Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: jante solenza
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Diverse - Dacia Solenza
Pages: 1, 2
mishu_ah
sall, am nevoie si eu de 2 jante de tabla plt solenza mea. Problema e ca nu gasesc la mana a 2 a si noi ar coata cam mult. va intreb daca se mai portivesc si de la alte tipuri de masini cum ar fi supernova sau altele si sa fie pe 13.
rais
din cate stiu eu cele de tabla sunt aceleasi pe dsn si pe solenza
211CFL
ai incercat sa cauti pe net? sau la bursa.dute la dezmembrari ca gasesti sigur.
BOBY.STAN
potrivesc jante de pe golf,opel,cauta la dezmembrari ca sigur gasesti!
211CFL
si-a facut omu cont pe forum.a facut un topic si acum nu mai zice nimic...ai gasit ce cautai?
Maskatu
Se potrivesc de pe super nova, cielo, mai multe tipuri de masini. Depinde ce ai tu acum pe ea, 13 sau 14 , dar fiind clima banuiesc ca ai 13, deci important este sa fie ori
-5,5 J14 4CH 43 sau
-5,5 J13 4CH 46
http://www.daciaclub.ro/Dimensiune-jante-s...za-t187468.html
Iulikk
Alea de cielo au gaura de centrare mai mica decat la soleza.
Maskatu
Si cum se face ca am vazut o gramada de super nove cu jante de cielo?
211CFL
jantele stoc de la cielo nu sunt pe 15?
wheelman2011
nu Cielo are din fabrica jante pe R13 si R14 pe Executive si gaura de centrare stiu ca e 56,5 mmm la Cielo si la Opel cu 4x100, iar la golf 2, 3, passat vechi etc. tot 4x100 e de 57 mm si merge pe Solenza diferenta de o zecime de milimetru nu se simte si poate intra si alea de Cielo-Opel mai cu japca dar nu am probat sau poate merg largite la strung.
argon
QUOTE(Maskatu @ 1 Feb 2011, 23:22)
Si cum se face ca am vazut o gramada de super nove cu jante de cielo?
*



De unde stii ca erau jante de CIelo? Cielo are 56.5 si Supernova sau SOlenza 57.1. Incearca sa vezi ca nu intra. In schimb merg la fix de pe VW din anii 90, Golf3, Polo, samd.
Maskatu
Modelul de jante de pe cielo seamana destul de mult cu cel de la super nova.
argon
DIfera si ET-ul, si gaura centrala, si modelul - la Cielo nu au gaurile ornamentale de jur imprejur.
adi BBK
am si eu jante de magneziu si pe spate le-am cam strambat si imi bat la mers,se simte si in volan.in bucuresti daca stiti unde sa ma duc si cat costa.ms
Maskatu
Mergi si tu la un centru mai mare de roti. Gasesti pe google si adrese + numere de telefon.
mishu_ah
ms ptr sfaturi, inca nu am gasit sa se potriveasca. de golf sunt pe 14 si eu am pe 13, greu se mai gasesc pe aici pe la mn (dambovita). de 10 ori cred ca am desfacut raota sa probez. am gasit pe net de solenza dar prin bucuresti si cred ca o sa dau o fuga pe acolo. daca mai aflati si voi ceva ma anuntati si pe mn in legatura cu jantele astea. ms
naick13
Suna la numarul asta de tel.0768683039.... luat eu de la baiatul asta jante de S.N. la pret f.bun...40 lei bucata....sta undeva pe Str.Luica in Bucuresti...
danyionescu
Si eu vreau jante,dar de aliaj.sh dar nu prea stiu dimensiunile exacte.A mea e 2003. blink.gif
slash21
QUOTE(danyionescu @ 9 Apr 2011, 13:19)
Si eu vreau jante,dar de aliaj.sh dar nu prea stiu dimensiunile exacte.A mea e 2003. blink.gif
*


uite-te in talon sau in cartea de identitate!
ioan ilie
si nu freaca la etrieri jantele de golf3??
kingviper
Baieti, hai ca aduc la viata topicul asta dupa aproape 3 ani, asta ca sa nu deschid alt topic si sa urle lumea ca nu am cautat inainte sa postez biggrin.gif.

Deci mi-a picat pe niste jante pe 14 (inca nu stiu pe care din ele biggrin.gif ) dar majoritatea sunt cu ET38 si 6J...

Nu se gasesc cu ET38 si cu 5.5J? sau un ET apropiat de 43 cu 5.5J ?

