti cu Duster-ul radmasa.gif
PaulT
@ aphophis - Si nu e logic sa fie asa? Dar intru cu Duster 4x2... Vorbeam de altceva... De liniste spirituala, etc.. combinata cu 4x4.. radmasa.gif
kosta
Baieti, va ca punctati pe cuvintul " spiritual" . Dac stiam asta mai inainte lansam un nou topic despre spirit . Am fost taximetrist cu multi ani inainte, faceam curse si in tara si in vecinatatile Romaniei. Am intrat cu Dacia pe unde nu va puteti imagina, eram doar doi baieti care se incumeteau iarna sa duca oamenii veniti cu trenul , in sate ne deszapezite de autoritati. In afara de Fordul Fiesta pe care-l am , am codus o perioada o toyota rav 4x4. Am inteles demult diferenta.

PaulT nu vreau sa te contazic doar de dragul de a contazice sau de a scrie, dar STIU despre ce vorbesc. Nu e vorba de cine ajunge primul la Bilea cascada prin Transfagarasan, e vorba de cine adoarme primul (frint de oboseala) la cabana
venusake
QUOTE(kosta @ 31 Jul 2010, 16:29)
Baieti, va ca punctati pe cuvintul " spiritual" . Dac stiam asta mai inainte lansam un nou topic despre spirit . Am fost taximetrist cu multi ani inainte, faceam curse si in tara si in vecinatatile Romaniei. Am intrat cu  Dacia pe unde nu va puteti imagina, eram doar doi baieti care se incumeteau iarna sa duca oamenii veniti cu trenul , in sate ne deszapezite de autoritati. In afara de Fordul Fiesta pe care-l am , am codus o perioada o toyota rav 4x4. Am inteles demult diferenta.
 
PaulT nu vreau sa te contazic doar de dragul de a contazice sau de a scrie, dar STIU  despre ce vorbesc. Nu e vorba de cine ajunge primul la Bilea cascada prin Transfagarasan, e vorba de cine adoarme primul (frint de oboseala) la cabana
*




smile.gif) Esti meserias! smile.gif) cheers.gif
PaulT
QUOTE(kosta @ 31 Jul 2010, 17:29)
. In afara de Fordul Fiesta pe care-l am , am codus o perioada o toyota rav 4x4. Am inteles demult diferenta.
 
PaulT nu vreau sa te contazic doar de dragul de a contazice sau de a scrie, dar STIU  despre ce vorbesc. Nu e vorba de cine ajunge primul la Bilea cascada prin Transfagarasan, e vorba de cine adoarme primul (frint de oboseala) la cabana
*



Ma bucur ca ai condus rav4 4x4.. Si eu am condus si mi-a placut, dar nu in mod special pentru ca e 4x4... Am condus si Nissan Patrol/Terrano1 si 2, si Toyota Landcruiser si Mitsubishi Pajero, si BMW X5 si Mercedes ML si ARO 10 si Defender(modelul vechi wub.gif ) si Freelander. Asta dintre masini de teren si in teren... Dar nu vad legatura cu subiectul aici prezent.. Frant de oboseala nu am ajuns nici cand am facut Transalpina cu berlina urmata de dn7A inainte de semi-modernizarea actuala si am ajuns la cabana Groapa Seaca.. Obosit? De ce? Ca nu am 4x4? radmasa.gif . Mai repede iti solicita atentia o garda la sol mai joasa.. unghiuri de atac/degajare slabe.. Nici eu nu contrazic de dragul contrazicerii.. In fine, fiecare sa fie fericit cu ceea ce il multumeste spiritual.. biggrin.gif
kosta
PaulT, lasind toate astea la o parte esti pentru Dacia Duster sau nu?. De ce crezi ca alte suv light-uri sint mai bune. Nu ma refer la off-road-uri. Vrem parerea ta in amanunte daca se poate
PaulT
Sunt 100% pentru. Dar nu la pretul asta. Atata tot. La capitolul capacitati soft offroad(atat cat poate orice SUV nu doar Duster) este cel putin la fel de bun ca multe din modelele similare de la concurenta. Decat unele chiar mai bun(unghiuri, garda la sol etc). In schimb este sub ele cu destul de mult la alte capitole pe care le-am descris la topicul de vs. Multumit? biggrin.gif
aphophis
stim, stim un duster diesel 4x4 full la 16.xxx euro e scump, un asx la 30.000 de euro e ieftin wub.gif wub.gif
kosta
Corect Aphophis. Si sa nu uitam ca e primul SUV romanesc, primul model, dupa ce ne-am abadonat (stim cum) ARO. Vor urma sigur variante mai bune.
PaulT
Pacat de ARO, intr-adevar.

