QUOTE(CT-12-VVV @ 19 May 2005, 21:56)
da dar la drum lung ma cam oftic cand vad cum trec pe langa mine unele dacii... si e obositor cu maxim 110-120 ca altfel o turez prea mult... planetarele le-am rectificat si m-am lasat de sporturile astea cu bracaj maxim si bruscare la maxim...
) sa vad sa verifice caseta de directie si capetele de bara.. mersi de raspuns... stie cineva cum imi dau seama de grupul conic din cutie fara sa dau jos cutia.. este inscriptionat pe undeva cumva?
PS: OV a mea e din martie 2000 poate le-am nimerit din acelasi lot
) ca la 130 zici ca-mi iau zboru asa zgomotoasa e in interior...
La drum lung, daca e o dacie langa tine (cu cutie d'aia lunga) si o calci in acelasi timp cu ala, o sa ai placuta surpriza sa constati ca o sa-l lasi muuuuuuuuuuuuult in urma pt ca exista si un avantaj la cutiile astea si anume viteza si timpul in care o prinzi. O dacie in treapta a 5-a daca nu are o turatie mare (4000 sa zicem) si o calci nu se duce mai deloc, d'aia de regula viteza maxima se prinde in a 4-a cand poti s-o turezi mai mult. Asa ca exista si avantaje nu numai dezavantaje (zgomot, consum). Mult e o chestie relativa la un motor, eu zic ca n-are nimic motorul de dacie daca mergi constant cu 4000 ture (asta daca ai si un ulei bunicel).
A mea e mai tanara ca a ta, cu vreo 3-4 luni