Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] Bara stabilizatoare suplimentara
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Bursa > Arhiva cu anunturi
Dsign
Am de vanzare bara stabilizatoare suplimentara pentru Logan, parte fata.

Se monteaza intre amortizoare, pe partile superioare ale oalelor acestora.

Se poate monta cu succes atat pe masinile cu suspensie de fabrica, precum si pe cele cu suspensie modificata/intarita. Imbunatateste comportamentul masinii pe suprafetele denivelate, contribuie la sporirea sigurantei in rulare, ofera o stabilitate laterala imbunatatita, permite efectuarea manevrelor de evitare in deplina siguranta.



Bara se vinde cu suportii de montaj pe oale, si optional cu colectie de suruburi si manopera.

Produsul este nou, se vopseste in negru, rosu sau albastru, la cerere


Preturi:

- bara +suportii 170 lei
- colectie suruburi 20 lei
- montaj 70 lei


- pachet complet 220lei




6 Jan 2011, 13:57:
Produs fabricat in Romania, cu materiale superiore calitativ fata de producatorul Wiechers.

b06fcn
Ai idee daca merge si pe Megane Classic? Sau daca se poate adapta?
Dsign
Se poate adapta, sau face alta, cum doresti

Doar sa masuram.
sandy461229
sunt interesat, dar as dori mai multe detalii referitoare la prindere...sper ca nu e nevoie de gauri suplimentare in oala suspensiei....ti-am trimis si PM
Dsign
PM nu am primit, insa iti raspund aici.

Dupa cum observi in prima poza postata, bara seprinde pe oala cu cate 2 suruburi, deci musai sa dam cele 2 gauri in oala. Alta metoda de a monta nu mai exista (poate doar prin sudura, insa nu cred ca rezista)

Pentru montaj bara rigidizare se desfac amortizoarele fata, se curata flansele si rulmentii, se curata oalele prin interior, se dau gaurile, se trateaza cu grund, iar dupa strangerea suruburilor, se aplica un strat protector de izolant fonic, la pensula.

Montajul dureaza aproximativ 4 ore pentru Logan, pretul manoperei fiind mult prea mic pentru cantitatea de munca implicata.


Pentru cei carora le este frica de gauri in oale, va asigur ca aceasta este fabricata dintr-un material foarte gros, rezistent, fara risc de a se deforma in conditii normale de trafic. In cazul in care se alearga in regim de competitie, oricum trebuiesc intarite cadrul motor, caroseria (roll-cage), basculele cu prinderile lor, etc.


Si pentru ca am fost intrebat pe PM, aflati ca NU se poate monta bara stabilizatoare in capetele amortizoarelor, deoarece acestea pivoteaza, fiind vorba de o suspensie McPhaerson...




Printre avantaje, se numara si reducerea efectului de torsiune al caroseriei atunci cand dezbateti denivelari ample, cand urcati sau coborati borduri inalte, se elimina senzatia ca se misca toata coloana de directie la trecerea peste denivelari, mai ales in viraje. Acest lucru duce la o siguranta in rulare sporita, risc de accident datorata pierderii controlului masinii micsorat, directie mai precisa, etc
Dsign
O singura shtanga mai am, una s-a dat!
Dsign
Sus cu teava
DomnulK
cate gauri trebe date in fiecare oala? in una din poze prinderea pe oala are o singura gaura, din cate stiu se prinde in minim 2 suruburi de oala.
Lostboy
QUOTE(Dsign @ 7 Jan 2011, 13:22)
PM nu am primit, insa iti raspund aici.

Dupa cum observi in prima poza postata, bara seprinde pe oala cu cate 2 suruburi, deci musai sa dam cele 2 gauri in oala.  Alta metoda de a monta nu mai exista (poate doar prin sudura, insa nu cred ca rezista)


Dsign
Sus cu teava, mai am una singura.


In nici una din poze bara nu este prinsa doar intr-o gaura.
Se fac cate 2 gauri in fiecare oala.
Dsign
tevile s-au dat, anuntul nu mai este valabil
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.