aphophis... vrei sa spui duster full 18xxxEUR si asx 24xxxEUR (primul cu diesel si 4x4) cu diferenta intre nivelul de dotari ca de la ozn la boeing si diferente de platforma si solutii tehnice + motorizare idem... E greu de priceput, intr-adevar..
aphophis
du-te bai de aici cu dusterul la 18.000 de euro, un duster full care merita se opreste la 16255 EUR un Laureate 1.5 dCi 110 CP 4x4 + 104 euro Volan imbracat in piele + 261 euro ASR - ESP (disponibil numai pentru motorul 1.5 dCi 110 CP) + 104 euro Geamuri electrice spate + 52 de euro Radio CD MP3 4x15 W cu satelit de comanda pe volan. Adica 16.776 euro cu tva inclus. Un ASX 1.8D M/T AS&G 4WD 150 CP Invite A13 e 24.404 euro. Adica o mica mare diferenta de 7628 de euro. Stim.. um mizilic, orice roman face banii astia in 2 zile wub.gif Si cum ziceam asx-ul ala de 30.000 de euro e ieftin radmasa.gif , ba eu zic ca l-au dat prea ieftin, puteau sa ceara 40.000 de euro si tot ieftin era radmasa.gif
PaulT
Esti plictisitor... Daca spui duster full nu pui ce ai tu chef pe el.. Vrei sa strici si topicul asta cum ai facut pe toate? Exprima-te normal daca esti capabil, da-o incolo de treaba. Si bai sa-i zici cui crezi tu ca accepta , nu mie..
aphophis
daca vrei o sa cer o lista de accesorii de la asx, sa vedem cat te taxeaza acolo pentru chestii ornamentale. Doar atunci le putem compara. Si pana una alta, nu eu stric topice ci tu. Deci sa intelegem a un duster la 16.667 euro (cat ar costa unul ce merita luat) e scump, dar un asx la 30.000 de euro e ieftin? laugh.gif
PaulT
Eu am inteles deja altceva... radmasa.gif
aphophis
fiecare cu cat il duce capul wink.gif
PaulT
Absolut corect.... radmasa.gif

<span class='edit'>1 Aug 2010, 16:40:</span>
QUOTE(aphophis @ 1 Aug 2010, 15:28)
daca vrei o sa cer o lista de accesorii de la asx, sa vedem cat te taxeaza acolo pentru chestii ornamentale. Doar atunci le putem compara. Si pana una alta, nu eu stric topice ci tu. Deci sa intelegem a un duster la 16.667 euro (cat ar costa unul ce merita luat) e scump, dar un asx la 30.000 de euro e ieftin? laugh.gif
*



Totusi...sa-ti raspund:

Chestiile ornamentale sunt incluse in pachete la alte firme. Si referitor la stricat topice cine a adus din nou aici in discutie asx? Tot eu? Cine continua sa pomeneasca de modelul de 30.000EUR desi nu are nici o legatura cu discutia si e evident ca se adreseaza unui segment care isi doreste anumite lucruri pe o masina(nici eu si nici tu nu ne incadram acolo)? Cine continua sa puna ce considera el ca merita pe o masina si sa o numeasca full apoi sa o compare cu alta care are in echipament standard dotari de n ori mai mult decat duster cu toata lista optionalelor(si nu doar de confort ci vorbim si de siguranta) si alta platforma tehnica si sa traga doar de argumentul pret, desi diferenta in bani e mult mai mica decat diferenta la toate capitolele care definesc o masina. Diferenta de pret este de 30% dintre ele(mai mica procentual decat intre Logan si Duster), adica asx sau qasqai diesel 4x4.... Iar la benzina 4x2 diferenta este de 18% intre duster si asx si cam tot pe acolo cu nissan qasqai. Si se mai pot obtine discounturi(nu de la dacia bineinteles.. am probat personal). Parerea MEA e ca Duster e prea scump pentru ce ofera. Si o argumentez cat se poate de civilizat, fara "du-te bai de aici", "bre", emoticoane peste emoticoane, etc. Vrei sa ma contrazici, fa-o in acelasi mod, nu aruncand discutia in derizoriu in lipsa de argumente. ZIceai de diferenta ca e mare pentru romani? Pai si pretul de 17-18000eur ti se pare ca e pentru o masina low-cost? Pentru banii aia cat muncesc romanii? Asta nu e important? Te inversunezi impotriva a orice nu e dacia-renault si te legi de pret de parca asta e criteriul criteriilor in alegerea unei masini. Dar nu vezi ca Dacia s-a bagat intr-o gama de preturi care nu mai are legatura cu low costul si unde nu ar avea ce cauta fara sa ofere un produs pe masura.

