Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema motor la Dacia injectie 1304
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
herry_vl
Am cumparat de curand o Dacie papuc 1304 din 2000 cu 220 000 de km la bord
Are motor pe injectie de 1600.
Problema la ea era cu fluctuatia turatiei si la relanti si in cuplu, nu avea putere si dadea din cand in cand rateuri si dadea sa moara motorul.
Am fost cu ea pe tester de doua ori si de acolo au iesit pe rand sonda lambda blocata si Motoras pozitionare clapeta defect.
Am schimbat la ea pompa de benzina ,filtrul de benzina,filtru de aer,sonda lamba,cap injector,motoras pozitionare clapeta,bobina de inductie,fisele,senzorul magnetic de turatie.
Am verificat presiunea regulatorului de presiune are 1,2 bar si cand ii blochez returul are 2 si ceva.
M-a invatat un meserias sa ii sparg catalizatorul sa il dau jos,cand l-am spart caramida aceea din fagure era alba ...presupun ca era ok dar asta e...
Acum nu mai fluctueaza la relanti asa tare dar tot mai are momente cand se intrerupe alimentarea cu benzina si asta se vede in injectie ca are o fractiune de secunda in care nu mai da benzina si da cate un rateu.
Am mai observat ca pe pistonul 1 si 3 nu da scanteie asa puternica la fise cand le scot din capatul bujiei cum da pe 2 si 4
Am incercat toate variantele posibile numai ca nu am cumparat 5 L de benzina sa ii dau foc,ca blesteme si injuraturi si-a vazut pana la ala de i-a pus masa creionul in mana sa o proiecteze.... blink.gif huh.gif
Nu stiu ce sa ii mai fac... sa fie oare supapele cu uzura si acum au joc prea mare ?
Sa duc chiulasa la rectificat voi ce ziceti ? sad.gif unsure.gif
nmarinae
QUOTE(herry_vl @ 14 Oct 2010, 22:06)
Am cumparat de curand o Dacie papuc 1304 din 2000 cu 220 000 de km la bord
Are motor pe injectie de 1600.
Problema la ea era cu fluctuatia turatiei si la relanti si in cuplu, nu avea putere si dadea din cand in cand rateuri si dadea sa moara motorul.
  Am fost cu ea pe tester de doua ori si de acolo au iesit pe rand sonda lambda blocata si  Motoras pozitionare clapeta defect.
  Am schimbat la ea pompa de benzina ,filtrul de benzina,filtru de aer,sonda lamba,cap injector,motoras pozitionare clapeta,bobina de inductie,fisele,senzorul magnetic de turatie.
  Am verificat presiunea regulatorului de presiune are 1,2 bar si cand ii blochez returul are 2 si ceva.
M-a invatat un meserias sa ii sparg catalizatorul sa il dau jos,cand l-am spart caramida aceea din fagure era alba ...presupun ca era ok dar asta e...
  Acum nu mai fluctueaza la relanti asa tare dar tot mai are momente cand se intrerupe alimentarea cu benzina si asta se vede in injectie ca are o fractiune de secunda in care nu mai da benzina si da cate un rateu.
  Am mai observat ca pe pistonul 1 si 3 nu da scanteie asa puternica la fise cand le scot din capatul bujiei cum da pe 2 si 4
  Am incercat toate variantele posibile numai ca nu am cumparat 5 L de benzina sa ii dau foc,ca blesteme si injuraturi si-a vazut pana la ala de i-a pus masa creionul in mana sa o proiecteze.... blink.gif  huh.gif
Nu stiu ce sa ii mai fac... sa fie oare supapele cu uzura si acum au joc prea mare ?
Sa duc chiulasa la rectificat voi ce ziceti ? sad.gif  unsure.gif
*


Incearca sa ii refaci si reglajul la culbutori, pt ca si din cauza lor mai joaca relantiul, si sa cureti corpul clapeta,
Verifica si potentiometrul de la clapeta.
Un sfat:nu mai scoate fisele ca sa vezi scanteia, deoarece potzi sa arzi bobina de inductie. eu asa am ars 2 bobine de inductie.
dizzy
Dar cu compresia cum sta?
herry_vl
Dupa toate acestea ce le-am incercat , i-am gasit problema BUJIILE erau de vina le schimbasem dar cu unele Brisk si trebuiau sa fie Bosch Super +20 WR 8 BC+
psanyiro
eu cind am avut aceasi problema motorasul de la relanti era de vina,la170000km de trei ori am schimbat
sad.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.