joyman
25 Jan 2011, 01:20
salutare!
am o problema cu indicatorul de bord al combustibilului deoarece ramine blocat pe plin chiar daca i am scos mufa de la sonda de le rezervor.....ce poate fi?am verificat cu aparatul de masura si tensiune exista in mufa de intrare inainte de sonda....am mai facut un lucru....am inlocuit sonda cu una nou nouta...si ....surpriza tot asa.....cum se manifesta...? dupa ce am pus contactul automat acul indicator de la bord se indreapta spre FULL...mentionez ca sigurantele sunt toate ok, si nu am folosit masina aprox o luna deoarece am duso la un domn sa mi o vopseasca.....
astept pareri...!!!!
Ciorapel
25 Jan 2011, 01:54
Indicatorul din bord are două bobile electromagnetice. Una dintre ele este întreruptă, sau firul indicatorului este undeva desizolat și face contact cu masa -> rezervor full.
mihai7575
25 Jan 2011, 08:03
QUOTE(joyman @ 25 Jan 2011, 02:20)
salutare!
am o problema cu indicatorul de bord al combustibilului deoarece ramine blocat pe plin chiar daca i am scos mufa de la sonda de le rezervor.....ce poate fi?am verificat cu aparatul de masura si tensiune exista in mufa de intrare inainte de sonda....am mai facut un lucru....am inlocuit sonda cu una nou nouta...si ....surpriza tot asa.....cum se manifesta...? dupa ce am pus contactul automat acul indicator de la bord se indreapta spre FULL...mentionez ca sigurantele sunt toate ok, si nu am folosit masina aprox o luna deoarece am duso la un domn sa mi o vopseasca.....
astept pareri...!!!!
se rezolva problema ta in 2 feluri,1 ai indicatorul de benzina defect și 2 nu ai masa la rezervor,adica sonda ta fiind montata pe rezervor ,nu-si ia masa de la el.
tichondrius95
25 Jan 2011, 09:19
am patit si eu, firele fac cotact intre ele, cand este la maxim ,indica rezervor full sigur asta se int.
Magnum_Baracuda
25 Jan 2011, 09:37
sau mai e o varainata a ruginit mecanismul de ca mai exista apa in benzina si sa blocat la cursa maxima,cred ca e defect mai degraba litriometrul din bord,nu iai dat in stil romanesc 2 palme la bord sa isi revina
joyman
25 Jan 2011, 10:17
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 25 Jan 2011, 09:37)
sau mai e o varainata a ruginit mecanismul de ca mai exista apa in benzina si sa blocat la cursa maxima,cred ca e defect mai degraba litriometrul din bord,nu iai dat in stil romanesc 2 palme la bord sa isi revina
am incercat si varianta romaneasca...
cu palmele de bord dar nu merge....precizez ca am schimbat sonda litrometrica din rezervor....deci problema ca so ruginit ea pica....oricum o sa verific instalatia electrica pt sonda ....sa vad unde i baiu!!!
Magnum_Baracuda
25 Jan 2011, 14:35
atunci ori ai undeva contact imperfect la traseu sau e inadit ori e stricat litriometrul ceasul,ce tip de sonda ai cu 1 fir cu 2 sau cu pompa ?
Ciorapel
25 Jan 2011, 15:19
Magnum, dacă avea contact imperfect arăta tot timpul rezervorul gol; cu cât rezistența este mai mare, cu atât în bord arată mai spre gol; cu cât este mai mică (firul indicatorului face atingere la masă), cu atăt va arăta mai plin.
joyman
25 Jan 2011, 15:23
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 25 Jan 2011, 14:35)
atunci ori ai undeva contact imperfect la traseu sau e inadit ori e stricat litriometrul ceasul,ce tip de sonda ai cu 1 fir cu 2 sau cu pompa ?
cu 2 fire... :)fara pompa...