@kosta - scuze de offtopic.. biggrin.gif
aphophis
QUOTE
Chestiile ornamentale sunt incluse in pachete la alte firme.


nu si la asx, unde nesimtitii nici nu iti spun cat costa. Dar voi afla luni tongue.gif

QUOTE
ine continua sa pomeneasca de modelul de 30.000EUR desi nu are nici o legatura cu discutia si e evident ca se adreseaza unui segment care isi doreste anumite lucruri pe o masina(nici eu si nici tu nu incadram acolo)?



Pai tu vorbeai de full options bla bla, pai cam atata e un asx. Sunt curios la cat ajunge daca adaugi chestii cosmetice la el. Sunt convins ca 40.000 de euro si tot ti se va parea ieftin radmasa.gif

QUOTE
Cine continua sa puna ce considera el ca merita pe o masina si sa o numeasca full apoi sa o compare cu alta care are in echipament standard dotari de n ori mai mult decat duster cu toata lista optionalelor(si nu doar de confort ci vorbim si de siguranta) si alta platforma tehnica si sa traga doar de argumentul pret, desi diferenta in bani e mult mai mica decat diferenta la toate capitolele care definesc o masina.


Sigur ca da, hai sa punem pack look ca sa fie mai mica diferenta de la duster la asx radmasa.gif eu zic ca daca tot suntem acolo, sa socotim si casco-ul la duster, pe care nu-l vom pune la asx ca sa facem diferenta aia mai mica , ce zici? radmasa.gif ca sa poti zice tu ca e scump dusterul. Desi diferenta dintre duster si asx e de vreo 40000 de euro , ajungand in unele cazuri la 8000 de euro. Stim.. mica diferenta radmasa.gif


QUOTE
se mai pot obtine discounturi(nu de la dacia bineinteles.. am probat personal). Parerea MEA e ca Duster e prea scump pentru ce ofera. Si o argumentez cat se poate de civilizat, fara "du-te bai de aici", "bre", emoticoane peste emoticoane, etc. Vrei sa ma contrazici, fa-o in acelasi mod, nu aruncand discutia in derizoriu in lipsa de argumente. ZIceai de diferenta ca e mare pentru romani? Pai si pretul de 17-18000eur ti se pare ca e pentru o masina low-cost?


masina aia la 16.667 de euro e cu mult mai ieftina decat un 4x4 diesel de la mitsubishi, Cu vreo 7628 de euro. Deci da.. e low cost in clasa lui. sleep.gif Dar stim, de fapt nu dusterul e lowcost la 16.667 euro ci asx-ul la 30.000 de euro wub.gif


QUOTE
Pentru banii aia cat muncesc romanii? Asta nu e important? Te inversunezi impotriva a orice nu e dacia-renault si te legi de pret de parca asta e criteriul criteriilor in alegerea unei masini.


Pai dintr-o data banii devin importanti? pai diferenta aia de vreo 7000 de euro nu e importanta? Atunci romanii nu muncesc greu pentru banii aia? wink.gif Si da , pretul e important la o masina. Si sunt de parere ca asx-ul ca sa merita ar fi trebuit scos la un pret de pornire de 8000 de euro cu tva inclus. restul e nesimtire de la mitsupishu

QUOTE
Dar nu vezi ca Dacia s-a bagat intr-o gama de preturi care nu mai are legatura cu low costul si unde nu ar avea ce cauta fara sa ofere un produs pe masura.


noroc ca ofera mitsu ce trebuie la 30.000 de euro radmasa.gif un cacacel de masina pe care au nesimtirea sa ceara 30.000 de euro, cand in banii aia gasesti masini de o mie de ori mai bune.. ph34r.gif

