Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4
Ion_R5
Sambata 30.10.2010 am fost la Pitesti sa ridic masina:
Dacia Logan 1.6 16v Black Line Noir Nacre
Am mers cuminte pana la Bucuresti pe autostrada cu 90 - 100 km/h. (turatia cam 2700 - 2900 rpm)
Masina noua nu e mult de comentat.
*Mi-a placut ca are din fabrica:
- capitonaj la capota motorului
- capitonaj la peretele dintre motor si habitaclu (unul pe exterior spre motor si inca unul pe interior in habitaclu)
- am vazut sub scaune trase circuitele electrice pentru incalzire in scaune <nu are incalzire in scaune>
*Ceea ce nu mi-a placut:
- montajul nu este foarte ingrijit realizat (diverse componente din plastic - si in habitaclu, dar in special la compartimentul motor au urme de "atins"- care se vad pe plastic. Sigur, daca freci cu degetul zona respectiva, urma respectiva se atenueaza sau chiar dispare <nu e propriuzis o zgarietura>)
- etichetele din copartimentul motor - din hartie - unele din ele sunt aproape desfacute sau partial desprinse. (iti da senzatie ca parca a mesterit cineva la masina - sau ca masina a fost asamblata intr-un atelier de bricolaj - nu intr-o uzina)
- e un furtun din cauciuc in compartimentul motor care face legatura intre capacul de deasupra chiulasei si corpul din plastic de la admisia de aer (spre partea cu clapeta de acceleratie) si mai departe pleaca din el un furtun din plastic <de combustibil presupun - probabil recuperare vapori benzina sau vapori ulei din carter> Acest furtun avea pe el ulei, la capatul unde era infipt in stutul din capacul chiulasei (nu gasesc deloc OK prezenta uleiului pe exteriorul acelui furtun)
<aici ma gandesc sa nu fi forjat masina cei de la dealer sau cei din fabrica sau la transport si de asta a aparut uleiul acolo - ca sa nu ma gandesc la ceva mai nasol - cineva sa fi umblat/schimbat ceva pe la masina - Ramane sa vad in timp daca totul e OK ca sa nu mai fac presupuneri>
- la verificarea uleiului pe joja - nivelul uleiului depasea de nivelul maxim (din cate am apreciat cam cu 2 - 3 mm peste maxim). Am incercat de mai multe ori sa vad nivelul de ulei si pe joja nu este o delimitare clara - apar dare de ulei pana mai sus, dar sigur uleiul nu e pana acolo (sunt scurgeri de pe teava in care sta joja)
Explicatia vanzatorului: "E un pic peste nivel uleiul, dar nu are nimica, ca daca e mai mult il arde". I-am raspuns ca in nici un caz uleiul nu are voie sa depaseasca nivelul maxim fiindca face presiune suplimentara in carter si deterioreaza garniturile motorului - insa m-am oprit la atat fiindca nu vroiam sa imi stric ziua <era ora 14 si nu mai era nimeni in service la ora aia, care sa extraga uleiul in surplus>
Totusi sunt constient ca masina asta e. Daca vream ceva de calitate (sa zicem Skoda Octavia) - trebuia sa dau aproape dublu.
Cand am ridicat masina de la dealer avea 9 km la bord. (La voi cat era km cand ati ridicat masina?)
Despre performante nu pot sa spun inca nimic. La mers cuminte - cam 90 km/h consumul s-a stabilizat la 6.1 l/100km pana la intrarea in Bucuresti. Acum e undeva pe la 7.2
Motorul e silentios. Servodirectia nu e asa de eficienta ca la alte masini (volanul nu se misca foarte usor), insa nu e ceva deranjant.
Deocamdata atat. Ramane sa merg cu ea mai mult si sa postez impresii si poze.
alexalina
Poze?
zanzie
QUOTE(Ion_R5 @ 1 Nov 2010, 13:35)
Daca vream ceva de calitate  trebuia sa dau aproape dublu.