Magnum_Baracuda
25 Jan 2011, 15:38
pai si e o ipoteza,apoi daca e inadit si da la masa pe undeva sau are izloatia strapunsa sa cerceteze traseul ,dam cu parerea ,nu e nimica gresit in asta si apoi nu poti ghici fix problema,e doar o parere.
joyman
25 Jan 2011, 19:38
nikuniku
25 Jan 2011, 19:50
@ joyman da ceasurile de bord jos verifica continuitatea firelor,posibil sa dea firu de la sonda la masa,desfa pe rand cate o piulta de la ceasu de benzina si curata cu smirghel foarte fin circuitu unde stringe piulita,sunt 3 piulite cu seibi,atentie cum strangi sa nu distrugi foita cu circuite electrice,scoti sonda din rezervor,cuplezi mufa,atentie la pozitionare,pui la masa sonda,pe caroserie ,partea care se sprijina pe rezervor,pui un carton,plastic ceva pe gaura unde intra sonda sa nu cada ceva mizerie sau scule in rezervor, si pui contactu si misti de plutitor ,normal ar trebui sa se miste acu de la benzina si sa se aprinda si becu,daca tot nu misca deloc acu indicator singura solutie indicator de benzina nou
daca ai bord CN e mai greu la celelalte e nitel mai usor,daca nu te descurci apeleaza la un electrician
joyman
25 Jan 2011, 20:18
QUOTE(nikuniku @ 25 Jan 2011, 19:50)
@ joyman da ceasurile de bord jos verifica continuitatea firelor,posibil sa dea firu de la sonda la masa,desfa pe rand cate o piulta de la ceasu de benzina si curata cu smirghel foarte fin circuitu unde stringe piulita,sunt 3 piulite cu seibi,atentie cum strangi sa nu distrugi foita cu circuite electrice,scoti sonda din rezervor,cuplezi mufa,atentie la pozitionare,pui la masa sonda,pe caroserie ,partea care se sprijina pe rezervor,pui un carton,plastic ceva pe gaura unde intra sonda sa nu cada ceva mizerie sau scule in rezervor, si pui contactu si misti de plutitor ,normal ar trebui sa se miste acu de la benzina si sa se aprinda si becu,daca tot nu misca deloc acu indicator singura solutie indicator de benzina nou
daca ai bord CN e mai greu la celelalte e nitel mai usor,daca nu te descurci apeleaza la un electrician
mersi nikuniku.....da o sa apelez la un electrician....chestia e ca eu sunt electrician de meserie dar la medie si joasa tensiune ...nu auto....!!
nikuniku
25 Jan 2011, 20:43
atunci ca spirit de gluma imparte si tu 220volti la cateva sticle de bere sa dea 12 volti
hai ca din ce tiam scris nu mi se pare greu de facut ,numai atentie la scurt circuit pe langa rezervor
joyman
25 Jan 2011, 21:05
QUOTE(nikuniku @ 25 Jan 2011, 20:43)
atunci ca spirit de gluma imparte si tu 220volti la cateva sticle de bere sa dea 12 volti
hai ca din ce tiam scris nu mi se pare greu de facut ,numai atentie la scurt circuit pe langa rezervor
ok ! mersi oricum...!
in caz ca vii la baia mare ...dau o bere!:))
joyman
29 Jan 2011, 09:50
gata domnilor!!! am rezolvat!!!
mecanicul care mi a vopsit masina si a avut de munca si altceva pe acolo in momentul in care a prin aparatoarele alea pe interior de plastic la praguri....s a grabit si un holzsurub de prindere a trecut exact prin manunchiul de fire al instalatiei electrice punind in scurt cele 2 fire care mergeau la rezervor!!!!asta e!!!! lle am izolat si acum totul e perfect!!!!
oricum tin sa multumesc tuturor celor care au raspuns la topicul meu! sper sa fi fost util si altora!!!
o zi buna va doresc!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.