Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Putina legislatie
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Coltul biciclistului
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
dizzy
Se pare ca doamna baba in varsta trecuse pe rosu, nu pe verde
Dar nah, deontologi peste tot.
marksman
Puteau totusi sa-i dea un avertisment.
Agrig
QUOTE(dizzy @ 9 Aug 2019, 08:09)
Se pare ca doamna baba in varsta trecuse pe rosu, nu pe verde

*



Pe verde trec doar babele tinere!
radmasa.gif
einstein1984
QUOTE(marksman @ 9 Aug 2019, 09:33)
Puteau totusi sa-i dea un avertisment.
*


da puteau, dar poate nu era mai bine.
https://mariangodina.ro/acest-articol-nu-e-...ZoQikIAuVBdB5fY
tatabobu
QUOTE(gibonu @ 8 Aug 2019, 21:57)
Hai ca ai reusit performanta de a te contrazice singur. Foarte tare.
Asadar, daca nu sunt piste, pe unde au pietonii indrazneala sa calce?

Repet intrebarea anterioara, adica cate incidente intre pietoni si biciclisti ai vazut pe pista de pe calea Victoriei?
*


Da' de ce strict pe aia, cata vreme au fost aparent legale pistele de pe trotuar si au existat incidente intre biciclisti si pietoni nu trebuie sa se mai ia in considerare? Iti zic eu, ca era sa daram vreo doi biciclisti pe trotuar. Pentru ca era pista marcata si doar bucata aia ramanea libera din cauza masinilor parcate s-au gasit cativa idioti sa considere ca daca-s cu bicicleta io, pietonul, trebuie sa ma bag intre masinile parcate sa le fac loc. Nu au indraznit sa treaca de sunat din sonerie, dar daca era vreunul mai firav sigur se trezea misecuvenismul din vreunul. Pentru conformitate, na sa vezi pista unde ciclistu' voia prioritate in fata pietonului.

QUOTE(gibonu @ 8 Aug 2019, 21:57)
Pana la formularea unui raspuns, mai incercam niste exemple din Europa civilizata [poze facute de mine].

Pista, pur si simplu, fara borduri, garduri, etc la Nurnberg [iunie 2018]

[attachmentid=1628108013]

Trotuar pe care pietonii il impart cu biciclistii. Nu-s mare vorbitor de franceza, insa se intelege ce scrie pe indicatorul din dreapta [Cherbourg, iunie 2017].

[attachmentid=1628108014]

Acum intreb si io ca prostu': de ce in Europa civilizata se poate iar in Bucuresti ce se vede in pozele de mai sus este SF?
S-a dovedit stiintific ca nemtii si francezii au creierul mai mare comparativ cu romanii?
*


Ai dovada de ce nu poate merge treaba asta in fiecare parc in care se plimba biciclisti, pentru ca invariabil sunt suficient de multe uscaturi care pun in pericol siguranta celor care se plimba apostolorum.

QUOTE(gibonu @ 8 Aug 2019, 21:57)
@tatabobu
Ma bucur sa vad ca "amendarea babei este exces de zel".
Prefer formula "doamna in varsta" dar nicio problema, trecem peste.

Acum, pentru ca am ajuns in punctul asta, care este diferenta intre amendarea doameni din link si amendarea biciclistului care a mers 3 metri pe o roata?

Referitor la cazul de la Iasi, nu asa se procedeaza in anul 2019 in UE.
Te rog, spune-mi care a fost finalitatea actiunii de dezumflat anvelopele?
*



Hai sa zic ca trec peste faptul ca ai facut iar acelasi lucru, si ai raspuns doar la ce ti-a convenit din tot ce scrisesem eu in postul ala, si-ti raspund totusi:

1. Da, amendarea babei este exces de zel daca a inceput traversarea pe verde. N-am fost acolo sa vad ce si cum, deci de fapt nu ma pot pronunta in cunostinta de cauza (nici tu, de altfel).

2. Pe bune? Care e diferenta intre amendarea unei persoane surprinse de rosu in timp ce traversa si amendarea uneia care a incalcat voluntar o regula de circulatie?

3. Practica te contrazice. S-a intamplat la Iasi in 2019, Iasiul e in Romania, Romania in UE, deci asa s-a procedat minim o data in UE in 2019.

4. Cum care a fost finalitatea? Aia care faceau scamatorii printre pietoni n-au mai facut, macar o vreme. Vad ca partea asta nu o comentezi deloc:

QUOTE
Precizăm că polițiștii au acționat în baza unor sesizări ale cetățenilor din zonă, inclusiv scrise, prin care aceștia au reclamat că în zonă deseori unii bicicliști fac manevre periculoase


Tu-ti dai seama cat de magari trebuie sa fi fost biciclistii in zona aia, si pentru cat timp, ca sa deranjeze niste oameni suficient de mult incat sa faca sesizari scrise? Sau pleci de la premisa ca cei care le-au scris sunt vizoristi?

Da, stiu, nici la astea nu voi avea raspuns. Asa cum faci mereu cand sunt argumente care nu-ti convin sau nu le poti demonta, le ignori.
VladSoare
QUOTE(gibonu @ 8 Aug 2019, 21:57)
Hai ca ai reusit performanta de a te contrazice singur. Foarte tare.

Nici vorbă. Ți se pare ție că m-aș fi contrazis, pentru că nu înțelegi.

QUOTE(gibonu @ 8 Aug 2019, 21:57)
Repet intrebarea anterioara, adica cate incidente intre pietoni si biciclisti ai vazut pe pista de pe calea Victoriei?

Asta-i o întrebare idioată. Te las pe tine să mergi ca pieton pe pista aia și să ne povestești dup-aia cîte incidente ai avut.

Pînă la urmă eu tot nu înțeleg ce vrei.
Ai încălcat cu bună știință regulile de circulație. Cînd ai fost tras la răspundere, în loc să-ți asumi vina și să plătești pentru fapta ta, cum ar face un bărbat cu coloană vertebrală, tu te-ai milogit de agent să te ierte, ca o cîrpă plîngăcioasă. Și după ce agentul ți-a făcut favoarea să te ierte, tot tu de plîngi de el că a fost un om nasol, dur și rigid.
Și te aștepți ca noi să-ți dăm dreptate.
Tu ești pe bune? blink.gif wacko.gif
vallixx
Extras din scrierea acestui Cartarescu al Militiei Romane, pe numele lui: Godina...

