Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme portbagaj daci
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
TXzamora88
Am si eu o problema si nu sariti sunt incepator si inainte sa ma bag vreau macar sa stiu ceva portbagaju meu sta intro parte mai sus si intro parte normal si se vede nasol iar a doua problema ar fi ca nu mai sta ridicat ??adica sa rupt un arc dala unde gasesc asa ceva
Alexio
Ma ierti ca scriu tot aici dar am aceeasi problema:

Nu sta portbagajul ridicat. Cum intind trag arcurile? ce se poate face?
ghitza
pai le schimbi nu le intinzi si ar trebui sa stea ,spor
TXzamora88
QUOTE(Alexio @ 15 Sep 2010, 14:22)
Ma ierti ca scriu tot aici dar am aceeasi problema:

Nu sta portbagajul ridicat. Cum intind trag arcurile? ce se poate face?
*


eu cred ca o sa schimb arcurile alea ar trebuie si tu sa le schimbi ca sa nu ne mai chinuim

15 Sep 2010, 17:19:
QUOTE(ghitza @ 15 Sep 2010, 15:09)
pai le schimbi nu le intinzi  si ar trebui sa stea ,spor
*


mersi de sfat
emy_yig
cred ca ati fost voi ghinionisti cu arcurile astea de s-au uzat asa repede.eu tre sa tin de portbagaj ca altfel imi sparge luneta(ce e drept nici tampoanele alea de cauciuc nu le mai am ).si atunci cand le schimbati sa fiti relaxati ca va iau toti dracii ce greu intra(le-am scos eu si nu mai fac asta a doua oara)
Cristian_F
QUOTE(TXzamora88 @ 15 Sep 2010, 14:41)
Am si eu o problema si nu sariti sunt incepator si inainte sa ma bag vreau macar sa stiu ceva portbagaju meu sta intro parte mai sus si intro parte normal si se vede nasol
*


Cred ca este posibil ca unul din cele doua brate curbate care tin portbagajul sa se fi indoit de la o presare peste bagaje.
Cat despre solutie ... nu stiu ce sa zic, eu cand am patit asta la o Dacie 1310 pe care o aveam, l-am dezdoit.
om_bland