Cat a costat?
argon
care dublu, noua Octavia de 1.6 cu toate dotarile ce le ai pe logan e 13.000, asa ai dat 9500 pe o masina de 5500 cu ceva dotari.
cj98czh
QUOTE(Ion_R5 @ 1 Nov 2010, 12:35)
- am vazut sub scaune trase circuitele electrice pentru incalzire in scaune <nu are incalzire in scaune>

*




Tare ma tem eu ca firele ce le-ai vazut sunt de la pretensionarile centurii de siguranta ...

Ai airbag-uri laterale? ca daca da ... atunci o parte din fire pt. asta sunt ..
dr_mKe
Argoane, de ce nu-ti iei tu Skoda Octavia cu toate dotarile la pretul asta ? Ia zi ?!

S-o stapansesti sanatos multi km de acum inainte.

Ion_R5
Am dat 29142,81 RON + 3 vouchere
echivalent Euro 6809 (include aici si pachetul legislativ in valoare de 40 euro, stingator, trusa medicala, triunghiuri reflectorizante)
######################
Pretul de lista 9500 Euro
+++++++++++++++++
Reducere 100 Euro
######################
Urmeaza taxa de mediu/prima inmatriculare, circa 700 euro
Asta inseamna cam 7500 Euro cu totul.
Cam la 12800 Euro se putea lua Skoda Octavia 1.2 TSI --- adica un pic peste 10000 cu vouchere. Sigur, deja e alta masina.
Ca sa nu se inteleaga altceva - am optat pentru Logan. La consumul de benzina, tot pe acolo e si orice alta masina pe benzina.
cdadan
Fiindca nu-i place 1.6 MPI. Nu se cade sa faca rabat la numarul de supape. Asa ca strange bani pentru TDI. tongue.gif

Ontopic: asteptam poze si de ce nu, lista de dotari. Cred ca e primul Black Line de pe forum.
dr_mKe
1.2 TSI este un motor excelent, la fel si 16v-ul de pe Logan.
argon
Pacat ca la Logan doar motorul e.
bmwh548
N-as vrea sa incepem discutii interminabile pe topicul colegului, dar motor de 1.2 (fie el si TSI) sau 1.6MPI pe o balena ca Octavia? radmasa.gif
dr_mKe
Nu incepem, dar ar trebui sa mergi sa pui mana si vezi cum merge motorul ala intai.

Dpv al motorizarii 16v-ul este o caciula foarte portrivita pentru Logan.
Ion_R5
QUOTE(cj98czh @ 1 Nov 2010, 14:42)
Tare ma tem eu ca firele ce le-ai vazut sunt de la pretensionarile centurii de siguranta ...
Ai airbag-uri laterale? ca daca da ... atunci o parte din fire pt. asta sunt ..
*