Pentru că lucram numai în oraș, cele mai multe accidente erau cauzate de traversarea neregulamentară a pietonilor. De fapt și statistic asta era cauza principală a accidentelor. De obicei, persoanele surprinse și accidentate ca urmare a traversării neregulamentare erau persoane vârstnice, fiind clar că acestea nu mai au reflexele și rapiditatea de mișcare din tinerețe.


Observ doua erori.

1. Cum, nu viteza este prima cauza? Aoleo? Bre nea Mariane, ai stat prea mult pe net si prea putin la birou. Incepi sa pierzi legatura cu doctrina. Ai uitat ca "viteza ucide"?

2. Nu, nu din cauza reflexelor ci din cauza ca....nu stiu din ce motive....probabil senilitate (imi pare rau ca zic asta), li se rupe despre cum si pe unde traverseaza. Traverseaza pe rosu, prin mijlocul strazii ....bagagnd capul intre umeri. Nici macar nu se uita daca vine ceva spre ei.....o mare parte din aceasta atutudine fiind si prost inradacinata din vremurile in care soferul e de vina pentru tot si trebuie sa te fereasca.

Insa nici macar o farama de spirit de autoconservare.....asta nu pot sa o explic. Repet...poate senilitate, poate indiferenta....nu stiu.

Din pacate inca mai persista aceasta tendinta cu "soferul e de vina pentru tot"....
sorin1983
ai uitat si radarele de pe margine : avea o vitezaaaaaaa...
vallixx
Baba? radmasa.gif
4x4
Uneori pleaca foarte tare de pe loc, si nu mai apuci sa tragi de volan si sa le ocolesti ca atunci cand sunt la 1—1.5m de bordura. Practic daca se boosteaza tare sar direct in mijlocul benzii si atunci esti obligat sa opresti cumva masina. Nu stiu unde se grabesc toti acești pensionari, dar pentru mina lipsa spiritului de conservare nu e uimitor, ci deprimant. Cand ai 70 de ani, de abia respiri, te dor toate si ai pensie 400ron, chiar teai bucura de o moarte rapida.
sorin1983
QUOTE(vallixx @ 9 Aug 2019, 11:13)
Baba?  radmasa.gif
*


nu... aia care se strang la un accident si stiu viteza mai bine ca radarele omologate biggrin.gif
gibonu
@dizzy
De unde rezulta ca "doamna baba in varsta trecuse pe rosu, nu pe verde".
Exista vreo sursa, vreun link, vreun comunicat la Politiei Rutiere, etc?

@tatabobu
Pentru ca pista de biciclete de pe calea Victoriei este facuta cu cap, astfel incat sa existe o separare clara intre masini, biciclisti si pietoni.

Referitor la liniile desenate pe trotuar, asa cum este cazul din exemplul tau de pe Viilor, mai spun inca odata, cu subiect si predicat:

Liniile trase pe trotuar nu sunt piste pentru biciclete iar biciclisti care asteapta ca pietoni sa le dea prioritate pe acele linii sunt niste idioti.

Este suficient de clar? Oricum, este bine ca exista functia quotte, pentru ca am vaga impresie ca va mai fi nevoie de reluat ceea ce am scris cu bold mai sus.

Repostez, a treia oara, situatia pistelor de bicicleta din Bucuresti care sunt omologate de Politia Rutiera.

[attachmentid=1628108097]

Am rugamintea ca atunci cand vorbim despre pistele de bicicleta din Bucuresti sa ne limitam la cei sub 20 de km asa cum reise din poza de mai sus.
Bineinteles, daca stie cineva ca ar fi si alte piste omologate dupa 26.10.2018, il rog sa nu ezite.

N-am ingonat nimic din ce ai spus. Daca am omis sa raspuns la ceva ce m-ai intrabat, a fost doar din eroare / graba / lipsa de timp, fara intentie.

Ca sa fie si mai clar, reposteaza intrebarile la care consideri ca nu ti-am raspuns si garantez ca nici una nu va fi ignorata.
Ca sa pastram coerenta, ai mai jos raspunsul la cele 4 intrebari.

1. Ca si tine, am inteles ca doamna in varsta a inceput traversare pe verde.

2. Au fost 3 metri, nici macar doua lungimi de bicicleta. Chiar nu ti se pare nimic ciudat? Chiar ti se pare OK sa invoci codul rutier pentru 3 metri.
In caz afirmativ, reiterez propunerea de dotare a Politiei Rutiere cu camere de filmat in super slow motion. Este foarte posibil ca la trecere peste o groapa / denivelare roata fata a bicicletei se de despinda vreo 3 milimetri de la sol, ceea ce nu poate fi acceptat.
La fel, reiterez intebarea: cum a masurat Politia Rutiera cei 3 metri. Sigur n-au fost 2 sau 4 metri?

3. Hai sa nu ducem discutia in derizoriu si sa consideram ca mentalitatea de militieni comunisti a acelor politisti locali din Iasi are vreo legatura cu ce se intampla in UE.
Crezi ca in cazul in care in centrul Munchenului niste pusti faceau scamatorii cu bicicleta, Politia Bavareza [cea careia unii ii spun Politia Nazista Bavareza] le-ar fi dezumflat rotile?
Si repet: primarul Iasului este un idiot pentru ca a sustinut ca Politia Locala nu a procedat corect? [sper ca s-a retinut semnul de intrebare].

4. Referitor la finalitate, foarte tare asta cu "n-au mai facut, macar o vreme.". Nu stiu daca iti mai aduci aminte, dar acum vreo 15 ani asa facea si Politia Rutiera in Bucuresti cand gasea in oras cate o caruta venita dupa fier vechi. Iar finalitatea era ca respectiva caruta pleca pe pana, adica mergea mult mai incet si incurcat traficul mult mai mult. Noroc ca respectiva caruta azi s-a transformat in papuc cu nr. de Giurgiu.

Hai sa mai facem un exercitiu legat de finalitate si sa presupunem ca pustii respectiv aruncau petarde in centrul Iasului iar Politia Locala le-a luat chirbitul cu care aprindeau petardele. Acum, inlocuieste petarada cu bicicleta si chibritul cu pompa si vezi unde ajungem.

In final, spun iar cu subiect si predicat ca acei pusti nu trebuiau sa faca scamatorii cu bicicleta si sa-i incurce pe pietoni. Adica au fost "magari". Insa nu prin dezumflat rotile ii faci sa nu mai fie magari.

Am mai intrebat, insa nu mi-a raspuns nimeni: exista vreun loc in Iasi in care acei pusti sa poate face in liniste scamatorii cu bicicleta?

