Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND]set 4 jante Curacao vopsite in culoare de RS
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
nicu rares
vand 4 jante Curacao in 16" vopsite ca la modelul Megane2 RS acel indigo-violet, sunt de pe masina mea care are 29000km si m-am saturat de ele si este mai mare deranjul de revopsit in alta nuanta.pret fix 210euro.
atentie jantele sunt folosite, amatorilor numai in Bucuresti le pot furniza, exclus deranj inutil si nemotivat, discutam pe PM alte detalii.
Cristi A
poze? defecte?
yuly_megan
un nr de tel sa vb
nicu rares
inainte de a fi vopsite le-am roluit odata sa fiu sincer ca sa nu munceasca degeaba vopsitorul dar nu era nimic, ca mi-a luat 130euro de vopsit si apoi mi-a mai facut si un set de jante rosii asa de bine arata ca sunt vopsite in camp electrostatic si doar lacul l-a dat clasic.sunt sablate oricum inainte de vopsire ca asa se procedeaza,pina vineri sunt ocupat putin dar vineri da-mi un tel:0723017588.
Daca nu esti multumit de cum arata iti recomand sa mai cauti altele mai frumoase si mai ieftine la un alt coleg de forum.
Cu bine
nicu rares
nicu rares
am adaugat foto la jante, mai ieftine poate la REMAT sud pot fi gasite

8 Oct 2010, 00:13:
si pentru alte detalii mai atasez foto.
marius2606
salut pun si eu o intrebare sper sa nu deranjez.un schimb te intereseaza? http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=183573&hl=, negociabil.
speedman
Capacelele de la roti, le mai ai?
Multumesc.
nicu rares
tel meu este deschis: 0723017588, dar am fost intr-o zona fara acoperire ieri.