Redeemer
8 Aug 2010, 23:48
Am schimbat placutele de frana acum 1 luna de zile, am si aerisit franele, toate bune si frumoase, de cateva zile "s-a slabit pedala", acum tine frana mai jos decat trebuie...precizez ca am mai patit asa inainte sa schimb placutele, si tot asa le-am aerisit...dar vad ca povestea se repeta...stiti cumva din ce cauza se intampla asta?
posibil sa fie de la autoreglaj din spate de la saboti ...
Redeemer
9 Aug 2010, 20:37
cand am schimbat placutele de frana, am reglat si sabotii pe spate. a trecut cam o luna de zile si iar s-a slabit frana...e a doua oara cand mi se intampla...
tichondrius95
9 Aug 2010, 21:12
Garnituri ertrieri , si/sau pistonase spate, undeva e problema, nu mai tine o garnitura, acum trebuie sa vezi care, sau vre-un piston corodat.
Redeemer
9 Aug 2010, 21:23
QUOTE(tichondrius95 @ 9 Aug 2010, 22:12)
Garnituri ertrieri , si/sau pistonase spate, undeva e problema, nu mai tine o garnitura, acum trebuie sa vezi care, sau vre-un piston corodat.
garniturile de la etrier le-am schimbat, pistonasele sunt in regula! problema e ca nu s-a slabit in timp...a mers bine pana acum cateva zile....dimineata am pornit masina am plecat si am sesizat ca s-a slabit pedala....asa dintr-o data...:|
ghitza
10 Aug 2010, 12:21
nu tin garniturile din pompa presiune.scapa innapoi pe langa ele.schimba tot tacamu in pompa
Redeemer
12 Aug 2010, 09:52
QUOTE(ghitza @ 10 Aug 2010, 13:21)
nu tin garniturile din pompa presiune.scapa innapoi pe langa ele.schimba tot tacamu in pompa
O sa incerc si chestia asta cand am timp, ms pentru sfat...sper sa rezolv problema!
Redeemer
31 Aug 2010, 19:50
nu am mai avut timp sa schimb nimik...momentan vad ca nu s-a mai slabit frana... dar am vazut ca scade nivelul lichidului de frana din bidonasul ala...pe la roti nu curge deloc...:|
ghitza
31 Aug 2010, 19:56
intre pompa si servo nu e umed?sau pe pres
Redeemer
31 Aug 2010, 19:57
QUOTE(ghitza @ 31 Aug 2010, 20:56)
intre pompa si servo nu e umed?sau pe pres
hmm...stai ca nu stiu la care te referi....pompa aia pe care sta asezat bidonasul ala? unde sunt alea 4 tevi de cupru...?
vladut88
31 Aug 2010, 20:07
da aia e pompa
Florinel 86`
31 Aug 2010, 21:35
QUOTE(Redeemer @ 31 Aug 2010, 19:57)
hmm...stai ca nu stiu la care te referi....pompa aia pe care sta asezat bidonasul ala? unde sunt alea 4 tevi de cupru...?
..desfaci pompa de frana de pe servo-frana din cele 2 piulite de m7 si vezi daca e umed acolo.....daca nu verifica rotile spate,demonteaza tamburii si vezi cum se prezinta...sporrr....
Redeemer
31 Aug 2010, 22:06
QUOTE(Florinel 86` @ 31 Aug 2010, 22:35)
..desfaci pompa de frana de pe servo-frana din cele 2 piulite de m7 si vezi daca e umed acolo.....daca nu verifica rotile spate,demonteaza tamburii si vezi cum se prezinta...sporrr....
rotile le-am verificat...pe toate...si fata si spate si nu e pic de lichid pe acolo...pe la sfarsitul saptamanii o sa verific pompa...ms de sfat
comi16108
1 Sep 2010, 08:28
la fel am patit si eu....si m-am trezit cu tot bidonasul de lichid gol.nu stiu pe unde putea sa scape tot...am fost la service de 3 ori....si acelasi lucru...in timp mi se slabeste pedala de am ajuns cu ea la fund si nu mai tine deloc.ultima data mi-a zis ca s-ar pute sa am pistonasele pe spate ovalizate si sa nu mai tina si sa ia aer...ca a schimbat garniturile...sau pe la repartitor.....ce ziceti?
Sub presul soferului te-ai uitat . De regula cand se "inmoaie" pedala in timp , dupa aerisire ori se pierde lichid pe undeva ori pompa de frana este uzata .