Acum sper ca ai raspuns la toate intrebarile adresate si ca nu mai este cazul de "Asa cum faci mereu cand sunt argumente care nu-ti convin sau nu le poti demonta, le ignori."

In final, revin cu rugaminte de repostare a intrebarilor la care consideri ca nu ti-am raspuns.

<span class='edit'>12 Aug 2019, 00:35:</span>
@VladSoare
Stai linistit, nu ma asteptam sa recunosti ca te-ai contrazis singur. Daca ai fi facut-o, as fi crezut ca vreun hacker biciclist ti-a spart contul.
Esti liber sa spui ce vrei, insa functia "quotte" nu minte.

In rest, pare ca n-ai apucat sa citesti ceea ce am scris mai jos.

QUOTE(gibonu @ 5 Aug 2019, 18:28)
Ca sa-ti arat cat de rigid sunt, cazul meu cu mersul pe linia de tramvai il excludem din discutie, ca sa nu se considere ca sunt eu subiectiv.
Bineinteles, recunosc ca am gresit, ca nu trebuia sa merg 2 ani pe linia de tramvai, ca politistul a dat dovada de flexibilitate maxima cand nu m-a amendat.
Mai trebuie sa adaug ceva?


Cu pista de pe calea Victoriei, am explicat deja mai sus.

Cat despre "tu te-ai milogit de agent să te ierte, ca o cîrpă plîngăcioasă." ma fac ca nu observ faptul ca in lipsa de argumente alegi atacul la persoana.
Imi para rau sa constat ca nu stii ce inseamna o conversatie civilizata, diplomata, eleganta si argumentata. Adica exact conversatia pe care am avut-o cu politistul.
VladSoare
Daaaaa, atît de civilizată și diplomată a fost, încît dup-aia ai simțit nevoia să vii să te plîngi aici de polițistul cel rău care te-a certat pe nedrept... rolleyes.gif
Și după ce nu doar unul, ci toată lumea îți spune că aberezi, tu încă o ții pe-a ta cu disperare.
Vorbești de argumente, dar habar n-ai ce înseamnă cuvîntul ăsta, pentru că n-am văzut un argument serios în nici o postare de-a ta.
Dacă erai bărbat, plăteai amenda și-ți vedeai de viață fără atîtea discuții.

QUOTE(gibonu @ 11 Aug 2019, 22:20)
Stai linistit, nu ma asteptam sa recunosti ca te-ai contrazis singur. Daca ai fi facut-o, as fi crezut ca vreun hacker biciclist ti-a spart contul.
Esti liber sa spui ce vrei, insa functia "quotte" nu minte.
*

Nu-i suficient să știi să citești sau să dai quote. Mai trebuie să și înțelegi.
vallixx
QUOTE(gibonu @ 11 Aug 2019, 22:20)
De unde rezulta ca "doamna baba in varsta trecuse pe rosu, nu pe verde".
Exista vreo sursa, vreun link, vreun comunicat la Politiei Rutiere, etc?
*


Oficial nu cred ca este vreun comunicat si nici nu cred ca este normal ca pentru fiecare amenda data sa fie cate un comunicat dat de politie.

Insa militianul de facebook, bloger si "romancier", Godina, asa a scris pe site-ul lui.
Acu'......daca minte el, mint si eu.
https://mariangodina.ro/acest-articol-nu-e-...entru-like-uri/
gibonu
@VladSoare

Pare ca ti-a scapat postarea cu care am inceput pprezenta discutie. Nicio problema, iti indic eu cu bold unele aspecte pe care vad ca le ignori.

QUOTE(gibonu @ 18 Jul 2019, 12:59)
Poate ajuta pe cineva.

De doi ani, in cadrul navetei zilnice, merg cu bicicleta pe linia de tramvai (delimitata de garduri) cateva statii pe Stefan cel Mare. Inutil sa precizez ca tot timpul m-am asigurat sa nu existe vreun tramvai in spatele meu ca sa nu-i incurc circulatia. La fel, in cei doi ani, vatmanii de pe contrasens nici macar nu s-au uitat la mine.

Insa, azi dimineata am fost oprit de de Politia Rutiera (a venit cu motocicleta dupa mine pe linia de tramvai). Dupa legitimare, politistul mi-a spus ca ma amendeaza cu 870 Lei, insa am reusit sa-l induplec si sa scap doar cu un avertisment (a scris alta contraventie pe PV).

[attachmentid=1628107099]

Asadar, avand in vedere cele de mai sus, plus ca am vazut ca sunt multi biciclisti care ca si mine merg pe linia de tramvai pe Stefan cel Mare, atentie mare pe viitor. Eu am avut noroc de un politist de treaba, insa daca-l prindeam pe unul mai suparat pe viata, nu cred ca scapam fara amenda.

Acum, ca mi-a trecut glontul pe la ureche, nu voi mai merge cu bicicleta pe linia de tramvai.

Pentru a evita eventuale discutii inutile, nu contest masura politistului.

Cand i-am spus ca n-am incurcat pe nimeni pe linia de tramvai mi-a raspuns sec "daca va place asa de mult pe linia de tramvai, mergeti cu tramvaiul"

Tot politistul (un tip tanar, pana in 30 de ani) mi-a spus ca bicicleta este doar pentru plimbare in parc si la padure.

Cand i-am spus ca o bicicleta scoate o masina din trafic, elibereaza un loc de parcare din centrul orasului si aduce poluare zero, mi-a spus doar "Da, aveti dreptate"
*



La fel, reiterez ceea ce la fel pare ca ti-a scapat. Acesta este si motivul pentru care nu mai continui discutia referitor la mersul cu bicicleta pe linia de tramvai.

QUOTE(gibonu @ 5 Aug 2019, 18:28)
Ca sa-ti arat cat de rigid sunt, cazul meu cu mersul pe linia de tramvai il excludem din discutie, ca sa nu se considere ca sunt eu subiectiv.
Bineinteles, recunosc ca am gresit, ca nu trebuia sa merg 2 ani pe linia de tramvai, ca politistul a dat dovada de flexibilitate maxima cand nu m-a amendat.
Mai trebuie sa adaug ceva?


In rest, poti sta linisit. Stiu, iti este greu sa crezi ca o conversatie civilizata, diplomata, eleganta si argumentata te poate scapa de o amenda.

Cat despre arumente, las-o asa. Sau, daca te face sa te simti mai bine, este cum spui tu.

Repet, imi pare rau sa-ti spun ca functia "quotte" nu minte. Te inteleg, nu iti place cand se intoarce impotriva ta.

