Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Scadere de turatie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
SanTi
Salut.
Este normal sa scada relantiul de la 1000 la 600 cand aprind farurile(faza scurta sau lunga)? Mentionez ca daca aprind doar pozitiile nu are nici o treaba.... Fura curent pe undeva?
Andyno
intra alternatorul in sarcina...motorul se invarte mai greu ...asta la relanti.
adaniel69
e normal sa scada turatia, dar de la 1000 la 600 e prea mult! pune un aparat de masura pe baterie cand aprinzi farurile si vezi ce indica!
Magnum_Baracuda
fiind un consumator mare farurile aprinse in ambele pozitii scade dar nu foarte mult
cate faruri ai 4+proiectoare.etc ?ce becuri da-ne niste detalii
SanTi
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 11 Jan 2011, 21:59)
fiind un consumator mare farurile aprinse in ambele pozitii scade dar nu foarte mult
cate faruri ai 4+proiectoare.etc ?ce becuri da-ne niste detalii
*


Am 2 faruri (model "zambetullui Iliescu") Normal aveam becuri 55/60w unu s-a ars si am luat 2 45/50w am zis ca daca tot vine iarna sa scad putin consumul la baterie ca era cam slabuta...........intre timp a murit de tot si am fost nevoit sa cumpar alta noua. Mentionez ca si cu cealalta baterie era la fel (asta ca sa nu spuna cineva ca ar fi defectabateria noua)
O sa masor si bateria in dimineata asta si revin cu rezultatul.....
adaniel69
mai mult ca sigur ai o problema la alternator(dioda arsa ceva) daca spui ca face la fel si cu bateria noua! daca dupa 5-10 minute de mers alternatorul frige inseamna ca ai cel putin o dioda arsa si nu iti incarca bine! si trage mai greu motorul! neaparat trebuie umblat la alternator daca frige ca intr-un scurt timp iti poate arde si celelalte diode, poate pica si el! fa testul pe care ti-l propun si vezi daca frige! aparatul de masura poate iti arata o valoare normala! ce alternator ai? daca ai de 36A schimba-l!
SanTi
Deci am masurat bateria la relantii cu farurile stinse 14.18 iar cu farurile aprinse pe faza scurta 14.40 ......... nu inteleg dece e mai mare....?
Tudor Badescu
Pentru ca la aprinderea farurilor apare o cadere suplimentara de tensiune pe circuite care"pacaleste"releul de incarcare.In cazul tau nu e o problema,tensiunea e in limite normale.Chiar incarca mai bine cu farurile aprinse si ce ar fi rau in asta?Mai ales ca asta exclude dioda dusa.Probabil tocmai pentru ca incarca mai puternic se simte mai mult aprinderea farurilor,desi e cam mult de la 1000 la 600 de ture.
adaniel69
frige alternatorul dupa 5 min de mers cu farurile aprinse?
bygy007
QUOTE(SanTi @ 12 Jan 2011, 11:19)
Deci am masurat bateria la relantii cu farurile stinse 14.18  iar cu farurile aprinse pe faza scurta 14.40 ......... nu inteleg dece e mai mare....?
*


la 2000 ture ce tensine ai
daca ai la relanti sa fii fericit multi ar vrea asa este incarcarea ideala
Patronu'
Salut. Am ajuns pe topic din cauza "problemei" turatiei. Dacia sport 1991, reglez turatia la 1100 sa mearga bine motorul cu faruri, elv si piciorul pe frana (servo) la semafor. Adica scazand turatia dupa asta sa mearga perfect la ralanti. De genul sa pun paharul cu apa pe motor. Mi se spunea ca nu e ok sa scada. Nu scade foarte mult, cu ce am zis mai sus, nu coboara de 800. Am aflat ca e ok sa se comporte asa. Acum.... sa inteleg si eu cum regleaza altii motoarele la 800 si merg perfect? Si al meu sta chiar si la 500 la cald dar scutura motorul. Tot trebuie sa reglez la 1000 cu elv si faruri, oricat m-as chinui. Cineva spunea ca am defectiuni la supape. E posibil? Sau ei regleaza cum regleaza, scutura si la ei dar ei spun ca merge bine?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.