Salut, am si eu o dacie break din 2004, motor 1.4CLI, aproape 28.000KM nu are pic de rugina aproape totul este original pe ea, parbrizul a fost schimbat asta vara ,casco de cand am luato
cosmin_2300
5 Dec 2010, 01:18
De curiozitate, la cât este evaluată la CASCO?
Iulikk
5 Dec 2010, 11:52
Pfoaii de capu' meu... arata beton masina!
PS: Montanele alea nu le schimbi si tu? Ca-s deja coapte dupa atatia ani...
zanzie
5 Dec 2010, 12:00
Ai bagat ulei in praguri?
magicman855
5 Dec 2010, 13:27
@cosmin_2300 este evaluata la 1700 euro @Iulikk urmeaza schimbate toate patru @zanzie nu am bagat nimic in praguri niciodata masina a stat in garaj
C a t a l i n
5 Dec 2010, 13:28
Cred că de la pozițiile albastre n-a ruginit.
magicman855
5 Dec 2010, 13:30
nu sunt albastre sunt albe
Alex4u
5 Dec 2010, 14:14
uite o masina pe placul meu...asta da..e noua:X love it
jaf
5 Dec 2010, 14:52
Superba daciuta
Alex4u
5 Dec 2010, 15:02
singurul lucru care nu imi place este modul in care sta stergatorul dupa dreatpta...sta asa sus...urat maxim
Victoras2001
5 Dec 2010, 15:16
Esti de coma.
romeodr
5 Dec 2010, 19:59
..uite inca un 2004 de COLECTIE... ..26.000 km reali.... .... ...mai sunt masini in romanica...masini de care sa te...indragostesti...amintiri frumoase...
Markos
5 Dec 2010, 20:03
QUOTE(romeodr @ 5 Dec 2010, 19:59)
..uite inca un 2004 de COLECTIE... ..26.000 km reali....
s-o folosesti cu placere
mihai leu
5 Dec 2010, 21:57
doamne m-am indragostit eu am avut din 99 dacie prima masina condusa si pana al 60 000 nu am schimbat nimic( din vina ei) atunci am schimbat ambreiajul si am dat-o respect ca ai garaj si o pastrezi asa sper sa nu iti poluez topicul uite un ex" dacie din 96 cu doar 29 600 la bord reali
Alex4u
5 Dec 2010, 22:40
mihai leu este foarte reprezentativa poza ta...mai sa cred ca faci reclama la vre-o firma de faruri gen elba:-|
magicman855
5 Dec 2010, 23:14
Ion_R5
6 Dec 2010, 12:47
Foarte OK masina! Se vede ca e tinuta la garaj, dar si faptul ca masina e intretinuta foarte bine de catre proprietar. Felicitari!
argon
6 Dec 2010, 13:04
Cand nu sta in garaj cara cartofi? e cam cocosata de spate
C a t a l i n
6 Dec 2010, 13:05
In porcbagaj are piesele de schimb...
Andyno
6 Dec 2010, 13:27
are pe dracu...ce carcotasi...a mea sta la fel si este din 2000 totul orignal pe ea !! 69 mii km.
Muttley
6 Dec 2010, 13:28
QUOTE(magicman855 @ 5 Dec 2010, 13:27)
nu am bagat nimic in praguri niciodata masina a stat in garaj
Daca e virgina-n praguri, lonjeroane si portiere, gandeste-te serios la un tratament cu "cavity wax". Masina are o tabla execrabila, si mult n-o sa mai ramana fara rugina, chiar dac-o parchezi in vid.
Andyno
6 Dec 2010, 13:43
se da masina intr o parte...se da cu ulei nou bine bine..se baga cu palnia prin lonjeroane etc. eu in praguri i am bagat cu un furtun si o palnie..si pe la oale spate...
se trece prin parf pe la tara, camp etc ..si se repede operatiunea de 2,3 ori..
eu am un strat de ulei cu parf pe la oale de nu se i a nici la spalatorie.
si pe urma se cumpara protectii la oale din fibra din vitan si asta e...
magicman855
6 Dec 2010, 13:45
QUOTE(argon @ 6 Dec 2010, 13:04)
Cand nu sta in garaj cara cartofi? e cam cocosata de spate
asta vara am fost cu familia in turcia si probabil de acolo @Andyno am acele protectii din poza urmeaza sa fie montate
Andrei53
6 Dec 2010, 14:10
foarte frumoasa! sa ai grija in continuare de ea! rar asa exemplar!
bmwh548
6 Dec 2010, 14:55
Eu as sta linistit in privinta protectiilor de genul asta. Vei avea zona aia umeda in permanenta in lipsa curentilor de aer si cred ca vei face mai mult rau decat bine.
Adaug si eu felicitarile mele in privinta aspectului estetic al masinii, arata impecabil la capitolul tabla.
Ion_R5
6 Dec 2010, 15:26
Protectiile de plastic respective cred ca sunt bune. Condensul si umiditatea nu sunt eliminate de protectiile de plastic - dar in lipsa protectiilor, in zonele sensibile (imbinarea aripilor cu panoul frontal, zona ochelarilor de faruri si alte muchii si imbinari) sunt acoperite de praf si noroi, care tin umiditate si induc coroziune. Recomand utilizarea unui mastic de calitate la care sa fie aplicat peste muchia de plastic a protectiilor si care sa asigure fixarea/lipirea cat mai bine a protectiilor cu tabla masinii (evita vibratiile si zgarierea vopselei de pe elementele caroseriei)
Andyno
6 Dec 2010, 18:33
eu am dat cu veselina + ulei pe sub aripi si am pus protectile...acum 3 ani...anu asta am dat jos una si acolo este ca nou...vaselina cu ulei nu a disparut si bine uscat...nu are cum sa se umezeasca acolo..
am gasit plase de paianjeni, cuiburi de gandaci etc )))....
+ ca eu am pus presuri si pe fata ptr ca se strangea noroiul la suportul de cric..si ramnea acolo..acum apa si noriul bate mai in spate si nu are de ce sa se mai lipeasca.
eu am dat cu silcon pe sub aripa unde intra apa de la geam..si cea care se scurgea din tavita de la stergatoare(are alta scurgere) si am dat si la masca de ochelari.
am dat cu furtunul peste tot si nu intra pic de apa.
Dsign
14 Dec 2010, 01:01
Brigada Carei ati facut voi acolo, mah... Muschii lu'Ogre nu i-ai pozat ? )
magicman855
16 Dec 2010, 11:28
=))) a dus cazanul(rover) la remat i-au dat aia 2 mil pe el )) n-ai mai trecut pe aici :|
magicman855
2 May 2011, 22:54
noutati...
gotty
2 May 2011, 23:32
Mai sa cad pe spate cand am vazut penultima poza...daca ar ajunge in stadiul ala ar fi perfecta....
1310CL
3 May 2011, 19:30
Chiar asa,ce ai de gand cu masinuta?Tuning serios sau o tii stock?
Ion_R5
4 May 2011, 19:38
Ce ti-e si cu tuningul asta... niste jante mai fistichii si o capota alungita un pic peste faruri si cade lumea pe spate...
Nu zic ca nu... intotdeauna un set de jante dau cu totul alt aspect oricarei masini...
Dar totusi, tot aceeasi masina este in ambele poze. Cred ca ne lasam prea mult "impresionati" de niste simple modificari estetice.
Pe jantele respective, anvelopele din poza trucata nu sunt tocmai ce trebuie
magicman855
4 May 2011, 20:52
deocamdata o tin stock, clasic lover:D dar nu elimin ideile care le'am testat in poza aceea )
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.