Nu are air-bag lateral.
O sa mai ma uit inca odata - apropos de pretensionarile centurii...
Cablurile pe care le-am vazut eu, vin chiar in fata sub sezut si se termina cu o mufa, care are in capat o alta mufa "oarba" <nu mai pleaca nici un fir din ea> - insa va trebui sa ma uit mai bine, eventual cu o lanterna.
Am presupus ca este vorba despre circuitul de incalzire in scaune <Black Line fiind comercializat initial in Franta, am presupus ca pentru francezi a avut o lista mai lunga de dotari, printre care si incalzire in scaune>
Lista dotarilor - nu am asa ceva. Chiar o sa scriu la vocea clientului sa imi trimita o specificatie detaliata a masinii - sa vad daca primesc asa ceva.
Ca idee, Black Line este un nivel de dotare intermediar intre Laureate si Prestige.
Fata de Prestige nu are:
- geamuri electrice spate (se pot pune optional)
- jante aliaj (se pot pune optional)
Fata de Prestige are in plus:
- satelit comanda radio/CD montat pe coloana volanului
- radio/CD-ul are mufa de intrare sursa auxiliara
#################
Apropos de ce are, ce n'are: Prestige faza 2 nu mai are schimbator imbracat in piele si nici reglaj lombar la scaun sofer, desi la faza 1 aveau.
Tot asa am constatat cu surprindere ce nu mai care cheder de cauciuc la parbrizul din fata, pe latura de la plafon. Am vazut cateva tot faza 2 care aveau, dar am vazut si masini cu numere rosii care nu mai aveau.
Astia scot tot de pe masina.... sad.gif E cam de rusinica chestia asta, s-au zgarcit si la o bucata de cauciuc de 1.1 m
#################
Mai sunt cateva diferente fata de Prestige: culori bord, fete usi, tapiterie.
Personal as fi preferat culoarea Gris Platine, insa asta e singurul pe care l-am gasit: Negru metalizat (Noir Nacre)
Ideea e ca acuma nu se mai gasesc la vanzare decat cu motorizarile 1.2 sau 1.4 - dar fara aer conditionat.
Eu am preferat sa iau un motor destul de puternic si am optat pentru 1.6 16v. Luasem in calcul si 1.5 DCI 85 cai, insa am ramas pana la urma la benzinar
Referitor la motorul 1.2 TSI de pe Octavia - mi s-a parut cam subdimensionat pentru Octavia - asa ca idee. Am facut test-drive cu Octavia 1.4 TSI si se misca bine - insa m-am gandit ca 1.2 TSI e destul de impins ca motor si cu multi senzori/electronica. E suficient sa nu mearga un senzor in parametrii si masina nu mai trage si consuma ca porcu' (din pacate in teorie sunt toate bune si frumoase. In realitate, daca ai probleme cu orice masina ar fi - cei de la service de multe ori nu pot sa identifice problema si te plimba .... si in plus tot schimbi piese pe banii tai, pana ai noroc sa dai de piesa care a generat defectul.) Doamne fereste de probleme. Probabil ca de asta multi opteaza pentru Logan - e mai simplu si sunt mai putine de stricat la el.
argon
QUOTE(dr_mKe @ 1 Nov 2010, 16:09)
Dpv al motorizarii 16v-ul este o caciula foarte portrivita pentru Logan.