<span class='edit'>12 Aug 2019, 15:49:</span>
@vallixx
Poate sunt eu mai ciudata, insa blogul unui "militianul de facebook, bloger si "romancier" nu mi se pare o sursa credibila de informare. Mai ales ca in cazul de fata este unica sursa.

Cat despre "nu cred ca este normal ca pentru fiecare amenda data sa fie cate un comunicat dat de politie.", imi permit sa nu fiu de acord cu tine. Mai ales in perioda actuala, cand imaginea Politiei este la ... cote joase (ca sa pastrez limbajul civilizat.

Tot referitor la aceste aspect, din lunga lista de atributii a Centrului de Informare și Relații Publice al Politiei Romane, se regaseste si:
"redactează proiecte de răspuns la materialele apărute în presa centrală, care prejudiciază în mod nejustificat imaginea instituției;"
Sursa: https://www.politiaromana.ro/ro/structura-p...relatii-publice

Asadar ...
VladSoare
Deci, să recapitulăm:

1. Recunoști că ai greșit mergînd pe linia de tramvai.
2. Recunoști că polițistul a fost de treabă și că a dat dovadă de flexibilitate maximă.

Atunci ce vrei de fapt de la noi? Ce încerci să ne convingi?


maho
QUOTE(gibonu @ 12 Aug 2019, 14:36)
Poate sunt eu mai ciudata...

Daca ziceai asa de la inceput, nu se mai ajungea aici.
gibonu
@VladSoare

Pe scurt, vreau o gandire flexibila.

Adica nu validarea gandirii unei Politii care acorda:
- avertisment pentru un biciclist care a pedalat 3 metri pe langa trecerea de pietoni;
- amenda 870 Lei pentru mers 3 metri pe o roata;
- dezumflat anvelopele unor pusti teribilisti.

Si acceptarea unui principiu extrem de simplu din Europa civilizata: orasul este al oamenilor nu al masinilor.
Adica nu idei de genul: nu este buna pista de biciclete de pe Calea Victoriei. Inainte de pista se lafaia coloana de masini pe 4 benzi, acum se inghesuie doar pe 2 benzi.

Acum este suficient de clar ce vreau?
psychoo
Cu alte cuvinte, neaplicarea de sanctiuni in cazul incalcarii legislatiei de catre o categorie de vehicule numita biciclisti. Adica legea e pt toti inafara de ei. Adica tratament special.
Mai trebuie adaugat ceva?

P.s. esti cumva feministă?
VladSoare
QUOTE(gibonu @ 12 Aug 2019, 16:29)
Pe scurt, vreau o gandire flexibila.
*

Păi n-ai zis tu, cu gurița ta, așa:

QUOTE
Ca sa-ti arat cat de rigid sunt, cazul meu cu mersul pe linia de tramvai il excludem din discutie, ca sa nu se considere ca sunt eu subiectiv.
Bineinteles, recunosc ca am gresit, ca nu trebuia sa merg 2 ani pe linia de tramvai, ca politistul a dat dovada de flexibilitate maxima cand nu m-a amendat.

Ne hotărîm și noi odată?
N-ai avut deja parte de o "gîndire flexibilă"? Ce mai vrei?

Și culmea, mai ai tupeul să mă acuzi pe mine că mă contrazic. Ești ca hoțul care strigă "hoții". rolleyes.gif
YRX
QUOTE(VladSoare @ 12 Aug 2019, 15:15)
Atunci ce vrei de fapt de la noi?


Vrea cam ce vor toti romanii smecheri - o noua categorie speciala.
Daca se poate pensionari speciali, bugetari speciali, turisti speciali la hotelurile armatei, politiei, jandarmeriei, BNR-ului, spor de stampila, spor de antena si alte asemenea de ce sa nu avem si pe strazi una - biciclistii.
Pe care sa-i fereasca soferii, care sa nu poata fi amendati, care sa nu respecte nici o regula, carora sa le faca statul tonete cu suc din 10 in 10 metri cand e cald, sa dea la o parte primaria masinile, pietonii si chiar cladirile din calea husarilor pe doua roti.
Sa le dam orasul inapoi, ca nu e al masinilor, sa le acordam respect, sa le umfle politia rotile, daca pleaca 5 biciclisti la mare sa inchida politia A2 pana ajung, sa se dea pensionarii jos din autobuz sa se urce ei cu bicicletele, langa scaunul de invalid, mama si copilul sa fie si suport de bicicleta.
Astea sunt cateva din revendicarile pe care le-am inteles eu, dar toate incep cu definirea categoriei speciale si a gradului ei de specialitate. Asa urla toata media, ocupa campul tactic, ca de 2-3 saptamani prostia asta e in top si tot o frecam cum a mers unul pe o roata, sau Gibonu pe linia de tramvai. La sfarsit vor fi niste victime neintelese, oprimati de o majoritate retrograda care n-a citit opera nu stiu carui danez gay. Si o sa piseze autoritatile pana vor obtine super drepturile, cam ca ungurii.
Nu mai voiam sa intervin, convins fiind de inutilitatea oricarui argument cand te contrazici cu "ciuma verde", dar intrebarea din quote m-a starnit sa definesc exact, ca sa stim cum stam.
DragosP
up.gif
P.S. "Voiam" sau "vream".
"Vroiam" nu există.
VladSoare
YRX, știi care-i culmea? Că în cazul altor categorii "speciale" nu mai găsești la el aceeași înțelegere. Să vezi ce spume face la gură cînd vine vorba de studenții care merg gratuit pe CFR... Mamă, mamă, ce-i la gura lui, ce epitete denigratoare folosește la adresa lor, cum își permit ei să fie mai cu moț decît restul lumii, etc. Toate relele lumii sînt din cauza studenților. După tonul pe care-l folosește, ai zice că și pe Kennedy tot gratuitatea lor l-a omorît. laugh.gif
Tratamentul preferențial, "flexibil", e bun doar cînd e în folosul lui. Cînd e pentru alții, nu-i mai place. rolleyes.gif
gibonu
@psychoo
Ce bine ca exista functia "quote".

QUOTE(gibonu @ 12 Aug 2019, 00:20)
reiterez propunerea de dotare a Politiei Rutiere cu camere de filmat in super slow motion. Este foarte posibil ca la trecere peste o groapa / denivelare roata fata a bicicletei se de despinda vreo 3 milimetri de la sol, ceea ce nu poate fi acceptat.


