incubus
10 May 2005, 06:40
Ieri am facut testul cu hartia pusa la teava de esapament si o cam atrage... deci suspectez o supapa sau mai multe ca nu-si fac treaba... In ultimul timp nu am mai pornit masina decat ca sa o mut de colo-colo 20 de metri, intre cele 2 locuri de parcare ( zi-noapte), asa ca intreb: e posibil ca mersul mai mult la ralanti, cu socul tras si cu motorul rece sa "afume" supapele si sa nu mai etanseze corect ?
probabil oi avea calamina pe ele..asta se intampla de la benzina noastra si faptul ca mergem subturat cu ele...se decalamineaza simplu..forja..!
incubus
10 May 2005, 09:32
Am banuit ca forja ar putea fi un remediu pentru problema asta... Dar daca in aceasta perioada, am reglat culbutorii, prin decalaminarea supapei jocul se va reduce... deci va trebui sa-l corectez din nou... Corect ?
diaconuliviu
10 May 2005, 14:31
QUOTE(incubus @ 10 May 2005, 09:32)
Am banuit ca forja ar putea fi un remediu pentru problema asta... Dar daca in aceasta perioada, am reglat culbutorii, prin decalaminarea supapei jocul se va reduce... deci va trebui sa-l corectez din nou... Corect ?
Da, e foarte corect.
ionut232
10 May 2005, 20:02
deci ca sa mearga mai bine masina...mai trebuie forjata din cand in cand...
corect?
forja asta e buna si daca e data pe liber?
diaconuliviu
11 May 2005, 06:37
QUOTE(ionut232 @ 10 May 2005, 20:02)
deci ca sa mearga mai bine masina...mai trebuie forjata din cand in cand...
corect?
forja asta e buna si daca e data pe liber?
Traseul ideal pentru o masina este acela in care trece prin toate regimurile de turatie/sarcina (unii autori chiar recomanda alternarea regimurilor exact ca in povestea cu piatra incalzita si stropita cu apa).Cum asta nu se intimpla mereu, la un traseu mai lung se mai decalamineaza motorul prin "forja"; asta presupune cresterea turatiei la sarcina, deci NU "pe liber". De fapt, nici nu se recomanda rularea "pe liber"-siguranta circulatiei si uzura arborelui secundar si a pinioanelor.
andrei_radu
13 May 2005, 08:56
Salutare! Puteti sa-mi spuneti si mie cum se face testul ala cu hartia (toate detaliile)?
incubus
13 May 2005, 14:23
Se ia o foaie de hartie si cu motorul mergand se aseaza in fata tevii de esapament. Daca are tendinta sa o "suga" din cand in cand, una sau mai multe supape nu lucreaza... Ideea e insa ca intre timp am mai facut testul asta si pe alte masini ale amicilor, care merg bine...si tot asa se comporta, adica hartia este atrasa si respinsa regulat...
andu911
15 May 2005, 00:15
atunci nu au culbutorii reglati
ionut232
15 May 2005, 19:16
QUOTE(diaconuliviu @ 11 May 2005, 08:37)
Traseul ideal pentru o masina este acela in care trece prin toate regimurile de turatie/sarcina (unii autori chiar recomanda alternarea regimurilor exact ca in povestea cu piatra incalzita si stropita cu apa).Cum asta nu se intimpla mereu, la un traseu mai lung se mai decalamineaza motorul prin "forja"; asta presupune cresterea turatiei la sarcina, deci NU "pe liber". De fapt, nici nu se recomanda rularea "pe liber"-siguranta circulatiei si uzura arborelui secundar si a pinioanelor.
merci
rerecroS
14 Jul 2006, 16:39
Eu, dupa ce mi-am "reglat" la un "meseriash" culbutorii imi suge hartia la toba de zici ca nu-i adevarat (aproape o rupe). Inainte nu o sugea absolut deloc.
Care este cauza? Sunt prea stransi ?
Poate cineva sa imi explice si mie care e legatura cu reglatul culbutorilor si rateurile ? Sa inteleg si eu odata si odata ...
rerecroS
15 Jul 2006, 08:29
Ce cred eu: daca sunt prea stransi culbutorii => supapele nu se inchid complet => scapa compresia pe langa ele ( dar ar trebui sa ne spuna cineva care se pricepe mai bine
)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.