Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: KOREA GP
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2
sorin_f39
http://www.formula1.com/news/headlines/2010/10/11403.html

Interesante raspunsuri ale celor 5 piloti ramasi in lupta ptr titlu.
B_i_t_z_a
RBR cam face legea,sunt curios ce v-a fi maine!
DMP
Probabil o cursa ceva mai spectaculoasa decat de obicei mai ales din cauza denivelarilor asfaltului pe zonele de franare.
Dupa cum arata grila de start si tinand cont de linia dreapta de la start pana la primul viraj, va fi foarte important startul si primul viraj.
Hack
Foarte palpitant laugh.gif ...cel putin pana acum asteapta nervos.gif ...
liviu2004
merg la consum
SorinCT
In ritmul asta nu mai termina nimeni cursa :|
hellcat
Si cum echipa redbull are scopul de a vinde mai multe redbulluri decat obtinerea de rezultate sportive, etapa asta le-a cam iesit manevra...
Cat de lejer putea sa ia Webber campionatul anul asta, dar ei nu fac decat sa puna presiune in continuu pe el. Vettel ii tinea fundul cursa asta, 25 de puncte in buzunar si era cam gata.
Hack
1. Alonso
2. Hamilton
3. Massa

Webber - trist...
Vettel - oops 243.gif

Miki - showfinger.gif
DMP
Cursa excelenta pentru cele doua Ferrari.
Alonso face un pas urias catre titlu.

Total de acord cu hellcat, Webber, singurul cu un motor nou disponibil, protejat din spate de Vettel era aproape sigur campion mondial dupa cursa asta daca era sprijinit sa castige. Asa, Red Bull-ii sunt foarte aproape sa si-o ia de la Alonso.
Button a gresit-o rau cu schimbul de pneuri. Il va ajuta in ultimele doua curse pe Ham insa McLaren e cam a treia echipa in prezent.

Cursa de cascadorii rasului pentru Sutil care pana la urma a reusit sa iasa in decor si in acelasi timp sa isi avarieze iremediabil masina.

Miki si celalalt nu au vazut cand Ham a iesit in fata lui Alonso, cand Alonso a trecut de Ham, si multe alte faze fierbinti de pe circuit.
In schimb au bagat un "cea mai extraordinara" si un "cea mai formidabila" showfinger.gif showfinger.gif showfinger.gif showfinger.gif si carne in frigidere cat cuprinde.
dantes
... MSC locul 4 si depasiri frumoase, ca la carte. Asta pana a ajuns in spatele unui ferrari si n-a mai avut ce face...

O cursa care a meritat sa fie vazuta..a avut de toate si nu puteai sa inchizi ochii deloc ca sigur pierdeai ceva...
Cat despre redbull.... cam ca hamham si alonso cand se bateau ca chiorii si a castigat raikonen tongue.gif ... asa si acum... weber si vettel se cearta si alonso castiga...desi nici cu ham nu prea mi-e jena....
Un sfarsit de campionat frumos.
Tomcat
Frumoasa cursa!
Forzza Ferrari!
Mi s-a facut rau cind mecanicul ala de la dreapta fata nu a putut sa stringa roata mai repede lui Alonso si a iesit pe 3 in spatele lui Ham.
Pacat de Weber. Nu stiu de ce a mai semnat inca un an cu RBR.
Massa trist la festivitatea de premiere. Oare a realizat ca nu va fi niciodata un NR1??
liviu2004
eu am avut impresia ca mecanicul a uitat sa ridice mana.


le: am vazut reluarea, probleme la piulita.
Solon
Va dati seama ce misto a fost pentru mine cand am vazut ca Webber e out si Vettel pe locul intai! La cum se mergea, am plecat de acasa ca aveam niste drumuri, convins ca Vettel nu are cum sa greseasca! Nici nu a gresit, dar nici nu a terminat cursa! Singura consolare e ca am scapat de comentariile celor doi boi! Alonso are o mare sansa la titlu, ca cea de acum 2 ani!
betamax
E o pista jenanta, aproape romaneasca. Circuit nou cu portiuni intre ziduri, Tilke a luat-o razna ! Nu mai vorbesc despre drenaj. Weber a pierdut pe mana lui, da' l-a tras si pe Rosberg dupa el, pacat pentru cel de-al doilea. Si tare mi-e ca Red Bullii or s-o ia in barba ( la piloti aproape sigur, ca fieraria lu' Alonso mere bine) iar Doktor Marko (asa e la ei, daca ai absolvit 4 classe es(t)i doktor) va da vina pe Weber.
sorin_f39
Totul e bine cand se termina cu bine.