@VladSoare
Am spus foarte clar ca exemplul meu il excludem din discutie, pentru obiectivitate si ca sa nu creada cineva ca sunt subiectiv.
Se vede clar in ceea ce ai citat si tu, insa pare ca ti-a scapat. Nicio problema te ajut eu, cu bold si rosu

QUOTE(gibonu @ 5 Aug 2019, 18:28)
cazul meu cu mersul pe linia de tramvai il excludem din discutie, ca sa nu se considere ca sunt eu subiectiv.
Bineinteles, recunosc ca am gresit, ca nu trebuia sa merg 2 ani pe linia de tramvai, ca politistul a dat dovada de flexibilitate maxima cand nu m-a amendat.
Mai trebuie sa adaug ceva?


Pana procesezi ceea ce ti-a scapat, mai incerc niste exemple din Europa civilizata [fotografii proprii].

Tunel pe sub sosea, parte dintr-o pista interurbana de biciclete [Germania, langa Kelheim, iunie 2018]

[attachmentid=1628108149]

Star Trek? Nu, doar Europa civilizata. [Lyon, martie 2018]

[attachmentid=1628108150]

In caz ca nu se observa, in poza de mai sus este o bicicleta electrica. Iar in RO, Posta inca mai foloseste imprimata cu ace.

In rest, nicio problema. Observ in continuare ca nu poti purta o discutie in contradictoriu. Astept sa vad ce urmeaza la adresa mea, dupa "carpa" si "hot".

A, si inca ceva. Era un coleg aici pe forum care spunea ca SHEN Portile de Fier nu trebuia sub nicio forma construit si ca trebuia pastrata insula Ada Kaleh. Insa nu mai imi aduc aminte cine era.

@YRX
Pare ca asta ti-a scapat.

QUOTE(gibonu @ 12 Aug 2019, 00:20)
Liniile trase pe trotuar nu sunt piste pentru biciclete iar biciclisti care asteapta ca pietoni sa le dea prioritate pe acele linii sunt niste idioti.


Am presupuns bine ca voi folosi ceea ce am scris mai sus.

In rest, poti sa oferi niste argumente din care sa rezulte de ce nu este buna pista pe biciclete de pe Calea Victoriei?

Pana atunci, pe asta cu romanii care s-au autogazat la mall o stii?
"Oamenii au stat mai bine de o oră și jumătate la coadă pentru a ieși din subteran. Oamenii se plâng că aerul a devenit insuportabil din cauza gazelor de eșapament."
Sursa: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/eve...tajul-3-1054756
VladSoare
QUOTE(gibonu @ 12 Aug 2019, 22:18)
ca sa nu creada cineva ca sunt subiectiv.

O, nu, oare cum ar putea crede cineva așa ceva?
Cînd cazul tău a fost desființat fără drept de apel și n-ai mai putut să-l susții, l-ai "exclus din discuție pentru obiectivitate". Siiigur că da... radmasa.gif

QUOTE(gibonu @ 12 Aug 2019, 22:18)
mai incerc niste exemple din Europa civilizata [fotografii proprii].

Exemple de ce? Exemple de mers pe linia de tramvai? Exemple de mers pe o roată? Exemple de traversat pe trecerea de pietoni călare pe biclă?
Din astea n-ai?

QUOTE(gibonu @ 12 Aug 2019, 22:18)
A, si inca ceva. Era un coleg aici pe forum care spunea ca SHEN Portile de Fier nu trebuia sub nicio forma construit si ca trebuia pastrata insula Ada Kaleh. Insa nu mai imi aduc aminte cine era.

Și ce legătură are asta cu discuția noastră?
DragosP
Sau bicicletele electrice cu imprimantele matriciale?
YRX
@Vlad: E si normal, lupti pentru minoritatea ta, nu pentru altii. Nici militarii nu se inghit cu magistratii sau ungurii cu minoritatea italiana.

@Dragos: Corectez.

@Gibonu:
- Acum o dam in hidrocentrale? Toate hidrocentralele mari si mici sunt contestate de activistii de mediu. Pe langa binefaceri vin cu o gramada de probleme, nu poti sa le ai pe toate. Pestii nu cred ca sunt foarte incantati de barajul ala.
- La noi postasii umbla pe jos, sunt mai bio decat cei francezi. Nu ca au vrut ei, asa e managementul postei romane. Dar precis ii batem pe francezi la salariile directorilor si la numarul de frecatori de menta.
- Tuneluri din alea sunt in Romania pe sub autostrazi pentru ursi si lilieci, deci suntem o societate mult mai flexibila... biggrin.gif
De restul nu mai discut, am raspuns la vremea respectiva.
In rest, daca militezi pentru drepturi egale in trafic pentru toate categoriile de vehicule te pot aproba, dar daca mai sustii super-drepturile super-cetateanului biciclist voi considera in continuare ca vrei doar categoria speciala si sunt declarat impotriva.

Roger and out!

PS
Stiu ca nu prea mai este moderare pe Daciaclub, dar topicul asta bate apa in piua de ceva timp, s-au exprimat toate parerile, s-au dat toate exemplele, o mai lungim?
ady77
QUOTE(gibonu @ 11 Aug 2019, 23:20)

Am mai intrebat, insa nu mi-a raspuns nimeni: exista vreun loc in Iasi in care acei pusti sa poate face in liniste scamatorii cu bicicleta?

*


Ai dreptate!
Eu zic sa nu ne mai amendeze politia daca mergem cu 130 km/h prin localitati in Moldova. Exista vreo autostrada in Moldova unde sa merg cu 130 km/h?

QUOTE(gibonu @ 11 Aug 2019, 23:20)
2. Au fost 3 metri, nici macar doua lungimi de bicicleta. Chiar nu ti se pare nimic ciudat? Chiar ti se pare OK sa invoci codul rutier pentru 3 metri.

*




Iar daca merg pe contrasens 3 metri sa nu ma mai amendeze. Daca opresc la oprirea interzisa 1 minut, la fel. Daca stationez decat 5 minute cum sa fie sanctionabil?
De la cati metri in sus sa fie sanctionabil? Sau de la cate minute?

QUOTE(gibonu @ 12 Aug 2019, 17:29)
Acum este suficient de clar ce vreau?
*


Da, vrei sa te sune Politia inainte de a sanctiona un biciclist, sa le dai ok-ul.
DragosP
Această secțiune este singura secțiune din forumuri care are moderatorul trecut în grupul "banned".
În lipsa adminilor, din păcate aici se poate abera nestingherit.
ady77
Asa-i!
In rest nu mai avem loc de moderatori radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
VladSoare
QUOTE(YRX @ 13 Aug 2019, 06:24)
@Vlad: E si normal, lupti pentru minoritatea ta, nu pentru altii.

