Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Alarma ceva mai speciala
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > In Car Entertainment > Car Security - Alarme Auto
bubu782001
Nu stiu cat de "speciala" poate sa fie aceasta alarma insa e ceva nou pentru mine, in consecinta mai intai am sa va spun ce vreau, si cu bunavointa dvs. sper sa ma ajutati sa-mi iau ce corespunde dorintelor mele.

Vreau sa fac niste chestii inteligente pt masinuta din semnatura si anume:

O alarma desteapta, care sa stie sa faca urmatoarele chestii.

- alarma (era logic radmasa.gif sa fie asta ) - cu toate ca nu era asta scopul initial blink.gif

- telecomanda bidirectionala

- sa se inchida/deschida automat inchiderea cand ma apropii de masina (adica sa nu mai fiu nevoit sa "obosesc" tongue.gif apasand pe buton)

- armarea/deazarmarea alarmei sa se faca automat, adica cand se inchide/deschide (deci cand ma apropii/departez de masina)

- sa ridice geamurile automat la armarea alarmei (deci cand ma departez de masina)

- sa aiba modul de pornire motor de la distanta, intentionez sa o pornesc de la distanta. Iarna o pornesc cu ventilatorul + caldura cuplate la maxim, vara o pornesc cu ventilatorul + butonul de AC apasat (mentionez aici ca butonul de AC este cu retinere la Twingo)

- sa ii pun un buton de start/stop (ca la Megane 2, Laguna samd) - este destul de safe (cred eu) atata timp cat pornirea este autorizata doar de alarma

Ce spuneti ?

PS sunt constient insa de 2 probleme pe care sigur le voi intampina:

- Sistemul de blocare al volanului - probabil va trebui sa il anulez.

- Imobilizatorul, mai precis cipul din cheie care am inteles ca trebuie sa fie amplasat in masina - aici am auzit ca este totusi destul de "safe" protectia pentru ca pana nu se dezactiveaza modulul de alarma, aceasta nu autorizeaza pornirea (chiar daca cipul este in masina).

Va rog mult, care aveti experienta cu acest lucru sa ma lamuriti si pe mine cu aspectele astea.
Fratzica
majoritatea cerintelor tale pot fi rezolvate cu o alarma normala, gen eaglemaster E8, sau alte alarme cu pager.

"- sa se inchida/deschida automat inchiderea cand ma apropii de masina (adica sa nu mai fiu nevoit sa "obosesc" tongue.gif apasand pe buton)

- armarea/deazarmarea alarmei sa se faca automat, adica cand se inchide/deschide (deci cand ma apropii/departez de masina)

- sa ii pun un buton de start/stop (ca la Megane 2, Laguna samd) - este destul de safe (cred eu) atata timp cat pornirea este autorizata doar de alarma"

Astea sunt mofturi de care o sa te plictisesti dupa cateva zile. Eu aveam pe laguna mod de hands-free si tot din telecomanda inchideam si deschideam masina. Exista o alarma de la MAAT care recunoaste telecomanda din buzunar si deschide usa, dar nu are nici pager nici pornire de motor.
einstein1984
Tu vrei un megane 2 si o alarma de 1500 de ron?
Ca cel putin la masina aia, accesul si pornirea handsfree necesita vreo 8 antene separate (5 de acces in usi si hayon, 3 de pornire plus senzor de prezenta mana in manerele usilor). Ma rog, toate astea cred ar depasi pretul masinii.
Fratzika, maat ikey are buton pe usa, tot trebuie sa apese pe ceva.
bubu782001
Pai tocmai, vreau sa si porneasca motorul. Nu stiu cat de mofturi sunt, insa sunt functii de confort pentru masina. Oricare ar fi ea. Nu pot spune acuma ca am cine-stie ce masina, probabil multi dintre voi o sa spuneti ca am tampit blink.gif ca ma apuc sa bag chestiile astea pe masinuta care probabil nu merita. (parerile sunt impartite aici).
Insa asa cum am pus tempomat pe ea (si merge excelent), asa cum am pus faruri cu lupa si alte jucarele (poate interesante pentru mine...poate deja "fumate" de multi dintre colegii noostrii) intentionez sa ridic nivelul de confort.

