Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme chilometraj
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
fsilviu86
am o dacie din 91, motor de 1,4,de cand ma stiu eu cand dau in spate mi se da acu de la km-traj inapoi.. sad.gif nu ar trebui sa aibe o piedica ceva? am schimbat cred ca 10 ceasuri, doua leam avut noi noute altele leam luat de la dezmembrari. Problema sa fie din cutie? ar trebui ca pinionul cand dai in spate sa nu se mai invarta sau sa fie din ceas??
dandee
se potrivesc ceasurile alea si la un model cn4 din '99??? daca da nu mi-le donezi biggrin.gif
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
fsilviu86
da sunt la fel, am cutrie in 5 trepete are 180 in bord, sunt la fel, problema este ca nu mai sunt bune... daca se da acu peste cap deja nu mai indica bine.. sad.gif
4x4
Christine
baciudibaciu
QUOTE(4x4 @ 13 Sep 2010, 18:03)
Christine
*




Asta e !
fsilviu86
chiar nu stie nimeni sa raspunda la problema asta ??sad.gif acum am shimbat iar ceasul .. si cand dau in marsalier o ia iinvers sad.gif deci sa inteleg ca este o problema la mine in cutie sau sa fie si ceausl asta de vina:(
Alexxxino
Aceeasi problema o am si eu cand merg cu spatele merge si acul pe minus wink.gif.
Am vazut la masinile straine merge bine adica indica viteza chiar daca mergi cu spatele, la ele cum functioneaza sistemul...?
mecanick_maverick
QUOTE(Alexxxino @ 17 Sep 2010, 13:29)
...
Am vazut la masinile straine merge bine adica indica viteza chiar daca mergi cu spatele, la ele cum functioneaza sistemul...?
*


Semnalul de rotatie este preluat de un senzor care-l transmite sub formš de impulsuri la ECU , acesta Ól afisazš ca vitezš crescštoare indiferent de sens , se bazeazš doar pe frecventa impulsurilor .
ATM
Nu e o problema faptul ca in marsarier si acul o ia inapoi. Toate Daciile (vreo 6) pe care le-am condus faceau asta, si tind sa cred ca pur si simplu asa is construite. Decalibrarile ceasurilor au alte motive, ce tin ce calitatea slaba a pieselor, nu faptul ca se duce acul 0.5 cm in jos cand dai inapoi.
Pinioanele cutiei se invart intotdeauna cand dai inapoi - se insereaza doar un pinion suplimentar in circuit, pentru a schimba sensul rotatiei. Ca urmare, si cablul de kilometraj se invarte invers.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.