*


Branza buna in burduf de caine. Multi kmp fara probleme!
Ion_R5
Multumesc frumos pentru urari. Asemenea si voua.
Apropos de chestii "ciudatele"
Ieri m-am uitat prin portbagaj... In laterale, spre aripile spate simetric stanga dreapta sunt un fel de mici compartimente, iar la margini sunt prinse tablele prin sudura in puncte, formand o muchie - chiar acolo unde se termina covorul de pasla care acopera roata de rezerva. Pe muchia din dreapta, buza respectiva este acoperita cam 70% din lungime cu 2 bucati de cheder de cauciuc, de aproximativ 10 cm fiecare. In partea stanga (simetric) insa nu este nici un cheder de cauciuc montat pe muchia imbinarii celor 2 table.
Nu stiu, parca zici ca au pus unde si-au adus aminte...
O intrebare: Inele de ancorare aveti in portbagaj? Daca da, la ce nivel de echipare?
Trebuie sa ma mai uit, dar parca la mine nu am vazut inele de ancorare. Stiu ca am vazut la MCV asa ceva.
PS: poze cred ca o sa pun cam peste 1 saptamana.
Cam in 10 zile primesc cartea de identitate, care am inteles ca vine cu folia de secretizare aplicata.
Stie cineva care sunt pasii urmatori (fisc, politie, etc) si cam ce presupune? (taxe, acte, etc)
A montat cineva alarma? Ce alarma? Am citit aici pe forum ca se poate activa si o functie din UCH. Aveti ceva idei?
Multumesc anticipat!
<span class='edit'>1 Nov 2010, 15:58:</span>
Am in plan urmatoarele modificari/imbunatatiri:
- presuri + huse
- montare protectii de plastic la pasajele rotilor (aripi), eventual si aparatori de noroi
- jante aliaj (de preferat tot pe 15" desi nu sunt foarte estetice)
- vopsit tamburi spate (am vazut ca mai toate masinile de pe strada au tamburii ruginiti - parca ar fi gazati cu vopsea, nu vopsiti cu simt de raspundere)
- vopsit jante tabla (aceeasi observatie ca la tamburi)
- arcuri sport Eibach (pastrand amortizoarele originale)
- senzori parcare spate (eventual si fata)
- alarma
- antifonare interior (cu vopsea cauciucata sau benzi alu-bituminoase)
- dimmer becuri faza scurta (diminuare tensiune alimentare pe becuri faza scurta - pentru mers ziua - prelungeste viata becurilor)
- folie geamuri spate si luneta
- eventual evacuare majorata
- eventual dupa 10.000 km montare instalatie GPL, daca o sa merg foarte multi km/an (din calculele de acum - cam 10000 km/an, dar daca merg mai mult, poate ii pun GPL)
Ceea ce nu as face si am vazut ca sunt topicuri intregi pe aici:
- schimbat becuri cu tot felul de leduri, mai colorate sau mai incolore
- tot felul de modificari sau investitii care sa transforme Loganul intr-o masina "super" ... iar cand faci totalul vezi ca ai mai bagat 2000 - 3500 Euro in masina (am citit de exemplu un topic cu un tip care a pus turbina pe motorul de 1.4 si a scos peste 100 si ceva de cai... etc...)
para06
de ce ti-ai luat 1.6 16v daca te gandesti la GPL?