Intradevar partea cu sistemul de blocare a volanului este destul de deranjanta insa nu poti sa le ai pe toate...
einstein1984
Daca vrei sa rezolvi confortul, eu as incepe cu toata tabla aia vizibila din interior.
bubu782001
QUOTE
Tu vrei un megane 2 si o alarma de 1500 de ron?
Ca cel putin la masina aia, accesul si pornirea handsfree necesita vreo 8 antene separate (5 de acces in usi si hayon, 3 de pornire plus senzor de prezenta mana in manerele usilor). Ma rog, toate astea cred ar depasi pretul masinii.

5 de acces in usi ?? Asta doar daca mai tai 2 usi la Twingo - ea are doar 2 (+ hayonul). Esti tare "cunoscator"...

Un Twingo ca asta nu gasesti fara minim 2700 euro (1.2 16v@75cp AC, ABS, full optios, geam cu impuls la sofer, directie asistata, 4 airbag-uri, trapa de sticla electrica, tempomat, si multe alte dracii ) in fine, dar nu are vreo importanta asta, fiecare este liber sa investeasca cat vrea in masina lui...

Tu vorbesti de 1500 ron asta s-ar traduce pe la 300 euro fara TVA.
Avantajele obtinute cu acea alarma pe mine m-ar multumi foarte mult.

Tabla aia nu ma deranjeaza cu ABSOLUT nimic la masina - ii da un aer tineresc, libertin (parerea mea).

Am cerut parerea Dvs. la anumite functii de confort, ca asa poate cineva ar putea sa-mi spuna sa o fac decapotabila... Acuma toti avem parerile noastre nu?

Dl. einstein am observat ca te-ai mai legat de alti useri cu privire la dorintele lor de alarme (pareri total pe dinafara). Se pare ca am si eu "onoarea" sa primesc sfaturile tale...
Daca nu poti sa te abtii, te rog sa nu mai postezi in acest topic.

Multumesc.
Fratzica
zi-mi ce parere ai de asta http://www.nettrading.ro/alarme%20cu%20pag...lemaster_e8.htm
bubu782001
E beton. Dar nu zice de deschidere / inchidere cand te apropii de ea...

zice ceva de genul : "posibilitatea armarii fara telecomenzi"

Asta sa fie?
Fratzica
ti-a spus einstein ce inseamna o astfel de functie. Ai nevoie de o intreaga suita de antene. Posibilitatea armarii fara telecomenzi inseamna ca poti arma alarma daca nu ai cheile la tine de pe centrala urmand ca in momentul in care inchizi usile alarma sa se armeze singura.
hellcat
QUOTE(bubu782001 @ 24 Sep 2010, 20:54)
Intradevar partea cu sistemul de blocare a volanului este destul de deranjanta
*


La ce deranjeaza acest aspect?
bubu782001

In fine, revin la chestia asta: verificarea temperaturii din habitaclu

la ce se refera? ce face asta? daca e o anumita temperatura, (probabil setata in prealabil) porneste motorul pentru a raci/incalzi habitaclul?

Blocarea volanului...hmm risc sa mi-o fure mai usor radmasa.gif
Fratzica
vara poti verifica daca e foarte cald in masina si pornesti motorul daca vrei sa porneasca racirea.
bubu782001
Nu-mi spune ca stie sa si porneasca singura AC-ul?
Fratzica
pai ac-ul il lasi tu pornit.
bubu782001
Asta este evident (am zis ca asta intentionez sa fac) insa ma gandeam daca poate si cupla AC-ul (un releu pus in paralel pe butonul ala...nu ar fi o chestie foarte complicata, la cate fac alarmele in ziua de azi).