Referitor la ET38, pot pune 165/70 ?

Diferenta dintre R13 si 14 nu se cunoaste si la turometru? Roata are circumferinta mai mare, deci rotatii mai putine si implicit motorul mai linistit in ture, nu mai zbiara ca nebunu la 120-130km/h pe autostrada, moment in care eu pe bord trebuie sa am 140km/h ca sa fie 130 reali.

Nu as vrea cu 6J ca si asa guma nu prea protejeaza jantele de aliaj, ca nu-s late...
marius80_eugen
De ce nu cititi voi mai intai topicele dedicate de jante si anvelope care sunt compatibile pe SLZ ? Nu mai comparati cu DSN atat , ca pe DSN intra anvelope mai mari decat pe SLZ !

Nu conteaza ca ai jante pe 13 / 14 /15 , ci conteaza anvelopa care o montezi pe acea janta .
Eu am avut si inca mai am : 165/65/14 (iarna fata) , 175/65/14 (iarna spate), 165/70/14 (am avut de fava spate) si 185/60/14 ( vara fata si spate) . Toate merg , dar pe jante diferite de 5J si 6J . Nu freaca , nu fac nici o probl.
Diferenta de turometru este MICA , eroarea oricum o ai undeva la 8% fata de GPS , asa ca diferenta de la anvelope poate ajunge eroarea la 5% .
kingviper
Merci pentru raspuns!

Cum o fi mai bine: 165/70 R14 sau 175/65 indiferent daca pun originale cu ET43 sau aftermarket ET38 ?

175, indiferent de talon, acopera mai bine buza jantei decat 165 ?
Asta, doar daca folosesc 5.5J, ca daca pun 6J, e egal cu situatia actuala 165 pe 5.5j.

Se gasesc jante 5j potrivite pentru SLZ ?

Am tot cautat astazi, am gasit in mare parte numa ET38 si 6J
bogdanmardare
@king viper: scurt si la obiect:
Eu am anvelope de iarna 165/70-R14 pe jante de tabla (nu mai tin minte ET si J). Motorul trage mai greu, se pierde sensibil la demaraj din cauza raportului final din cutie, gandit pentru diametre ale rotii R13-R14 (ca idee, la Logan 1.4 raportul final este altul, anvelopele sunt R14-R15).
Viteza indicata pe ceas se apropie de cea indicata de GPS.
Imi atinge doar putin dreapta-fata la viraj maxim spre stanga.
kingviper
Curioasa treaba ca iti atinge doar la viraj maxim stanga si asta doar la roata din dreapta, dar nu si invers, la roata din stanga, viraj maxim dreapta, una din cauze ar fi ET-ul, janta fiind mai spre interior.

Pe mine m-ar fi interesat sa stiu daca duce si ET38, un set de 165/70 R14 fara sa imi faca figuri.

Asa mare diferenta e la trecerea la jante 14, referitor la demaraj?
Sau cauza sa fie tabla, care e mai grea ca aliajul?
marius80_eugen
Poti avea sanse ca 165/70/14 sau 175/65/14 sa iti atinga in protectia de plastic la curba + denivelare ! Eu le folosesc numai pe spate aceste marimi !
Pe fata folosesc 165/65/14 de iarna cu jantele originale Scala si 185/60/14 cu alte jante de aliaj , cu 6J , mai iesite in afara .
La demaraj conteaza mult si ce mai POATE masina dar si la asteptarile tale de la ea . Oare interesul este sa dai scarturi la plecare sau sa ai putere si stabilitate dupa ?
Conteaza mai mult GREUTATEA janta+anvelopa decat marimea fizica a lor . Ca sa nu mai spun ca anvelopele noi au grip mult mai bun , asa ca , daca vrei scanturi trebuie sa accelerezi tare , ceea ce e inutil . Prefer sa accelerez mai puternic in treptele superioare , nu in prima .