Iti luai un 1.5DCI si nu aveai treaba cu consumu
Shush
QUOTE(Ion_R5 @ 1 Nov 2010, 15:27)
- dimmer becuri faza scurta (diminuare tensiune alimentare pe becuri faza scurta - pentru mers ziua - prelungeste viata becurilor)
*


Si tu crezi ca merita sa iti bagi nasul in instalatia electrica a masinii ca sa te tina 2 becuri cu una-doua luni mai mult ?
tribunul
10 lei un bec.
IRONICK
QUOTE(tribunul @ 1 Nov 2010, 17:12)
10 lei un bec
Nu becurile de 10RON se ard, ci alea la 100RON.
dogy_10
QUOTE(Ion_R5 @ 1 Nov 2010, 14:09)
Nu are air-bag lateral.





Referitor la motorul 1.2 TSI de pe Octavia - mi s-a parut cam subdimensionat pentru Octavia - asa ca idee. Am facut test-drive cu Octavia 1.4 TSI si se misca bine - insa m-am gandit ca 1.2 TSI e destul de impins ca motor si cu multi senzori/electronica.
*



tot atata electronica are si ala in el, in plus are mult mai mult cuplu, care se simte

QUOTE(para06 @ 1 Nov 2010, 15:03)
de ce ti-ai luat 1.6 16v daca te gandesti la  GPL?

*



dc nu ar merge gpl pe 16v? sau e vreun motor supersport si nu merge pus? vw pune gpl din fabrica pe 1.4tsi de 150cp
bogdan_dsn
Legat de 1.2 tsi pe octavia, eu am condus si masina chiar se misca bine.
cdadan
QUOTE(para06 @ 1 Nov 2010, 16:03)
de ce ti-ai luat 1.6 16v daca te gandesti la  GPL?
Iti luai un 1.5DCI si nu aveai treaba cu consumu
*


Cu GPL, la pompa ii da rusinica lu' 1.5 dci. blush.gif Sa nu mai zic in afara pompei. cool.gif
Ion_R5
Recomand sa cititi topicul referitor la dimmer faza scurta:
http://www.daciaclub.ro/Dimmer-faza-scurta-t190283.html
Eu unul il gasesc util. (atat protectia becului cat si diminuarea consumului pe timpul zilei)
In ceea ce priveste eventualitatea montarii instalatiei GPL - lucrurile stau simplu,
pentru un parcurs de circa 10000 km/an, nu cred ca ma apuc de modificari, insa daca ajung sa merg 20000 - 30000 km/an, atunci ma gandesc la asta.
Ramane de vazut cum vor evolua preturile carburantilor.
Sigur, varianta diesel 1.5 dci 85 cai, o luasem si eu in calcul, dar am zis ca nu merg mult si m-am oprit la benzinar. La diesel mai e riscul cu injectoarele, pompa de inalta si turbina. Daca s-a dus ceva, s-a dus si economia.
Oricum, intrebarea nu am inteles-o.... "GPL pe 1.6 16v?"
De ce, trebuie pus numai pe 1.4? ...care dupa ce e lesinat, pe GPL sa devina si mai lesinat?
andreiutzu
omu are dreptate referitor la cablajele de sub scaune...sunt pentru incalzire in scaune!
sa o stapanesti sanatos si multi km fara niciun fel de incident!
bossake
QUOTE(bogdan_dsn @ 1 Nov 2010, 16:50)
Legat de 1.2 tsi pe octavia, eu am condus si masina chiar se misca bine.
*


