am facut o serie de imbunatatiri (zic eu) la carburator si delcou, la carburator am jiglerul principal de 135, jiglerul de aer 170 (asa scrie) tub emulsor de dacia 1300 veche, am scurtat la jumatate cursa bilei din CNC, am bagat un arculet la bila de la ciocul de papagal, nivelul in CNC este cam la un sfert din planul inclinat, la capsula vacumatica i-am schimbat arcul cu unul de perie de aspirator, am frezat talerul platinei pentru a-i marii cursa, distanta la platina 0,4 distanta la bujii BrisK 0,7 nu am aprindere electronica, motorul la 650-700 km dupa rodaj, nu am schimbat inca uleiul si filtrul din lipsa de finante (vreau sa pun ceva de calitate), bujiile sunt curate, doar cu o urma de funingine pe buza filetului, in rest sunt albe, frumoase, motorul trage bine, relanti la 800 cu cate o mica cadere de turatie din cand in cand, consum inainte de modificari la delco 5,8-6 l/100km.
si totusi, la teava de esapament e funingine neagra, neagra.
sa fie oare din cauza ca am incarcat-o cu 5 persoane, dar am lasat-o la pas, nu am urcat dealuri mari, nu am fortat-o deloc.
am motive sa imi fac griji? la sfarsitul lui oct. merg la ITP si as vrea sa fie ok.