mircea2006x
26 Jul 2010, 12:37
Salutare !! Am o noua problema la dacia din semnatura . Presiunea la ulei este mica, (inainte statea la maxim)
( oscileaza intre nivelul mediu si minim aproape de rosu ) iar pe esapament iese ( nu mereu insa ) fum albastrui deci '' papa '' ulei . Ce e de facut si ce trebuie schimbat ?
IRONICK
26 Jul 2010, 12:38
La fum albastru se pricepe argon.
george_scala_2004
26 Jul 2010, 12:40
segmentare...sau alt set...
pavel_daniel
26 Jul 2010, 16:51
Fumul albastru inseamna consum excesiv de ulei datorita uzurii segmentilor.Cel mai bun lucreu este sa schimbi tot setul.Poti sa-i faci o segmentare in cazul in care pistoanle si camasile nu sunt ovalizate.Succes.
baciudibaciu
26 Jul 2010, 17:30
Presiunea scazuta in circuitul de ungere se poate " pacalii" cu un ulei cu vascozitate mai mare la cald, dar asta nu rezolva si cealalta problema :consumul de ulei !
Cel mai bine si corect este sa repari motorul in totalitate .Costa ceva parale dar vei fi multumit inca multi KM .
operatiile ce ar trebui facute sunt :
inlocuire set motor
rectificat vibrochen si inlocuit cuzinetii
lant distributie cu intinzator
verificat si eventual rectificat supapele
asta in linii mari
spor la treaba si daca ai timp sa ne mai zici si 9 cate ceva
bygy007
26 Jul 2010, 22:44
sa nu fie uzat pinionul care invirte pompa sau pompa defecta , sau chiar "cititorul" de presiune (asta pentru presiune scazuta) , cu fumul s-a raspuns mai sus
brigada_diverse
27 Jul 2010, 18:42
daca ai fum albastru doar la pornire e de la ghidurile si simeringurile de la supape...daca ai si in mers e de la segmenti....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.