eu as zice ca se misca undeva la limita decentei. Dar depinde si cu ce masina esti obisnuit.
Oricum e un motor suuuper ok fata de cel pe care l-a inlocuit (1.6 mpi 8v 102cp).

Felicitari pt achizitie si sa te plimbe sanatos cat mai multi km. smile.gif
dr_mKe
La mine se arata cam 40.000 km rulaj anul asta si totusi n-am ganduri serioase de GPL.
Numai ce m-am intors dupa 350 km, consum 6.5% si am mers ca racheta tongue.gif
cdadan
QUOTE(bossake @ 1 Nov 2010, 22:19)
eu as zice ca se misca undeva la limita decentei. Dar depinde si cu ce masina esti obisnuit.
*


Se misca mai mult decat decent. Indiferent cu ce masina esti obisnuit. wink.gif
Iar pe Polo ce sa mai zic, e argint viu, sfarleaza. Bijuterie, ce mai ...
dr_mKe
Ca sa conchidem, are reprize superioare unui 1.6 de 100-110cp aspirat si asta cu MULT !
cdadan
+1 up.gif
Alex4u
Sa o stapanesti sanatos...asteptam si noi poze sa vedem :> pe ce ai dat banii:P
cepy
de ce toata lumea e innebunita dupa skode?ca au motoare volkswagen.poate skodele vechi erau un mit,insa cele noi lasa destul de mult de dorit.stiu 3 skode noi ale prietenilor si toate cu probleme.la 12000.personal la 12000 mi-as fi luat un megane,insa consider ca si cei de la renault nu mai fac masinile ca pe vremuri.astfel ca as opta pt o japoneza sau coreena,un mitsubishi sau o kia,honda sunt mai scumpe.scuze de off.
felicitari pt masina.multi km fara probleme.cred ca pt romania e un motor bun.taxe nu prea mari si destula putere.
Ion_R5
smile.gif M-ai amuzat.
Nici o masina nu se mai face ca acum 15 sau 20 de ani.
Eu am luat in calcul 3 masini pentru achizitie:
1. Mitsubishi Lancer Classic
2. Skoda Octavia Tour
3. Dacia Logan
Mitsubishi Lancer Classic 1.6 16v - nu se mai fabrica din 2008. La inceputul lui 2010 mai erau vreo 4 bucati pe stoc, insa nu imi dadusem eu inca rablele ca sa iau vouchere. Cand m-am interesat mai indeaproape nu intrau in programul Rabla (erau inscrise din decembrie 2009 ca sa nu se plateasca taxa de prima inmatriculare) --- deci a picat
Skoda Octavia Tour 1.9 TDI --- taxa de inmatriculare circa 1200 euro --- deci a picat. Alternativa Skoda Octavia 2 motor 1.2 TSI ---circa 12800 iese din bugetul meu
Dacia Logan --- a ramas in schema smile.gif
Cred ca trebuie vazut lucrurile obiectiv, atunci cand comparam 2 masini.
Nu trebuie sa facem o comparatie 100% subiectiva "Dacia versus Skoda, sau versus Mitsubishi"
Dincolo de performantele din fisa tehnica, daca te uiti la o masina poti aprecia prin comparatie cata manopera cuprinde: cat de capitonata e, cat de bine e vopsita, cordoane de mastic, cum sunt imbinarile realizate la caroserie, calitatea cauciucurilor (chedere) si finisajele plasticelor, cum sunt turnate piesele metalice - si imbinarile lor - in special in compartimentul motor, etc
O masina gen Mitsibishi Lancer Classic (generatia 2004 - 2008) e clar ca nu mai gasesti azi. Motor transversal montat aerisit, la care servisarea se face foarte usor, masina eleganta - un sedan clasic.
Masini cu o caroserie joasa in genul Lancerului (sau Hyundai Accent generatia anterioara) - nu se mai fabrica azi
Acum se poarta masinile "umflate cu pompa" care au o tinuta de drum care lasa de dorit - ofera o imagine de masivitate/robustete - insa tabla e ca o poleiala de subtire. Impresioneaza (ne)cunoscatorii prin masivitate, care este confundata cu robustetea si fiabilitatea - strict in plan vizual.
Skoda Octavia Tour - o masina foarte echilibrata, bine realizata. Pacat ca nu mai sunt motorizarile ALH (euro3) cu pompa clasica - care mergeau ca tractoarele smile.gif si consumau cu pipeta.
Dacia Logan - e si ea o masina care isi face treaba in felul ei. Aici am o mare nedumerire cu cata ura vorbesc conationalii despre Logan - si ma refer aici la cei care nu au si nu au condus Logan.
Cred ca e o reminiscenta a faptului ca inainte de 1989 nu gaseai decat Dacia.
Dar ar fi trebuit sa depasim asta. Loganul eu il vad acuma un fel de Golf 1 la momentul respectiv. O masina "populara" (ca sa nu zic masina saracului) cu care iti faci treaba si care tine cat de cat cu buzunarul. Daca o iei ca sa faci liniute, sau sa te tii dupa BMW-uri inseamna ca n-ai dat tu banii pe masina, sau ca nu ai stiut ce cumperi - undeva tot problema omului. Daca insa iti dai cu parerea despre masina si nici macar nu ai condus-o, atunci e bine sa fi mai rezervat.
Eu deocamdata am 270 km parcursi, si sunt rezervat smile.gif
cepy
la 12000 ma refeream la ultimul model de lancer,lancer 10,insa aici nu intra si taxa de inmatriculare.eu personal pana sunt multumit de ambele masini pe care le am si de clio si de kia,bine ,kia are doar 2 ani si 17500km.
bogdan_dsn
Pai in diferenta aia de bani pentru skoda ca eu masina asta o stiu, intra tabla galvanizata, alta tinuta de drum, scaune mai confortabile, etc.

