kuzinet21
10 May 2005, 17:52
salut!am si io ceva probleme la daciuta mea cea veche...mentionez ca am 17 ani da' sa nu va sperie acest lucru ca lucrez in domeniu..dupa ore si in vacanta..deci!
ce sa fac?cre ca am garnitura de chiuloasa arsa..bule in borcan...
ce ziceti?sa o planez,dupa ce o dau jos sau pot sa o pun inapoi,cu toate mestererile de rigoare:strangere cruce dinspre centru spre exterior,cu 7,5 newtoni...dinamometrica...
avand in vedere varsta,,desi am mai facut sub supraveghere,sa ma avantur ?ms anticipat...
andu911
10 May 2005, 22:02
ai grija sa cureti gaurile de la suruburi, sa fie curate, succes.
incubus
11 May 2005, 06:30
Varsta nu are a face aici. Daca te simti bazat si stii ce ai de facut, da-i inainte ! Mult succes !
ai verificat sa ai toate colierele etanse, sa nu ai vreun por?..am patit si eu, nu curgea apa, decat la turatie mare, dar tragea aer..si asta pe la teul din fata carbului, pt ca acolo e mai sensibil la vibratii..ansamblul ala e vreo 100k, si trebe schimbat primul in astfel de cazuri! trebuie verificat tot traseul, si dup-aia ajungi la garnitura!
nu inteleg ce va avantati la ce-i mai greu, cand poate un ochi aruncat unde trebuie rezolva totul!..garnitura e ultima solutie...dar..ai apa in ulei?
dupa verificare, refa cuplul la chiulasa; adica dai toate suruburile jumate de tura inapoi, si apoi le strangi pe toate la cuplu; pt asta trebuie scos doar capacul de culbutori
raptordivx
11 May 2005, 13:26
Mica problema Mare !! Am vazut mai demult ca imi pulverizeaza ulei pe la bujia nr3, pe vremea aceea nu stiam de ce.. am fost la mecanic, ala a strins pe acolo.. o zis ca era slaba ... am plecat , am mers vreo saptamana si gata iar incepuse sa pulverizeze, mai ales la turare. Am hotarat sa schimb garnitura de chiuloasa, dupa ce mi s-a parut mie ca intra apa in motor. Am desfacut.. si cand colo ce gasesc fratior.... la bujia nr3 era un ados facut pe o gaura mult mai mare decat cea originala, iar filetul de la adaosul asta era mincat tot, abia se tinea saraca bujie. Ce sa fac acum ?? sa schimb chiulasa ??? Sau mai merge facut ceva ?? cat costa o chiuloasa noua ? Sa ma duc la un mester sa incerce sa fileteze din nou adaosul ala ?
Chiar nu stiu ce sa fac.
padual
18 May 2005, 14:35
cum se verifica daca ai apa in ulei???
rtulea
19 May 2005, 08:36
QUOTE(padual @ 18 May 2005, 13:35)
cum se verifica daca ai apa in ulei???
Verifica raspunsul la topicul cu chiuloasa.
Ptr"raptordivx"
Sugestia mea este sa incerci sa remediezi problema. Exista o bucsa elastica filetata atat la interior cat si la exterior. Este sub forma unui arc elicoidal de tractiune. Acesta se infileteaza in chiuloasa si bujia in el. Sincer nu stiu cat de mult tine si de aceea ti-as sugera, daca ai bani, sa cumperi o chiuloasa noua, asa vei fi sigur ca problemele au disparut definitiv.
CJ-77-ERG
19 May 2005, 14:18
daca tot am ajuns la chiuloase, eu am o baba din 81 februarie.
de cand stiu eu masina mea imi scuipa ulei pe la chiuloasa. am refacut motorul acuma vreo .... nu stiu exact, prin 95 prin vara
comsumul ii ok la 12 mii l-am schimbat in iarna si mai aveam 1 litru jumate, deci nu papa ulei, dar imi scuipa ulei.
ce parere aveti?
o desfac o duc la planat, sau o mai las asa pana cand se distruge de tot?
ca multi bani nu prea am degand sa bag doar in directie frane si cam atat...acolo bag doar si numai piese noi ca nu ma joc
ma gamdeam sa o planez doar ca mi-a spus cineva ca apoi suruburile nu o sa mai fie bune ca nu o sa le mai pot strange...ii posibil asa ceva?
andu911
19 May 2005, 15:20
ce legatura are planatu cu suruburile...ca doar nu-ti ia 1cm din ea
...btw...las-o sa mai scuipe ulei...la cat pierzi pe acolo...nu-i bai, nu se merita
CJ-77-ERG
19 May 2005, 18:47
poi asa m-am gandit si eu ca doar nu o sa ia asa de mult din ea
pentru 1300 vreo 1,2 mm parca
daca nu gresesc
pt 1400 vreo 1,5 mm
si pt 1.6 parca 2 mm
dar o zis ca daca o planesc suruburile nu o se poata strange asa de bine si tot o sa-mi curga ulei...
ma enerveaza doar ca tre sa curat motoru o data la 3-4 zile...in rest nu ma deranjeaza..
) macar rugineste mai greu sau deloc
)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.