Da, asta e de înțeles. Lupți pentru ce te interesează. Așa facem toți. Dar cînd lupți pentru minoritatea ta, ai putea avea măcar un dram de înțelegere pentru alte minorități.
Să vezi însă atîta ură pe niște copii care primesc un bilet de tren gratuit, în condițiile în care pretinzi pentru tine însuți privilegii mult mai mari și mai scumpe, e de-a dreptul absurd.

Și studenții care merg cu trenul scot o mașină de pe Valea Prahovei. Și ei sînt eco. Dar acolo nu vrem flexibilitate. Flexibilitatea trebuie să fie doar pentru noi, doar cînd ne convine nouă. rolleyes.gif

QUOTE(YRX @ 13 Aug 2019, 06:24)
Stiu ca nu prea mai este moderare pe Daciaclub, dar topicul asta bate apa in piua de ceva timp, s-au exprimat toate parerile, s-au dat toate exemplele, o mai lungim?
*

Nu-l cunoști pe Gibonu'. Se vede că n-ai frecventat alte topicuri de-ale lui. El trebuie să aibă întotdeauna ultimul cuvînt. Nu se lasă pînă nu te aduce la nivelul lui, unde te bate cu experiență. biggrin.gif

QUOTE(DragosP @ 13 Aug 2019, 07:07)
Această secțiune este singura secțiune din forumuri care are moderatorul trecut în grupul "banned".
În lipsa adminilor, din păcate aici se poate abera nestingherit.
*

Nu știu cum merge treaba pe-aici; numai moderatorul alocat explicit ariei poate modera? Pe alte forumuri moderatorii sînt alocați ariilor doar din motive de organizare, adică să știi cui să i te adresezi cînd ai o problemă, că poate unul cunoaște o arie mai bine decît altul, etc. Dar drepturi de moderare au peste tot. unsure.gif
DragosP
De banat putem bana, dar așa, mai pe ocolite. Tâmpeniile scrise rămân, însă.
YRX
Din pacate din lipsa asta de moderare forumul a ajuns un talmes balmes. Pe majoritatea sectiunilor sunt moderatori inactivi. Am inteles, oamenii isi mai schimba prioritatile, activitatile etc. dar ar mai putea fi schimbati cu niste useri mai activi.
Ce dracu', suntem forum auto si discutam mai mult politica, religie, drepturile biciclistilor, despre pisici, instalatii sanitare. Cine intra aici se mai uita odata la link daca e chiar forumul Dacia.
Dar ii ocupam piata media lui Gibonu cu prostii...
DragosP
'Zdai seama, Liviu a renunțat la moderare și a fost trecut la cerere în "banned" (pentru a nu se putea răzgândi ulterior biggrin.gif) de mai bine de 3 ani. Și aici era singurul moderator.
DApophis17
Imi tot musc limba (sau tastatura smile.gif ) ca deja am rană... problema nu este inflexibilitatea, ci toleranta la problemele care nu ne afecteaza direct. Problema e ca, fara sa numesc deoarece nu are sens, sunt oameni care "ataca", sau critica exagerand proportiile, apoi sunt altii care "se apara" invocand exemple concrete dar rare si exceptionale, exagerand la randul lor. Toate lumea are tendinta de a exagera cand apare cineva si exagereaza... e un cerc vicios; daca ar fi mai multa intelegere si toleranta s-ar evita cel putin jumatate din aberatii.

Ca sa imi sustin punctul de vedere, retoric evident, doar poate poate cineva intelege absurdul discutiilor:
- cate situatii stiti voi in care a fost amendat unul sau mai multi biciclisti pentru ca au mers intr-o roata? exceptand cazul discutat aici;
- cate situatii stiti voi in care un militian a scos aerul din roti de bicicleta? inafara de cazul discutat aici?
- cate situatii stiti voi in care un militian a abuzat de pozitia pe care o ocupa?
- cati militieni care au abuzat au platit cu adevarat pentru abuz?

PS: Undeva pe forum exista un caz, al meu, in care militia a abuzat; nu il caut si nici nu-l reiterez. Dar, sa ma urmareasca ca pe hotii de cai pentru ca nu am facut nimic si sa vrea sa imi dea amenda... 800 de lei la vremea respectiva, pentur ca am fost corect (pardon, prost) si am oprit la semnalele lui, in loc sa fug pe prima strada sens unic. M-am certat efectiv cu el si pana la urma a fost "flexibil" hahahaha si la insistentele mele mi-a dat "doar" avertisment... pentru ceva nu am facut... smile.gif asa ca, rotile se umfla, nu e stres, linia de tramvai se indreapta, nu e stres, noi sa fim sanatosi si amendati din senin, iar altii care chiar gresesc se plang si se dau victime.

De atunci circul mai rar cu bicicleta, pentru ca, asa cum incerca sa zica cineva mai sus dar nu stie cum, bicicleta la noi inca nu este promovata corect si corespunzator, iar eu imi risc sanatatea de cate ori merg cu bicicleta. Cand zic promovare, ma refer la legislatie teoretica, piste, conditii, semnalizari corespunzatoare, etc. In Cluj-Napoca cel putin, cu cateva mici exceptii, pistele nu sunt semnalizate, adica nu este imprimat cedeaza trecerea la intersectia cu un drum "de masini", la semafoare nu exista si semafor pentru bicicleta, ca sa stie biciclistul ce face, ca doar in legislatie zice ca daca ai marcaj de pista ai prioritate de trecere in intersectii exceptand cazul in care ai semafor cu pictograma bicicletei pe ea... va invit sa pedalati prin cluj pe piste, respectand legea cu strictete si veti ajunge la spital sau morga. Daca cineva e interesat de aspectul asta, aduc imagini si dovezi concrete ca, cel putin in Cluj-Napoca, in teren nu se regaseste aproape nici un element din legislatia "biciclistilor". Eu zic ca asta e adevarata problema... degeaba au unii pretentia ca biciclistii sa faca scoala si sa stie legislatie, daca legislatia lor nu se regaseste in teren.

PS: Astea fiind spuse, vreau sa subliniez ca sunt si biciclist si sofer (sau poate doar conducator auto, stie naiba, nici nu imi pasa).
PS2: Sa nu uitam de aroganta abuzatorilor cu chipiu. Aroganta aia e invatata in scoala sau e specifica cretinilor? Nu generalizez, nu toti politistii sunt cretini, dar aia care sunt, sunt asa de la natura sau invata din mers?
tatabobu
QUOTE(ady77 @ 13 Aug 2019, 07:06)

De la cati metri in sus sa fie sanctionabil? Sau de la cate minute?

