Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] Sfat reparatii injectoare Delphi
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
mirceaD
Pentru ca un post de-al meu care continea sfaturi pentru repararea injectoarelor delphi a fost sters pe motiv ca era reclama m-am hotarat sa il repostez aici, in sectiunea corespunzatoare:


Injectoarele nu se pot reconditiona oricum.

Daca injectoarele ti se strica foarte repede (ele fiind noi) asta inseamna ca problema vine de la motorina, si anume:

1. Nu folosesti un filtru original (filtrele pentru sistemele de injectie Delphi au o granulatie foarte mica si stiu ca pe piata sunt fel de fel de filtre pe care scrie ca merg pe Renault sau Logan dar in realitate acestea nu au granulatia suficient de mica astfel incat sa poata filtra motorina asa cum are nevoie sistemul Delphi).

2. Pompa de injectie este defecta si genereaza pilitura (špan). Lucrul acesta, combinat cu faptul ca nu folosesti un filtru adecvat (original) duce la o defectare sigura a injectoarelor.

3. Peste toate cele de mai sus mai vine si faptul ca motorina in Romania este de foarte slaba calitate si lucrul acesta afecteaza sistemele de injectie Delphi care sunt foarte pretentioase (spre deosebire de Bosch care nu necesita o granulatie asa de fina a filtrului de motorina si de aici eu trag concluzia ca nu e asa de pretentios si implicit rezista mai mult).

Ce se poate face in cazul acesta:

1. Mergeti la un service certificat Delphi pentru ca astia au aparatura si tehnologii speciale pentru a repara asa ceva. Eu va pot recomanda unul in Buzau de care am fost foarte multumit.

2. Nu incercati sa le reparati la oricine. Nu fac reparatii de calitate (si asta pentru ca nu au aparatura necesara - care este de altfel si foarte scumpa) si chiar daca iti merge la inceput injectorul, te vei trezi in scurt timp ca ai iarasi probleme si din nou bani aruncati si fel de fel de sfaturi cerute pe forumuri.

3. Kiturile sau tutorialele care va arata cum puteti rezolva lucrul acesta singuri acasa sunt vrajeli ieftine si, implicit, pierdere de timp si bani aruncati aiurea. Ideea este ca odata ce a intrat murdarie in injector - s-a terminat: poti sa ii faci tu orice cu orice kit ca nu o sa mai mearga, deja componentele lui s-au uzat iremediabil.

4. Revin asupra modului in care ar trebui sa decurga o reparatie (si va vorbesc din proprie experienta dupa ce am incercat toate metodele - incepand, normal, de la cele mai ieftine, de care m-am convins ca sunt pierdere de vreme, pana ce le-am reparat la un service Delphi Diesel Point):

a ) Se fac teste pe motorina din rezervor pentru a se determina cauza defectiunii injectoarelor. In cazul in care se gaseste span - e clar: pompa de injectie trebuie schimbata, atfel degeaba repari injectoarele pentru ca imediat se strica la loc
b ) Se curata rezervorul de špan (pilitura)
c ) Se repara/reconditioneaza injectoarele (acestea nu se pot repara si calibra decat electronic cu ajutorul unui banc special pe care numai un service autorizat Delphi il poate avea)
d ) Dupa ce calibrarea injectoarelor s-a sfarsit, acest banc atribuie niste coduri pentru fiecare injector iar codurile aceste sunt introduse in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pentru a-i transmite motorului parametrii optimi de functionare a injectorului.

Daca vi se face asa atunci cand vi se repara injectoarele inseamna ca nu ar trebui mai aveti probleme destul de mult timp. Bine intr-un final tot va trebui sa va reparati injectoarele pentru ca uzura fizica nu poate fi evitata, dar este important cate zeci de mii de km faceti pana atunci.

Eu nu sunt un expert dar v-am povestit din propria experienta si cele mai importante lucruri le-am aflat de la ultimul service la care am fost si unde mi-au fost rezolvate si problemele legate de injectoare. Daca va intereseaza, cautati aici: www.endordiesel.ro

Mult succes!
sorin1983
si asta nu e tot reclama? e bine ca perseverezi.
mirceaD
Daca voi o considerati reclama - ok.
Cel putin este in sectiunea care trebuie.

Succes!
Steffan
QUOTE(mirceaD @ 16 Aug 2010, 15:40)
3. Peste toate cele de mai sus mai vine si faptul ca motorina in Romania este de foarte slaba calitate si lucrul acesta afecteaza sistemele de injectie Delphi care sunt foarte pretentioase (spre deosebire de Bosch care nu necesita o granulatie asa de fina a filtrului de motorina si de aici eu trag concluzia ca nu e asa de pretentios si implicit rezista mai mult.


Motorina din Romania este de foarte slaba calitate, o propozitie pe care o aud atit de des dar pe care nimeni n-o dovedeste.
Nimeni nu e in stare sa demonstreze calitatea indoielnica a motorinei din Romania, si sa dea in judecata firma de la care a cumparat carburantul.
Daca persoanele fizice se feresc de procese, cum se face ca firmele producatoare de automobile nu iau nicio masura!? E mai placut ca respectivul cumparator sa dea vina pe automobil, pe calitatea constructiei acestuia decit pe carburant? E mai bine pentru un producator de automobile sa fie ocolit desi vina nu-i apartine?

Chiar nimeni nu e in stare sa faca nimic atunci cind e nevoit sa scoata o gramada de bani din buzunar? Sau nimeni nu e in stare sa faca nimic pentru ca nu are dovezi?
Printre putinele lucruri cu care Romania se poate mindri e experienta in rafinarea petrolului, daca nici asta nu suntem in stare sa facem, inseamna ca nu suntem in stare sa facem nimic.
mirceaD
@Steffan

Eu cred ca e greu de dovedit lucrul acesta. Dar hai sa fim seriosi, tie "nu iti miroase" a ceva incorect aici. Traim doar in Romania!

In primul rand sunt diferente de pret la pompa de la un peco la peco - nu crezi ca aici aceste diferente de pret pot fi determinate de diferenta in calitate.

Hai sa presupunem ca rafinariile produc combustibil la standarde de calitate ca orice alta rafinarie din occident. Ei bine acel combustibil trece prin ceva maini pana ajunge la tine in rezervor. Gandeste-te ca sunt o gramada de statii peco unde se pune cred aproape orice in combustibil smile.gif

In fine, ca sa nu fiu asa de transant, eu cred ca daca alimentam de la lanturile de statii peco consacrate si de acolo combustibil mai scump, calitatea combustibilului este aceeasi cu cea din occident.

De regula eu alimentez de la OMV, PetromV, MOL sau Rompetrol si numai acolo unde statiile arata bine (ca mai gasesti unele de tip partener sau care arata ca un butic daca stam sa le comaram cu o statie OMV cu VIVA de examplu).

Daca ne gandim mai mult, nu toata lumea alimenteaza cu cele mai scump/cel mai bun combustibil. Adica nu toata lumea isi permite. Ba chiar am intalnit oameni care alimentau cu combustibil mai prost si mai ieftin pentru ca per total ieseau mai ieftine: adica era mai ieftin sa isi repare injectoarele sau pompele de injectie mai des comparativ cu cat ar fi costat diferente de pret pentru combustibilul mai scump. Bine lucrul acesta il gasesti la utilajele agricole sau masinile vechi pentru ca pentru ca la cele noi nu cred ca se renteaza, sistemele de injectie fiind mult mai fine si pretentioase.


Mult spor!
alprazolam_2002
sorin din 83 care-i problema ? omu vrea sa ajute oamenii...unde-i problema?asa va place sa va bagati in seama...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.