Referitor la intrebarea despre BUZA jantei , 175 sunt mai late , dar fac si burta pe jante 5J ! Pe jante 6J doar 185 sunt ideale , iar pe 5,5J trebuie 175 latimea.
Nu poti sa pui 165 pe 6J ... este aproape imposibil la montaj si chiar periculos la folosire.
bogdanmardare
Diferenta dupa ce schimb jantele originale pe 13 + anvelope de vara, cu jantele pe 14 + anvelopele de iarna este semnificativa. M-am plans unui prieten (@bullix de pe forum), are tot Rapsodie. I-am dat masina sa faca o tura si mi-a dat dreptate. Eu nu vorbesc de dat scart, nu fac asta. Pur si simplu masina pleaca mai greu de pe loc. Am avut si anvelope de vara pe jantele acestea, 165/65/14 (asa am cumparat masina). Cu dimensiunea aceea nu era asa problema. Jantele + anvelopele R14 sunt semnificativ mai grele fata de cele originale, chiar si cu anvelope de vara pe ele.
marius80_eugen
Inseamna ca ai cumparat anvelope grele de iarna . Eu am avut si jante din otel cu anvelope de iarna si nu puteam sa ridic decat cate o roata sa o car , in timp ce pe cele de Scala + anvelopele Yokohama de iarna alerg cu 2 roti in maini .
Precizez ca doar pe 14' am si am avut toate rotile si jantele pe masina . O comparatie cu roata originala de rezerva pe 13 care am avandut-o + anvelopa Matador , rotile care le am de vara sunt mai usoare cu cel putin 1,5 kg pe roata , iar cele de iarna sunt cam pe acolo cu greutatea , poate cu 300-500 gr. mai usoare.
Daca puneti jante de otel + anvelope de iarna resapate sau grele ... o sa simtiti cum fortati in plus planetarele , motorul si cutia .
kingviper
Inteleg ca pe ET38 nu pot sa folosesc in siguranta, una din dimensiunile alea, 175/65 sau 165/70 fara riscul de a atinge?

O sa caut sa vad daca gasesc ceva pe 5J cu ET38 pana la ET43.
marius80_eugen
siguranta ... nu e vb de siguranta , doar ca in anumite situatii poate sa-ti atinga , mai precis la viraj + hop . Daca iei doar viraj nu atinge , daca iei doar hop , nu atinge , dar combinate atinge.
Pe spate multora le atinge in oala arcurilor si la greutate mare risti sa tai cauciucul . Eu am folosit distantiere de 7 mm pe spate si am scapat de astfel de probleme.
kingviper
Mai bine pun 165/65 si atat biggrin.gif.
Acum ca o sa fie ET38 sau 43, cred ca nu mai conteaza, ca nu creste nici diametrul mai mult si nici latimea.

Numa ca nu gasesc jante potrivite cu 5J sau cel mult 5.5J sad.gif
neacsugabrie
Eu am gasit la o vulcanizare modelul asta pe 14`(cred ca sunt de Cielo).Costuri 140 lei la vulcanizare pret ce include jantele si manopera plus echilibrat si 20 lei la un strungar pentru alezarea gaurii de centrare.Au ET 45 parca.Vara le folosesc pe cele originale de Scala.
kingviper
Tot nu-s lamurit cu dimensiunile astea...
Majoritarea jantelor le gasesc pe 6J cu ET36 sau 38.
mama lor de dimensiuni ca ma pun mereu pe ganduri.

Cu 165/65 R14 pe 6J ... lasand la o parte ET-ul ... ce se pkate intampla?
Buza jantei nu maj are nicio protectie de la guma, nu? S-ar putea juli usor la o parcare laterala?
O sa parchez mai departe de bordura daca e vorba de asta.

Referitora la confortul intern, se simte ceva diferenta la amortizarea denivelarilor, gropilor, avand in vedere ca aliajul nu este la fel de flexibil ca si tabla?

Cat merita sa dau pe niste jante de aliaj pe 14, 6J, ET38?
neacsugabrie
QUOTE(kingviper @ 17 Dec 2014, 01:03)

Referitora la confortul intern, se simte ceva diferenta la amortizarea denivelarilor, gropilor, avand in vedere ca aliajul nu este la fel de flexibil ca si tabla?

*


Nu am sesizat nici o diferenta de confort intre jantele originale Stella din aliaj si cele de tabla folosite de acum iarna.In schimb exista diferenta de confort si stabilitate intre 165/70/13 si 165/65/14.Pana sa montez rotile astea,am facut o proba cu rotile de iarna ale unui amic (165/70/13) caci aveam o oferta de roti de iarna cu dimensiunea asta Masina era mult mai silentioasa la denivelari,in schimb,ceva mai instabila in viraje stranse.placebo sau nu asta era senzatia pe care o aveam,asa ca am decis sa folosesc in continuare roti de 14`.
kingviper
Cu gumele de iarna o sa fie ceva mai silentioasa la denivelari datorita compozitiei mai flexibile. Era bine daca aceeasi comparatie o faceai si cu gume de vara. Daca nu gresesc, tu ai facut comparatia intre gume de vara 165/70/R13 si gume de iarna 165/65/R14

Balon mai mare (talon inalt)= instabilitate mai mare dar amortizare mai buna

Ma lamureste si pe mine cineva cu o traducere a J-ului de pe janta asta? M-a blocat putin acel 6 1/1 J ...