PaulT


q.e.d.
kosta
Baieti, nu va mai certati. In primul rind ASX-ul e mai mic decit Duster. Apoi , Mitsu are si el niste mici chichitse de comfort (pedala de ambreiaj are o pozitie la punctul"apasat" , cam incomoda pentru picior, are clima ok, dar ce sa faci cu ea??? eu nu folosesc AC-ul decit foarte rar si aici sunt calduri mari, scade mult valoarea la second hand (pierzi mai putin la Duster)
Intr-adevar asx-ul e mai dotat cu multe chestii la interior dar toate astea cer bani. PAulT tu vrei o masina sa arate BINE si la interior si la exterior. Va trebui sa platesti toate astea. Nu stiu cit de mult le vei folosi. Dar te inteleg, pentru ca si eu am fost cinva INDRAGOSTIT de FORD KUGA Titanium dar m-am mai linistit. Pentru mine ramane o masina PERICOL la aspect dar nu merita banii. Optez pentru un DusterLa urma urmei , de ce da dau 35-38 mii euroi pe o masina cind pot sa-mi iau alta la 17000 si cind iese a doua editie sa o vind pe asta si sa-mi iau iar Duster. tot nu ajung la 38000.
De asemenea nu STIU inca daca Mitsu a rezolvat problema lagata de alimentare cu motorina lpe motorul diesel, ca la un moment dat nu mai tragea, si asta la 30000 km. Ti-o spun pentru ca la sevici mai folosesc masina firmei un L200 dubla cabina. Stiu, imi vei spune sa nu compar un L200 cu asx. DAr un Logan sau Sandero cu Duster? Nu vin din aceeasi fabrica? Nu au tehnologia asemenatoare?
Pentru mine si pentru multi altii , Duster 4x4 ramine totusi un SUV ieftin care isi merita banii. Astept replici
PaulT
Nu am observat vreo pozitie incomoda nici la Mitsubishi nici la Dacia la ambreiaj. La L200 nu stiu(asta mi-a scapat biggrin.gif ) . S-ar putea sa fie de vina pozitia mai inghesuita a pedalierului caracteristica tuturor vehiculelor off-road. Nici o secunda nu ma gandesc la discutiile astea ca fiind certuri biggrin.gif . Nu look-ul ma impresioneaza in primul rand la o masina ci altele. In primul rand siguranta, trenul de rulare, platforma pe care e construita masina, motorizarea, performantele, consumul, solutiile tehnologice adoptate, confortul, modularitatea interioara, calitatea materialelor, procesul de fabricatie(asx are 12 ani protectie anti-coroziune avand caroseria galvanizata, lucru comun la majoritatea producatorilor de masini). La dimensiuni e o diferenta de 2cm la exterior. In interior sunt similare ca spatiu. Nu sunt absurd sa cred ca poti avea toate astea la superlativ platind pretul cel mai mic de pe piata. Daca te uiti la semnatura mea vei observa ca am si un Logan. La momentul acela(2006) nu avea concurent de departe pe piata. O masina echivalenta ca spatiu oferit, noua(nu sunt adept s/h peste 1-2 ani) si cu a/c, costa aproape dublu. La diferenta asta normal ca am acceptat toate lipsurile lui fata de alte masini(lipsuri, nu dotari in minus), am bricolat "la greu" pentru a mai indulci din ele. Dar a meritat prin prisma pretului platit. Deci nu am ales ceva frumos in exterior si interior si dotat.... Am ales pragmatic o masina care merita dpdv raport calitate/pret. Insa cand in 2008(spre sfarsit) am avut de ales intre un Prestige si un Lancer Clasic, la o diferenta de aprox 18% nu am stat pe ganduri... Incepand cu sfarsit 2008 si continuand cu 2009 pe piata auto lucrurile s-au schimbat radical. Toti au dat inapoi preturile cu destul de mult . Dacia nu. Toti au oferte sau ofera discounturi pe langa preturile mai mici. Dacia nu. Am condus Duster si este acelasi feeling ca in Logan(mai ales la versiunile fara pack piele si pack look), acelasi interior, cutii f scurte (in rapoarte nu in dimensiuni), consumuri mari, performante destul de slabe, insonorizare 0, aceeasi finisare. Dar la un pret cu 32-35% peste Logan(ma refer la diferenta dintre Logan Laureate + a/b laterale si Duster 4x2 Laureate motorizare echivalenta). Diferenta in opinia mea total nejustificata. Pentru comparatii intre duster 4x2 1,6 16v si asx/qasqai 1,6 4x2 poti citi topicul vs. Atata timp cat un duster 4x2 ajunge la o diferenta de 18% din pret fata de asx/qasqai sau si mai putin fata de un Tucson cu ofertele de lichidare de stoc eu nu il pot considera atractiv prin prisma pretului. Atata timp cat un duster full 4x4 dci 110cp ajunge la acelasi pret cu un Outlander 4x2 benzina cu 2000cm3 si 150cp si o lista impresionanta de dotari standard dar cu consum de duster 1,6 16v, la fel nu il pot considera atractiv ...Diferenta de pret nu mai acopera nici pe departe diferentele de ordin tehnic/siguranta/confort. Parerea mea. Mai ales ca nu mai vorbim de masini cu pret de nou de 6-8000EUR... Daca ajungea la un 16000EUR full si pe la 14500-14700 versiunea adusa in discutie de aphophis ca fiind acceptabila era un pret corect fata de ce ofera si ce e . Nu am spus niciodata ca e o masina proasta, ci doar ca e prea scumpa. De la asta a plecat toata discutia. Fordul Kuga este intr-adevar frumos si in versiune echipare Titanium, 2.0 tdci, DPF, 4x4 ajunge la 31.500EUR. Nu mai este 38.000 biggrin.gif . Referitor la ce spui cu schimbatul masinii la aparitia celei de-a doua editii nu stiu ce sa zic. Eu sunt de parere ca daca iti cumperi o masina noua, mai ales daca e si de calitate o poti tine lejer 5-7 ani daca nu treci de 200.000-220.000km. De obicei in intervalul asta nu se ajunge nici la 100.000-140.000km in cazul unei masini personale. In cazul problemei de alimentare de care spui ca exista la Mitsu sunt sigur ca e o defectiune tehnica si trebuie mers in service pentru remediere. Nu e ceva caracteristic modelului/marcii.
kosta
Te felicit PaulT.!!!!!!!!!!!!!!! Asa ceva doream pe topic. Pareri si informatii. Te felicit inca o data
Daxidus
QUOTE(PaulT @ 1 Aug 2010, 20:18)
Dar la un pret cu 32-35% peste Logan(ma refer la diferenta dintre Logan Laureate + a/b laterale  si Duster 4x2 Laureate motorizare echivalenta). Diferenta in opinia mea total nejustificata.


