QUOTE(Alexio @ 2 Sep 2010, 13:41)
[...]
Insa daca circul cu ea 120 km si repet actiunea (punct mort si nu tin ambreiajul calcat) huruie ca "toate cele" de te tampeste.
[...]
Dupa spusele tale inclin sa cred ca e din cutie. Poate ai pierderi de ulei din
cutie si ti s-a imputinat uleiul de acolo. Ca sa fii sigur, ar trebui sa scoti
uleiul din cutie si sa vezi cam cat mai ai (ar trebui sa fie 1,8L pentru cutie
cu 4 tr si 2,3L parca pentru cutie cu 5 tr). Daca tot scoti uleiul din cutie, fa
schimbul de ulei, adica pune ulei nou in locul celui pe care il scoti. Daca tii
la masina ta si ai malai, pune ceva bun, gen Aral, Castrol (te va ajunge pe
la 60-100RON).
Daca ai pierderi (cutia e umeda de ulei pe exterior in zona imbinarilor)
ar trebui sa o dai jos si sa remediezi pierderile - simeringuri noi +
silicon auto.
Daca esti sigur ca ai ulei cat trebuie in cutie si tot huruie, inseamna ca e
ceva bulit prin cutie... Nu sunt mare specialist in cutii - poate vreun
rulment si-a facut joc...
Nu e imposibil ca zgomotul sa fie de la rulmentul de presiune, cu toate
ca simptomele sunt oarecum altele (mai mult fluierat decat huruit si in
plus se aude mai tare cand calci ambreiajul).