Ok. Cu faza cu volanul (anularea blocarii) ce parere aveti? Merita?

Aa si vreau sa ii pun si un buton de pornire - cu toate ca ma gandesc la ce oare l-as mai folosi daca am pornirea de la distanta ? radmasa.gif (mai baieti cred ca o iau pe pustii... icon_mrgreen.gif )
Fratzica
Eu zic ca nu merita anularea blocarii. Iar butonul de pornire e doar inca o bataie de cap in plus.
bubu782001
Butonul de pornire este ok la oprirea masinii - ca daca o pornesc din alarma, cum o mai opresc? Tot din alarma ? Sau iarasi "old ignition key" ?
Fratzica
habar n-am care e procedura exacta, dar cred ca trebuie sa bagi cheia in contact cand intri in masina, sa pui contactul si masina o opresti clasic. Sau mai exista posibilitatea sa folosesti turbo-timerul, care de obicei e folosit la motoare turbo, functie care opreste motorul la un timp predefinit dupa armarea alarmei.
bubu782001
Eu zic ca mai fain ar fi cu buton...si daca nu am chef sa o pornesc de la distanta...intru in ea...si PAC pe buton. Ma rog in situatia asta ar trebui sa fac ceva un montaj care sa alimenteze un releu ce da voie la functionalitatea butonului doar daca am apasata pedala de ambreiaj (pentru siguranta - ca la Megane exact). Pe scurt un contact care sa conditioneze un alt contact (ambele fara retinere). Ma pricep la elecronica asa ca as putea face ceva sigur si robust (bazat pe releu).
Stiu, cel mai simplu ar fi sa iau un Megane 2 sau o Laguna 2 care sa aiba toate astea pe ea.
Problema e ca ma mai "despart" vreo cateva mii de euro...in rest toul ar fi ok. radmasa.gif
Fratzica
tu cred ca vrei sa iti imparti masina cu altii daca ii pui pornire la buton si ii scoti blocajul volanului. Iti recomand sa aclimatizezi un pitbull in masina.
bubu782001
Hi hi hi...ce tare esti... Faza nasoala este ca imi este cam frica de catei (tind sa cred ca este o fobie...). Asa ca nici eu nu as mai urca in masina.

Pe de alta parte butonul daca il apesi iar intrarea in masina a fost facuta prin efractie, alarma nu o sa dea voie sa porneasca motorul oricat de mult ai apasa pe buton.
einstein1984
Asta crezi tu, alarmele de obicei interzic pornirea printr-un releu pe un fir care merge de la contact la demaror (cel putin hornetul meu face asta), care e naibii de usor de suntat , nicidecum prin metodele complexe ale imobilizerului de fabrica. Daca renunti si la blocajul de coloana (apropo, la megane si laguna e electric si a naibii de scump), deja siguranta masinii tinde spre 0. Daca nu o legi cu lantul de un stalp, pleaca orice ageamiu cu ea in 2 minute (goarna nu e greu de deconectat)
Pentru accesul maini libere, compara pretul unui clio nou cu cheie si a unuia cu card si demaraj maini libere. Dubleaza toata asta ca sa obtii un pret de echipament aftermarket si adauga la aia 350 de euro.
Tu sa fii sanatos ca eu nu am zis nimic de pretul masinii, doar de optiunile dorite de tine. Optiuni care sunt mai usor de atins cu o masina cu 4-5 ani mai noua si o alarma cu pager banala.
Ah, ti-am zis bancul cu propietarul de infinity cu pornire handsfree care a pierdut cardul in gura de aerisire din bord si masina s-a incuiat? A dormit langa masina, ca pleca oricine cu ea pana a venit cineva sa-i aduca rezerva si sa duca masina in service.
MA rog, vise avem cu totii, insa unele sunt mai greu de realizat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.