Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: da in nas la acc
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
hutzzyy
sal am citi cam toate topicurile cu sintomul asta da in nas la o apsare mai brusca a pedalei de acc,Acest sintom il am numai pe benzina cand dau pe gaz nu face asa merge normal :-??
am schimbat vro 6 delcouri
2 carburatoare
capace de delco am schimbat
am pus aprindere electronica cu senzor
am schimbat bobina
nu pot sa imi dau seama ce e de vina o parere ,ma scuzti pt topic stiu ca mai sunt pe acasta tema da am incercat toate modalitatile sad.gif ph34r.gif
dandee
conteaza fff mult daca e rece sau cald motorul si a mea face la fel daca o accelerez puternic cand e rece!
hutzzyy
inainte nu facea asa deloc .de o bucata de vreme face asa si cand e motoru e cald si rece
Alex4u
cand e rece si a mea face asa...cand e calda nu....poate fii si din cauza jiglerelor din carburator mai ales cele din cnc..poate si din cauza aceluia cu cioc depinde cum iti da..
Paulorossi
QUOTE(hutzzyy @ 18 Oct 2010, 19:16)
sal am citi cam toate topicurile cu sintomul asta da in nas la o apsare mai brusca a pedalei de acc,Acest sintom il am numai pe benzina cand dau pe gaz nu face asa merge normal :-??
am schimbat vro 6 delcouri
2 carburatoare
capace de delco am schimbat
am pus aprindere electronica cu senzor
am schimbat bobina
nu pot sa imi dau seama ce e de vina o parere ,ma scuzti pt topic stiu ca mai sunt pe acasta tema da am incercat toate modalitatile sad.gif ph34r.gif
*


Problema respectiva se manifesta din urmatoarele motive:
- nivel prea mic in CNC,cel mai posibil
- avans prost reglat sau senzor delcou nereglat corespunzator
- avans vacumatic nefunctional
- cioc papagal sau supapa prost reglata, nu spritzuieste bine,jetul trebuie sa fie compact orientat spre deschiderea clapetei de acceleratie
- gauri de progresiune partial infundate
- amestec prea sarac
Spor.
radu m
eu i'am mai dat un pik drumu la aer si merge brici
Paulorossi
E o exprimare improprie,nu poti da drumul la aer mai mult,eventual maresti debitul de emulsie aer benzina la relanti din acel jicler impropriu spus jicler de aer.
radu m
........
bashtalu
care ar fi explicatia ca masina merge normal cu motorul cald, se accelereaza bine, fara probleme, dar dimineata la pornire da in nas destul de rau, chiar oprindu-se motorul, pana cand se mai incalzeste putin? scade nivelul benzinei din cnc peste noapte? nu inteleg
Paulorossi
Pt ca motorul sa functioneze bine la rece are nevoie de amestec mai bogat,alfel se va balbai si va da in nas.De accea exista socu sa rezolve aceste probleme.Socul obtureaza admisia de aer fortand motorul sa absoarba mai multa benzina la aceeasi depresiune,in plus si accelereaza motorul din parghia clapetei de acceleratie tocmai ca sa nu moara motorul.
calin_pirotehnistul
Sa va spun si eu o chestie, si masina mea imi facea astfel de probleme, nu tragea si dadea in nas chiar si cu motorul cald... Am schimbat bujii, delcou, platina, fise noi, reglat aprindere cu stroboscop, reglat carb si pus 2 filtre de benzina(decantor inainte de pompa si de hartie dupa pompa) totul brici, a mers cam 2 luni dupa care iarasi a inceput sa faca pe nebuna. Am dat jos filtrul decantor si am observat ca are mizerie la greu pe fund, l-am curatat si dupa aceea am luat o pompa de bicicleta si am suflat aer pe condutele de benzina inspre rezervor, si pe tur si pe retur. Am pus totul la loc, si am facut o tura de proba, si nici gand sa mai dea in nas.
Daciile au rezervor de tabla care mai si rugineste si se aduna mizerie care poate infunda conductele de benzina => nu vine suficienta benzina in sarcina=> amestec sarac, deci masina da in nas, se balbaie, nu trage si moare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.