Deci pentru 6J ma mai gandesc daca pun sau nu cu 165 sau 175 .
Am gasit jantele cu specificatiile din poza atasata. Trebuie sa ma lamuresc cum sta treaba cu dimensiunea aia 6 1/1 J si apoi iau o decizie daca pun 165 sau 175.

Nu exista si pe 165 gume cu protectie pentru janta ca in a 2-a poza atasata?

Am facut o simulare pe o poza de pe net. Cum ii sta mai bine unei SLZ cu janta pusa in PS pe spate sau Stella de la scala de pe fata?

ostilu84
Am pus eu debica frigo 2 pe jante cu 6j, et 38, dar nu le-am montat inca pe masina, am probat decat inaite de montaj jantele si am apreciat ca vor merge.
La 6 J ideal este macar 175, se simte totusi acel centimetru in plus dintre 5,5j si 6j, in sensul ca ramane buza jantei neaparata, la 265 pe 6j nu mai face burta anvelopa peste buza jantei.
Acum, parerea mea este ca din punct de vedere al sigurantei nu ar trebui sa fie nicio problema, dar estetic nu sunt chiar ok, o sa fac niste poze sa va arat.
Marius80_eugen, ne poti spune ceva in plus referitor la siguranta la montarea anelopelor de 165 pe jante cu 6j?
cris06
Confirm ca anvelopa de 165 pe janta de 6 inch intra la limita, iar buza exterioara a jantei e neprotejata. Am avut pe Fiat Panda. Incearca sa gasesti jante de 5,5 inch.
kingviper
Majoritatea jantelor de aliaj sunt pe 6J sad.gif ... care se incadreaza si in buget
Nici cu 175 nu prea se protejeaza o janta cu 6J.

La astea de tabla, ma uitam azi, nici cu 165 nu e prea protejata.
In trafic pe la semafoare ma uitam la alte masini. Pai au balon mare in afara jantelor, sunt super protejate. Ca sa nu mai spun de SUV-uri unde iese balonul cred ca mai bine de 2 cm in afara.
marius80_eugen
QUOTE(neacsugabrie @ 17 Dec 2014, 10:34)
Nu am sesizat nici o diferenta de confort intre jantele originale Stella din aliaj si cele de tabla folosite de acum iarna.In schimb exista diferenta de confort si stabilitate intre 165/70/13 si 165/65/14.Pana sa montez rotile astea,am facut o proba cu rotile de iarna ale unui amic (165/70/13) caci aveam o oferta de roti de iarna cu dimensiunea asta Masina era mult mai silentioasa la denivelari,in schimb,ceva mai instabila in viraje stranse.placebo sau nu asta era senzatia pe care o aveam,asa ca am decis sa folosesc in continuare roti de 14`.
*


Diferenta de confort o simti numai daca esti atent la presiune , dar confortul trebuie sa ti-l dea suspensia si nu anvelopa . Anvelopele de iarna sunt mai moi si fizic si normal ca sunt mai elastice decat cele de vara si probabil de asta nu ai simtit diferente mari intre cele doua seturi ale tale.
Cu cat inaltimea anvelopei este mai mare , cu atat este mai instabila in curbe , dar iei gropile si denivelarile mai "moale". Cu cat este mai mica inaltimea anvelopei , cu atat directia este mai precisa , dar roata devine mai rigida si iei gropile si denivelarile mai tare .
QUOTE(ostilu84 @ 17 Dec 2014, 22:12)
Am pus eu debica frigo 2 pe jante cu 6j, et 38, dar nu le-am montat inca pe masina, am probat decat inaite de montaj jantele si am apreciat ca vor merge.
La 6 J ideal este macar 175, se simte totusi acel centimetru in plus dintre 5,5j si 6j, in sensul ca ramane buza jantei neaparata, la 265 pe 6j nu mai face burta anvelopa peste buza jantei.
Acum, parerea mea este ca din punct de vedere al sigurantei nu ar trebui sa fie nicio problema, dar estetic nu sunt chiar ok, o sa fac niste poze sa va arat.
Marius80_eugen, ne poti spune ceva in plus referitor la siguranta la montarea anelopelor de 165 pe jante cu 6j?
*