Pacat ca circuitul nu este finalizat. Zona este frumoasa, desenul circuitului este OK, insa mai este mult de lucru.

Cum dreaq este posibil ca boii aia 2 sa spuna ca informatiile pe care ei le au sunt in urma si de asta debiteza prostii? Sa se uite naibii la tv si vor vedea exact ce se intampla pe circuit. Alonsi il depasise pe HAmilton, dar ei inca spuneau ca englezul e pe 2. Si au mai fost inca vreo 2 - 3 lucruri de genul asta. Baieti, mai aveti 2 curse. Dupa care, adio.

Traiasca ordinele de echipa, daca intelegeti ce vreau sa spun.

Forza F E R R A R I !

Scor : 14 - 1 - 2.
xcss
QUOTE(sorin_f39 @ 24 Oct 2010, 19:37)
Baieti, mai aveti 2 curse. Dupa care, adio.
*


Si ce ne facem daca se muta si ei la Digi?
sorin_f39
Eu ma voi consola cu ideea ca nu pot scapa de ei si astfel o sa ajung sa-l cunosc ca pe prietenii mei pe Dorulet Sechelariu.
Dar cred ca bonifakciu are 0% sanse ca sa ajunga la Digi iar miki are 30%.
bonifakciu e omul tevereului. Cu sau fara F1, nu cred ca va pleca de acolo. In schimb, miki s-a cam mutat pe unde a apucat.
DragosP
Bineînțeles că vor da vina pe W, e cel mai simplu așa.
Din păcate lecția umilinței nu cred că este pentru cei de la RBR...
GIC
Dupa startul cursei, cand SC se pregatea sa iasa din pista, unul din comentatorii unguri zicea deja ca nu vor trece 3 ture pana sa reintre iar..... biggrin.gif . Dar se baza mai mult pe prostia lui Ham, cand colo Weber ......
DMP
Ham era cel care trebuia sa forteze, care declarase ca trebuie sa termine in fata lui Webber, etc.
Insa a mers foarte bine. Si cand a ajuns pe 2 in spatele lui Alonso a avut o scurta perioada in care parea ca isi pregateste atacul asupra spaniolului insa dupa asta a lasat-o moale.
Probabil ca i s-a transmis sa stea linistit pentru ca RBR-ii erau amandoi pe jos la standuri. Sau poate masina nu ii permitea sa incerce o depasire.
dantes
Daca HAM nu derapa la sfarsitul liniei drepte la al nustiucatelea tur, cred ca alta era situatia....
Oricum si cu ce a obtinut acum, e de bine ptr. el.
Solon
Cata eleganta in declaratii! Ma sparg de ras!
RBR sunt disperati ca s-au c.acat in el de sezon, dar, sanchi,nu cedeaza ca bla bla bla!
Alonso, zice ca Webber e in continuare favorit la titlu! Asta chiar nu mai stie sa se bucure?
sorin_f39
Alonso nu zice ca Webber e in continuare favorit. Zice ca nu s-a schimbat nimic, acum ca este la conducere. Incearca doar ca sa ramana cu picioarele pe pamant. Asta e tot.
GIC
In plus Weber are un ultim motor care nu a facut decat citeva ture pe cand la Ferari treaba e groasa cu motoarele...
Solon
QUOTE(sorin_f39 @ 25 Oct 2010, 16:59)
Alonso nu zice ca Webber e in continuare favorit. Zice ca nu s-a schimbat nimic, acum ca este la conducere. Incearca doar ca sa ramana cu picioarele pe pamant. Asta e tot.
*


Ca si tine, nu? biggrin.gif
sorin_f39
Da, si eu incerc sa nu ma bucur pana nu se va termina. Alonso, daca nu ma insel, este cam la limita motoarelor. Nu mai poate avea nici un motor nou. Sper sa reziste bine pentru a mai aduce 50 puncte. tongue.gif
DragosP
Ba poate avea, doar că se va cam declasa (5 locuri parcă).
DMP
10 locuri pe grila de start.

