Vreau sa imi schimb ferodourile si am inteles ca se monteaza unul in sus si unul in jos daca nu sunt la fel de mari ca partea metalica pe care se nituiesc..as vrea sa stiu daca cele din imaginea atasata sunt montate corect
raul93
23 Aug 2010, 08:28
da, sunt montati corect.
tzepesch
23 Aug 2010, 09:25
dumnezeule, ce-i mizeria aia acolo?
pozitia e corecta, confim. pusi invers in putin timp se vor sparge. patit.
CGDBZ
23 Aug 2010, 10:04
Cel mai bine te duci la un magazin de piese auto si ceri sa vezi niste saboti cu ferodourile pe ei .Nu mai stiu cum erau la mine dar logic ar fi ca ferodoul sa ocupe partea metalica de sus unde actioneaza pistonasul caci jos ramane fix , sper sa nu ma insel .
0
23 Aug 2010, 17:14
Adica amandoua ferodourile in sus?..pana la urma cum sa ii pun?
CGDBZ
23 Aug 2010, 17:34
Eu nu stiu sigur , a trecut ceva timp de cand le-am schimbat .Ca sa fii sigur te duci la un magazin de piese auto si ceri sa vezi un set de saboti cu ferodouri pe ele . Ale mele aveau ferodourile lipite si a trebuit sa cumpar ferodouri cu saboti cu tot.
ghitza
23 Aug 2010, 18:38
amandoi sus nu cum ai pus tu poza,si spala acolo bine c a e jale
autom
23 Aug 2010, 19:58
Schimba simeringul ala de tine vaselina la rulment............
axy89
23 Aug 2010, 20:28
Am schimbat acum 2 saptamani sabotii si eu.Am intrebat la service si am fost si la un ITP,unde cunosc pe cei de acolo. Se monteaza cu ferodoul de la sabotu spate sus,iar la cel din fata jos. DECI ESTE CORECT !!!!!!
bashtalu
23 Aug 2010, 21:11
corect sau incorect, dar curata mizeria de acolo, ori cu spray pt frane ori cu ceva benzina sa fie curat ca lacrima, sa nu ai unsoare pe saboti la fel sa cureti si oala tamburului
0
23 Aug 2010, 21:47
Multumesc pentru indicatii si sfaturi. Imaginea cu sabotii este una luata de aici de pe forum.
diaconuliviu
24 Aug 2010, 09:39
Poza e buna. Daca si gaurile is date corect in sabot, nici n-ai cum monta invers. Si da, curata temeinic vaselina aia.
0
24 Aug 2010, 11:58
Ok..mersi de sfaturi.
Furry-Rasputin
24 Aug 2010, 12:39
Introdu bucsa care este pe cablu in gaura din tirant (dar ai grija sa nu o rupi ca intra destul de greu), ca altfel nu prea iti tine frana de mana.
moustache
24 Aug 2010, 13:25
Pozitia este corecta. La fel e si la Solenza. Cel care e inspre partea din fata a masinii se monteaza in partea inferioara, iar cel care e in partea spre spate, se monteaza in partea superioara.
Alex4u
24 Aug 2010, 15:26
uite un tutorial pentru logan..este aproximativ 90 la suta la fel ca la berlina..poate te ajuta
0
24 Aug 2010, 19:45
Am inteles cum sta treaba..multumesc tuturor celor care au postat pentru a ma ajuta.
sorin1983
24 Aug 2010, 20:13
La tutorialul lu nea ala nu se pune si vaselina la rulment? l-a lasat topless... si dupa aia vaaai ce prosti sunt rulmentii de logan.
moustache
25 Aug 2010, 12:22
Nu se pune. Sunt altfel de rulmenti. Sunt mai etansi, nu pierd vaselina. Daca vrei neaparat sa pui, se poate, dar nu e necesar.
cristio_79
25 Aug 2010, 21:16
QUOTE(sorin1983 @ 24 Aug 2010, 21:13)
La tutorialul lu nea ala nu se pune si vaselina la rulment? l-a lasat topless... si dupa aia vaaai ce prosti sunt rulmentii de logan.
La Solenza si cred ca si la Logan rulmentii sunt presati in tambur, nu ai cum sa le bagi vaselina. Sunt capsulati si au vaselina inauntru. Iar tamburul se strange mult mai tare ca la berlina. Si legat de intrebare, da, sunt montati bine. Sabotii dinspre spatele masinii pe care actioneaza frana de mana trebuie sa aiba ferodourile pana sus, ceilalti nu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.