Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Asteptari Service
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Service autorizat Dacia
Harald
va rog sa postati ce asteptari aveti din partea unui service, legat de pretul pieselor , pretul manoperei , calitatea lucrarilor , durata lucrarilor , etc
Thor1983
Cam care crezi ca ar fi raspunsurile?

Mic, mic, excelenta, scurta.

Realist vorbind, as vrea un service in care sa fie respectate programarile, sa nu ma duca cu presul atunci cand incurca comenzile de piese, sa nu ma abureasca mecanicii atunci cand nu stiu ce e in neregula cu masina si sa nu umfle aiurea factura. A, si sa repare masina asa cum ar repara-o daca ar fi a lor.
volint
QUOTE(Thor1983 @ 11 Jan 2011, 14:06)


......

A, si sa repare masina asa cum ar repara-o daca ar fi a lor.
*




PAZEA!!

Eu n-am vazut frizer tuns ok... n-am vazut cizmar cu pantofi ok, croitor cu pantaloni fara petice... si nici mecanic bun cu masina buna... De ce? pai aia buni au timpul ocupat cu altii. pt ei ramane timp intotdeauna "maine"... radmasa.gif
EUGEN2008
volint are perfecta dreptate.
Presupun ca increderea clientului se castiga in timp .Service-urile mici de cartier mereu vor face carpeala , lucrari prost executate din cauza lipsei de scule potrivite , lipsa de profesionalism , piese ieftine si proaste dar preturi bune ca se lucreaza la tarif mic si de multe ori fara factura. Daca vrei profesionalism te adresezi dealerului conform marcii de masina pe care o ai , intotdeauna un mecanic de la un dealer se pricepe mai bine la o masina cap - coada decat unul de la un service multimarca care se pricepe la "toate" dar la un nivel mult mai mic. Mai concret: te duci la dealer , cu programare , dureaza putin , pretul pe ora de manopera e la fel cam la toti dealerii de marci aproapiate , platesti putin mai mult dar rezolvi treaba definitiv. Te duci la un service mic si ieftin , creste timpul de asteptare din cauza lipsei de piese , din cauza lipsei de scule - pricepere si creste riscul de a nu rezolva problema din prima sau de a te intalni cu aceeasi problema in scurt timp si de a plati de 2 ori aceeasi reparatie (ieftina initial) . Ex: Montezi un capat de bara la dealer , se face directia , platesti mai mult , pleci si ai garantie la lucrare 1 an de zile. Te duci la un service de cartier , iti pune un capat de bara aftermarket care risti sa se uzeze in timp scurt , garantie fara factura nu ai , sau ai jumate de garantie la magazin si jumate la service , daca directia nu e facuta ca lumea masina trage intr-o parte sau uzeaza cauciucul si de aici incep nervii , timpul pierdut si cheltuielile neprevazute.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.