LE: Alonso a folosit ultimul motor nou din cele 8 disponibile fara retrogradari pe grila de start in cursa de la Monza.
Dupa Monza si pana in prezent a mers cu motoare deja rulate.
gabize
Din pacate n-am reusit sa vad calificarile, si vad ca Hamilton e in poll. Am pierdut mult nevazandu-le, sau sa nu ma agit sa le caut pe net?
Solon
Alta cursa palpitanta! Vettel s-a vazut la tv vreo 3 minute toata cursa! Regizorul bine a facut, s-a axat pe ce era in spatele lui!
Referitor la cursa: cam idiot Petrov! L-a lovit rau pe Schumacher!
Imi pare rau ca Webber nu a trecut de Ham! Iar se enerva negrul!
Restul, in nota obisnuita: RBR si restul!
Modus
Felicitari Renault pentru un nou titlu de campion mondial al motoristilor!
gabize
Ferrari iar nu a avut masinile pregatite. Cred ca au renuntat definitiv la a mai prepara masina din sezonul acesta.
ON: O cursa fara depasiri, cu incidente putine, deci cam anosta. Lupta pentru primele locuri, prezenta la inceput, s-a oprit undeva la mijlocul cursei. E drept, si circuitul are o configuratie ciudata, poate neinspirata, care nu prea favorizeaza depasirile.
Solon
@modus: smile.gif Numai tu puteai sa vezi astfel! smile.gif
Noroc cu motorul ca Newey a frecat menta pe la RBR!
Ma intreb oare Lotus Reno de ce nu o fi castigat?
R19/16v
Soloane, ai vazut conferinta de presa?
Solon
Nu.
Modus
QUOTE(Solon @ 16 Oct 2011, 17:10)
@modus: smile.gif Numai tu puteai sa vezi astfel! smile.gif
Noroc cu motorul ca Newey a frecat menta pe la RBR!
Ma intreb oare Lotus Reno de ce nu o fi castigat?
*



Intr-adevar, motorul nu conteaza deloc http://www.formula1.com/inside_f1/understa...sport/5280.html

bucatzel
Aha, de-aia se explica cum de Lotus-renault a strans atat de multe puncte. Iar Team Lotus am auzit ca-si cumpara un motorhome nou, numai ca sa le care trofeele pe care li le-a adus motorizarea reno.

Si asta culmea, cand suntem de atata vreme in engine freeze, si motoarele au fost aduse cam in aceeasi galeata de ceva vreme.

Poti sa recunosti linistit ca Newey e cel care castiga campionatele astea. Cred ca daca s-ar strofoca un pic, ar reusi figura si cu un motor cosworth.
Solon
sa-mi aduc aminte ce titluri lua Williams cu Newey si motor Reno!
E adevarat ca dupa aceea Newey a plecat la McLaren unde a luat iar titluri cu motor Mercedes!
Da, cred ca incep sa vad un tipar aici!:) adica Newey!
ssilviu
Și intre 2000 și 2009 a fost în concediu, nu? smile.gif
R19/16v
Soloane, ia uite-te tu la conferinta aia si vezi ce zice neamtu de reno.
Solon
Da, mah, bine! Exact acum lasa balta totul, ca sa ma uit la conferinta! Happy?
Diplomatia nu are uneori o legatura stransa cu realitatea!
DragosP
QUOTE(R19/16v @ 20 Oct 2011, 15:54)
Soloane, ia uite-te tu la conferinta aia si vezi ce zice neamtu de reno.
*


Ce-a zis? Că mi-e lene să caut și să mai și ascult toți spălăciții.
R19/16v
QUOTE(Vettel@PressConferenceKorea2011)
Sebastian VETTEL: Well, I think it is good to see that the whole team keeps on pushing. In terms of preparation it wasn’t ideal, as I think most of us were a bit tipsy after the last race after the Sunday night. But we clearly deserved that. Now to come here and after a tough Friday and tough Saturday morning to come back in qualifying and then in the race, the car was fantastic. It was so much fun to drive. The car was getting quicker and quicker. When the safety car came I didn’t really need that to be honest. Lewis came closer again and I was struggling a little bit with the tyres but then the car seemed to stabilise and come back and I was able to open a gap just before we had the second pit-stop and then to the end it was just fantastic. On the prime I could push when I had to and got a little bit of a gap as those guys were fighting. But it is fantastic. After last weekend the Drivers’ Championship, this weekend the Constructors’ Championship for the team is fantastic. Also I want to say, especially and in particular at this place, a lot of thanks to Renault. They have been pushing so hard. I think we showed as a team a lot of morale after last year when we had the engine failure here to come back and still win the championship last year. Faultless from the Renault side. The engine is working fantastically well. We are very competitive on those circuits with long straights like Monza or here again so all in all the package is fantastic. The guys are enjoying it and I think we do as well so thank you very much and I am very, very happy today.