LE: Nu zic ca loganul nu e ok pt banii lui, am in familie unul si il conduc destul de mult.
einstein1984
PEntru linistrea ta sufleteasaca, loganul nu are tamburii gazati cu vospea, ii are metal natur. Idem planetarele. Jantele in schimb sunt vopsite in camp electrostatic, ruginesc doar daca se zgarie vopseaua.
diesel_power
Skoda Octavia Tour nu se mai fabrica asa ca puteai sa o scoti de la inceput din calcul tongue.gif
Ion_R5
Mai erau Octavia Tour pe stoc.
Referitor la vopseaua de pe jante... mai toate jantele la Logan le-am vazut ruginite in locurile in care capacele nu acopera janta - probabil dupa 1 - 2 ierni.
Mi se pare cam repede.
La mine, din cate am vazut, tamburii sunt vopsiti cu negru. O sa ma edific cand dau rotile jos sa pun anvelope de iarna.
tribunul
Daca se pisha cainii pe roti iti ruginesc si capacele nu numai jantele.
argon
QUOTE(einstein1984 @ 2 Nov 2010, 13:21)
Jantele in schimb sunt vopsite in camp electrostatic, ruginesc doar daca se zgarie vopseaua.
*




Lasa vrajala, ca nici tu nu crezi ce zici.
einstein1984
Daca tu lasi o janta noua pe in apa, eu zic ca nu rugineste. Daca IonR5 zice ca ruginesc unde nu sunt acoperite de capace, eu zic ca asta inseamna ca acolo a reusit sa o zgarie.
Ion_R5
Probleme de genul asta - rugina superficiala la masini relativ noi (dupa 1 - 2 ierni) am observat si la utilitare (in genul cabina simpla sau dubla/ sasiu cu bena in spate - Kia, Hyundai) la care atat pe sasiu cat si pe panourile benei apar puncte de rugina "superficiala". Probabil in zone in care au sarit praf/nisip/pietricele.
Si odata instalata rugina - in 4-5 ani se extinde si poate sa faca si gaura.
Eu cred ca vopseaua respectiva e de proasta calitate si prost aplicata (strat foarte subtire - fara lac de protectie)
Ma intreb de ce nu ruginesc la fel de repede pasajele rotilor, unde rotile chiar arunca apa si pietricele/nisip din belsug.
Mai mult decat atat - era inainte vopseaua aia de jante care nu ruginea dupa 1 - 2 ani (Daca ati vazut Dacia 1100 sau 1300m - cred ca apareau puncte de rugina dupa 5 ani)
Sigur, daca vorbim de pipi de caine - acolo e deja coroziune.
O ALTA INTREBARE:
- stie cineva daca Dacia livreaza "cartela de date a masinii"?
Alti producatori au si pot pune la dispozitie o astfel de cartela de date, care contine informatii de genul:
serie sasiu
tip motor
serie motor
tip cutie viteze
serie cutie viteze
serie punte fata
serie punte spate
tip radio/CD
serie radio/CD
cod radio/CD
data fabricatiei
etc
De exemplu, pe factura de la Dacia Automobile, am regasit:
serie sasiu
serie motor / tip motor
serie cutie viteze
cod radio/CD
serie fabricatie
data fabricatiei
seria cartii de identitate
Din datele astea de exemplu nu stiu tipul si indicativul cutiei de viteze.
Ati solicitat cumva astfel de date/informatii la Dacia/Vocea Clientului? Au furnizat datele astea?
(am gasit tot pe aici pe forum informatii despre toate cutiile de viteze montate pe Logan - a se vedea fisierul atasat - trebuie sa caut eticheta cutiei de viteze, ca sa vad ce varianta am. Ar fi mai simplu sa am cartela de date a masinii)
PS: pentru Einstein - imi e greu sa cred ca reusit ca "zgarie" janta strict exact pe toata suprafata lasata libera de capac - in dreptul fiecarei zone descoperite de capac pe toata circumferinta rotilor si la toate 4 rotile.
Mai degraba ar fi un fenomen de "sablare" fina cu apa, noroi, pietricele de pe strada. Dar in acest caz ar trebui sa aiba rugina din belsug si partea inferioara a usilor, pragurile, pasajele rotilor, etc.
Mie imi lasa impresia ca pur si simplu pelicula respectiva de vopsea pemite in timp infiltrarea apei pana la tabla jentii si apare rugina. Daca e asa inseamna ca vopseaua e foarte proasta (indiferent daca e aplicata sau nu in camp electrostatic)
Am scris la Dacia chiar acum vreo 2 saptamani si raspunsul lor a fost ca "rugina respectiva superficiala nu afecteaza functional si ca nu prezinta nici un pericol in functionare".
Iti dai seama ca daca iti rugineste dupa 2 ani si vrei sa o vinzi - eventualul cumparator rade de tine si cu fundul daca ii spui asa ceva. Insa Dacia isi permite sa dea un astfel de raspuns.
Nu ramane decat sa le dau la vopsit.
Din pacate am vazut ca fenomenul nu e singular la Dacia. Chiar si la masini mai pricopsite, dupa cateva luni, vopseaua de pe jante capata un aspect mat si mai vezi si ceva puncte de rugina. Cred ca este "trendy" chestia asta cu lipsa calitatii
mihai leu
biggrin.gif masina ta este inca prea noua ca sa aibe probleme felicitari pentru achizitie si asteptam poze
referitor la cartela cu date, eu la symbol in 200l am avut o foaie tiparita- nu factura foaia extrasa sin precomanda scrisa cu font tehnic, extrasa exact din programul lor special de precomanda in care erau toate datele masinii, cu coduri specifice, inca mai am foaia
Nr de km exact atata am avut eu la symbol 9 km
am 16v si la mine au aparut imediat nistrevagi urme de ulei imediat dupa primul drum in compartimentul motor, sunt si acum, mentionez ca masina nu are nimic merge perfect
argon
QUOTE(einstein1984 @ 2 Nov 2010, 15:21)
Daca tu lasi o janta noua pe in apa, eu zic ca nu rugineste. Daca IonR5 zice ca ruginesc unde nu sunt acoperite de capace, eu zic ca asta inseamna ca acolo a reusit sa o zgarie.
*