Redeemer
1 Sep 2010, 22:25
QUOTE(CGDBZ @ 1 Sep 2010, 22:04)
Sub presul soferului te-ai uitat . De regula cand se "inmoaie" pedala in timp , dupa aerisire ori se pierde lichid pe undeva ori pompa de frana este uzata .
nu m-am uitat...o sa ma uit maine sa vad...daca e sa piarda pe acolo ar trebuii sa fie umed nu?
Daca pierzi pe la pompa si nu ai servo acolo ajunge lichidul . La cele cu servo ar trebui sa se observe scurgeri pe servo , la pompa dar nu neaparat trebuie se piarda lichid pentru ca pompa sa fie uzata .Poti verifica astfel starea pompei : apesi usor de tot pe frana , daca pedala se duce pana la podea sau aproape inseamna ca pompa e defecta (pornesti motorul caci presupun ca ai servo) .
Redeemer
1 Sep 2010, 23:33
QUOTE(CGDBZ @ 2 Sep 2010, 00:12)
Daca pierzi pe la pompa si nu ai servo acolo ajunge lichidul . La cele cu servo ar trebui sa se observe scurgeri pe servo , la pompa dar nu neaparat trebuie se piarda lichid pentru ca pompa sa fie uzata .Poti verifica astfel starea pompei : apesi usor de tot pe frana , daca pedala se duce pana la podea sau aproape inseamna ca pompa e defecta (pornesti motorul caci presupun ca ai servo) .
daca fac pedala cu motorul oprit se intareste...si se apasa foarte putin....daca pornesc motorul se inmoaie pedala...si se duce pana la fund...
asa am patit si eu...schimbat o gramada de piese degeaba.....pana cand am cumparat o servo noua...
dupa 2 ani pedela este la fel de tare ca in prima zi.
mykissfm
2 Sep 2010, 11:16
redeemer cind am avut dacia 1310,tot asa le am luat pe toate la rand ,am schimbat pompa,cilindrii etrieri, si frina tot asa era tare un timp si apoi se molesa ,cineva imi spunea sa schimb pompa servo,dar un bun amic al meu si mecanic auto a rezolvat problema cum ;am dat pompa de frina jos si am marit cursa la tija ce iese din servo cu doi pasi ,se tocise varful la tije, mare atentie sa nu dai mai multi pasi ca mergi cu masina infrinata.
cineva trebuie sa stea in masina si sa apese pedala in continu ca sa se poata face reglajul,bafta multa.
Redeemer
2 Sep 2010, 13:14
QUOTE(mykissfm @ 2 Sep 2010, 12:16)
redeemer cind am avut dacia 1310,tot asa le am luat pe toate la rand ,am schimbat pompa,cilindrii etrieri, si frina tot asa era tare un timp si apoi se molesa ,cineva imi spunea sa schimb pompa servo,dar un bun amic al meu si mecanic auto a rezolvat problema cum ;am dat pompa de frina jos si am marit cursa la tija ce iese din servo cu doi pasi ,se tocise varful la tije, mare atentie sa nu dai mai multi pasi ca mergi cu masina infrinata.
cineva trebuie sa stea in masina si sa apese pedala in continu ca sa se poata face reglajul,bafta multa.
hmm...nu prea stiu ce sa zic...nu ma pricep asa bine sa ma pot baga sa dau pompa jos si sa fac ce ai zis tu...tre sa caut pe cineva care cunoaste...iti multumesc pt sfat...raman dator;)
cand ai aerisit franele te-ai uitat la repartitor ? Daca ai aerisit franele, i-ar repartitorul era blocat pe inchis, atunci e normal ca dintr-o data sa iti tina frana mai jos, pentru ca atunci repartitorul da voi la lichid spre rotile spate si prin nevoia de lichid pedala tine mai jos. Verifica reparitorul. Parerea mea.
Redeemer
2 Sep 2010, 13:24
QUOTE(Hacker @ 2 Sep 2010, 14:20)
cand ai aerisit franele te-ai uitat la repartitor ? Daca ai aerisit franele, i-ar repartitorul era blocat pe inchis, atunci e normal ca dintr-o data sa iti tina frana mai jos, pentru ca atunci repartitorul da voi la lichid spre rotile spate si prin nevoia de lichid pedala tine mai jos. Verifica reparitorul. Parerea mea.
am reglat si repartitorul...ala stiu ca da voie la lichid spre rotile din spate in momentul in care e greutate pe masina... cand am aerisit franele..o singura roata de pe spate avea aer...restul nu...:|
Mda... si eu am patit la fel si am rezolvat schimband supapa in care intra furtunul dintre motor si servo-frana... era fisurata.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.