Recent batrinul R12 a inceput sa faca fasoane. Nu-si tine relantiul. Dar nu e chiar asa de simplu. Nu si-l tine ea prea bine niciodata dar efectul e mult mai puternic cind frinez brusc sau stau (sau cobor) o rampa mare (sunt destule p-aicea) deci e o influenta a pozitiei carburatorului. Cu socul tras n-are nici o problema deci e clar ca n-are benzina si are prea mult aer.
N-are nici o problema altminteri, trage voios in sarcina, aprinderea, etc sunt perfecte pompa de benzina e noua. Carburatorul e dublucorp Weber.
Mi-e cam lene sa ma uit ce are dar asa intr-o doara m-am uitat si am gasit simerinurile la portjiglerele de relanti duse, le-am inlocuit, nici o brinza.
Asa cum am zis, mi-e cam tirsa sa ma uit mai in amanunt, ma gindesc ca e ceva mizerie pe undeva, posibil chiar in pompa (masina n-are filtre de benzina niciunde, asa au fost ele aicea, n-au avut din fabrica, probabil ca s-au gindit ca benzina e destul de curata ca sa faca fata filtrul de la intrarea in carburator, iar despre rugina care apare inevitabil in rezervor dupa 40 de ani probabil ca le-a pasat prea putin).
Are cineva vreo idee care mi-ar simplifica o posibila tentativa de a gasi problema?
O sa ii curat filtrul de la carburator miine desi nu cred ca asta e problema. Ma gindesc mai degraba ca e vreo mizerie pe circuitul de relanti, dar nu-mi dau seama de ce apare influenta asta a frinei. Camera de nivel constant e spre inainte, deci plutitorul s-ar putea sa inchida, dar la relanti nu trage asa multa benzina sa sufere imediat ce ridic piciorul din acceleratie.
O sa ma uit pe diagramele carburatoarelor diseara de distractie. Mai vorbim.