Acuma a crescut diferenta de la 30% la 35%.

Te asteptam sa ne expui diferentele dintre Logan si Duster ca sa putem face comparatia.
IRONICK
QUOTE(Daxidus @ 2 Aug 2010, 07:58)
Acuma a crescut diferenta de la 30% la 35%
Diferenta poate sa fie si mai mare daca pui o dacie cheala.
connectorxp
Voi cu Duster-ul vostru ma faceti sa renunt la noua Octavia pentru Duster.

Am mers cu el in 4x4, se misca destul de bine, dar gandul ca iau o masina stil Logan, ma face sa o iau razna, in rest nu am ce sa ii reprosez, poate o clima automata, servo asistata electric si era beton.

Ramane sa vedem, daca ma vedeti cu topic de Duster, clar ca am luat unul.

Si nu am complexe de marca.
mozzart
Sa stii ca nu e obligatoriu sa ai 4X4 pentru a conduce in siguranta. Eu la solnita mea avand permanent anvelope noi si corespunzatoare sezonului am mers/urcat oriunde. Am urcat la cabana Capra pe Transfagarasan pe o zapada pana la faruri. Ai roti=ai drum
Jepulete zgribulite abia urcau in zig-zag cu "slick-uri" .
Daca ai 4X4 si n-ai roti ok , este irelevant.
Asa ca un Duster 4X2 incaltat in functie de vreme , te va duce oriunde vrei
saddan
QUOTE(mozzart @ 20 Nov 2011, 14:16)
....avand permanent anvelope noi...........
Ce vrei sa spui cu asta? Ca schimbai anvelopele ca cei de la formula 1? Faci cateva ture si pui altele noi????! Super tare.... Asa fac si eu cu ciorapii:)))
Jepulete zgribulite abia urcau in zig-zag cu "slick-uri" .
Daca ai 4X4 si n-ai roti ok , este irelevant.
Imi amintesc de o comparatie facuta la TopGear mai de ceva vreme intre un X5 si un RangeRover pe iarba mergand la pescuit. E adevarat ca X5-ul a venit incaltat cu gume de sosea si RR cu ATR-uri. Castigator RR evident care nu a reusit sa patineze pe iarba uda.
Asa ca un Duster 4X2 incaltat in functie de vreme , te va duce oriunde vrei
La fel si un Logan daca vorbim de circulatia pe carosabil........ pe iarba nu se stie
*