QUOTE(Webber@PressConferenceKorea2011)
Yeah, well, it is the team’s day today. The Constructors’ is a massive thing, back-to-back. Very, very impressive from the guys and the girls. As Seb touched on, Renault as well. Reliability is faultless this year from the car, 100 per cent reliability from everyone there, with the exception of my non-finish in Monza, so it has been a phenomenal year


DRIVER QUOTES
bucatzel
Bine-bine, da' anul asta parca n-au fost prea multi care sa abandoneze din cauza motorului. Ca de cand motorul trebuie sa reziste "o vesnicie", nu si-au mai permis sa le seteze chiar la limita. Da, o iesit clar mai bine decat anul trecut, dar ar fi fost culmea sa nu invete nimic din datele de anul trecut.
ATM
...si iar vin eu sa ma plang ca fiabilitatea asta omoara spectacolul, asa cum era el odata demult prin anii 90...e al dracu de plicticos sa vezi 24 de masini la start si 22 la final. Pai unde is emotiile alea cand aveai favoritul conducand cu 30 de secunde avans...si cu 10 ture inainte de final, fum d-ala albastru si mult pe tot traseul? si mai alunecau inca doi nevinovati pe urmele de ulei...atuncea era de la extaz la agonie, pe cand acuma, mare fleosc, doar DRS-ul ce mai aduce niscaiva spectacol. Plus bezmetici ca Petrov sau inghesuieli cum a patit-o Button cu Vettel cursa trecuta. Altadata vedeam incidente ca astea in fiecare cursa si nu se mai oripila nimeni. Acuma cum se zgarie doi insi , cum dau doi stropi de ploaie, cum nu se lasa unu depasit (waving), pac penalizare si/sau safety car. In trecut era mult mai simplu: iete masina, iete sensul de alergare, incearca sa ajungi cu ea (aproximativ) intreaga la final, treaba ta cum te descurci, si daca iei si v-un punct, cu atat mai bine. Acuma...eeeeh.....siguranta, fiabilitate, economie, ecologie...cat de curand vedem "cedeaza trecerea" si airbag sofer in ritmul asta.
Modus
Lotus Renault va testa in Coreea un esapament cu efect Coanda

http://confidential-renault.fr/En-Coree-la...estera-un-i3518

xcss
De-ar testa un Grosjean cu efect Kubica...
centurion
Dar de ce nu direct un Kubica in loc de Grosjean? Ar fi frumos un cuplu de piloti Raikkonen - Kubica la Lotus Renault.
Inca sper in acest sezon la o victorie a celebrei marci Lotus in F1.
xcss
Pentru simplul motiv ca Robert e cam fubar... Nu prea are sanse sa revina in F1 curand. Cat despre marele Jean, Bernie insusi i-a recomandat un examen oftalmologic, deci daca nu face ceva fabulos in curand, e cam pa.
Tomcat
Calificari, MP al Coreei de Sud:
1. Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) 1:37.242;
2. Sebastian Vettel (Germania/Red Bull-Renault) 1:37.316;
3. Lewis Hamilton (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:37.469;
4. Fernando Alonso (Spania/Ferrari) 1:37.534;
5. Kimi Raikkonen (Finlanda/Lotus-Renault) 1:37.625;
6. Felipe Massa (Brazilia/Ferrari) 1:37.884;
7. Romain Grosjean (Franța/Lotus-Renault) 1:37.934;
8. Nico Hulkenberg (Germania/Force India-Mercedes) 1:38.266;
9. Nico Rosberg (Germania/Mercedes-AMG) 1:38.361;
10. Michael Schumacher (Germania/Mercedes-AMG) 1:38.513;
11. Jenson Button (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) 1:38.441;
12. Sergio Perez (Mexic/Sauber-Ferrari) 1:38.460;
13. Kamui Kobayashi (Japonia/Sauber-Ferrari) 1:38.594;
14. Paul di Resta (Marea Britanie/Force India-Mercedes) 1:38.643;
15. Pastor Maldonado (Venezuela/Williams-Renault) 1:38.725;
16. Daniel Ricciardo (Australia/Toro Rosso-Ferrari) 1:39.084;
17. Jean-Eric Vergne (Franta/Toro Rosso-Ferrari) 1:39.340;
18. Bruno Senna (Brazilia/Williams-Renault) 1:39.443;
19. Vitali Petrov (Rusia/Caterham-Renault) 1:40.207;
20. Heikki Kovalainen (Finlanda/Caterham-Renault) 1:40.333;
21. Timo Glock (Germania/Marussia-Cosworth) 1:41.371;
22. Pedro de la Rosa (Spania/HRT-Cosworth) 1:42.881;
23. Narain Karthikeyan (India/HRT-Cosworth) fara timp;
24. Charles Pic (Franța/Marussia-Cosworth) 1:41.317 (retrogradat 10 pozitii).

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.