Floppy76
11 May 2005, 21:16
In viteza a 3-a si a 4-a imi da rateuri la greu si iese mult fum alb pe teava de esapament. Ma dispera, pentru ca am reglat avansul bine, bujii noi, etc. Simptomele sunt ca si cum ar merge cu intreruperi de alimentare sau subalimentata.Abia cand ajunge la 80 de grade pare sa functioneze mai bine. M-am uitat si la nivelul plutitorului si mi se pare OK. Ciocul de papagal sprituieste bine dar imi curge putina benzina pe sub el chiar daca e strans bine si are saibele alea de Cu. Chestia cu fumul alb nu stiu ce poate sa insemne.
to_the_limit
11 May 2005, 21:27
ma bag si eu,nu ca m-as pricepe prea mult dar la chiuloasa te-ai uitat?
Floppy76
11 May 2005, 21:51
la ce ar trebui sa sa ma uit ?
Lacaru
12 May 2005, 07:42
Din cate stiu eu, fumul alb inseamna ca motorul a inceput sa manance ulei.
Al Cap0nE
12 May 2005, 12:19
QUOTE(Lacaru @ 12 May 2005, 07:42)
Din cate stiu eu, fumul alb inseamna ca motorul a inceput sa manance ulei.
E vorba de fum albastrui in cazul uleiului.
cristi_21us
13 May 2005, 00:00
eu zic ca e din cauza amestecului aer/benzina.verifica un pic amestecul.
andu911
13 May 2005, 00:12
ai garnitura de chiulasa ciupita.
Floppy76
13 May 2005, 06:37
gata, s-a rezolvat cu intreruperile. Aerul nu era reglat bine, consecinta: bujiile s-au umplut de carbune si nu mai functionau corect. Am curatat bujiile, am reglat aerul si acum nu mai intrerupe dar fum alb tot mai scoate din cand in cand, nu tot timpul. Ma gandesc sa schimb si garnitura de chiulasa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.