Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Duster "rebut" pt Romania?
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Club12TRS
Salutare. Am tot citit problemele pe care le au diversi useri cu Duster. Nu voi comenta defectele.
Acum cateva zile, am vorbit cu un prieten care este mecanic intr-un service auto in Germania, service respectiv tine si garantii Dacia. Omul mi-a zis ca e plina Germania de Dacia Logan si Sandero si a vazut deja destule Duster pe strazi. Insa a fost oarecum nedumerit cand i-am spus ca romanii au diferite probleme, minore sau majore, cu noua Dacia. Mi-a spus ca majoritatea subansamblurilor de pe Duster sunt deja folosite pe alte masini ca Renault si Nissan si ca BUG-urile au fost rezolvate de multa vreme si ca nici un Duster nu s-a prezentat la ei cu probleme si nici alte service nu au semnalat probleme la Duster.
Oare Mioveni foloseste piese / subansambluri de proasta calitate pt piata autohtona?? Pareri?
IF02ZVH
nu stiu ce e la mioveni, dar am observat ca in general ce se fabrica pt E Europei nu are aceeasi calitate pt vest. Ar fi chiar culmea sa bae calitate inferioara pentru tara in care se fabrica marca respectiva, in cazul de fata dacia...
bobo77
In afara problemei indicarii eronate a combustibilului, ce probleme are duterul? ce este pe forum sunt probleme minore si cazuri izolate. Eu nu cred asa ceva, legat de piata autohtona.
einstein1984
Si cum ar putea face cineva un triaj, motorul asta pentru export, asta pentru intern, cutia asta de clima, ailalta pentru export?
C a t a l i n
Nu cred că marfa e diferită, doar felul în care Dacia își tratează clienții face diferența.
niniz22
Dacia nu poate sa faca diferenta intre tarile unde livreaza. Cadenta este mult prea mare pentru a putea face acest lucru. Sunt aproape 1400 de masini pe zi, sunt aceleasi piese pentru toate.
rue
in orice linie de productie se fac anumite verificari cu baze statistice.
daca dintr un lot de 5000 de bucati ale unei componente facute pe o tura sa zicem se descopera din 100 de bucati testate poate o proportie anume de componente cu un anumit risc al unui defect, acest lot va intra ori la piese de schimb (de cele mai multe ori), ori probabil la masinile produse pentru Romania dupa cum spun si altii.

Cand se produce un lot de masini, acestea au un anumit specific la asamblare corespunzator unei liste de dotari care se vand in tara respectiva.
Sunt si piese care au un afisaj de limba etc.
pedrovl
se da vreun premiu pt cei care practica sportul de care se vorbea mai sus? chiar trebuie privit ca pe un rebut? e primul suv din istoria competitiei masina anului in europa care intra in finala si e un rebut? e primul suv accesibil sau cel mai accesibil si cu reale calitati off road si chiar on road si e un rebut? are consumuri decente si spatiu interior corect si e un rebut? cumpara cretinii de nemti sute de mii de bucati pentru ca e un rebut? oare e asa de greu de inteles ca un model pionier nu poate fi perfect nici daca se numeste mercedes?? amintesc celor care au putin interes (ca de trancanitori nu e cazul sa amintim) ca A classe SE RASTURNA la 50kmph -imediat dupa lansare, ca Audi lua foc de la cablaje - imediat dupa lansare, ca Tuareg a avut probleme cu instalatia electrica imediat dupa lansare, si alte marci de asemenea. ia luati auto bild ultimul nr sa vedeti ce e cu Saab 9-5.......
ngabyyy
Calm mult, rabdare destula...E DACIA!
Indiferent de model toate au probleme mai mici mai mari.
eXtenSion
In romania e un "rebut" pentru ca romanul e prea valoros si cu tendinte prea cocalaresti ca sa poata avea dacia. Asta e singurul motiv real.
iulian'71
E "rebut" fiindca e romanesc si ieftin pentru romanii care se vad in Mercedes si BMW dar castiga sub venitul mediu. Astia inca nu au aflat ca nici nemtii nu mai fac masini pe viata. Las' ca vine Ford cu B-Max -ul de 11.000 pret de plecare fara TVA si atunci sa vedeti voi concurenta la Dacia.
Apropo stiti de ce nu mai aduc RENAULT Laguna de 1.5dci si 1.6 benzina? Ca romanii sunt prea snobi ca sa si le permita. In vest tocmai aceste motorizari au cautare si mai putin cele de 2.0l.
asgard1955
Cei de la dacia au spus oricum ca vor fi fara concurenta pe piata in jur de 5 ani, asadar ar fi vremea sa mai apara si altceva. Concurenta e in avantajul nostru al clientilor.