Eu nu am inteles ce marime au acele Frigo2 care le-ai pus tu , dar 165 pe jante 6J nu sunt sigure deloc . Problema intervine in curbe , la franari puternice si la gropi . Ai mari sanse sa se desigileze anvelopa de pe janta si sa scape aer , asta traducandu-se printr-o explozie.
Eu am pus pe jantele de vara Alutec 6J 185/60/14 si merg foarte bine , dar trebuie sa precizez ca rotile mele au un ET mai scos in afara , astfel incat nici distantierele de 7mm nu le mai folosesc , pentru ca nu este nevoie.
Nu as folosi latime de 185 iarna pentru ca ai nevoie de apasare mare pe suprafata pentru aderenta pe zapada sau gheata.
175 pe 6J era un compromis , DAR 175/65/14 este mai greu decat 185/60/14 si se pare ca si mai scump , apoi la ce bun sa iau jante lante daca pun aceleasi anvelope care le-am mai avut ? Asa ca 185/60 le consider ok pentru 6j . Apara mai bine janta , nu fac burta , iar din punct de vedere al consumului , daca le umflu putin mai mult , nu se simte , adica 2,4 fata si 2,3 spate. Sa nu uitam ca anvelopele de generatie noua au multe tehnologii noi implementate care se SIMT la drum , mai ales pe masinile noastre care sunt usoare . Trebuie sa precizez si ca am mers cu Hankoock fata si Kleber spate , considerand ca sunt anvelope ok , care isi merita banii . Acele teste de consum si zgomot nu stiu cat de reale sunt , dar eu sunt multumit de alegerea facuta. Oricum este diferenta imensa de zgomot intre iarna si vara si era normal.
185 au un indice de viteza mai mare , un indice de greutate mai bun , asa ca ar trebui sa reziste mai multi km decat unele 165 sau chiar 175 pe masinile noastre.
cris06 - Trebuie sa precizez ca la multe vulcanizari unde am intrebat doar , nu au vrut sa incerce sa puna 165 pe 6J si chiar au explicat asta , pentru ca se pare ca si eu isi asumau o vina pentru manopera facuta , daca iti dadeau macar bon fiscal .
Intra la LIMITA stand pe LOC , dar in mers ??? Dar dupa ce anvelopa mai imbatraneste mai ales pe lateral ? Dar peretii anvelopei ce ar spune de solicitarile suplimentare ? Dar in curbe si gropi nu risti sa ai pana pe lateral , unde nu ai nici un sfert din protectia de pe banda de rulare ? La bicla se numesc "snakebite" dar cred ca acelasi lucru s-a intampla si in situatia data.

Viper - majoritatea SUV-urilor mai ieftine au jante de tabla si inaltime a anvelopelor foarte mare, apoi multi nu le verifica la presiune mult timp si de asta le vezi asa de lasate si cu burta. Sa faci comparatie intre SUV-uri sportive de genul BMW Xx cu jante de aliaj si cele ieftine cu tabla ca sa vezi diferenta. Multi prefera sa dea mai mult pe carburant (unde oricum au consumuri mari), dar sa nu schimbe articulatiile des si mai multi ( soferitele mai ales ) habar nu au ca presiunea in anvelopa se modifica in timp si la temperaturi diferite .

Am reusit sa atasez 2 poze cu 185/60/14 de vara , pe jantele mele de 6J !
kingviper
QUOTE(marius80_eugen @ 19 Dec 2014, 17:40)
Am reusit sa atasez 2 poze cu 185/60/14 de vara , pe jantele mele de 6J !
*



Ai pus cozoroc la oglinda sau ce e acolo? smile.gif

Arata superb jantele si gumele.

Era o informatie completa daca stiai si ET-ul jantelor.
marius80_eugen
Din pacate pana in primavara informatia va fi indisponibila smile.gif) , dar rotile nu sunt de vanzare inca, asa ca nu cred ca te ajuta prea mult . Oricum intelegi ce este ET-ul si se poate "lucra" si din el putin ca sa mai rezolvi alte imbunatatiri sau probleme.
Personal imi plac f mult , desi sunt SH si cam toate au buza putin zgariata de fostul proprietar care era o femeie , asa ca eu oricum nu ma agit cu grija fata de ele , dar ideea este ca spitele nu pot fi zgariate , ci numai buza . Oricum le-am indreptat inainte de a pune pe ele anvelope noi si una singura necesita indreptare , restul erau ok . Cozoroacele sunt vechi si arse de soare , dar inca isi fac treaba , mai ales acum iarna.
Sper ca in poze observi ca inaltimea anvelopelor este cel putin decenta si ca nu are de ce sa-ti fie frica.
kingviper
Vin cu cricul si o tubulara de 19 sa scoatem o roata sa ne uitam dupa ET? biggrin.gif
Mai ceva ca la formula 1 o dau jos si o pun inapoi biggrin.gif

De unde bani de noutati...
Tot SH caut si eu.