*



Cati centimetri poti baga fortat fara sa se considere viol? 04.gif
DApophis17
https://www.cyclingweekly.com/news/latest-n...ube-rant-434353

Cine nu zambeste macar o data, e inflexibil si nu are simtul umorului.
maho
QUOTE(YRX @ 13 Aug 2019, 09:15)
Cine intra aici se mai uita odata la link daca e chiar forumul Dacia.

Pai treceti si voi mai des prin zona tehnica, pe la dacii. rolleyes.gif
ady77
QUOTE(tatabobu @ 13 Aug 2019, 10:32)
Cati centimetri poti baga fortat fara sa se considere viol? 04.gif
*


M-am gandit sa scriu si asta.... icon_mrgreen.gif
DApophis17
"Introduci" pana la "au" iar pe restul pui haine la uscat.
psychoo
QUOTE(tatabobu @ 13 Aug 2019, 09:32)
Cati centimetri poti baga fortat fara sa se considere viol? 04.gif
*



nono.gif
gibonu
QUOTE(VladSoare @ 13 Aug 2019, 01:52)
O, nu, oare cum ar putea crede cineva așa ceva?
Cînd cazul tău a fost desființat fără drept de apel și n-ai mai putut să-l susții, l-ai "exclus din discuție pentru obiectivitate". Siiigur că da... radmasa.gif


Stiu, iti este greu sa accepti ca celalt poate renunta la cazul lui propriu pentru a fi obiectiv.
Nu esti primul, din pacate nici ultimul.
Am argumenat suficient la momentul respectiv, n-ai citit nicio problema. Nu ma mira.

QUOTE(VladSoare @ 13 Aug 2019, 01:52)
Exemple de ce? Exemple de mers pe linia de tramvai? Exemple de mers pe o roată? Exemple de traversat pe trecerea de pietoni călare pe biclă?
Din astea n-ai?


Clar, nu se prinde nimic de tine. Nicio problema, am mai vazut. In plus, asta este o trasaura specfica societatii romanesti contemporane.

QUOTE(VladSoare @ 13 Aug 2019, 01:52)
Și ce legătură are asta cu discuția noastră?


Invocarea gratuitatii studentilor ce legatura are cu discutia?
Sau tu ai mai multe drepturi aici comparativ cu mine, adica tu poti invoca alta discutie, eu nu.
Si nici n-ai raspus la ce te-am intrebat.


<span class='edit'>13 Aug 2019, 15:27:</span>
QUOTE(VladSoare @ 13 Aug 2019, 09:31)
Nu-l cunoști pe Gibonu'. Se vede că n-ai frecventat alte topicuri de-ale lui. El trebuie să aibă întotdeauna ultimul cuvînt. Nu se lasă pînă nu te aduce la nivelul lui, unde te bate cu experiență. biggrin.gif


Observ ca in continuare, in lipsa argumentelor, alegi atacul la persoana. Cei drept, de data asta unul putin am evoluat.
Nicio problema, asa stii tu sa porti o discutie in contradictoriu.


<span class='edit'>13 Aug 2019, 15:31:</span>
QUOTE(YRX @ 13 Aug 2019, 08:24)
In rest, daca militezi pentru drepturi egale in trafic pentru toate categoriile de vehicule te pot aproba, dar daca mai sustii super-drepturile super-cetateanului biciclist voi considera in continuare ca vrei doar categoria speciala si sunt declarat impotriva.


Nu am sustinut niciun moment "super-drepturile super-cetateanului biciclist".
Am spus foarte clar cu subiect si predicat ca cei care au pretentia ca pietonii sa le acorde prioritate pe acele linii de pe asfalt, numine piste, sunt niste idioti.
Idem cei care se arunca pe trecere de pietoni.

Acum este clar?

In rest, n-ai apucat sa ne spui care este problema cu pista de la Calea Victoriei.


<span class='edit'>13 Aug 2019, 15:35:</span>
QUOTE(ady77 @ 13 Aug 2019, 09:06)
Ai dreptate!
Eu zic sa nu ne mai amendeze politia daca mergem cu 130 km/h prin localitati in Moldova. Exista vreo autostrada in Moldova unde sa merg cu 130 km/h?
Iar daca merg pe contrasens 3 metri sa nu ma mai amendeze. Daca opresc la oprirea interzisa 1 minut, la fel. Daca stationez decat 5 minute cum sa fie sanctionabil?
De la cati metri in sus sa fie sanctionabil? Sau de la cate minute?
Da, vrei sa te sune Politia inainte de a sanctiona un biciclist, sa le dai ok-ul.


Cum spuneam, camere video super slow motion ...
Cat despre stationare, poate la Bacau sunt oamenii mai civilizati. In Bucuresti nu este cazul de asa ceva, fiecare parcheaza exact unde vrea, cum ar fi in statiile de autobuz.
Dar nicio problema, pe astea nu le vedem, in schimb il vedem pe biciclistul care a mers 3 metri pe o roata.
Ti se pare ok?


<span class='edit'>13 Aug 2019, 15:40:</span>
QUOTE(DApophis17 @ 13 Aug 2019, 11:37)
https://www.cyclingweekly.com/news/latest-n...ube-rant-434353

Cine nu zambeste macar o data, e inflexibil si nu are simtul umorului.


Intr-adevar, mosu' e tare si chiar ma uit cu placere la filmele lui (vechi sau noi).
Insa, pe de alta parte, nu ma astept sa lase testatul masinilor si sa se apuce de testat biciclete.
Pe scurt, exemplul cu avocado este amuzant, insa il putem inlocui la fel de bine cu apa consumata la dus. E clar ca un biciclist se spala mai des comparativ cu un sofer care are AC in masina, mai ales in perioada asta.

Referitor la postare ta anterioara, corect in mare masura.
Doar precizez ca am puncat niste cazuri clare pe care le stiu, din care rezulta excesul de zel al Politiei.
DApophis17
O alta trasaura specfica societatii romanesti contemporane este despicatul firului in patru si glorificarea exceptiilor, nu e regulilor care rezulta indirect. LE: nu indirect, implicit am vrut sa scriu smile.gif
gibonu
QUOTE(tatabobu @ 13 Aug 2019, 11:32)
Cati centimetri poti baga fortat fara sa se considere viol? 04.gif


Banc.
"El: Cat va bag?
Ea: Toataaaa !!!
El: Doamna, sunteti la benzinarie
."