Cam asa e, romanul are complexe si isi cumpara masina pentru parerea vecinului nu pentru nevoile lui si pentru puterea lui financiara.
mmxii
Dar daca Reno alege componentele in functie de destinatia autovehicului ?

Duster pentru Europa de Vest. Se asambleaza utilizand reperul X fabricat in Germania. Grad de fiabilitate al reperului 90%. Costul sau: Y euro.

Duster pentru Romanica. Se asambleaza utilizand reperul X fabricat in Turcia. Grad de fiabilitate al reperului 70%. Costul: Y/2 euro.

Sa nu imi spuneti acum ca cine sta sa urmareasca de unde e piesa.
Sistemul de asamblare si aprovizionare cu piese permite. Treaba o face computerul si costul scade. Astfel vest-europeanul primeste o masina fiabila iar romanul una mai ieftina.

Bineinteles ca nu se poate face asta cu toate componentele. Doar cu 1/3 din ele si e de ajuns sa existe o diferenta.
brunner
Io zic sa studiati activitatea de pana acum a lui Club12TRS, inainte sa va aruncati la ce spune el
D-Ice
E o aberatie sa crezi ca baga nus` ce piese pt jermanika si rebuturi pentru romanika. La 5 ani garantie cat ofera Dacia pica si mama rebutului, iar reparatia + piesa costa firma mai mult decat piesa originala. Legendele astea sunt de pe vremea lui Ceasca, cand anumiti se laudau cu Dacii refuzate la export si piese frantuzesti. Ar trebui sa fim mai maturi in gandire dupa 22 de ani de cadere a cortinei. Se pare ca unii au ramas pe vremea aia.
Apropo, aceleasi legende sunt si pentru VW. Se pare insa ca alea au fost lansate de bisnitarii care aduc Golf SH de Germania "cu piese nemtesti mancati-as" biggrin.gif .
mmxii
Si garantia asta e cu steluta.

Ce folos ca am 5 ani garantie cand la service te intampina cu: "asa face toate domnu" si: "Motorina e de vina" ?
D-Ice
Cine pune botu` la "Asa face domnu`!" poate sa ia si Ferrari, tot o ia in freza. O piesa rebut trage masina pe dreapta in 5 ani, piesa defecta strica alta, si alta, si alta... etc. Si tot Dacia plateste.
Chestia cu motorina nu sta in picioare decat la analize, daca ai pus motorina de conducta e vina ta, si platesti. Orice statie Peco este obligata sa prezinte buletinul de analiza a carburantilor pe care ii vinde.
cristic1982
Pentru tarile din Uniunea Europeana (inclusiv Romania si, atentie, Basarabia) este aceasi definitie tehnica si aceasi furnizori, deci dezbaterea nu are rost.
In plus, in acelasi lot de fabricatie exista atat clienti din Romania, cat si Germania, Franta sau alta tara din UE... Diferenta intre noi si ei o face calitatea carburantului (contine destula apa), calitatea drumurilor si praful din atmosfera (chiar daca aveti dubii despre asta).
Problema nu este la piese sau calitatea fabricatiei cat la asteptarile pe care le au clientii de pe anumita piata. Cum in Romania te astepti ca atunci cand platesti 15-16 mii de Euro sa ai un Rolce-Royce, normal ca la o Dacie sa te deranjeze orice.
klaus
Informativ zic, mai conteaza si controlul de calitate si intoarcerile pe linie pentru deficientele constatate. Chiar daca sunt aceiasi furnizori de piese, nu doar ei conteaza.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.