Am gasit si un set nou nout 900 lei. Dar parca nu as baga 900 lei.
Aiurea ca am vazut jante noi pe 15, la preturi mici rau comparativ cu cele pe 14.
neacsugabrie
QUOTE(kingviper @ 17 Dec 2014, 11:43)
Cu gumele de iarna o sa fie ceva mai silentioasa la denivelari datorita compozitiei mai flexibile. Era bine daca aceeasi comparatie o faceai si cu gume de vara. Daca nu gresesc, tu ai facut comparatia intre gume de vara 165/70/R13 si gume de iarna 165/65/R14


*


Ambele seturi le am pe 165/65/14.Proba am facut-o cu rotile pe 13,de iarna, ale unui amic caci aveam o oferta de roti complete de iarna de pe o super nova.In final am decis sa folosesc o singura cota din ratiuni practice.Am vandut rezerva pe 13 si acum am 8 roti pe 14.Patru plus rezerva la masina si trei acasa.La astea de tabla am ET 45.J-ul nu-l cunosc dar pare la fel ca cele originale de Scala.
Totusi m-ar interesa un set de distantiere pentru rotile spate sa-i mai ameliorez un pic din aspectul de caine boxer.
kingviper
Ceva pareri despre jantele MAK cu mirror pe fata spitelor?
Da bine? Nu da bine?
Sunt bune calitativ? Zboara lacul ?

marius80_eugen
kingviper - iti repet ca jantele astea care le vezi in poze sunt numai cu anvelope de vara 185/60 si nu am acces la ele in momentul de fata pana in primavara. Eu folosesc acum iarna 165/65/14 pe jantele Stela originale ale masinii .
QUOTE(neacsugabrie @ 20 Dec 2014, 10:22)
Totusi m-ar interesa un set de distantiere pentru rotile  spate sa-i mai ameliorez un pic din aspectul de caine boxer.
*


Am un set de 4 distantiere de 7 mm daca te intereseaza . Daca tu vrei doar doua distantiere , mai intreaba pe cineva si poate mai gasesti pe cineva si pentru celelalte doua . Daca te intereseaza si niste prezoane mai lungi , vb si de ele . Da-mi un mesaj pe privat si vb.
kingviper
Craciun Fericit!

Stie cineva cate kg are o janta de tabla de solenza pe 13?
ostilu84
Am rămas dator cu niște fotografii privind modul in care se așează anvelopele 165/65/14 pe jentile de golf 3, de 14, 6J et 38. Anvelopele nu prea mai fac burta, sunt cam drepte si nu protejează buza jantei, dar la asta contribuie f mult si profilul acesteia. Oricum, merg, adica din punctul meu de vedere nu exista pericol de dejantare, mi se pare ca partea de rulare este expusa mai mult la uzura in cazul presiunii incorecte (scazute).
marius80_eugen
Cred ca ti-ar creste rau tensiunea daca ai vedea o filmare din lateral , la nivelul jantei , facuta de cineva cu usa pasagerului deschisa sau din afara , chiar si la viteza mica , cand iei volan spre stanga . NU cred ca ramane nici 1 cm intre janta si carosabil cand se duce janta spre exteriorul curbei!
La fel se vedeau si la mine jantele de Laguna pe 14' cu 6J cu 165/65/14 de care am scapat , dar jantele astea sunt mai late , deci si mai grele decat va trebuie de fapt. Pana la urma fiecare se descurca cum poate , dar eu in locul tau as fi foarte atent la presiune sub 2.1 ! Pe spate nu prea are nimic daca nu iti atinge in oala arcului , dar pe fata e nasol , ca sa nu mai spun ca fiind doar janta mai lata iti iese si geometria putin aiurea.
Personal nu ma intereseaza buza jantei si cum se vede , ci lateralul anvelopei care nu are protectie adecvata !
kingviper
Ce parere aveti de jantele astea? Ar incalta bine masina? happy.gif
Dr.Cross
Arată ok. blush.gif Te-ai decis să-i iei ceva "de firmă" biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.