QUOTE(darius @ 10 Nov 2010, 18:06)
pompa aia e conceputa sa traga benzina din orice pozitie a masinii si rezervorul e conceput in asa fel(inchipuie-ti un labirint de compartimente) incat daca mai ai 3 l de benzina in rezervor ea se aduna tocmai in locusorul de unde trage pompa,indiferent de pozitia masinii,deci.....MIT
Daca vrei o pompa CONCEPUTA , cumperi una care este in afara rezervorului si care are propriul rezervor mic , tampon de cativa litri si care trage benzina si impinge indiferent prin ce trece masina . Este adevarat ca la masinile noastre nu se intampla asa ceva , dar la masinile de competitie pompele cu debit marit sunt scoase din rezervor si au un rezervor separat , racire separata si sunt in stare sa dea benzina indiferent de acceleratia masinii , pozitia ei sau G-uriel la care este supusa masina !
QUOTE(augustin87r @ 11 Nov 2010, 19:38)
Cum anume se distruge pompa de servo daca eu las rotile bracate cand masina e oprita? Ce anume actioneaza asupra pompei incat sa se strice daca ea nu se invarte ?
Ramane PRESIUNE de lichid de servo in circuit , cand o lasi parcata cu rotile bracate , indiferent in ce unghi si te trezesti in primul rand cu CASETA ca incepe sa curga , avand diferenta mare de presiune intre circuitul din tdreapta si cel din stanga , astfel incat se forteaza .
Pompa de servo se forteaza cand pleci in turatii inalte cu rotile bracate ( peste 2000 ture ) , la fel , indiferent de unghi , pentru ca circuitul de servo se deschide de la 5-7' , atunci cand obserci ca si pe loc daca misti scurt stanga - dreapta , turatia motorului incepe sa creasca !
QUOTE(einstein1984 @ 12 Nov 2010, 09:26)
Nu se strica pompa, dar nici usile nu se mai inchid cum trebuie daca e parcata asa.
Pompa de benzina se strica daca esti pe rosu si stai cu ea mult asa , pornita , cu putina benzina in rezervor si intr-o parte . Daca imediat ce ai pornit-o pleci , situatia se rezolva . Nu stiu daca ati observat , atunci cand mai aveti o "liniuta" sau cativa mm pana la "rosu" , daca lasati masina in alta pozitie decat perfect plat , cand veniti dimineata , dupa amorsarea pompei de benzina in acea pozitie , mai mult ca sigur ca se aprinde si becul de rosu , care se paote stinge odata ce ajungeti cu masina in pozitie plana .
Cert este un lucru : pompa de servo-dorectie NU se repara , caseta de directie nu se repara , nici rezervorul nu se umple singur daca lasati masina cu rotile bracate sau urcata pe bordura ! Nimic bun nu se intampla facand aceste lucruri , DECI nu le mai faceti ! Simplu !