Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: EGR
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Probleme tehnice - Dacia Duster
balcanic
Am cautat si nu am gasit nimic de acest zgomot.

La oprirea motorului , la 1,5 DCI 110 dar banuiesc ca si la cel de 85 cp se aude un zgomot ca un harsait( de vreo 3-4 ori).
este cumva zgomotul produs de vana egr?

Multumesc anticipat ptr. raspuns


Se aude bine din exteriorul masinii, din interior mai greu ( trebuie sa fie foarte liniste)
C@talin
da bun si ? smile.gif
e normal
balcanic
Vroiam sa stiu daca asa trebuie sa faca.
Agrig
Vezi de ceva curele .

Grig
balcanic
legat tot de acest zgomot la egr...de cate ori se aude acel "harsait"? La mine cred ca face de vreo 4-5 ori, dar am auzit la alta doar de 2 ori...Are vreo importanta de cate ori face?
Squirrel
Până una-alta, dimineață mi-a făcut o maare surpriză!
A început să clipească în bord indicatorul catalizatorului preț de cca. 2 minute și era la relanti!
Așa că va trebui să merg nițel la dealer să rezolv problema anvelopelor de iarnă și să dau cu subsemnatul în condica de Opinii, sugestii și reclamații
balcanic
QUOTE(balcanic @ 26 Oct 2010, 20:27)
legat tot de acest zgomot la egr...de cate ori se aude acel "harsait"? La mine cred ca face de vreo 4-5 ori, dar am auzit la alta doar de 2 ori...Are vreo importanta de cate ori face?
*



A ascultat cineva la diesel la oprire sa auda de cate ori se aude acel "harsait"?
C@talin
depinde valva aia nu e mereu la fel de deschisa

se aude de cate ori e necesar.pana ea se inchide complet la luarea contactului.

poate la tine in momentu ala era mai mult deschis decat la alte masini.

tine minte asta, nici un motor nu e reglat la fel.
fiecare e unic in felu lui wink.gif .chiar daca e acelasi model

ps tu te sperii acuma de dci asta.asteapta la iarna cand sunt -10 -15 grade sa vezi cand il pornesti dimineata la relantii zici ca se rupe biggrin.gif

deh insonorizarea e de vina lipsa ei mai exact.
balcanic
am vazut, am vazut...cand a fost rece acum 1 saptamana dupa ce am pornit motorul m-am dat jos sa vad daca nu s-a rupt ceva, am crezut ca a cazut motorul. radmasa.gif
caphonne
Dupa ce pornesti diselarul sa nu pleci instant cum vad la altii.Stai si tu macar un minut doua sa se ''unga'' turbina la fel si inainte de a opri masina e bine sa o lasi un pic la relanti.Asta o stiu de la un nene care repara turbine.
balcanic
QUOTE(caphonne @ 2 Nov 2010, 20:24)
Dupa ce pornesti diselarul sa nu pleci instant cum vad la altii.Stai si tu macar un minut doua sa se ''unga'' turbina la fel si inainte de a opri masina e bine sa o lasi un pic la relanti.Asta o stiu de la un nene care repara turbine.
*




Multumesc pentru sfat.
De plecat si la cea pe benzina stau cam 1 - 2 minute pe loc sa se dezmorteasca un pic motorul.
Oricum am observat ca la rece se aude si un turuit ca de mitraliera cam pe la 2500 turatii , si am inteles( tot de pe forum) ca ar fi injectoarele.
Initial am pus motorina OMV premium dar acum am trecut pe OMV sprint si pare ca sa mai diminuat si zgomotul( turuitul biggrin.gif ).
C@talin
e normal si militraiera serios.
se aude si la dci de 85 smile.gif
balcanic
QUOTE(C@talin @ 2 Nov 2010, 21:04)
e normal si militraiera serios.
se aude si la dci de 85 smile.gif
*




smile.gif

Oricum motorasul trage destul de bine , Ce ma mai sacaie este agatatul din 1 in 2 al cv. trebuie sa bagi din 1 in 2 foaret lin ca sa nu agate.

Stiu ca am cam de viat de la subiectul "EGR", dar daca tot este lumea prezenta pe aici mi-am permis sa largesc subiectul. biggrin.gif
P-A-C-O
QUOTE(balcanic @ 25 Oct 2010, 16:39)
La oprirea motorului , la 1,5 DCI 110 dar banuiesc ca si la cel de 85 cp se aude un zgomot ca un harsait( de vreo 3-4 ori).
este cumva zgomotul produs de vana egr?
*


la cel de 110CP este vorba de diag.-ul care se face la oprirea motorului pentru vana EGR si voletul de aer

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.