Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme presiune ulei si fum pe esapament
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
mircea2006x
Salutare !!! La dacia din semnatura(am si gpl) a trebuit sa schimb bujia 3( a 2 a dinspre radiator) pt ca nu dadea scanteie bine(asa mi-a zis un meserias) , e putin stramba la capat ....Acum motorul merge frumos si rotund.
Ceva timp motorul a mers in 3 ( eu fiind incepator , nu mi-am dat seama , am dat vina pe gpl , ba ca e motorul rece ba ca e gazul prost).Bujia defecta era cam uda de ulei cand a fost scoasa,iar acum dupa schimbarea ei , nu mai am presiune la ulei(statea la maxim) ,sta la jumate si putin mai sus de jumate cand e turata, si scoate si fum albastrui ( mai mult la pornire).
Coincide problema cu bujia cu faptul ca trebuie schimbat setul motor sau segmentii sau alta e problema?
besche
Da,cand motorul e foarte uzat,de obicei uda bujia la cilindrul care are cea mai mare uzura
baciudibaciu
QUOTE(besche @ 3 Sep 2010, 20:53)
Da,cand motorul e foarte uzat,de obicei uda bujia la cilindrul care are cea mai mare uzura
*




pai cu ce sa o ude bre daca omu merge pe GAZ !? biggrin.gif
schumi_86
"scoate si fum albastrui"
Cu ulei o uda,cu ce ar putea altceva? din moment ce omu merge pe gaz cu masina.....si eu am aceeasi problema la cilindrul 1,am bujia mai uda si imi scoate fum dar momentan inca merge bine motoru si am presiune,daca zici ca iti scade si presiunea atunci inseamna ca nu mai are mult.
diaconuliviu
Nu ai uleiul diluat cu benzina? Daca bujia 3 n-a functionat, posibbil benzina de la 3 sa fi ajuns in baie..
argon
care benzin aca a mers pe GPL..
mircea2006x
Numai pe gpl merg , si da se uda cu ulei ,bujia veche avea chiar o crusta neagra formata.Presiunea cum am zis sta la jumate la relanti si la 3 sferturi cand e turata.Isi revine daca schimb segmentii sau trebuie tot setul motor ?intreb pt ca sunt cam pe dinafara la acest capitol.
Tudor Badescu
Presiunea nu are nicio legatura cu segmentii.Acolo ungerea e prin stropire.Presiunea pe care o ai e buna.Problema cu ancrasatul se poate rezolva prin segmentare,dar numai daca cilindrii nu sunt prea uzati.Iar acest lucru se vede doar la demontare.Dupa segmentare e posibil sa ramana un consum de ulei,in functie de uzura cilindrilor,dar nu cat sa scoata fum.E o reparatie mai ieftina,dar nu se cer apoi chiar performantele unui set nou.Pe moment,ar trebui incercata o bujie mai calda acolo unde se ancraseaza.In general,la motorul de 1,4 uzat merg mai bine bujiile de la cel de 1,3.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.