vet
Lasati artistul sa viseze fruumos si sa ne povesteasca si noua ce isi aminteste.
Numai ca eu nu inteleg cum urca el cu zapada pana la faruri. Daca el imi spune ca o solnita trece prin zapada de juma de metru, chiar si cu lanturi, eu il cred. Adevarul e ca la ce greutate are masina aia si la ce cuplu fantastic dezvolta, spulbera toata zapada pe care o aduna bara din fata.
venusake
QUOTE(connectorxp @ 9 Aug 2010, 13:59)
Voi cu Duster-ul vostru ma faceti sa renunt la noua Octavia pentru Duster.

Am mers cu el in 4x4, se misca destul de bine, dar gandul ca iau o masina stil Logan, ma face sa o iau razna, in rest nu am ce sa ii reprosez, poate o clima automata, servo asistata electric si era beton.

Ramane sa vedem, daca ma vedeti cu topic de Duster, clar ca am luat unul.

Si nu am complexe de marca.
*


Skoda .... nu o cunosc! Nu ma pronunt!
Referitor la Prafster .... pe mine ma super satisface (poate va vin idei de comentarii rautacioasa .... ). Consider ca am facut o alegere buna! Tu sti ce-ti trebuie, ce-ti place!
Marty
QUOTE(mozzart @ 20 Nov 2011, 14:16)
Eu la solnita mea avand permanent anvelope noi si corespunzatoare sezonului am mers/urcat oriunde.
Adica tu iti schimbai anvelopele zilnic? huh.gif

QUOTE
Am urcat la cabana Capra pe Transfagarasan pe o zapada pana la faruri.
*

Eu, la 1.87 ai mei, am bagat SLZ in zapada pina la pla. Daca ma-ntindeam pe burta-mi ajungea zapada pina la pla! sleep.gif
Squirrel
@Marty: Aprob pozitiv!
casspy
Eu doar aprob !
tag21
Si eu am optat tot pentru un 4x4 pe benzina pina la urma. Din mai multe considerente am ales varianta de baza, adica 'cheala' icon_mrgreen.gif

Am ales-o strict pentru nevoile personale si sper sa isi faca treaba cit mai bine. Stiu ca sunt inca multe hibe , poate unele au fost rezolvate total sau partial, altele poate deloc .... acum cu Dumnezeu inainte .... cum o fi norocul smile.gif

Deci pina la urma ..... " am comis-o " ! icon_mrgreen.gif
asgard1955
Felicitari si multi km fara incidente. Eu sunt foarte multumit de a mea, mai mult ca sigur ca vei fi si tu de a ta.
tag21
Multumesc 'asgard' ! smile.gif ... am cochetat foarte mult cu ideea unui Jimny, insa spatiul limitat a fost factorul decisiv care m-a impiedicat pina la urma (familia s-a marit, bebe .... wink.gif )

Asa ca am ramas la Duster si sper sa fie totul ok ! biggrin.gif

Ma bucur ca esti multumit de masina ta si iti urez la fel multi km cu ZERO incidente si sa te bucuri cit mai mult de ea !
jay333
Deci ai ales guster pana la urma. Felicitari si sa te poarte bine peste tot!
Dan73
QUOTE(mozzart @ 20 Nov 2011, 15:16)
Am urcat la cabana Capra pe Transfagarasan pe o zapada pana la faruri.
*


nedumerire.gif
Ai asa ceva?[attachmentid=1627766941]
Astea parjolesc/topesc tot
tag21
QUOTE(jay333 @ 23 Nov 2011, 12:46)
Deci ai ales guster pana la urma. Felicitari si sa te poarte bine peste tot!
*



Multumesc frumos 'jay' smile.gif ... Sper sa apuc sa fac si eu macar o particica din drumurile parcurse de tine !
Oricum , ramai un exemplu biggrin.gif ... uneori cind vreau sa ma relaxez, ma uit pe cite un filmulet pus de tine si ma bine dispun instant wub.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.