protektor
14 Jan 2011, 13:34
ma gandesc ca o fi de la culbutori,eu i-am reglat la 15 A 20 E ,trebuie oare 20 A 25 E ?
altceva nu-mi explic
Paulorossi
14 Jan 2011, 14:42
E posibil sa ai si amestec bogat,asa se explica de ce merge la rece si de ce nu merge la cald
protektor
14 Jan 2011, 14:48
nu cred ca daca o reglez din surubul ala moare de tot motorul,din pulmon are doar aer de reglat si tot am incercat sa o reglez insa nimic bun
am sa reglez culbutorii mai tarziu sa vad cum merge la 20A 25E
PH-06-BOA
14 Jan 2011, 22:18
Pune volanul invers!
Unde ai vazut tu aer la regulator? Acolo se regleaza numai gazul, ca si la carburator. Singurul reglaj al aerului, e clapeta de acceleratie. Cu cat dai drumul la aer mai mult, cu atat soarbe mai mult gaz. Deschiderea la culbutori e bune, numai ca metoda nu ai specificat-o. Daca ai facut ca in cartile noi, pa. Citeste pe unde am mai scris noi, ca s-a vorbit mult de modul de reglare, ca eu nu am convingerea ca faci cum trebuie, dar tot nu are legatura cu problema ta. Totul e de la gaz. Modul cum il reglezi e gresit. As ocupa mult spatiu sa-ti explic, daca cati gasesti. Hai, fara gluma, cauta si regleaza din cele doua suruburi, gazul, ca ai debit mare, instabil la variatiile de temperatura ale regulatorului. Baga si o diuza pe furtunul de apa ce intra sau iese din regulator, asa vei avea o temperatura mai mica la apa, gaz mai concentrat, stabilitate la turatie, demaraj ca la benzina...
psanyiro
15 Jan 2011, 11:51
Unde ai vazut tu aer la regulator? Acolo se regleaza numai gazul
protektor
15 Jan 2011, 13:18
pacat k iti spun dar eu am aer acolo ,nu e gaz...gazul se regleaza doar din furtun
krapcarasu
15 Jan 2011, 19:51
da , e aer , si carfilul are reglaj de aer, amestecul de gaz cu aer nu e inflamabil si nu arde pe furtun
regleaza gazul dupa metodele de pe forum
(oricum mai bine e 'aer' decat 'pt motoare mai mari')
mihai7575
18 Jan 2011, 19:29
QUOTE(protektor @ 14 Jan 2011, 14:34)
ma gandesc ca o fi de la culbutori,eu i-am reglat la 15 A 20 E ,trebuie oare 20 A 25 E ?
altceva nu-mi explic
regleaza-i culbutorii la 1 mecanic bun in dacii cu gpl,de cel putin 2 ori pe an.