SI toate au fost zgariate in dreptul fantelor din capacul rotii? vopseaua aia e as aproasta ca se duce singura, daca lasi janta fara capac in 2 ani s-a dus toata vopseaua, ce ma incalzeste ca nu rugineste daca o lasi in apa cand e noua?!
einstein1984
Nu crezi ca e logic sa se zgarie acolo unde nu e protejata? Ma rog, pot sa-ti arata si focusuri sau caddyuri cu rugina pe jante, insa nu vad rostul (sau problema de altfel). Daca te interesa asa mult aspectul rotilor luai jante de aliaj, nu te mandreai cu emailul negru al jantelor de tabla.
argon
Sa se zgarie in ce? aer? de butucii fata tot mancati de rugina la Sandero-urile si Loganurile proaspat iesite din fabrica ce parere ai?
einstein1984
Mancati? Aia e rugina superficiala, insa sunt si alte masini unde suprafata aia nu e protejata. Dupa instalarea capacelor jantelor nu mai are nimic.
BZN
Sa o stapanesti sanatos. Asteptam niste poze, eu sunt interesat cel mai mult de cum arata zona furtunului buclucas. biggrin.gif
Ce nu inteleg totusi..., de ce ai batut drumul pana la Pitesti, daca tot nu ai gasit exact ce cautai? Ma refer la culoare.
Ion_R5
A fost singurul Black Line 1.6 16v pe care l-am mai gasit, si am cautat la toti dealerii din: Bucuresti, jud. Prahova, Buzau, Ialomita, Giurgiu, Calarasi, Arges, Dambovita --- asta se intampla pe 6 Octombrie 2010.
Acum daca mergi sa intrebi, mai gasesti doar motorizarile 1.2 16v si 1.4, dar fara aer conditionat.
Dacia schimba/modifica acum motorizarea, pentru a respecta norma de poluare Euro5. Din cate am inteles, nu le-au iesit inca omologarea de la RAR pentru a putea comercializa masinile cu euro 5, care deja se produc. Motorizari Euro 4 nu s-au mai lansat in productie din Octombrie.
De exemplu masina mea era pe linia de fabricatie si a iesit din fabrica pe 20.10.2010
Pe de alta parte cred ca e si o strategie a celor de la Dacia ca sa vanda tot ce au acum pe stoc - cand inca mai functioneaza programul Rabla.
In mod firesc ar fi trebuit sa inceapa procedurile de omologare pentru Euro 5 mult mai devreme si sa nu existe acest blocaj in lansarea comenzilor asa cum s-a intamplat - insa fiecare producator are propriile interese si actioneaza ca atare.
Majoritatea producatorilor au trecut la motorizarile Euro 5 inca de anul trecut sau de la inceputul anului. Renault a facut miscarea astea din vara (iunie sau iulie)
De exemplu eu o sa platesc taxa de mediu/inmatriculare ceva peste 700 euro. Credeti ca va mai lua cineva masini Euro 4 in 2011 si sa plateasca taxe de 1000 sau 1500 euro? Ma indoiesc. Probabil ca daca vor mai ramane cateva zeci de masini pe stoc, producatorul va prelua taxa de inmatriculare - ca sa scape de stoc. Cat a functionat programul Rabla nu au avut insa un interes sa faca asta.
mihai leu
referitor la discutia despre card identificare
iata exact ce am primit eu in 2007
Ion_R5
Multumesc!
Am vorbit din nou cu vanzatorul care mi-a livrat masina si mi-a spus ca se pot scoate genul asta de informatii din sistemul lor, de catre cei de la service.
A ramas sa imi trimita informatiile respective printate, cand imi trimite cartea de identitate. (o sa revin cu detalii cand am hartia respectiva)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.