Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: se accclereaza singura
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Luc10
va salut pe toti si va pun expun urmatoarea situatie: am o dacie 1310 break pe injectie care se acclereaza singura cand ajunge la 2000 de rotatii pe minut, chiar daca tin piciorul pe ambreiaj sau nu.Pana in 2000 de rotatii nu se acclereaza dar parca merge infranata. Iar etrierii de frana nu sunt de vina. Testat in fata blocului in parcare care este ca o rampa. Am schimbat cablul de ambreiaj acum o saptamana pentru ca incepusera sa se duca spirele din el.Acum intrebarea mea este urmatoare: de la ce poate sa fie disc sau placa de presiune.Si cam cat ar insemna ca bani acest lucru.
pavel_daniel
Eu ma gandesc ca atunci cand afirmi ca se accelereaza singura te referi la faptul ca iti creste turatia dar viteza masinii ramane aceeasi sau chiar scade.Acest lucru se intampla deoarece patineaza ambreiajul.Deoarece ai schimbat cablul de ambreiaj ar fi bine sa verifici jocul liber la cablului.E posibil sa nu-i fi lasat joc si de aceea sa patineze.Daca totusi ai jocul corespunzator atunci de vina este discul de ambreiaj.In acelasi timp,daca problema ti-a aparut dupa ce ai schimbat cablul,atunci este numai din reglaje.Succes
Luc10
Eu ma gandesc ca atunci cand afirmi ca se accelereaza singura te referi la faptul ca iti creste turatia dar viteza masinii ramane aceeasi

Da ramana la fel nu scade sau creste viteza.

Deoarece ai schimbat cablul de ambreiaj ar fi bine sa verifici jocul liber la cablului.

Jocul este in regula.

baciudibaciu
pot fi ambele de vina -si discul si placa
o proba simpla :trage frana de mana si incearca sa demarazi . daca la eliberarea ambreiajului motorul isi mentine cat de cat turatia si mai ales daca simti mirosul specific al ambreiajului incins ai sa schimbi discul, doar discul .
daca se aud si zgomote gen zurgalai bagi mana mai adanc si iei si placa de presiune.
daca tot schimbi placa si discul pune bre si un rulment nou
ps preturile variaza in functie de magazin si mai ales de producator .deci ...
Luc10
o proba simpla :trage frana de mana si incearca sa demarazi . daca la eliberarea ambreiajului motorul isi mentine cat de cat turatia si mai ales daca simti mirosul specific al ambreiajului incins ai sa schimbi discul, doar discul .

Am facut so testul asta si pare ca isi mentine turatia, insa eu stiam ca daca trag frana de mana si vreau sa plec motor tinde sa se opreasca ceea ce in cazul meu nu s-a intamplat.Oricum o sa va spun la sfarsitul saptamanii de la ce a fost; pana atunci o las in parcare sa nu dau si de alte belele.
baciudibaciu
daca ai tras frana de mana si ai incercat sa pleci de pe loc,iar motorul nu as-a oprit :DISC AMBREIAJ DEFECT
bucatzel
QUOTE(Luc10 @ 27 Jul 2010, 10:05)
Am facut so testul asta si pare ca isi mentine turatia, insa eu stiam ca daca trag frana de mana si vreau  sa plec motor tinde sa se opreasca ceea ce in cazul meu nu s-a intamplat.Oricum o sa va spun la sfarsitul saptamanii  de la ce a fost; pana atunci o las in parcare sa nu dau si de alte belele.
*



Pai e clar ce e... ti-i dus discul. Cand iti bagi nasul, nu uita totusi sa verifici si placa si rulmentul.

si te rog, apasa butonul de quote in loc sa iei cu copy paste ce ti-o spus lumea inainte.
Luc10
am rezolvat era placa de presiune s-au rupt doi dinti de la soare.Am schibat tot kitul de ambreiaj. Am luat disc si placa Ruen si rulment de presiune care l-am gasit greu, am cumparat de URB Barlad.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.