radu m
24 Oct 2010, 21:25
fratilor am o problema cu dacia mea 99 porneste greu la rece am fise,buji,capac delcou nou ,platina
porneste la a4'5 cheie inainte imi pornea la prima cheie eu suspectez electromotorul
astept pareri
cu respect radu m
Alex4u
24 Oct 2010, 21:55
pompa de benzina baga??
ursu_florin2002
25 Oct 2010, 09:50
nu are treaba electromotorul ca porneste masina greu. De la el :porneste sau nu porneste.(adica invarte ca bendixul sa agate coroana sau nu ). Incearca cum zice Alex :pompa de benzina (membrana) , dar nu cred ca ar fi probleme ca nu ar porni deloc. Incerca avansul (din delcou ) , cablul de excitatie sa fie strans (cel de la condensatorul de la delcou ) , garnitura capac carburator sa nu fie ciupita , jigloarele curatate. Curata carburatorul macar cu benzina (desfacut complet , apoi strangi tot la loc) -dureaza cam juma` de ora maxim. Regleaza plutitorul din CNC(camera de nivel constant) , distanta la platina , si la bujii. Verifica toate astea ca undeva gasesti o buba. Filtrul de benzina , sa fie curat.
Parerea mea: ori bujiile iti raman inecate , deci sunt umede ; ori pierzi benzina din cnc. Incearca mai intai sa amorsezi pompa de benzina la mana. Sau trage un pic socul la pornire , apoi il bagi la loc....daca sta in relanti.
Paulorossi
25 Oct 2010, 10:46
nivel prea mare in CNC
radu m
25 Oct 2010, 13:48
salut bujiile arata bine filtrul de benzina l'am curatat avansul e bun nivelul din cnc cum se regleaza?
am mai observat ca in toba finala ,cand o pornesc imi curge apa
Alex4u
25 Oct 2010, 16:27
ala e condens ..e normal ....sa curga apa....legat de cnc..desfaci capacul la carb..sucesti capacul de la carburator cu plutitorul in sus...si bagi printre plutitor si capac o tigare daca e asa razant e ok daca nu mai apesi pe ala sa fie..cam asa..
hutzzyy
25 Oct 2010, 18:13
iti picura benzina pe la relanti .si de asta proneste greu. ia o granitura la carburator si pune silicon pe ea si strangeo bine
bafta
Paulorossi
26 Oct 2010, 07:33
Ia explica-mi cum poate picura benzina la relanti?
radu m,nivelul in CNC se regleaza la jumatatea planului inclinat din CNC.Deformezi tija plutitorului,pui totul la loc,pornesti masina,o lasi un min.,opresti si iar desfaci capacul de la carb sa vezi nivelul.Daca nu e bun iar deformezi tija plutitorului pana iti iese nivelul.
Spor.
hutzzyy
26 Oct 2010, 08:43
Ai carburatorul inundat cu benzina
Paulorossi
26 Oct 2010, 13:17
hutzzyy,nu vorbi prostii daca nu stii.Induci omu in eroare.Probabil e relantiul inundat
Daca ar avea carburatorul inundat cu benzina nu am mai porni in vecii vecilor.
PH-06-BOA
26 Oct 2010, 15:51
Ca sa te asiguri de cea mai plauzibila, adica ramane carburatorul gol de seara pana dimineata, si pana pompa umple, dai atatea chei, dimineata inainte de a porni, demonteaza capacul sa vezi ce nivel e. In rest fa cum spune Paulorossi, dar e posibil si ca, la oprire sa continuie benzina sa inunde carburatorul, datorita cuiului, care nu inchide, temperatura care o are motorul pana se raceste produce expandare in pompa, si fiind returul infundat, inunda. Sunt variante.
radu m
26 Oct 2010, 18:28
multumesc mult pt raspunsuri
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.