taticu88
18 Oct 2010, 13:04
salutari sunt nou aici si am o problema, am o dacie 1310 break 96 cu motor de 1600 cm3, si problema este ca imi ia cam 11 l la suta mixt si merg cu ea normal, schimabat la 2500.
am vazut la 130 lei de cumparat economizor eibbo,
ce credeti merita se simte diferenta?
Alex4u
19 Oct 2010, 08:34
ai carburator simplu sau dublucorp?
In ce oras? Ca in Bucuresti e normal.
Ce carburator? Dublu-corpul mananca de felul lui mai mult cum se deregleaza putin.
Filtrul de aer, bujiile, capacul de delcou, fisele, platinile?
taticu88
19 Oct 2010, 09:09
pai a fost dublu corp,acum este mono,am fost cu el si cica l au reglat pe stand, si consumul asta e normal pt un motor de 1.6 ,cel putin asa ziceau ei.
iar consumul de 11 il fac de multe ori si pe exterior la viteze de 80 90 drum liber
Alex4u
19 Oct 2010, 10:02
iti dau eu motor de 1.3 consuma 8-9 oras si imi dai 1.6 tau :> ca nu ma deranjeaza consumul daca e 1.6:>
daca ai carburator monocorp atunci e dereglat.
la mine cu motor de 1600 cel mai putin am avut consumul 6.2% pe autostrada.
in Bucuresti aveam cam 8%, mers normal.
E foarte bun si cel dublu, doar sa nu umbli la surubul de progresiune. in rest reglajul e ca la cel monocorp.
motorul cati km are?
Alexio
19 Oct 2010, 11:36
Am si eu o curiozitate... cati cai putere are 1.6 de 1310?
Alex4u
19 Oct 2010, 11:46
pai cam 70 cp cred cu carb ala dublu
72 cp parca e aproape acelasi motor care a fost montat pe nova.
72 cu carb dublu corp si 70 injectat
OvidiuM
19 Oct 2010, 14:18
Eu am carb dublu pe Dacia mea 1310 cu motor 1.6 de cind am luat-o din 1999 (ea fiind fabricata in 1996). Consumul minim extra-urban a fost de 5,6 l/100 km. Consumul urban e undeva pe la 9-10 e cam nomal in orasul meu, daca as duce-o cu mine la Cluj (unde muncesc) probabil ar fi mai mare. In prezent in afara consuma cam 6 l/100 km, eu adoptind un stil de condus mai "batrinesc" cu unele sprinturi cind e nevoie ca sa-i pun in valoare "potenta"
Niciodata nu am pus carb mono pe ea si nici nu am de gind sa pun. Eu zic sa cauti un dublu corp calumea si sa-l pui pe ea.
Carburatorul Carfil monocorp cu difuzor de 27 are aplicabilitatea data de producator 500-1400cc. Deci pe motorul de 1397 e la limita, deci la motorul de 1.6 e nasol.
Alex4u
19 Oct 2010, 14:35
argoane asa e ai dreptate in ce spui tu..dar cate nove mai exista cu dublu corp..toate sunt pe mono...ma refer la cele de 1600..si cu acest carburator motorul de 1600 este strangulat nu ii vine benzina cata trebuie..dar daca ar fii reglat corespunzator sunt de parere ca nu ar trb sa ii consume asa mult..
bv-08-fgm
19 Oct 2010, 22:30
eu am de 1.4 si in oras imi ia 10,in exterior undeva la 8,da are parte de un mers mai stresant
Totusi pe un motor de 1.6 eu unu as recomanda un dublucorp si o sa-ti mearga mult mai bine.
alinHR
20 Oct 2010, 10:38
Mie imi merge foarte bine pe mono.Dupa un reglaj corespunzator nu mananca mai mult de 6 afara si 8-9 oras.Dar tare a-si vrea un carburator dublu,caci numai ala scoate tot din motorul de 1.6.
QUOTE(Ov @ 19 Oct 2010, 13:42)
72 cu carb dublu corp si 70 injectat
Nu cumva era 72 cp carburatie si 75 cp injectie? Cam asa era.
Si eu am tot monocorp pe nova, trage bine, viteza maxima peste 150 km/h, dar as mai pune din cand in cand un carburator dublu, diferenta e vizibila.
Alex4u
20 Oct 2010, 16:27
QUOTE(Neagu Ionut @ 20 Oct 2010, 15:00)
Nu cumva era 72 cp carburatie si 75 cp injectie? Cam asa era.
Si eu am tot monocorp pe nova, trage bine, viteza maxima peste 150 km/h, dar as mai pune din cand in cand un carburator dublu, diferenta e vizibila.
asa e cum spui tu
taticu88
23 Oct 2010, 11:56
in principiu cred ca e de la carburator, o sa incerc sa gasesc altul desi , am incercat sa pun jiglere de 1300 masina tot mult lua, oricum am probleme si cu pornirea, o ia dupa 4 chei cu socu tras, si se mai si opreste in mers dc nu stiu..
OvidiuM
24 Oct 2010, 02:33
pt jiglere de 1300...nu crezi c-ar fi nevoie de...un motor de 1300 ?
Poate ai probleme si la aprindere nu doar la alimentare...ia vezi
Alex4u
24 Oct 2010, 09:51
daca se opreste in mers e posibil sa ramana carburatorul fara benzina...nivelul in cnc ai verificat???jiglerele de 1300 cam mici pentru motorul de 1.6 macar daca puneai de 1.4 ...
Costy2000
24 Oct 2010, 14:59
Salut am si eu o poblema cu consumul si sa nu mai deschid alt topic postez si eu aici
.
Am o dacie 1310 din 96' si am probleme cu consumul,am facut un test am luat o sticala de 2 litri jumate am unpluto si am bagat furtunul de tur si retur in sticla si am mers 11km dupa ce am ajuns acasa am verificat sticla consumas 1,3litri cu motorul incalzit nu rece,si am mers normal schimbat treptele de viteza 2500 ture.
Acum interebare mea e unde trebuie sa unblu ca sa nu mai am asa consum ca dupa parere mea este mult exgerat de mult la carburator dar unde ?
am desfacut capacul si m-am uitat la nivel ca am auzit ca trebuie sa fie la jumatatea planului inclinat si la mine este asa la jumatate acuma nu stiu ce sa mai fac unde sa unblu as vrea sa il dau mai mic dar nu stiu unde ?
Multumesc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.