In rest, nicio problema. Nu-i nimic nou sa maschezi lispa de argumente cu caterinca, de data asta amuzanta.


13 Aug 2019, 15:48:
QUOTE(DApophis17 @ 13 Aug 2019, 15:42)
O alta trasaura specfica societatii romanesti contemporane este despicatul firului in patru si glorificarea exceptiilor, nu e regulilor care rezulta indirect. LE: nu indirect, implicit am vrut sa scriu smile.gif


Posibil, insa te rog sa dezvolti putin ideea "despicatul firului in patru si glorificarea exceptiilor".
Spiritul critic, adica nu credem orbeste in tot ce gasim pe Internet, unde poate fi incadrat?
Multumesc.
b76bgaarh
singuru care face caterinca esti tu, daca nu faci e grav, f grav.
ady77
QUOTE(gibonu @ 13 Aug 2019, 14:25)
Cum spuneam, camere video super slow motion ...
Cat despre stationare, poate la Bacau sunt oamenii mai civilizati. In Bucuresti nu este cazul de asa ceva, fiecare parcheaza exact unde vrea, cum ar fi in statiile de autobuz.
Dar nicio problema, pe astea nu le vedem, in schimb il vedem pe biciclistul care a mers 3 metri pe o roata.
Ti se pare ok?
*


Ti-am mai zis, mie mi se pare ok sa ii sanctioneze pe ambii. Nu sa-i ierte pe amandoi...
VladSoare
QUOTE(gibonu @ 13 Aug 2019, 13:25)
Invocarea gratuitatii studentilor ce legatura are cu discutia?
*

Are mare legătură, pentru că arată cît ești de ipocrit. Pretinzi privilegii pentru tine, dar te oftici cînd le au alții.


psychoo
gibonu, dar tu ce argumente aduci inafara de pareri personale despre cum ai vrea sa fie facute lucrurile?
Vrei sa cumparam noi camere fanteziste? Fa o petitie, aduna semnaturi, poate ajunge o initiativa.
Si trecerea de la caruta la masina a fost dificila, dar cine a vrut progres a pus umarul, nu s.a vaitat prin carciumi/forum.
Daca tu consideri ca al tau e viitorul ce faci ca sa aduci viitorul tau in prezent?
tatabobu
QUOTE(gibonu @ 13 Aug 2019, 13:45)
[...] Nu-i nimic nou sa maschezi lispa de argumente cu caterinca, de data asta amuzanta.
[...]
*



Faptul ca tu fie nu le intelegi, fie nu vrei sa le intelegi nu le face mai putin importante. Te voi lispi de acum incolo de prezenta mea pe topicul asta, m-am lamurit (de vreo saptamana, as zice) ca nu se poate discuta cu tine pe tema asta. Esti mult prea inflexibil, si nu vei vedea niciodata pedeveul celuilalt.
gibonu
QUOTE(b76bgaarh @ 13 Aug 2019, 15:51)
singuru care face caterinca esti tu, daca nu faci e grav, f grav.


Asa este, ai dreptate. Uite niste caterinca.

Copenhaga are 375 km de piste de bicicleta:
"Actually, there are more bikes than inhabitants in Copenhagen, 375 kilometres of cycle tracks and traffic lights that are coordinated in favour of cyclists during rush hour. While motorists sit in tailbacks, cyclists tend to sweep through the city."

Iar Bucurestiul nu cred ca are 20 km de piste de bicicleta. Adica Copenhagha are de peste 18,75 ori mai mult ca Bucuresti.
Ca fapt divers, Copenhaga are 178.46 kmp iar Bucurestiul are 228 kmp (date luate rapid de pe Wikipedia).

Asadar, cum ramane? Danezii de ce pot iar romanii nu? S-a dovedit stiintific ca danezii au creierul mai mare comparativ cu romanii?.

Mai vrei niste caterinta. Nicio problema:

"activiștii de mediu spun că 70% din poluarea atmosferică din București este provocată de traficul auto"

"În ceea ce privește existența unei statistici recente a mortalității cauzate de poluare, aceasta lipsește cu desăvârșire în România. Potrivit activiștilor de mediu, un astfel de studiu raportat la București, ar fi fost făcut ultima dată în anul 2000, de către Institutul Național de Sănătate Publică. „Spunea că la cantitatea de micrograme pe m3 de la acea dată, erau în jur de 70-80 micrograme și aveam undeva la 11.000 de decese. Iar acum depășind frecvent această cantitate, ajungem de fapt la o situația mult mai dezastruoasă. Deocamdată statul român nu mai vrea să mai facă acestă statistică privind numărul exact de decese la nivelul Capitalei
Sursa: https://www.g4media.ro/bucurestiul-este-si-...opa-de-est.html

Nu-i asa ca-i caterinca?

Sper sa nu ajunga cineva in situatia cand un apropiat al lui sa se imbolnaveasca sau sa moara din cauza poluarii.
Astept glumele cu ursii polari.

13 Aug 2019, 20:09:
QUOTE(ady77 @ 13 Aug 2019, 16:01)
Ti-am mai zis, mie mi se pare ok sa ii sanctioneze pe ambii. Nu sa-i ierte pe amandoi...


Adica intre a merge cu masina cu 130 km/h prin localitate si a merge cu bicicleta 3 metri pe o roata nu-i nicio diferenta?
Nici de pericol, nici de risc, nici de fapta antisociala?

Repet, as fi curios sa vad parerea unui judecator daca acel PV a fost contestat.

Bineinteles, a unui judecator constient de faptul ca a fost investit cu infaptuirea actului de justitie, nu cu scapatul de dosar (cum din pacate se intampla des).


13 Aug 2019, 20:10:
QUOTE(VladSoare @ 13 Aug 2019, 16:21)
Are mare legătură, pentru că arată cît ești de ipocrit. Pretinzi privilegii pentru tine, dar te oftici cînd le au alții.


Esti off-topic.
In cazul in care doresti sa continui discutia despre gratuitatea pentru studenti, ma gasesti aici:
https://www.daciaclub.ro/Discutii-pe-teme-f...ri-t317744.html




13 Aug 2019, 20:13:
QUOTE(psychoo @ 13 Aug 2019, 16:56)
Vrei sa cumparam noi camere fanteziste? Fa o petitie, aduna semnaturi, poate ajunge o initiativa.


Tu asta ai inteles din toata discutia? Ca eu militez pentru ca Politia Rutiera sa fie dotata cu camere de filmat in super slow motion pentru a putea amenda orice biciclist desprinde roata fata 3 mm de la sol?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.